Na hrbolaté Nordschleife s kopajícími obrubníky bude zvýšená tuhost karoserie a tím solidnější ovladatelnost a stabilnější geometrie kol určitě znatelná, nehledě na to, že se díky tomu dají třeba použít tlumiče s agresivnější charakteristikou (ano, domýšlím si...)... Ostatně Renault svého času u R26R zmiňoval právě zvýšenou tuhost díky polorámu jako důležitou součást zrychlení auta.
Bohužel teď asi nenajdu krásné vlákno, kde majitel popisoval, jak výrazně na okruhu zrychlil jen tím, že do své S2000 přimontoval klec. Smaozřejmě, CTR je mnohem tužší, ale také to bude mít vliv.
Spousta automobilek se snaží u svých hardcore modelů zvýšit chasis a body stiffness jak to jen jde.. Ale u Type-R je klec zanedbatelná věc srovnatelná s rychlými pruhy... tak určitěěěěě... :-)
Pak se můžeš divit, že tady z tebe mají lidi srandu :-!