Diskuse

Toyota Auris (2018)

8.11.2018

Všiml jsem si, že recenzí tohoto konkrétního auta zde moc není, tak bych to zkusil napravit, jelikož mi to přijde škoda. Cílem je poskytnout užitečné…

 

Toyota Auris (carlosdehell)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto C-M-Burns

    C.M.Burns 09.11.2018  07:52

    Olej

    Gratuluju k výběru. U té Toyoty to fakt vypadá na asi nejlepší poměr výbava/cena. Lepší už měl (dle mého rozboru trhu) už jen Renault Mégane... ale jak píšeš Ty - nic od F, takže ani Francouze ;-)

    Musím uznat, že ta cementová vypadá opravdu luxusně. Hoď tam více fotek, ať Ti to nesráží hodnocení.

    Ty to servisuješ u Louwmana na Zličíně? Oni Ti dali na výběr jaký olej tam chceš? Tož to já bych taky šel do té 5W30 :-)
    • 20 Reagovat !

      foto carlosdehell

      carlosdehell 09.11.2018  11:24

      « Re: Olej

      Děkuji :-) Fotky jsem nějaké přidal, ještě před přezutím dnes ráno, za šera, nejkrásnější nejsou, zkusím dodat další při slunci.

      Zavolal jsem si na servis, probral to s nimi, řekli, že by měl být předepsaný 0W20, ale může být i 5W30, je v manuálu jako možná alternativa. Koupil jsem si svůj olej a dovezl na výměnu.
      • 00 Reagovat !

        foto Toky1

        Toky1 11.11.2018  09:42

        « Re: Re: Olej

        Ja keď som si doniesol vlastný olej na výmenu v originálnom balení bolo mi prijímacím technikom povedané, že ak sa niečo na aute pokazí s podozrením, že dôvodom je problém s olejom, tak jeho oprava nebude záručná.
      • 00 Reagovat !

        foto Zetti

        Zetti 11.11.2018  10:53

        « Re: Re: Olej

        to je snad manie s tim olejem 0W-20, me to cpali taky. Podle internetovych manualu je to olej spis do zimniho obdobi s rozpetim venkovnich teplot -35°C - + 10°C a ne olej pro cely rok.

        [odkaz]

        Ja tem servisum nemuzu verit. Specifikace oleju pro dane auto by mela byt v manualu v kapitole Udrzba. Jak teplotni rozsah, dulezita specifikace oleje API nebo ACEA.
        • 00 Reagovat !

          foto carlosdehell

          carlosdehell 12.11.2018  06:26

          « Re: Re: Re: Olej

          U mě žádné obstrukce nedělali, jen musel být kanystr originálně zabalený. Dával jsem Mobil 1 ESP Formula 5W-30.
          • 00 Reagovat !

            foto Zetti

            Zetti 12.11.2018  06:56

            « Re: Re: Re: Re: Olej

            Zda se to byt dobry olej. Ja dam stejny ale 0W-40. Jen mi zarazila ta propagace 0W-20 shodne o toyky i mits. Jen to suse doporucuji, ale oduvodneni nevypadne.
            • 00 Reagovat !

              foto carlosdehell

              carlosdehell 12.11.2018  21:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Olej

              Oficialni odůvodnění je, ze je to nejvhodnější kombinace z pohledu spotřeby a životnosti. Proste jim to o desetinku snizi emise... za to, ze tam neni start&stop, klidne, kdyz se pak da vyměnit za jiny ;)
              • 00 Reagovat !

                foto Zetti

                Zetti 13.11.2018  12:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Olej

                Spis mam dojem ze doporuceni davaji servisy na zaklade minima technickych znalosti,i v horsim pripade podle nakupnich cen. 5W-30 je dobra volba, neni duvod ho predcasne menit.
                Ja volim 0W z duvodu castych studenych startu a 40, protoze je motor novy, prijde mi takovy rozchrasteny. Myslim, ze cim je vyssi letni teplota tim je olej hustsi a to chrasteni eliminuje. Uvidime
  • 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 09.11.2018  21:38

    Toyota

    Auris je skvelé auto, len ako píšete má trochu málo miesta vzadu. To ju tak trochu vyradilo u mňa. Nová Corolla (meno Auris končí), ktorá príde na trh je ale iná káva - hlavne vzhľadovo. Toyotu si konečne človek nevyberie hlavne pre spoľahlivosť, ale preto, že ju bude chcieť, lebo bude pekná a bude skvelo jazdiť (vraj).

    Prečítal som si recenziu a nedostatky pramenia skôr z prechodu z auta vyššej triedy s vyššou výbavou na menšie a menej vybavené auto. Takýto prechod je trochu cestou späť. Na druhej strane zrejme ste si s turbo motormi užil svoje, keď ste bol ochotný ísť do atmosféry. Máte moje sympatie, pretože doteraz som si myslel, že je niečo ako prechod zo Škody s TDi motorom na atmosferickú Toyotu nemožný ;). Držím palce, aby auto nesklamalo a bolo maximálne spoľahlivé.
    Čo sa ovládania týka, japonské autá sa mi celkom páčia (napríklad taká Mazda). Čo sa výbav a individualizácie týka, viac sa mi páči japonský spôsob - 4 až 5 výbav a cca 3 - 4 motory, pričom nie všetko sa dá vždy kombinovať. Človek si takto ľahko vyberie a auto sa nepredraží do nebeských výšin.
    Kedysi mi povedal predajca jeden japonskej značky - Japonec do auta nedá niečo, čo nie je preverené a nefunguje to na 100%. Preto možno nemajú hneď špičkové veci v ponuke. V podstate čím viac "hračičiek" je v aute, tým skôr sa to môže pokaziť.

    Prajem veľa šťastných kilometrov.
    • 00 Reagovat !

      foto carlosdehell

      carlosdehell 09.11.2018  21:59

      « Re: Toyota

      Děkuji :-) Předchozí auta byly služební, tohle je nove soukromé, s vyhledem že bude manželky. Proto vyber jednoduchosti, spolehlivosti a pomeru cena/vykon. Jako soukrome osobe, dat za auto 750.000kc plus, i kdyz bych na to mel, mi osobe prijde skoda penez...
      • 00 Reagovat !

        foto palix

        palix 16.11.2018  19:00

        « Re: Re: Toyota

        Pre mňa je taká maximálna psychologická hranica na auto cca 515 000 CZK (cca 20 000€). Viac by som len ťažko obetoval. Za také peniaze sa ale dá kúpiť slušné auto nižšej strednej triedy v nižšej výbave (postačujúcej).
        Napríklad moja Mazda 3 v 2. výbave (Challenge) má úplne všetko, čo som chcel a nemám pocit, žeby jej niečo chýbalo. Na druhej strane mám pocit, že "Japonec" v základe a v max výbave nie je až tak neskutočne odlišný, ako je tomu u EU značiek (zadná náprava, sedadlá, motory, čalúnenie, volant...)
  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 13.11.2018  12:12

    Vskutku racionální volba...

    Tvé čistě racionální důvody ke koupi samozřejmě chápu, ovšem když já jsem před 3 lety řešil koupi kombíku nižší střední třídy, Auris okamžitě vypadl kvůli velmi podivnému designu (zvenčí i na přístrojové desce) a méně prostoru v kabině pro zadní cestující.Mě prostě nestačí rozumové argumenty, ale auto se mi musí i líbit...
    • 20 Reagovat !

      foto Aspon

      Aspon 13.11.2018  12:28

      « Re: Vskutku racionální volba...

      No vidíš, a já mám zase v okolí spoustu lidí, kteří považují aktuální generaci Aurise za nejhezčí auto nižší střední třídy, včetně mě ;) A co teď?
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 13.11.2018  17:38

        « Re: Re: Vskutku racionální volba...

        Tak ty si hájíš svojí garáž, takže se není co divit. Já nemám ani Aurise ani Leona a teda Auris, především ta ohromná neforemná záď, to rozhodně není nejhezčí auto nižší střední... Přemýšlím, co je méně hezké a....nenapadá mě nic...stejně tak interiér už dnes není špičkou. Auris má jiné kvality, nepopíratelné, ale velebit Aurisa za design, to je jako velebit Mazdu 3 za místo na zadních sedadlech.

        Pánové soudnost, soudnost.
        • 10 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 14.11.2018  13:23

          « Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

          Absolutne súhlasim, že Auris úplne top design nemá. Keď som však kupoval auto a šiel pozrieť Leon, tak v porovnateľnej cenovej kategórií by sa mi Auris páčil viac (nakoniec som bral Corollu). Leon keď nemá LED svetlá a má ten základný interiér, tak to celkom bije do očí, a práve kvôli designu som ho okamžite vylúčil (zas tá oplastovaná verzia v plnke vyzerá super - to by som bral, len tá cena...). A ako k tomu prišlo, že Arese stiahol recenziu na Leona? >:D To príspevok nižšie až tak zasiahol? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 13.11.2018  23:40

        « Re: Re: Vskutku racionální volba...

        Fakt? Tak to já jsem se naopak s nikým, komu by se tak neforemný zadek a podivně rozplizlé zadní svítilny líbily, nikdy nesetkal. :-O Ale jak říkám, tvé racionální argumenty pro volbu Aurisu naprosto chápu. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto colin251

          colin251 15.11.2018  19:05

          « Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

          Tak já jsem ten jeden, komu se ten Auris líbí i po designový stránce :-) a nevím, jestli je třeba takový Leon zrovna lepší ... to je prostě na každým zvlášť, aby zhodnotil design. Co se týče pohodlí jízdy, tak Auris bych se nebál asi říct, že je lepší než takový Leon. Zpracování mi přijde subjektivně asi také lepší u Aurisu. :-)
    • 12 Reagovat !

      foto medvidak

      medvidak 13.11.2018  12:58

      « Re: Vskutku racionální volba...

      Tak jsem si říkal, na základě tvého argumentu, ze budeš jezdit v něčem hezkem. Kouknu a vidím Leon v prostřední výbavě a nudné šedé (stříbrné?) metalize. To například ja opravdu nepovažuji za hezké auto. Chápu, ze se ti asi líbí, ale třeba z mého pohledu je tento Auris nesrovnatelně hezčí auto. Ale je dobře, ze se každému líbí něco jiného.
      • 11 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 13.11.2018  17:49

        « Re: Re: Vskutku racionální volba...

        Jak už jsem psal výše pánové, soudnost.

        Já si koupit Aurise a že jsme o něm teď i uvažovalo, protože v té tvé akční výbavě byl za rozumné peníze, tak rozhodně nikdy nenapíšu, neřeknu a ani se nezamyslím nad tím, že jsem si ho koupil kvůli designu 8-s A tím neříkám, že je to špatné auto. Stejně tak nikde bych nenapsal, že Leon není hezké auto. Leon má klínovitý, dynamický a VYVÁŽENÝ design, není disproporční a patří s přehledem k jedněm z nejhezčích a designově nejvývaženějích aut třídy... a vsadím se, že tohle ani nebude stárnout.

        Stačí se na ta auta podívat z úhlu, který je pro kombíky téhle třídy nejrizikovější pro hodně hmoty a těžkopádnost, šikmo zezadu:
        [odkaz]
        [odkaz]
        příď...
        [odkaz]
        [odkaz]
        ... Leon i ta zrcátka má originální pro to auto...

        A dalo by se pokračovat... Toyotu si pro design nikdo (mimo ultrafans a lidí se šedým zákalem) nekupuje, Leonu se daří především pro jeho design.

        Ale jak říkám výše, nepíšu, že Auris nemá jiné trumfy.
        • 11 Reagovat !

          foto medvidak

          medvidak 13.11.2018  19:02

          « Re: Re: Vskutku racionální volba...

          Souhlasim. I s tím, ze Leon má podle objektivnich měřítek povedený design. A přesto si stojím za svým - mne se nelíbí a tento Auris je v mých očích mnohem hezčí auto. A ne, šedý zakal nemám a Aurise nevlastním.
          • 10 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 13.11.2018  19:31

            « Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

            Tak si tipnu, že vlastníš jiného asiata ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto medvidak

              medvidak 13.11.2018  19:44

              « Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

              Má žena ano, dokonce ze stejného koncernu jako tento Auris. Já mám německou výrobu.
            • 10 Reagovat !

              foto idam-i

              idam.i 13.11.2018  21:41

              « Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

              Mám ázijske auto,ale Auris kombi sa mi moc nepáči. ;-)
              To s tým miesto vzadu v Mazde 3 ,bolo dobré. >:D
              • 10 Reagovat !

                foto Ronault-

                Ronault. 13.11.2018  22:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                Někdo tady možná má pocit, že někomu kritizuji auto, nebo jiní kritizují auto, často něčího miláčka, někteří to ani nerozdýchají, především ti slabší, třeba z...nebudu jmenovat... a smažou recenzi. Ono většinou nejde o kritiku auta, ale toho, co někdo napíše, obhajuje neobhajitelné a pak to špatně nese, když to jiný rozporuje.

                Důležité je holt tady stát pevně na nohou a s velkým nadhledem. Já třeba vím, že to poslední auto, co jsem si pořídil (recenzi nemám) má ten nejdebilnější automat široko daleko, strašně pomalou odezvu i.cocpitu, hodně podivný, i když hodnotný design, který se ne každému líbí, tak to prostě nenapíšu naopak, že je to v pořádku a argumentuji to pro sebe tak, že je tam sedm míst, nejvíce místa ve třídě a na lepší jsem prostě neměl peníze >:D

                Ad asijské auto - spíše to byla narážka, že některé skupiny spolu táhnou, asiati, baterkáři/hybridi, oktavkáři atd. a v obhajování neobhajitelného se podporují ;-) Samozřejmě v tomhle to neplatí absolutně.

                Inu, dokonalé auto po všech stránkách ještě nikdo neudělal a neudělá, i když 70% republiky ho za něj považuje Octavii combi TDI Scout >:D >:D
                • 00 Reagovat !

                  foto carlosdehell

                  carlosdehell 13.11.2018  23:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                  Jak pisete - design je subjektivni zalezitost, kazdy si kupuje auto na zaklade svych parametru, pouziti a potreb, a vahy ma take kazdy sve. Ja nejsem z designu nijak uneseny, predek mi nevadi, zadek je obtloustly, na druhou stranu, prevazuji jine veci, proc jsem si prave toto auto koupil :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ronault-

                    Ronault. 13.11.2018  23:28

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                    Pozor, já konkrétně nejsem zastánce tvrzení, že design je subjektivní záležitost. Může být subjektivně možná vnímán, ale dá se i objektivně hodnotit, třeba vyvážeností, ergonomií atd. ;-)

                    Nicméně naprostý souhlas, jsou jiné věci, které z Aurisu dělají dobrou volbu :yes:
                    Např. jak jsem výše psal, taky letos padl doma ve volbě auto pro otce, důchodce, moc nenajede, relativně jednoduchý motor, pohodlný podvozek, docela drží cenu, prostorný a pravděpodobně spolehlivý. Pravda, mamka ho šmahem smetla, že se jí nelíbí >:D No a nakonec i cena nebyla až tak super, konkurence a dokonce o segment níže zvítězila.

                    Nicměně Auris, proč ne :yes: Za mě třeba lepší volba než i30 :-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto idam-i

                      idam.i 14.11.2018  23:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                      A čo si nakoniec rodičia vybrali ? Z tvojich požiadavok mi vychádza klasická Corolla. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 14.11.2018  23:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                        Nene... asi takhle, limit sice nebyl úplně sešněrovaný, ale pořád se jim nechtělo dát přes 400t a přitom chtěli slušnou výbavu. Těsně to sice třeba lízl i Golf Maraton Edition atd.... i ta Corolla...
                        A byl požadavek na slušný kufr, ale zase kombi nižší střední na délku je v garáži za přívěsem problém (stejně jako Corolla). Nakonec nám udělali tak luxusní nabídku Fabie Combi 81 kW Style s příplatky, že nešlo odolat. Proti o třídu větším autům se stejnou výbavou a výkonem prostě 100t Kč rozdílu. A naši se rozhodli, že raději 100t procestují než dají za auto a proč ne...

                        Hodně se ještě zvažoval i Captur, ještě více P2008 po dobrých zkušenostech s 207 SW a i Opel Crosland X. Přiznám se, že ty malé SUV jsem jim rozmlouval já >:-[] Pravda, že se do nich lépe nastupuje, ale místa tam je jak v té Fabii, kufry jsou menší, spotřeba větší a zatím jsou oba velmi pohybově v pohodě na to aby potřebovali vyšší posaz.

                        Taťka je zatím z Fabie nadšený, k bílé, barvu, kterou celý život odmítal, jsme hned druhý den nechali udělat tmavá okna vzadu a černou střechu, hned je to jiná liga a taťka konečně pochopil má doporučení, že bílá je praktická [odkaz]
                        Pomalu se blížíme 4000 km, motor se zajíždí, spotřeba klesá k cca 5,5l/100 km, z toho je drtivá část popojížděčky. Když jeli na SK ve 4 s plným kufrem, tak taky 5,5 a to tempomat na 130. Výkonově super, zvukově neruší, samozřejmě není to 4 válec, ale není to tragédie jménem HTP, spíše oproti HTP manželky, co jsme letos prodali, jsem Fabii nerad vytáčel nad 3000 ot, znělo to, že se motor rozpadne, tohle zní tak nějak sportovně.
                        No a z kritiky... pravda, výplně dveří nejsou to, co byly ve Fabii I, fakt je ten plast takový, no jak v Cliu... a pak asi budu muset potvrdit nářky na delší jedničku a dvojku. Nemám sice problém s popojížděním ani vjezdem do garáže, ale vyjížděl jsem s plným autem takový hodně prudký kopec na cestu a zasmrděla pěkně spojka. Ono těžko říci, možná jsem dal z obav z malého krouťáku dole moc plynu a spojku moc podržel, protože zatím se to otci nestalo, jen mě... asi vrátím řidičák >:D

                        Uvidíme, jestli se ten motor rozpadne nebo ne. Ale s nájezdem cca 10 t km ročně ho naši dříve než se rozpadne vymění za něco jiného ;-)

                        Ale value/money nečekaně prodejce předčil veškerá očekávání... ještě mě lanařil na Kodiaka pro mě, naštěstí jsem se nezadlužil, odolal a manželčinu Fabii HTP vyměnil za Grand Picasso ať doma poměr francouzských a českých aut zůstane 2:2 >:D

                        Ale co bude příště... Vidím to klidně na Toyotu, třeba GT86 pro mě ;-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto idam-i

                          idam.i 15.11.2018  19:57

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                          Každému podľa chuti,ale Fabiu 1,0 TSI máme doma ako služobáka a za mňa určite nie.Tvrdý podvozok a 3válec proste ruší.Keď mala žena 1,2 4válec,tam bol motor OK.Podvozok bol ešte horší ako tento.Celkom sa divím,že po prechode z francúza im to nevadí.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 15.11.2018  20:34

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                            Reálně 207 SW na 16" (standard u Outdoor) byla tvrdší na ostrých nerovnostech než Fabia na 16. Ta je tuhá, to ano, ale netluče a rozhodně je jistější v zatáčkách než 207SW. Taky je o hodně komfortnější než předešlá generace Fabie. Celkově na komfort stížnosti nejsou, na hlučnost už vůbec ne. Samozřejmě ve vyšších otáčkách je zvuk jadernější, ale i čtyřválce jsou hlučné a atmosférické je nutné vytáčet, tady si vystačíš do 4000 ot s přehledem na všechny situace.

                            Když to srovnám, tak předchůdce měl nižší spotřebu (diesel), neměl schod do kufru (ale o hodně menší kufr, tam byl problém narvat kočárek) a materiály palubní desky prostě byly hodnotnější, tady je záplava tvrdého plastu. Jinak je Fabia po všech stránkách lepší. Samozřejmě srovnáváme 207, která by se měla srovnávat s Fabii II, ale jde o odpověď, jak jsou spokojeni.

                            No a pak samozřejmě pokud máš doma nižší střední a jsi na ní zvyklý, tak prostě B segment je vždy méně komfortní, tam to jinak není a nikterak Fabia nevybočuje z třídy, řekl bych, že i patří k těm lepším. ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto idam-i

                              idam.i 15.11.2018  21:46

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                              V každom prípade je Fabia III. výrazne lepšia ako II.Škoda,že podľahli Bruselu a opustili vypiplany motor,zvlášť keď ich to stálo toľko úsilia.
                              V každom prípade prajem rodičom veľa spojných kilometrov.
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 15.11.2018  22:03

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vskutku racionální volba...

                                Máš sice pravdu, že 1,2 TSI už byla hodně odladěná a určitě vychytali mouchy z počátečních dob. Nicméně ani ti jistě netvrdíš, že koncern vzal, zapomněl vše, co do té době o malých turbomotorech věděl a postavil fungl nový motor do posledního šroubku ;-) To, že má tři válce, bych nebral jako známku nespolehlivosti. Jak jsem psal výše, prodali jsme teď 1,2 HTP, motor s hromadou problematických míst, navíc z první nevychytané generace tohodle motoru a bez větších problémů udělal 220 t km a jezdí dále. Jestli 1,0 TSI udělá 200t km, tak kde je problém ;-)

                                No necháme se překvapit, spíše mám lehce obavy z té spojky, ale možná to chce jen trochu cviku. :-) Recenzi snad v průběhu zimy napíšu a budu informovat...
        • 10 Reagovat !

          foto Aspon

          Aspon 14.11.2018  07:09

          « Re: Re: Vskutku racionální volba...

          Rozhodně nejsem Toyota ultrafans ani nemám zrakové vady, ale Auris (po faceliftu) mi prostě sedl svým vzhledem. Jak jsem ale psal i v recenzi, nemá smysl to moc řešit, každý vnímá design jinak a to co někdo považuje za vyvážený design já považuju za nudu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Bezpečné skoky do vody: Na propnuté prsty při šipce zapomeňte, varuje lektorka

Bezpečné skoky do vody: Na propnuté prsty při šipce…

Skoky všeho druhu děti (a nejen ony) milují hlavně pro ten pocit, že na chvíli letí. Platí to i o skákání do…

Polák si koupil celý vlak. Ukázal, jak dráhy obírají zákazníky

Polák si koupil celý vlak. Ukázal, jak dráhy obírají…

Nespokojený zákazník polských drah vynaložil tisíce zlotých a hodiny svého času, aby skoupil jízdenky na celý…

 

iSport.cz

Zbrojovka na úvod druhé ligy remizovala s Vlašimí. Chrudim obrala Vítkovice

Zbrojovka na úvod druhé ligy remizovala s Vlašimí.…

Fotbalisté Brna v úvodním kole druhé ligy překvapivě remizovali 2:2 na hřišti Vlašimi, kde vyrovnali v 88.…

Potvrzeno! Ngadeu přestoupil ze Slavie do Gentu. Podepsal čtyřletou smlouvu

Potvrzeno! Ngadeu přestoupil ze Slavie do Gentu.…

Obránce Michael Ngadeu-Ngadjui nebude dál působit v pražské Slavii. Kamerunský fotbalista přestupuje do…

 

Reflex.cz

Před 40 lety sandinovská revoluce v Nikaragui sice svrhla diktátora Somozu, ale nastartovala teror

Před 40 lety sandinovská revoluce v Nikaragui sice…

Devatenáctého července 1979 v šest hodin ráno se vzdala nikaragujská Národní garda partyzánům ze Sandinovské…

Slíbit všem všechno, to ANO umí. Svůj slavný dokument nemohl Babiš ukázat z jednoduchého důvodu: Neexistuje

Slíbit všem všechno, to ANO umí. Svůj slavný…

Zdá se, že premiérovi Babišovi a jeho blízkým spolupracovníkům imponuje baron Prášil. Stejně jako když se…