Recenze

8 Majitel

Dacia Sandero H4B B4

0,00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Dacia Sandero, foto 1 Dacia Sandero, foto 2 Dacia Sandero, foto 4 Dacia Sandero, foto 5 Dacia Sandero, foto 6 Dacia Sandero, foto 7 Dacia Sandero, foto 8 Dacia Sandero, foto 9
Dacia Sandero, foto 10 Dacia Sandero, foto 11 Dacia Sandero, foto 12 Dacia Sandero, foto 13 Dacia Sandero, foto 14 Dacia Sandero, foto 15 Dacia Sandero, foto 16 Dacia Sandero, foto 17 Dacia Sandero, foto 18 Dacia Sandero, foto 19 Dacia Sandero, foto 20 Dacia Sandero, foto 21 Dacia Sandero, foto 22
 

Technické info

Přezdívka auta Žofinka Rok výroby 2017 Koupeno nové najeto [km]:15580 palivo: benzin počet válců: 3 počet ventilů na válec: 12 objem [cm3]: 899 výkon [kW]: 66 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 330 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Auto,které stále budí emoce,aspoň u nás;-) to jak jej hodnotí ostatní (pozitiva převažují) potěší.Ten,kdo Dáčku pomlouvá v ní většinou ani neseděl,natož se projel.

Silné stránky

Jednozmačně skvělý poměr cena vs. užitná hodnota + výbava

Slabé stránky

Řekl bych výhled z auta vzad. Při podélném couvání je to problém, na autě nemám parkovací sensory a couvací kameru a je to někdy problém. Přitom jsem předtím měl mnohem větší auto - Opel Zafira A.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Servis po dobu záruky jednoznačně autorizovaný.
Poruchy se nám zatím vyhýbají a věřím, že to tak zůstane.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Zakoupena u CMN Přerov - z maší strany naprostá spokojenost.

 


Přidat názorDiskuse: Dacia Sandero H4B B4

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Dacia Sandero



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
0

Auto je nové, podle recenzí je to držák, v což doufáme - počítáme,že budeme spolu min. 10 let.

praktičnost
9

Některé prvky jsou pro mně trochu nezvyklé, je to však tím, že přecházím z jiného auta (Opel.Zafira)

prostornost
9

Původně jsme zamýšleli Dokker,ale Sandero pro naše potřeby bohatě postačuje. Momentálně (6/2018) trochu zápasím s originál střešním nosičem - instalovat ho je trochu fuška, njn francouzi...

jízdní vlastnosti
0

Tak je to "fókané tříhrnek", jízda s tímto druhem motoru vyžaduje cvik, styl cihla-plyn tu neobstojí, jinak vítr v nádrži a nejen to... Mně vyhovuje, jezdím s rozumem, dle předpisu, pak nemám problém.

jízdní komfort
9

Ergonomie vnitřního prostoru je na dobré úrovni. Jistě S klasse to neni, já jsem spokojen

provozní náklady
9

Viz JÍZDNÍ VLASTNOSTI

náhradní díly
4

Sortiment příslušenství je v rámci CZ ubohý. Orientuju se na aliexpress a LZParts.

výkon motoru
10

Fókané turbo, jede jak z praku a to je teprve v záběhu, až budeme moct jít k 3000-3500, to bude roštovačka. Po cca 15500 km - na dnešní provoz bohatě postačuje.

spotřeba
9

75% do 25km denně, zbytek dálnice. Jsme dle PC na 5.8l/100km

hlučnost motoru
10

Na tříhrbek výborně utlumeno.Bravo. Na tom se nic do dneška (6/18) nezměnilo.

kvalita sedadel
10

Není to nejhorší. Uvidíme co bude po návratu z Chorvatsku.

brzdy
10

Ostré jak břitva. Zatím však opatrně.

zavazadlový prostor
10

Co ssebou nemáš to nepotřebuješ-tudíž skončila doba tahání zbytečných krámů jen proto, že to to auto uveze. Ovšem je v nákupu střešní box HAKR 300


Více o modeluDacia Sandero
Dacia Logan 1,4  - král mezi nejlevnějšími Dacia Logan 1,4 - král mezi nejlevnějšími

Rozvor větší než Octavia, zavazadlový prostor 510 litrů,…

Dacia Logan MCV - ještě větší auto za málo peněz Dacia Logan MCV - ještě větší auto za málo peněz

Po dvou letech od zahájení prodeje sedanu, jehož se…

 





Blesk.cz

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z vajec, banánů i piva

Vlasy znovu v kondici: 4 domácí výživné masky z…

Letošní letní a podzimní měsíce byly nádherné a plné slunce. Kvůli slunečnímu záření, chlorované vodě z bazenu a…

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné bezpečnostní problémy

Google+ končí. Někdejší rival Facebooku měl tajné…

Google končí se svou někdejší odpovědí na Facebook. Sociální síť Google+ se do roka odmlčí, důvody jsou přitom…

 

iSport.cz

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče poslal do továrny

Boss Boleslavi o odvolání Kýhose i proč by hráče…

Třeba se vás plachej? Ne, to nehrozí. Ačkoli jde o klub, jehož vedení bylo dlouho a přehnaně shovívavé k…

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova cesta, Dočkal je bingo

Expert Palička: Komunikace asi nebyla Jarolímova…

Větší disciplína, zodpovědnost v plnění úkolů, lepší klima v kabině. „Je to prudká, markantní změna,“ porovnává…

 

Reflex.cz

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na Ukrajině je ve službě už 70 let

Novodobý stařec a moře: Nejstarší strážce majáku na…

„Zaposlouchej se do toho ticha! Nejlepší je to stejně v zimě. Žádné zvuky, je slyšet jenom stromy, moře a vítr.…

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když menšina tyranizuje většinu a říká tomu pokrok

Vladimír Pikora: Cyklisté – peklo řidiče aneb Když…

Někdy si říkám, že politici vážně z celé duše musí nenávidět řidiče. Vždyť neustále přemýšlejí, jak jim udělat…