Recenze

9 Majitel

Audi TT 2.0 TDI Quattro

9,50 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Audi TT, foto 1 Audi TT, foto 2 Audi TT, foto 3 Audi TT, foto 4 Audi TT, foto 5 Audi TT, foto 6 Audi TT, foto 7 Audi TT, foto 8
Audi TT, foto 9 Audi TT, foto 10 Audi TT, foto 11
 

Technické info

Přezdívka auta ZLO(kvoli SPZ-ke) Rok výroby 2010 Koupeno ojeté najeto [km]:130 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,4 maximální rychlost [km/h]: 240 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 290 pohon kol: 4x4

Popis vozu

Vitam Vas pri mojej recenzii, dufam, ze sa Vam auto bude pacit a prosim prepacte absenciu diakritiky z dovodu, ze som dlhodobo v zahranici bez moznosti zadavat dlzne a makcene. Rozhodol som sa napisat zopar slov o mojom aute je par- Uz viac rokov pouzvam server Auto.cz aby som sa dozvedel vsetky novinky co sa tyka automobiloveho priemyslu a koncept moje.auto sa mi moc paci a este tu nie je recenzia tohto auta s danym motorom a tak myslim, ze to moze niektorym citatelom pomoct, ak by nad tymto autom rozmyslali. Auto som kupil presne pred rokom, za tento cas som na nom najazdil cca 12 tisic mil, teda asi 20k km. Dlhodobo zijem v Anglicku(sever) a je to momentalne moje jedine auto. TTcko som kupil u oficialneho dilera Skoda, kde bolo posunute od predchadzajuceho majitela ako protihodnota za nove auto(bolo mi povedane ze Superb kombi). Predaj prebehol ok, cela servisna historia bola iba u Audi(jedna garaz, jeden majitel- ideal). Ked som sa rozhodoval pre kupu noveho auta tak som mal dvoch hlavnych kandidatov- Audi TT 2.0tdi a BMW 1 kupe 123d(popripade 120d). Pre Audi som sa rozhodol hlavne kvoli pohonu quattro a pohodlnejsej jazde, bola to ale otazka najst pekny kus, ktory by sa mi pacil a bol technicky ok. Ked som videl moje TT tak som viac menej hned vedel ze to je ono- malo ciernu metalizu, cierna koza vnutri, 18'' disky v mojom oblubenom dizajne, 1. majitel atd. Po skusobnej jazde a spisani zopar papierom som bol na ceste domov. Bol som velmi rad, ze som nasiel toto TT rychlo, kedze som uz predal svoje predchadzajuce auto(Citroen DS3- velke sklamanie). Stav auta bol uz pri kupe skoro 100%, jedine dve veci boli- rozvody(6 rokov) a niektore alu disky mali na sebe skrabance, dohodli sme sa s predajcom na zlave, ktora toto kompenzovala. K vybave auta- vsetko podstatne(hlavna podmienka boli vyhrievane sedacky), napisem co auto nema- navigaciu a elektricke sedadla. S tymto som spokojny- navigaciu pouzivam na mobile a kedze toto auto jazdim iba ja tak sedacku aj tak neposuvam.

Jazda- Ano viem, nafta v TTcku moze niektorym ludom prist zvlastna ale mne vyhovuje, je to dobry kompomis medzi vykonom a spotrebou- ruku na srdce, bude to asi aj celkom spolahliva varianta ked to porovnam s neslavnymi 1.8 tfsi a 2.0tfsi. Auto ma Commonrailove 2.0 tdi s 125kw(pouzivane aj v Octavii rs) 6 stupnovy manual a quattro haldex 4x4 system. Jazda je pre mna perfektny kompomis medzi komfortom a sportovostou, auto je na osemnastkach kolesach ale napriek tomu je dobre utlmene aj na tunajsich horsich cestach, motor ma dostatok vykonu v pomerne sirokom spektre otacok(na tdi), turbo sa nafukne niekde u 1800ot/min a konci pri 4000ot/min, dalej nema zmysel ist. Problem s trakciou ma na 1. a 2. stupni pri plnom plyne, vtedy sa hodi 4x4. Prevodovka a spojka vsetko prijemne, presne bez vyhrad, brzdy taky lepsi priemer. Spotrebu mam v rozmedi 6 az 6.5 l/100km co povazujem za velmi dobru hodnotu, vzhladom na to, ze auto nesetrim, nepodtacam a nepraktikujem eko jazdu, proste svizna jazda- ziadne vytacanie za studena plus dochladit turbo po dialnicnej jazde. System quattro je vlastne haldex myslim ze 4. generacie, auto ako asi viete je modifikovane sasi golfu 5. generacie, teda predny nahon a zadny pripojitelny- cele je to automaticke, ziadne tlacitko v interieri nenajdete, funguje to fajn, na snehu do kopca ziadny problem, auto pekne hrabe vsetkymi styrmi. Na tunajsie dazdive podmienky(najviac dazda v celej UK) som sa vyzbrojil najlepsimi pneu na vode- Uniroyal rainsport 3 v rozmere 245/40 r18, tuto moznost mozem iba odporucit po zlej skusenosti s Conti sportcontact(vydrzali 6 tisic mil). Celkovo je toto TT velmi dobre auto a ked hladate najlepsi kompromis medzi vzhladom, vykonom a spotrebou s karoseriou kupe- toto je auto pre vas.

Silné stránky

vzhlad, spotreba/vykon, velky kufor(na triedu auta), kvalita spracovania, zostatkova cena

Slabé stránky

nekomunikativne riadenie, DPF filter regeneracie, miesta na zadnych sedackach(nie su ani nudzove-pozri foto)
hlucnost motoru(najma studeneho)
staro archaicky vyzerajuci kluc(audi ho stale pouziva pri malych modeloch- a1, a3, q3- neuveritelne!)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatial som menil jedno lozisko(prave zadne), plus velky servis- rozvody, pumpa, filtre, oleje- mam kamarata mechanika tak toto nie je problem.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Seriozny predaj- vsetko ok.

 


Přidat názorDiskuse: Audi TT 2.0 TDI Quattro

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Audi TT



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

vsetko ok, nad ramec beznej udrzby bolo menene jedno lozisko

praktičnost
8

na kategoriu auta velky kufor, priestranne pre dvoch, zadne sedacky su komicke a az nepouzitelne

prostornost
8

pre dvoch ok, nic viac netreba cakat

jízdní vlastnosti
8

nie je to ani to nema byt sportove auto, idealne gt auto

jízdní komfort
9

vzhladom na triedu auta super, aj napriek 18''

provozní náklady
9

bez staznosti

náhradní díly
10

zatial som nepotreboval vela, lozisko bolo trochu drahsie kvoli pohonu 4x4

výkon motoru
9

dostacujuci

spotřeba
9

ok, netreba cakat 5l/100km, to je utopia

hlučnost motoru
6

pri studenom motore je motor celkom hlucny, klasicke tdi cr

kvalita sedadel
10

super, tvar akurat, opora dobra, komfort na dlhe cesty

brzdy
8

standard

zavazadlový prostor
10

na triedu auta bez vyhrad


Více o modeluAudi TT 8J (2006-2014)
Řídili jsme nové Audi TT RS: Je to pětiválcová motokára! Řídili jsme nové Audi TT RS: Je to pětiválcová motokára!

Audi se snaží dále zdůraznit svoji sportovní image. Za…

Audi A3 Ambiente 1,8 20V Audi A3 Ambiente 1,8 20V

Automobily Audi - vrchol programu koncernu VW v minulém…

 






Blesk.cz

29 let od smrti Menšíka: Lékařka popsala tragický konec! Herec krvácel a dusil se!

29 let od smrti Menšíka: Lékařka popsala tragický…

Před 29 lety, 29. května 1988, zemřel komik a herec Vladimír Menšík (†58). Bohužel, svět opustil kvůli těžkému…

Divočina jménem Slovenský ráj: Jeden z nejkrásnějších koutů našich sousedů!

Divočina jménem Slovenský ráj: Jeden z…

Rokliny a kaňony, které jsou opatřeny žebříky, stupničkami a podobně, to je Slovenský ráj, místo, kde můžete…

 

iSport.cz

Rychlý konec! Šafářová v Paříži vypadla v 1. kole, Veselý senzačně postoupil

Rychlý konec! Šafářová v Paříži vypadla v 1. kole,…

SOUHRN FRENCH OPEN | Parádní úspěch se podařil českému tenistovi Jiřímu Veselému na grandslamovém French Open.…

Stramaccioni a jeho trenérský tým ve Spartě? Vyjdou na 57 milionů ročně

Stramaccioni a jeho trenérský tým ve Spartě? Vyjdou…

Benvenuto, mister, Sparta vítá nového trenéra. Včera po dlouhých jednáních uzavřel největší český klub dvouletou…

 

Reflex.cz

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví predátoři, je třeba mít se na pozoru!

Do Botswany za krokodýly: Když se páří čtvrttunoví…

Botswanské léto se zbavuje posledního listí a vše začíná žloutnout. Příroda se mění a smutný pohled na…

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z kategorií si odváží film Lerd

Češi zabodovali v Cannes. Hlavní cenu v jedné z…

Nový film režiséra Mohammeda Rasoulofa, v Cannes již oceněném Cenou za nejlepší režii v roce 2011 za film…