Díky za info!!
Já to mám u Vitary tak, že stálej pohon je v poměru 47:53 ve prospěch zadku, se samosvorným mezinápravovým diferenciálem. Ten můžu uzavírat i za jízdy, jen musím v ten moment snížit rychlost na 100km/hod, pak můžu zas jet, jak potřebuju.
Pak je poměr 50:50.
Na silnici to nemám potřebu vůbec používat, dělám to jen v terénu, nebo na mokré, blátivé a zasněžené cestě.
Na silnici jezdím na normální 4x4 a ten mě teda rozhodně nezklamal! :yes:
Letos jsem se každý ráno radoval z toho, kolik zas napadlo sněhu a jízdu po zasněžených silnicích si vyloženě užíval >:-[]
Tam, kde ostatní se smrtí v očích bezmocně klouzali, Vitara jela jak po kolejích a seděla jak přibitá. Ten pocit bezpečnosti a jistoty je k nezaplacení a já už vím, že jiný auta, než čtyřkolky, nechci :-! Fakt paráda!
No a redukce - ta je jen vyloženě do terénu, to je jasný.
Tolik tedy k Vitaře.
SX4/Sedici to mají tedy vyřešený jinak, víc "civilněji".
Mě hlavně zajímalo, jestli na ten režim "auto" můžeš jezdit pořád, což píšeš, že můžeš.
Z toho mám radost, neboť je to tedy taky "stálá" čtyřkolka. Výhoda toho 2WD bude asi hlavně v létě ve spotřebě, že?
Nemůžu si pomoct, ale mě se tyhle dvojčata hrozně líběj :yes:
Mají pro mě takový zvláštní kouzlo a užitná hodnota je očividně taky super, nebo ne?
Klidně si dovedu představit, že by mi to jednou taky říkalo pane.
Nevíš náhodou, jestli se tyhle auta k nám vozí i z Japonska, nebo jen z Maďarska? Jak je to např. v Německu?
A co se týče kvality zpracování, jak na tom Maďaři jsou?