Ahoj,
omlouvám se za ty mlhovky. Spletl jsem si tuto funkci s Renaultem, kde tak jak popisuji fungují(pořád střídám různá auta, tak už se mi to plete ). ;-)
Ohledně senzoru. Já když u C4 se senzorem chci setřít pouze jednou, tak páčku stěračů k sobě lehce přitáhnu a je hotovo(když se podrží déle jsou to střikovače). Toto řešení funguje jak v manuálu, tak v automatice.
Jinak ergonomie ovládacích prvků je samozřejmě jiná než u koncernu. Z mích vlastních zkušeností se značkami jako Citroen, Peugeut, Renault, Škoda, VW, BMW, Mercedes, Ford, Opel, Toyota, Hyundai, Honda, tak se dá v zásadě říci, že každé má něco (v každé z uvedených značek jsem se jistými modely najezdil mnoho km). Ani jedno se nedá dle mě úplně vyzdvihovat a hlavně každému sedí něco jiného.
Ohledně převodovek. To je také zajímavá disciplína. Každé auto, ač stejný model a stajně starý, je úplně jiné. Příklad. Převodovka v mé C4 se mi občas zadrhne při vytahování z jedničky. Naproti tomu otci se na jeho C4(jen jená barva, jinak stejné auto) se nic takového nikdy nestalo. Osobně si myslím, že Tvůj kus musel utrpět záseham nějakého sportovce, co mu dával za uši, když auto bylo v záběhu. Ale taky to může být jen její normální chování. Já bych to ale nechal prověřit, aby se ve 100tis km nemusela měnit. :-!
Každopádně ještě jednou palec nohoru za Picaso a přeji mnoho šťastných km. :yes: