< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: litr
Tohle zametání je teorie = reálnej provoz probíhá v jinejch rychlostech a software kterej laděj 3. destiletí je neskutečnej. To střídání použití baterek a dobíjení baterek je fakt vymakaný. Rozhodně totálně jinde než oturbený 3válce miniaturních objemů konkurence
Zajímavý proč se lidi tady hybridum tak bráněj. Mnohem výmluvnější je vyzkoušet v reálnym provozu = ve městě na okresce i na dálnici. Ve městě vůbec neni o čem a mimo něj s 3válečekem hybridu ujedeš jenom když budeš fakt fest tlačit na pilu = a jakou pak maj 3válce spotřebu víš. Možná i jakej projev
Myslim že jednoznačně až drtivě lepší řešení než 3válce s turbem 0.9 až 1.2 je aspoň ten R4 a jakž takž slušnej objem 1.8 = a na benzín skvělou účinnost 40%
Samozřejmě daleko zajímavější je model nad tim = 2,5 litr nově se základnim výkonem 150 kW a účinností 41%