< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Já tuhle mazďuchu měl, teda pofacelift. Motor byl ve dvou variantách 85 a 100kW. Rozdíl byl pouze v řídící jednotce a snad vačkách. Ač "pouhých" 85kW, auto bylo celkově mnohem "živější, než mé druhé auto se 110kW. O tomto motoru se velmi pochvalně vyjádřil i můj dobrý kamarád, co se už cca 14 let zabývá testováním aut a pouhých 85kW mi ani nevěřil. Na tom motoru je asi nejhezčí to, že zátah je opravdu plynulý už od nizkých otáček a díky tomu není nepřekonatelný problém při klidné jízdě (né systém šněk) udržet spotřebu pod 6 litrů. Rekord mám 4,9 8-s Jinak těch 16 ventilů je tam právě pro ty okamžiky, kdy potřebuješ motor rychle roztočit, víme ;-) Předjíždění je s ní radost. Ale to asi někdo, kdo jen čte čísla na papíře a s takto povedeným motorem nikdy nejel nepochopí :-) JInak jako bolest tohoto motoru je nutné přiznat, že se někde něco nepovedlo a trpí na zapékání pístních kroužků a odchází ventilová gufera. Té mé se to také nevyhlo-měla cca 400tkm najeto.