< původní příspěvek < Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
Leg: ad DSG a jiní - od páteční zkušenosti s CRS už neřeknu na tohle řešení křivého slova. Za prvé jsem byl při krocení (ano, CRS vyžaduje krocení - je rozevláté s přetáčivým charakterem a oproti různým testům se ti třeba při prudké akceleraci snaží vodit volant) opravdu rád, že můžu řadit pádly , za druhé ve sportovním režimu řadí bleskově a pod plynem, myslím že násobně rychleji než bych kdy zvládnul s manuálem, a za třetí je pro mě jako ostudu petrolheadů prostě okouzlující, jak si tam sází meziplyny a jen tak pro efekt chrchlá a prská do výfuků. Navíc ten motor v Cliu je naladěnej do ostra, jak tam ve správných otáčkách vrazíš trojku, letí tak zběsile, že po upozorňovacím pípnutí v 6.000 otáčkách máš jen zlomek vteřiny na přeřazení, to bych nestihl ani dát ruku z volantu na řadičku. Prostě nádhera. ;-)