Podle mě třídvéřáky smysl dávají, je to poměrně ekonomická možnost jak mít designově odlišný model na základě obyčejného hatche
:-) Je pak jen otázka, jak moc si inženýři dají práci naladěním TOP modelu ve formě Astry OPC, Megana R.S., Golfu GTI, Leona Cupry apod
>:-[] Někdy se to povede lépe, někdy jen průměrně. Každopádně já jsem rád, že taková auta jsou a máme na výběr. Také jsem upřednostňoval 5D Hatche z praktického hlediska, ale protože málokdy potřebuji zadní sedadla a děti nemám (tu bundu a tašku se mohu naučit dávat do kufru
;-) ), vystačím si s kupátkem nebo třídvířkem. Bohužel zajímavých a zábavných ostřejších kupátek do milionu moc není, v podstatě jen 370Z, BRZ a GT86 (ikdyž jí trochu chybí výkon nebo spíše lepší průběh krouťáku) a pro někoho možná Hyundai Genesis. Každé má své mouchy a své výhody, takže je to na každém z nás, co si kdo vybere a buďme rádi, že máme na výběr z tolika modelů třídvířek a kupátek
;-) :-) Nebo pětidvířek, co aspoň trochu vypadají jako kupátka
:-)P.S.: Zajímavý test GTI VII Performance s 19" koly a DSG:
[odkaz]