< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Výkon jako plus?
Já chápu, že jde o průběh výkonu. Ale na co těch 16 ventilů. Jak už jsem psal na začátku. Dvoulitr od Peugeotu z 8 ventily dával 178Nm při 2750 otáčkách. Tomu říkám slušný průběh momentu. 16 ventilů se do motorů v 90. letech dávalo z důvodu průběhu výkonu ve vyšších otáčkách.
Abych to celé uzavřel. To co mě zarazilo, je že recenzi je napsáno v plusech výkon. Přitom ten motor výkonem ani na svou dobu příliš neoplývá. Ano, když přesednu například s Favoritu, zdá se mi, že je výkonu dostatek. Peugeot jsem uvedl jako příklad, jelikož mám s podobným motorem zkušenost, můžu udat i jiné značky z 90. let například Mondeo.
A co se týče designu 407 Coupé. Až ji uvidíš naživo pak hodnoť, s klasickou 407 se nedá srovnávat, má úplně jiné proporce a není příliš fotogenická. To, že je atraktivní netřeba polemizovat. Přečti si její test tady na auto.cz, co na ní říkal Zezulka a jeho první plus v hodnocení. Nebo na jiných stránkách třeba autorevue.cz. Všude design jen chválí, takže to není jen z mé hlavy. Coupé má jinou příď, je delší, mnohem nižší a širší. Ale co, chce to vidět ji naživo. Jo a mrkni někdy na detaily Maranella 550 na tvar jeho přídě, či délku předního převisu a jiné detaily. Sám designer Peugeotu se netajil tím, že se inspiroval v Itálii ;-)
Já vím, tohle je pohlednější vid, hlavně ve verzi MPS
[odkaz]