Porsche 911 (2009)
24.3.2011v roce 2010 na jaře si koupil kámoš Nissana 350Z v červené. Já v té době vozil Audi S3, předtím z těch sportovnějších jen Golf R32. Silně jsem uvažoval…
Porsche 911 (concorde)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
npc 10.01.12 10:36
« Nemuzu si pomoct
,ale mam z te recenze smisene pocity. Neco jako rychle nabyl, rychle pozbyl.
Toho auta je mi lito, i toho vynalozeneho casu a usili, ale asi to byl moc velkej kusanec naraz.
On ten Boxster - Cayman totiz neni jen pro frikuliny.... jako Porsche autoskola by myslim odvedl dobrou praci.
-
Vette 03.01.12 19:21
« Re: 911- Corvetta
Ahoj, gratulujem k novej Vette. Skoda, ze ta vymena prisla az po smutnom konci Porsche. Na fotkach bolo nadherne, je naozaj velka skoda ze sa mu mokra cesta stala osudna :-( Po kvalite spracovania je Porsche urcite svetova spicka. Sam som bol prekvapeny ako krasne sedelo na ceste S-Mikove Turbo ked ma na nom previezol. Na druhu stranu ma svoje caro aj Corvette. Je to ine auto a treba sa aj na nom naucit jazdit. Poznam majitelov, co mali viacero sportovych aut a na Corvette nedaju dopustit. Ked som mal moznost aby ma previezol na okreske v ZR1, neveril som tomu ze to je Corvette. To auto krasne sedelo v zakrutach. Mal na nej najazdenych vyse 30.000km, tak uz ju mal krasne v rukach. Nevedel som ci sa bat alebo tesit ;-) Grand sporta som mal pozicaneho pocas tohto leta na asi hodinu, mal som celu volne cele letisko len pre seba >:-[] Je to super a krasne auto, ale treba byt opatrny na plyn aby sa neodtrhol zadok. Potom uz je neskoro. Ja preto radsej elektroniku vypinam len na suchej ceste ked idem trohu driftovat. Uz mi vela krat pomohla, hlavne na mokrej ceste. -
Martin911Turbo 03.01.12 15:07
« Re: 911- Corvetta
Je to jak píše Thomasino, mám 1 generaci Boxstra a zatáčky jsou na tom podobně jako na 911. Když jsem měl 944 S2, která má motor vepředu a přes transaxle poháněnej zadek jsem se učil zcela opačně jezdit do zatáček jak s předokolkou, kde jsem byl zvyklej vlítnout do ní a potom brzdit.
Do zatáčky je potřeba jet pomaleji (podřadit) a držet konstatní rychlost a při výjezdu začít opatrně zrychlovat a až jsem ze zatáčky srovnaný tak forsáž -
concorde 03.01.12 14:19
« Re: Re: 911- Corvetta
no cayman R byl dlouho můj favorit jako náhrada za 911. Svezl jsem se tou zelenou, v Brně u prodejce. Měl jsem už spedifikaci, skoro jsem objednal, ale pořád jsem jako měl pocit, že je to pro takové "málo chlapské" .... pak taky jsem chtěl auto až na jaro.. takže byl čas. No a jak jsem bloudil netem, objevil jsem skladovku té Corvetty, jel se podívat... a to už je na další recenzi... :-) -
Thomasino 03.01.12 14:08
« Re: 911- Corvetta
S tím "skládáním" se do zatáček mi to zní dost povědomě, známej s Caymanem S nás v Itálii v zatáčkách (když jsme jeli hodně pilu) celkem brzdil, protože do nich nemohl prý najíždět tak rychle a brzdit na poslední chvíli jako my, takže měl strach že se mu podíváme do kufru (většinou to vzdal a raději nás pustil před sebe >:-[] ), protože s lehkým předkem neměl prý tolik gripu. Viz video níže, např. 1:23 a 1:50, ale tady jsem pak byl moc blízko a kvli SPZ je střih. A to má Cayman motor před zadní nápravou a ne těsně za ní jako 911. Ale zase na delších rovinkách na to šlápl a úspěšně se nám vzdaloval, než jsme ho zase v zatáčkovitých pasážích dojeli :-)
Ale s bržděním do zatáček na poslední chvíli mám trochu problém (i na okruhu), takže nevím jestli auto s motorem vzadu by pro mě bylo rozumné :-O Každopádně mám ale Poršáky moc rád a doufám, že se jednou k nějakému lehce jetému Caymanu S dopracuji :-! :-)
Pošli prosím link na videa z okruhu, rád se mrknu. Klidně do SZ, jestli nechceš moc veřejně. Díky.
[odkaz]
-
concorde 03.01.12 13:53
« 911- Corvetta
no ten motor vzady byl dobrý jen na jednu věc - při normálních až vyšších rychlostech Poršák krásně zatáčel, jak by řekli novináři až s chirurgickou přesností. Jenže jak se člověk nasypal do zatáčky hodně rychle - třeba na okruhu, předek nedržel, sunul se po tečně ven ze zatáčky... . Lék na to byl dvojí, vlastně trojí
1. jezdit do zatáčky pomaleji, než auta s motorem v předu
2 zatáčet ještě při brždění - dokud byla váha na předku
3. během zatáčení jakoby pořád rovnat a zatáčet volantem, aby se kola vždy chytla... mám na videu svoje ježdění v Brně i v Mostě a musel jsem se až smát, jak je ta jízda na limitu podivná...
jinak koncem září jsem si koupil Corvettu Grand Sport EU verze, protože jsem nutně potřeboval placaté auto. Má to těžký V8 motor vpředu, vyvážení 50:50, prvky ze Z06 a ZR1 jinak jen 450 koní.... . Palubka a vnitřek samozřejmě nejsou jako u 911, ale je to pohodlný, rychlý obývák, komfortní a tichý.... (nicméně po 911 smutním a myslím, že přes tu její nevýhodu s motorem s k ní možná vrátím)
A teď mě napadla veliká výhoda motoru vzadu - trakce. Zatím co s vette zatopím a kola se protáčejí... 911 se zátěží vzadu zabrala a jela hned. Takhle abych vozil pytel cementu - přes zimu :-) -
bose 03.01.12 12:31
« Zrovna jsem jel kolem
Ty svodidla a tvé červené 911 jsem viděl jsem na vlastní oči. Srdce mě bolelo a je to strašná škoda, ale hold zadní náhon je zrádný a ta rovinka před Libercem svádí. Já se ho zbavil a mám klid... sice nuda, ale na vodě se jen směju. Přeju pořízení něčeho stejně zajímamavého. :-! -
ivulino 03.01.12 09:12
« Změna laku
Musím reagovat. Nechapu jak může někdo Porsche v zanovnim neposkvrněném stavu nechat bezdůvodně přestříkat na červenou jen proto, že se mu to líbí a ještě za to vyhodit 70 klacků. Musí to být silné ego zvyklé mít vždy to co chce....
Když si představím to odstrojování a nastrojování , sundávání čalounění dveří atd, atd a k tomu. Mechanik může být šikovný jak chce ,ale pokud si to člověk nedělá sám , může si být jistý , že vždycky něco zdupe. Sundávat čalounění dveří tak aby to nešlo poznat není úplná *, jak si to někdo představuje.
Navíc ta změna laku auto dehonestuje - jednou už to je přestřik a každý si řekně bůhvic co s tím bylo.......Při následném prodeji můžeš vysvětlovat co chceš, protože to se málokdy vidí někdo ,kdo si bezdůvodně nechá přestříkat Porsche za cca 1,5MM jenom proto ,že to chce............???????Je to normální???
nicméně červená 911 nebyla k mání, každý máme nějakou představu o ideální barvě a černá prostě nebyla ta správná.
Několik měsíců jsem se snažil tu černou vydržet, ale nešlo to...
Ano, mechanika i lakýrníka jsem se bál, ale měl jsem několik výborných referencí a tak jsem do toho šel
vysvětlování při prodeji jsem neřešil - auto jsem si ladil pro sebe, ne pro další majitele....
no a navíc jak už je asi vidět, Poršák je pod kytičkama, tak je to fuk ...