< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: litr
Ty to nechápeš = kdys naposled drtil 0-160 km/h? ;-)
O okruhu už vůbec nemluvě = tyhle auta srovnávat který je lepší na okruhu je fakt o ničem. To je jako u kombíku jako hlavní parametr mít design
V běžnym provozu je to úplně jinak = tam je bonus 60 kw a okamžitýho nástupu 207 Nm elektromotoru sakra znát. Zkoušel sem i C-HR tam je odhlučnění stejný ne-li lepší = prostě motor neslyšíš
Bajky o vysokých otáčkách a monotonim hučení sem čet nesčíslněkrát = možná když běžíš vedle auta, uvnitř je skvěle odhlučněno = ticho :-)
Největší pecka je když parkuje někdo jinej a ty stojíš vedle auta = to ticho když auto jezdí jen na baterky je fakt boží. Furt eště mě to baví :yes:
Hledáš argumenty proč ne = hodně jinak to je když porovnáváš současný zoufalý tříválce s fakt trapnym objemem vyhoněný turbama. Maj v reálu vyšší spotřebu, vyšší poruchovost = a sou to prostě vyhoněný 3 válce ;-)
Obstojně město? To už je neobjektivita až nadoraz = v městě má nesrovnatelně nižší spotřebu a kulturu provozu = je to hybrid :-)
Do 50 km? To sou fakt fantasmagorie = já jel teda zatim jen asi 150 km/h = do mírnýho kopce. A fakt si nemyslim že R3 1.0 sou drtivě lepší = jak si dle všeho asi víc diskutujících myslí ;-)
Fakt bych nevěřil že mě víc lidí bude ukecávat že 3 válce s turbama sou proti 4 válcum se skoro násobnym objeme vlastně skvělý = normálně se tady na ně houfně nadává :-)