< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: litr
0-160 je vypovídající dynamika pro jakýkoliv běžně používaný režim jízdy, třeba 60-100 na okresce nebo 100-160 na dálnici a v žádném režimu hybrid nestíhá. A okruh vypovídá o tom, jak bude auto obratné/mrštné/rychlé v zatáčkách, pokud tě to nezajímá, tak OK, ale dost lidí to naopak zajímá. V běžném provozu nic jinak není a elektromotor na tom nic nemění, prostě ve všech režimech ten hybrid dynamicky zaostává, je to exaktně odměřené a povídání na tom nic nezmění, prostě 100-160 na té dálnici je rozdíl 3,6 sec. a dtto na okresce 60-100 rozdíl sekundy. Prostě hybrid stíhá po městě do 50 km/h. Všude jinde je to antikoncepce na jakkoliv řidičsky zajímavé auto, protože je pomalejší v přímce, ale co hůře, je ve srovnání s lehkými benzíňáky zcela neschopné v oblouku.