Citrouš
Ahoj. Předně hezký výběr auta a parádního motoru. Foto by to chtělo doplnit i když je zima ;-)
Na recenzi mi utkvělo pár poznatků: "Páčky jsou pod volantem skryté, takže popisky na nich jako by ani nebyly. Na spoustu otočných prstenců, nechutné ovládání mlhovek a stěračů, jakož i nezvyklé přepínání dálkových světel je třeba si chvíli zvykat."
Páčky? Nevím o čem je tu řeč?
Nechutné ovládání mlhovek. Chápu že jsi z koncernu navyknutý na vytahování centrálního spínače, ale tento systém má jednu obrovskou výhodu. Můžeš si zapnout nezávisle na sobě jen zadní mlhovky(to třeba když jsi poslední v koloně a nechceš tomu frajerovi před tebou vypálit díru do hlavy). A ovládání stěračů je v tvém případě taky pasé, když máš senzor. Stačí pinkout dolu a je to(mimochodem senzor u Octavie 2 věc, kterou jsem 5minut studoval, než jsem pochopil, jak ho vypnout)
Dále mě zajímá to tvé gumové řazení. Jelikož máš dvoulitra, tak máš dozajista 6st. převodovku, která je i mezi novináři honocená u novinářských mul (čti vylítaná zánovní auta), hodnocena nadprůměrně! Tady se spíš ukazuje fakt, že autu někdo 7000km dával na *.
Každopádně Ti přeji ať se i přeze všechny problémy s autem přihodí co nejméně starostí a hlavně ať Vaší rodinu vždy ve zdraví doveze. :-!