< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: litr
Ne, to není teorie, ale odměřená praxe. Přes 5 sekund z 0-160 a 7 sekund na okruhu to jsou propastné rozdíly jak v podélné, tak příčné dynamice.
Obecně je čtyřválec kultivovanější než tříválec, o tom není sporu, ale zrovna v Aurisu je projev čtyřválce dokonale zabitý. Při zrychlení na dálnici nebo při dynamické jízdě na okresce se motor vytočí do vysokých otáček a monotónně hučí a převodovka neustále mění převodový poměr a funguje to úplně stejně jako když si na dovolené v Itálii půjčíš skútr s variátorem. Jedině při pomalé jízdě ve městě do 50 km/h to funguje dobře, při dynamické jízdě je projev hybridu otravný daleko víc než jakýkoliv tříválec. A myslím, že auto nižší střední si nikdo (alespoň u nás) nekupuje jenom na jízdy po městě, ale jako univerzální přibližovadlo, které musí zvládat, město, dálnici i okresku. A Auris obstojně zvládá jenom to město.