1,8T versus 1,9TDi
Ahoj, Já když Octu kupoval tak bylo legendární TDi jasnou volbou. Nebyla o tolik dražší než 1,6 74 Kw ale zase podstatně levnější než tvoje 1,8T. A navíc ta bezkonkurenční spotřeba. Musím říct že za těch 15 let nelituju, je to prostě držák, kterého při přiměřené údržbě nezastaví nic. Jedno z posledních opravdu bytelných aut které nejen koncern vyprodukoval. Dnes začínám uvažovat že bych ji vyměnil hlavně proto že nájezd je jako druhého auta někde mezi 12-15 tis a spíš kratší trasy do 100 Km. Pokukuji po Golfu 4, nebo Octě 1 právě s 1,8T. Párkrát jsem s tím jel a ten motor s lehkým autem fakt dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Jízdní vlastnosti jsou sice řekněme trošku rozevláté ale komfort u benzínových verzí je skvělý, mnohem lepší než u dieselových variant. Ale najít zachovalou 1,8T je jako hledat jehlu v kupce sena. Mě na těch starších autech hrozně baví že člověka ničím neotravují - třeba když rozepneš pás tak to na tebe 5 min nekváká, nemá to strat-stop a kupu dalších leckdy nechtěných asistentů. tak až budeš prodávat tak se ozvi......