Mercedes-Benz C (2012)
18.11.2012Od dětství se mi líbily Mercedesy. Těžko říct proč, jestli to bylo tím třícípým "zaměřovačem" nebo něčím jiným, každopádně jako kluk jsem si byl jistý,…
Mercedes-Benz C (bandalup)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
positivemind 19.11.12 23:44
« Re: Re: Range Rover
Kde jsi Range servisoval? Původně u AMT? Pokud ano, divím se, že s tím fakt nebyl problém...
Za hlavní průsery na autech můžou vždycky servisy. Když je dobrej servis, je dobrý i auto. A Range je asi nejlepší příklad. Proč jich jezdí po Británii tolik? Proč to lidi kupují, když stojí 3m a furt se sere? Platí napříč celým portfoliem LR. -
MarTin1 19.11.12 22:24
« Re: Re: Kde sou uberwagen fans?
Přesně tak to je, hlavní je dneska prodat co nejvíc za každou cenu..... viz. silácký prohlášení o plánech x milionů vozů prodat do roku xy. To co uhádáš na slevě z tebe vytáhnou za příplatky nebo doplňky... např. zimní kola "originál" to je vejvar. Ty navigace už ani neřeším.... pos.....ná navigace za 5tis ze supermarketu má někdy víc funkcí.
TO s Lexusem a Jaguarem podepisuju, je to bohužel tak. Když si člověk čte německý časopisy tak neexistuje aby někdo z D3 prohrál s neněmeckou konkurencí... pak si člověk přečtě něco jiného a nestačí se divit.
-
camco 19.11.12 21:41
« chybný motor
jó chodovský servis, také znám, nejvíc mě dostává, že se tam všichni tváří, že mají v garáži s-klase. taky můžu potvrdit, že stejné je to i u servisů aut z Mnichova nebo Ingolstadtu. K tomu motoru, v C i Vitu byl s tímhle dieselčtyřválcem problém a jedno jaký měl výkon, ale od tý doby, co je C s dieselšestiválem, je po problémech a to byl koupený za cenu uvedené 250tky, v době koupě na ně byla příliš dlouhá dodačka. Jen spotřeba je 7-9, ale zase 6,4 / 250 :-) -
Ondřej Šámal 19.11.12 18:59
« Re: Kde sou uberwagen fans?
Holt, je to něco za něco. D3 škodí vyostřený konkurenční boj a vysoká a finančně náročná výroba. Když si člověk vezme, že takové Audi, BMW nebo Mercedes jsou dnes masové značky vyrábějící auta přeplněná všemožnou elektronikou, nelze se horší spolehlivosti divit. Místo toho, aby se kladl důraz na spolehlivost, se vývoj v rámci konkurenčního boje více odbývá a do prodeje jsou modely, které nejsou pořádně otestované. Navíc když si člověk připočítá enormní náklady na výrobu, které jsou v Německu pravděpodobně nejvyšší na světě (za což mohou především odbory), musí se něco očůrávat. Na samotném autě se pak tolik nevydělá, proto mají německá auta tak předražené doplňky (aneb navigace za příplatek 80 tisíc i v autech s PC přes 2 miliony).
Dnešní doba je prostě spotřební, spolehlivost se už tolik neřeší, alespoň tedy v Evropě. Což je na jednu stranu dobře. Pokud by evropská auta byla nadprůměrně spolehlivá, většina ekonomik by měla problém.
Každopádně je škoda, že jsou lidé zaslepení (nebo snad hloupí?) a ignorují Lexus nebo Jaguar, které jsou v mnoha ohledech lepší, než zacedená německá konkurence. -
SCHROJF 19.11.12 15:46
« Re: Re: Kde sou uberwagen fans?
Presne tak,pri kupe ti mazu med pod nosom,a pri nejakom probleme ta uz nepoznaju a mas dojem,ze ich otravujes!!!A aby ti ponukli aspon kavu... ;-),naco,sa musia este vela snazit a ucit,ako sa ma chovat k zakaznikom!!!Vacsine servisov v CR a SR davam :no: ,cest vynimkam!!! -
bandalup 19.11.12 13:57
« Re: Z Nemecka do PH na nudzovom rezime?
Byli jsme v Nemecku na prodlouzeny vikend. Resil jsem to v nedeli, takze jsem dal prednost odjezdu domu a predani auta v pondeli do "domaciho" servisu (po telefonu mi rekli, ze kdyz mi nikde nic nesviti tak s tim klidne muzu dojet). Po opetovnem nastartovani jelo auto zase normalne a do nouze spadlo zase az v pondeli cestou do servisu. Mel jsem stesti v nestesti, protoze courat se 500 km po dalnici v nouzovem rezimu (max cca 120 km/h po rovince, do kopecka treba jen 90 km/h) by urcite nebylo nic moc. -
Barrichello 19.11.12 11:48
« Re: Re: Kde sou uberwagen fans?
No vidíš, taky hezký story.
To jenom potvrzuje to, že ta prémie není o nic spolehlivější než cokoliv jiného, tedy vč. neprémie.
Ba dokonce možná je ta neprémie i spolehlivější.
Klikova skrz ve 14 000 je totiž těžký faux pas i u Dacie, antož u Panamery >:D
Jistě servisy maj zcela jistě podíl na tom, že závady nejsou vyřešeny hned a pak je tam to auto na servisu za rok 15x na záruční opravě.
Ale na co nemaj ty servisy vůbec žádnej vliv je, že ta závda vznikne u zánovního auta nebo prakticky u funglovky.
-
MarTin1 19.11.12 11:18
« Re: Kde sou uberwagen fans?
Hele ty antiněmče :-) někdy s tebou souhlasím (když se hádáte se zarputilejma naftařema), ale tady bych nepaušalizoval.... v podstatě je pravda, že ani jedna z D3 není zrovna ukázkou spolehlivosti a že například japonci mají náskok. Jde o to, že to jaksi Evropskej zákazník nechce slyšet (asi jako Japonský auta vs Americký v 80. letech v USA, kde se 4 a 6 válcům smáli). Tady je prostě modla D3.... a to, že Jaguar, Lexus... vyrábí také top produkty je super, ale bohužel je pro ně těžký se prosazovat na úrok D3.
Já mám mezi svejma klientama celkem velký portfolio aut a řeknu Vám, že je vcelku jedno zda má někdo BMW MB AUDI a nebo Porsche co se týče spolehlivosti. Jen namátkově: Panamera 4S v 14 000 klikovka skrz blok komplet motor (a prý nebyl jedinej). BMW 730d najednou rána a Bychl a Invelt nikdo nevěděl nic, nakonec musel přijet "technik" z Německa, kterej hned řekl = novej motor. Novej Cayene Diesel za 35 000km neustále uniká olej, poruchy vzduchového podvozku, Audi A6 minulá generace, neustále ležící zadní náprava, praskání předního okna, vrzající interiér, značná kouřivost. ML W164 vrzající interiér, ynačná kouřivost, neustále rozhozená geometrie a poruchy kompresoru Airmatiku, BMW 330xd již 2x odešel zámek volantu (člověk přišel k autu, strčil tam klíč a místo CVAK aby se odblokoval volant nic = odtah do servisu a 24 000 novej zámek), moje EX BMW 120d 4x zádržnej systém u spolujezdce a neustále pípání, že není připoutanej, pak tyčky stabilizátorů.
Všechno má ale jedno společný, český autorizovaný servisy málokdy vědí co s tím a jen krčí rameny. Moje zkušenost BOHUZEL je taková, že když jdete koupit auto tak jste pro ně všechno, je to jak v pohádce, ale jakmile se s tím něco stane a je potřeba něco řesit, tak je to maximální tragédie..... -
CenturionCz 19.11.12 10:31
« Děkuji
za střízlivou recenzi (byť vám asi nic jiného nezbývalo...). Je vždy příjemné si přečíst něco z reality mezi všemi těmi ódami na danou značku, model a motorizaci. Je jistě nefér podle tohoto kusu soudit celou modelovou řadu nebo značku, ale nejste první, od koho jsem na Mercedes slyšel kritiku. Už to není, co to bývalo... -
Atlis 19.11.12 08:58
« C200CDI
paci sa mi tvoje triezve zhodnotenie auta :yes: mam sluzobak C200CDI T a aj ked s nim zatial nie su ziadne problemy, pre mna osobne je najvacsim sklamanim je cele pohonne ustrojenstvo - auto je v manuali, ktory je gumovy, motor je hlucny a ma hruby chod, kardan pocut... vnutorny priestor je absolutne porovnatelny s tym, co mam v sukromnom ffiii, ale ja tak nejak vacsie auto nepotrebujem, takze mi to nevadi.
co sa tyka komfortu, najprv som si tiez myslel, ze je C klasa tvrda, ale po par stovkach kilometrov som si uvedomil, ze ona nie je tvrda, ale tuha. ty mas evidentne vacsie kolesa, ja to mam na 16" a tie si s nerovnostami radia dost dobre. -
bandalup 19.11.12 08:12
« Re: Range Rover
Range Rover mam uz treti v rade. Prvni byl z roku 2002, jeden z prvnich vyrobenych kusu 3. generace a obcas s nim byly problemy. Zajimave ale je, ze jedina zavada, kvuli ktere auto zustalo stat, se tykala motoru (sestivalcovy diesel od BMW) a bylo to o tom, ze jednou na dalnici mi upadla tlakova hadice od turba. Uplne stejna vec se mi o dva roky drive stala s BMW 330d. Takze v tom byl Range Rover nevinne. V roce 2005 jsem diesel vymenil za benzinovy V8, take jeste od BMW. Ten mel takove obdobi par tydnu, kdy rano mel uplne vybitou baterii. V servisu nenasli zadny duvod a problem prestal stejne nevysvetlitelne, jako zacal. Jinak melo toto auto jen jednu vaznou poruchu, kdyz nekdy kolem 90 tisic km odesla prevodovka (vymeneno v zaruce). V cervnu 2010 jsem pak koupil verzi 5.0 Supercharged, na ktere jsem zatim najel pres 60 tisic km. Zlobily pouze elektronicke hracky (surround kamery a DVD changer, vymeneno v zaruce), jinak je to asi nejspolehlivejsi auto, jake jsem kdy mel. Staram se jen o tankovani (ktere vyzaduje dost casto), jinak jen jezdi a jezdi. To auto je lepsi nez jeho povest (opak Mercedesu). -
MarTin1 18.11.12 22:03
« Servis
Po pravdě ti musím dát za pravdu, servis na Chodově je přesná ukázka toho jak by to nemělo vypadat!! Nejvíc mě vytáčí to, že tam člověk přijde a nikdo si ho nevšímá..... protože přece nejsem objednán. Auta potažmo tebe je mi líto, asi máš smůlu na špatný kus.... ale ten přístup je fakt tragickej a to znám z vlastní zkušenosti... bez známosti se to tam nedá..
-
Vaidimar 18.11.12 18:19
« Pevné nervy
Dobrý den,
auto je to krásné, ikdyž s Vámi souhlasím, že Mercedes je jaksi značka pro starší lidi :-! a osobně bych z premie volil asi BMW. To co popisujete za patálie je děsivé. U auta této cenové kategorie, bych očekával, jak jinou spolehlivost tak jiný přístup servisu. Z okolí mám jedinou zkušenost z Mercedesem a to se starou Ačkovou řadou, kdy po zjištěných problémech se stabilitou byl vůz vyměněn za nový bez jakýchkoliv doplatků a to měl najeto již přes 40tis. Snad jste si již problémy s vozem vybral a bude sloužit dobře.
Jinak pro me je interier teto rady zklamani...je to malinke...v zadu az hruza...pristrojovka nezvhledna..tvrda....cele..auto prkenne...diesl hlucny az az.
Ale v bile s AMG paketem a s cernou strechou vypada celkem hezky..z venku....jen kdyz ho postavim vedle sveho Mondea...tak je to o tridu mensi auto..takova titerka....za v radech o dost drahsi auto :-/
Jinak nesouhlas , ze Mecedes je pro starsi lidi...alespon s tim s cim ted prichazi.,..treba nove Acko..je krasne i pro mlade ;)