No tak 66kW je jasná rozumová volba, navíc v té době, kdy většina lidí ještě pořád jezdila ve Favoritu nebo Felicii, byl dieselový zátah i základního motoru něčím snovým. Na základě toho tvého rozpisu nákladů, jsem si prošel účty a s STK, čistěním klimy, olejema a poruchama, jsem se dostal na cca 42000 za 5let, což není málo ale žáden stres, když uvážím, že v tom jsou i rozvody. Možná si to taky doplním do recenze časem. Na 1.8T oproti 1.9Tdi oceňuju hlavně brzdy, které mají o dost lepší nástup a taky trochu více snesou. Na druhou stranu, pokud budeš chtít mít stejnou dynamiku ve městě a po okreskách (myšleno, že se nebudeš bát šlapnout na plyn), tak tvoje spotřeba bude dvojnásobná - máme s bráchou vyzkoušeno na 20km úseku okresek, když jsem jel za jeho 66tkou. Je to na zvážení a opravdových osobních preferencích. Jinak zcela souhlasím, že klasické starší auto, s připomínačem pásů pouze ikonkou na budících a se kterým se dá v zimě vyblbnout i bez půlhodinového vypínání asistentů, mě taky oslovuje více. Na druhou stranu přibržďování jednotlivých kol, mi jednou zachránilo krk, když jsem vjel do zatáčky, kde byl navátý sníh a auto odmítalo zatočit... Na závěr tě asi trochu zklamu - můj Octavius je srdcovka a pravděpodobnost, že bych ho prodal, je mnohem nižší než ta, že to omotám někde o strom. Kdyby ale přeci jen, vím kde na tebe najdu kontakt ;-)