< původní příspěvek < Re: Když je 208 méně než 1 křupavý C-RoiSant
iudex, woody: Chlapci, naučte se číst: "Nějak mě včera nahlodal D. s tou diskuzí ohledně zadokolek... " Nikde jsem se nezmínil o jeho weekendovce, ta mě naopak nepřesvědčila. Vy jste byli u druhého stolu, ale řešili jsme tam GT86 a zadakolku jako weekendovku a o té diskuzi mluvím.
Ad brzo na brzdy atd. Pokud vím, tak jako jediný z vás jsem s tím autem jel jen já, takže to můžu posoudit jen... já? Auto mi vůbec nesedlo, ne podvozkem, ne brzdama, ale převodovkou, v podstatě celou dobu jsem bojoval s ní a hledal způsob odřazování a podřazování, jak mi doporučoval Dinar, na nějaké přesné brzdy a ideální stopu v zatáčce jsem opravdu neměl v tu chvíli myšlenky. A do konce dost dlouhé jízdy jsem na ideální způsob řazení při udržení ideálních otáček tohodle Vanosu prostě neudržel.
A jaksi tady zaměňujete rychlost a zábavu, ta mohla být i v pomalejší rychlosti větší.
Trochu mi připomínáte s tím Thomasinův problém, který celou dobu řešil GT86, ale když si uvědomil, že by mu na rovince ujela Octavka TDI, tak raději zůstal u předekolky... A já jsem natolik vyrovnaný bez nutnosti kompenzace (viz můj weekendový vůz), že si mohu dovolit i pomalejší vůz :-! >:D Viděl bych to tak na Miatu a podobně... ;-)