Citroën C4 (2011)
24.6.2012Po dvoch jazdenych autach, ktore som vlastnil pocas mojho pobytu v USA ( Toyota Tercel 1992, Hyundai Scoupe 1994) som sa konecne stal hrdym vlastnikom…
Citroen C4 (dino77)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
ZPablo 29.08.12 22:17
« Re: Potahy na zadní sedačky
Bully,díky moc za info, cením jakoukoliv technickou radu popř. fakta (hlavně ohledně setrvačníku..), já prostě citróna chladím déle (1 min a víc) asi už ze zvyku, měl jsem Passaty 1,9 TDI 96kW i 2,0 TDI 103kW a tam se mi to vyloženě nabízelo samo (dlouhé denní nájezdy km)..Tak jsem se choval vždy i ke služebákům (Opel - motory Isuzu 1,7 CDTi) - ve finále jsem skoro nikdy neměl s auty vážnější problémy, jen běžné údržby a výměny.. Mimochodem, máš moc pěkný japonečky - kolegyně z práce si koupila teď nového Civika 2,2 a tam už mi ten diesel 110kW přijde už jako hodně výkonný - baví mě, jak ona s ním jezdí sotva 100km/h - měla si spíš koupit ten novej diesel 1,6 >:D -
dino77 23.08.12 20:03
« Re: Re: Re: Prd X-files!
tak ta posledna veta mozno aj bude davat zmysel....detsku sedacku mam totiz za sedadlom vodica a niekedy sa prcek vzpiera ako keby som ho vkladal do horucej vody. Mohlo sa stat ze pri otvorenych dverach kus naprsalo na spinac a odvtedy to blbne.
stale to ale nevysvetluje preco to aurat v servise zacne fungovat... do pr..ele aj s Murphym :-) -
Ronault. 23.08.12 19:05
« Re: Re: Prd X-files!
Tak to sorry, většina místních si totiž ten F***ing manual nepřečte ;-)
Ty řídící jednotky jsou zakleté. Mě se už taky občas stalo, že zcela nepochopitelně vymazala krajní polohy a nic, co by k jejich vymazání vedlo se nestalo.
Auto v servisu většinou funguje, to je Murphyho zákon >:D
Jo a taky se mi to párkrát stalo, když mi na ovládání oken napršelo... -
dino77 23.08.12 18:12
« Re: Prd X-files!
cau Ronault, s tym buzerovanim si si mohol fakt dat DELAY, aspon dovtedy, kym si nezistis, ci som tie kroky podla F***ing Manual uz spravil ;-)
1. o probleme s anti-pinch na auto/elektrickych oknach som cital a skusal som reset dlho predtym ako som isiel do servisu....hold nezabralo.
2. s bateriou nebolo manipulovane, akurat ze mi do dveri vbehol cucak co drzi sunshade na okne. prestalo to fungovat sice o nieco pozdejsie, ale je to jedine comu mozem prisudit "malfunction"
X-files bolo tiez mierene nie na to preco mi nefunguje okno ako ma, ale preco sa bez zasahu servisakov zrazu spamata a funguje ;-)
a to mi ver, ze som to skusal sam fixnut uz par krat...a oni ze to skusali "20 krat" a okno bez problemov behalo dnu a von ako nadrzany porno herec >:D >:D
...mozno len spravili daky soft reset, ale sa im to nechcelo davat do papierov -
Bully_ 22.08.12 20:37
« Re: Potahy na zadní sedačky
Dochlazovat minutu a vic je IMHO nesmysl. Vetsina vyrobcu aut dneska neuvadi nutnost dochlazovani v navodu vubec, jini treba 10 sec. . Kdyby se tim mel vylozene znicit motor nebo nejaka jeho soucast, urcite by to nezapomneli zminit kvuli reklamacim. Zdravy rozum radi nechat motor (jakykoli, i bez turba) po "zahulu" stejne chvili nechat bezet na volnobeh, ale tezko bude v motoru teplota ze by zapekala lopatky turba ;-) Spis jde proste o cirkulaci oleje bez zateze, aby se rovnomerneji ochladil blok motoru spolecne s jeho pohyblivymi a teplotne mnohem vic namahanymi soucastmi. A selsky rozum potom rika ze doba jizdy bez plneho plynu pri dobrzdovani, parkovani atd. tech potrebnych sekund na dochlazeni da vic nez dostatek :yes: Co ma dvouhmotak spolecneho s dochlazovanim netusim, stejne tak jako variabilni nataceni lopatek turba. Tyhle 2 veci trpi typicky na jizdu s podtacenim motoru, jde o jine problemy.
Ignoranti co dojedou na plny plyn po dalnici k cerpaci stanici a hned vypnou motor se o auta nezajimaji a urcite ani nectou MACZ, tak tuhle moznost rozebirat nebudeme :-) -
Ronault. 22.08.12 19:28
« Prd X-files!
Milej zlatej, to není žádný X files, ale je to takový typický problém drtivé většiny uživatelů veškeré techniky včetně aut - nečteme návod. Pravidlo první při odstraňování problémů je:
RTFM - Read The F***ing Manual
když nezabere to, tak druhé:
UTFG - Use The F***ing Google... >:-[]
Ale abych tě přestal buzerovat, sám jsem měl stejný problém a nevěděl jsem, co s ním, pak mi poradili v servisu... jen mě omlouvá, že k Laguně mám jen Holandský návod >:D
Jelikož máš beztak automatické stahování oken s ochranou proti skřípnutí, tak toto se občas stává. Nejčastěji, když se odpojí baterka nebo se s ním něco dělá. Ten systém má svou paměť, kde jsou ony krajní polohy okna. V tom případě je nutné sjet s oknem až do max. dolní polohy, nechat jej tam chvíli a pak vyjet do max.horní polohy a nechat tam okno opět nějakou chvíli, systém si tak načte krajní polohy a je to ;-) Má to tak většina aut (nejen francouzských) :-! -
ZPablo 21.07.12 16:13
« Potahy na zadní sedačky
Čau Dino, tak příští týden budu mít od Citroenu ty potahy na zadní sedadla - kvůli prckovi - přidám ty fotky abys viděl akože to vyzerá :-) Jinak já to turbo chladím taky tak cca 1minutu - myslím, že to stačí, i když já mám jednodušší motor - mám turbo s pevnou geometrií lopatek - ty máš sofistikovanější proměnnou a navíc máš dvouhmoťák setrvačník, tak možná doporučuju po delší cestě vrčet minutu a půl, aby olej zchladnul a nezapekl lopatky turba... ;-) -
dino77 17.07.12 20:36
« Re: Re: pipanie v 5sek intervaloch???
uz sa niektore firmy ohanaju anti-laser radarmi, tak neviem co je na tom pravdy a aku to ma percentualnu uspesnost, ale aj tak si skor myslim, ze to fakt bolo skor nieco s radiom >:D a mimochodom...
[odkaz]
:yes: :yes: zeby koniec Hviezdnym vojnam? >:D >:D -
dino77 17.07.12 20:05
« pipanie v 5sek intervaloch???
tak dnes to bolo zaujimave....85km/h, radio, klima, palivo este na 350km...a policajny radar asi 800 metrov predomnou..a zrazu mi zacne auto bezdovodne pipat v asi 5 sekundovych intervaloch tak som asi po 100metroch za radarom vypol klimu aj radio a pipanie prestalo....ziadne hlasky na displeji, ziadne blikajuce svetielka....zeby mi do auta nainstalovali u dilera pri kupe radarovy detektor o ktorom som doteraz nevedel? >:D >:D
uz sa to niekomu stalo, alebo by som mal zajst k usnemu nech si dam skontrolovat sluch.... -
dino77 09.07.12 16:28
« Re: Re: alu disky, kto poradi?
no, to je to, ze som auto kupoval s 16'' letnymi gumami a kedze som ho kupoval tesne pred zimou, rovno som zhanal aj 16'' zimne. z tych 17'' by sa dalo lepsie vyberat, ale vtedy nebol cas na rozmyslanie nad velkostami kolies ;-\ michelin-ky maju zvycajne velmi dobru zivotnost/nizke opotrebenie, takze si na16-kach asi pojazdim peknych par rokov. neva, nemozem mat na sidlisku najkrajsie auto, to by sa on az prilis zaujimali kriminalne zivly >:D -
bicak77 08.07.12 07:05
« Re: alu disky, kto poradi?
Ahoj, tak nejlépe na C4 asi vypadají 17ky PHOENIX, které má Michal86 ;-)
Co se týká 16ek, i přes původní peripetie bych šel znovu do Oaklandů, protože se to vyvážení podařilo nějakým záhadným způsobem vyřešit. Bostony mi moc nevoní, pletu si je z dálky s origo poklicema, co jsem měl...
Co se týká tvých odkazů, tak jedině 1.(Astra). Ale jak píše Ronault, moc mi nesedí ani jedny...
A jakou plánuješ velikost? Na Astře jsou min 17ky. Na 16kách to může vypadat zase jinak... -
Ronault. 07.07.12 22:38
« Re: Re: alu disky, kto poradi?
No ono ne že by byly vyloženě barokní ty disky, ale oproti tvému výběru jsou plnější, čili opticky mají více hmoty, což na docela těžkopádnou C4 i sedí. Mě by ty extrémně jednoduché a ostré tvary na baculku C4 nesedly. Už jsem pár takových C4 viděl a nějak se mi to nepozdávalo.
Volil bych z Citroenovských asi Bostony nebo Anchorage. Na Oaklendech mi krom problémů s vyvážením vadí, že nejsou stranové, čili na jedné straně auta se vír točí po směru a druhé straně proti směru hodinových ručiček. Je to detail, ale když já jsem na to úchyl >:D
Zkoušel jsem ten konfigurátor a volil bych možná Envy MSW22 gray silver... ale ještě bych dlouho váhal. -
dino77 07.07.12 21:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Displej palubního PC
Kuski, s tymi ochrannymi pasmi mas pravdu, ale kazdy tyzdem si najdem na dverach nove odrete miesta, parkovat 40cm z kazdej strany od dakeho auta je o nervy, ale inak sa na sidlisku neda. za 2-3 roky by som musel dat asi znova prelakovat dvere aby to na tej sedej nevyrezalo ako na sovietskom tanku poznacenom nemeckymi gulkami ;-\ no neviem este si to necham ulezat v hlave.
s tym benzinom som mal inak stejne pocity aj ja ked som ho predaval. po problemoch s nekvalitnym benzinom sa to auto akurat zacalo znova dostavat do dynamickej jazdy a aj prvych par dni po vymene som lutoval skok o jeden vybavovy stupen nizsie. ALE charakteristika dizloveho motora a spotreba stale drzali vahy na strane HDi...tak aj bolo. a to som este typ cloveka co nerad toci motor do vysokych otacok, o com vlastne benzin je, takze prvotne zmiesane pocity po vymene rychlo zmizli a teraz som happy :-) mensia nespokojnost s radenim rychlosti stale je, ale inak :yes: -
dino77 07.07.12 20:59
« Re: alu disky, kto poradi?
Ronault, dik za nazor, ale budem si tvrdohlavo stat za svojim vyberom :-) este raz som si pozrel ponuku origo Citroen a ci uz napr. Baltimore, Boston alebo Anchorage nemaju az tak vela spolocneho s oblymi tvarmi. OZ adrenalina sa mi na tom pridanom obrazku na astre velmi pacia a ked zbehnes na [odkaz] do konfiguratoru si hodis c4 + tie disky, vyzera to celkom pekne :yes: samozrejme subjektivny nazor