Ahoj Kuski,
díky za reakci a za přání.
K tvým poznámkám:
- Páčkami jsem měl na mysli páčky ovládání blinkrů a stěračů. Sice jsou umístěné pěkně v dosahu i menší ručky, což je můj případ, ale ať koukám jak koukám, prostě je nevidím. Jsou skryté pod věncem volantu, takže při přechodu z jiného způsobu ovládání (stěrače, rozsvěcení dálek, ovládání mlhovek) je třeba si trochu déle zvykat.
- Možná jsem z návodu něco nepochopil, ale jen zadní mlhovku zapnout nemohu: první otočení prstencem = přední mlhovky, druhé otočení prstencem = zadní mlhovky. Možná třetí otočení = vypnutí předních a ponechání zadních mlhovek? V návodu se ostatně píše toto:
„Otočte prstencem C:
-> jednou směrem dopředu pro rozsvícení předních světel do mlhy,
-> podruhé pro rozsvícení zadních mlhových světel,
-> jednou směrem dozadu pro zhasnutí zadních mlhových světel,
-> podruhé pro zhasnutí předních světel do mlhy.“
Z toho mi nevyplývá, že mohu nechat svítit jen zadní mlhovky. Nebo mi něco uniklo?
- Co se týče senzoru deště, máš částečně pravdu. Když se ale zrovna nachází nějaká kapka zrovna v místě očí, kde, jak víš, senzor není, potřebuji jednorázově setřít. Když mám zapnuté automatické stírání, znamená to dvakrát stisknout páčku dolů, protože prvním stisknutím páčky pouze deaktivuji automatiku, ale stěrače se nespustí. V dřívějších autech jsem dešťový senzor neměl, takže nemám srovnání.
Jsou to všechno sice blbinky, ale tisíckrát nic umořilo vola, respektive v součtu je to docela slušný kopanec ergonomii. Nebo jinak, jsou to místy takové drobné nedodělky nebo nedomyšlenosti, na které je potřeba si zvyknout a sžít se s nimi. Chválit je ale v recenzi nebudu.
S řazením můžeš mít pravdu, je to přeci jen předváděčka, ale s tím rizikem jsem auto kupoval. Možná jsem jen zhýčkaný koncernem, kde je řazení předpisové. Vzpomínám si, že u Hyundaie řadička taky cvakala a z jedničky na dvojku jsem kolikrát navzdory spojce na podlaze cítil, jako by kvalty šly přes zuby.