Diskuse

Mercedes-Benz C (2012)

18.11.2012

Od dětství se mi líbily Mercedesy. Těžko říct proč, jestli to bylo tím třícípým "zaměřovačem" nebo něčím jiným, každopádně jako kluk jsem si byl jistý,…

 

Mercedes-Benz C (bandalup)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto kekso

    kekso 18.11.2012  17:48

    MB...

    No ty kokso, čo to tu popisuješ to je hádam nočná mora každého čo kupuje nové auto a zvlášť prémiové... 8-s :no: :no: :no: Tebe jednozačne 100 bodov za reálne konštatovanie situácie ale tomu autu... :no: :no: :no: :-! No čo ja má tiež takú predsavu do budúcna ale BMW, no dúfam že ten nákup dopadne lepšie... Vieš po tom čo som mal možnosť participovať v jednej nemenovanej SK automobilke som stratil všetky ilúzie o nových autách a dnes len reálne konštatujem že auto ktoré sa nevyrába min. 1,5 roka nechcem a nepítaj sa prečo... Je jedno či je to koncern, BMW, MB alebo čokoľvek iné princíp a postup je skoro vždy rovnaký... Mal som raz služobné audi s ktorým boli podobné patálie ale po pol roku, druhom motore, kompletnej kabeláži auta a jednej prevodovke som od importéra dostal nové totožné auto s predĺženou zárukou a pár bonusmi od importéra grátis... No čo dodať takého importéra opúť do... a ... 8-s :-! Ps: inak to vymenené natočilo za tri roky 290 tisíc km bez poruchy... No čo dodať vieš ako to nemci vravia Montagauto, Freitagauto und der goldene mittlere Weg Mittwochauto... :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 18.11.2012  20:30

      « Re: MB...

      Zly kus sa najde u kazdej automobilky. Napriklad v testoch Autotipu Sharan 2.0TDI alebo Fiat 500 - vymena motora 2.0TDI a 1.4Fire. S 2.0kou si sam najazdil takmer 300tisic a motory Fire su tiez velmi spolahlive a pocetne zastupene. Obycajne ked uz predajca navrhne vymenu za nove auto, tak je za priplatok za amortizaciu, presne ako sa pise v recenzii, takze mozes byt este rad, ako si dopadol ;-)
      P.S. To "Close" - "Blizko" v recenzii ma uplne dostalo >:-[]
  • 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 18.11.2012  17:52

    Mercedes

    V podstate neviem ,ako mám hodnotiť auto v tvojej recenzii.Vyzerá velmi pekne a na papieri aj výborne.No po prečítaní recenzie som zdesený.Nakoniec som dal za auto 10b.Teoreticky je to super auto.Za skutočný stav ti vyslovujem "úprimnú sústrasť" a dúfam,že ti importér nakoniec auto vymení za lepší kus. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto bandalup

      bandalup 18.11.2012  18:22

      « Re: Mercedes

      Díky za body i za soustrast. :-) Ve výměnu auta už nevěřím. Zítra si auto vyzvednu a na další servis i případné opravy budu jezdit do Německa. Tam se k zákazníkům ještě pořád chovají tak, aby si je udrželi.
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 18.11.2012  22:16

        « Re: Re: Mercedes

        Rozhodne by som to dal importérovi "vyžrať"! V tejto kategórii áut ,by mal byť aj servis na určitom štandarte.Určite by si mal kontaktovať importéra a vykašlať sa neschopného predajca(dealera). :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Vaidimar

    Vaidimar 18.11.2012  18:19

    Pevné nervy

    Dobrý den,
    auto je to krásné, ikdyž s Vámi souhlasím, že Mercedes je jaksi značka pro starší lidi :-! a osobně bych z premie volil asi BMW. To co popisujete za patálie je děsivé. U auta této cenové kategorie, bych očekával, jak jinou spolehlivost tak jiný přístup servisu. Z okolí mám jedinou zkušenost z Mercedesem a to se starou Ačkovou řadou, kdy po zjištěných problémech se stabilitou byl vůz vyměněn za nový bez jakýchkoliv doplatků a to měl najeto již přes 40tis. Snad jste si již problémy s vozem vybral a bude sloužit dobře.
  • 00 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 18.11.2012  22:03

    Servis

    Po pravdě ti musím dát za pravdu, servis na Chodově je přesná ukázka toho jak by to nemělo vypadat!! Nejvíc mě vytáčí to, že tam člověk přijde a nikdo si ho nevšímá..... protože přece nejsem objednán. Auta potažmo tebe je mi líto, asi máš smůlu na špatný kus.... ale ten přístup je fakt tragickej a to znám z vlastní zkušenosti... bez známosti se to tam nedá..
  • 00 Reagovat !

    foto doktorbartollo

    doktorbartollo 18.11.2012  22:13

    Range Rover

    Zdravím. Tak to mi je lúto. Dúfam, že s autom už nebudú problémy. Rád by som sa opýtal na spoľahlivosť Ranger Rovera, keďže viacerí píšu, že je to tiež katastrófa.... dik. Veľa šťastných km bez nehody.
    • 00 Reagovat !

      foto bandalup

      bandalup 19.11.2012  08:12

      « Re: Range Rover

      Range Rover mam uz treti v rade. Prvni byl z roku 2002, jeden z prvnich vyrobenych kusu 3. generace a obcas s nim byly problemy. Zajimave ale je, ze jedina zavada, kvuli ktere auto zustalo stat, se tykala motoru (sestivalcovy diesel od BMW) a bylo to o tom, ze jednou na dalnici mi upadla tlakova hadice od turba. Uplne stejna vec se mi o dva roky drive stala s BMW 330d. Takze v tom byl Range Rover nevinne. V roce 2005 jsem diesel vymenil za benzinovy V8, take jeste od BMW. Ten mel takove obdobi par tydnu, kdy rano mel uplne vybitou baterii. V servisu nenasli zadny duvod a problem prestal stejne nevysvetlitelne, jako zacal. Jinak melo toto auto jen jednu vaznou poruchu, kdyz nekdy kolem 90 tisic km odesla prevodovka (vymeneno v zaruce). V cervnu 2010 jsem pak koupil verzi 5.0 Supercharged, na ktere jsem zatim najel pres 60 tisic km. Zlobily pouze elektronicke hracky (surround kamery a DVD changer, vymeneno v zaruce), jinak je to asi nejspolehlivejsi auto, jake jsem kdy mel. Staram se jen o tankovani (ktere vyzaduje dost casto), jinak jen jezdi a jezdi. To auto je lepsi nez jeho povest (opak Mercedesu).
      • 00 Reagovat !

        foto positivemind

        positivemind 19.11.2012  23:44

        « Re: Re: Range Rover

        Kde jsi Range servisoval? Původně u AMT? Pokud ano, divím se, že s tím fakt nebyl problém...

        Za hlavní průsery na autech můžou vždycky servisy. Když je dobrej servis, je dobrý i auto. A Range je asi nejlepší příklad. Proč jich jezdí po Británii tolik? Proč to lidi kupují, když stojí 3m a furt se sere? Platí napříč celým portfoliem LR.
  • 00 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 19.11.2012  08:58

    C200CDI

    paci sa mi tvoje triezve zhodnotenie auta :yes: mam sluzobak C200CDI T a aj ked s nim zatial nie su ziadne problemy, pre mna osobne je najvacsim sklamanim je cele pohonne ustrojenstvo - auto je v manuali, ktory je gumovy, motor je hlucny a ma hruby chod, kardan pocut... vnutorny priestor je absolutne porovnatelny s tym, co mam v sukromnom ffiii, ale ja tak nejak vacsie auto nepotrebujem, takze mi to nevadi.

    co sa tyka komfortu, najprv som si tiez myslel, ze je C klasa tvrda, ale po par stovkach kilometrov som si uvedomil, ze ona nie je tvrda, ale tuha. ty mas evidentne vacsie kolesa, ja to mam na 16" a tie si s nerovnostami radia dost dobre.
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 23.11.2012  10:58

      « Re: C200CDI

      Hlavně, že je to třícípá hvězda... tak to musíš brát.
  • 10 Reagovat !

    foto duri13

    duri13 19.11.2012  09:56

    Z Nemecka do PH na nudzovom rezime?

    To ta vazne z toho (stredu) Nemecka poslali naspat do PH a cely cas si isel na nudzovom rezime? Ci po vypnuti a nastartovani to uz islo v pohode? Najlepsie by bolo byvalo, keby si to vtedy rovno odparkoval v nejakom nemeckom autorizaku.
    Inak prajem vela energie a trpezlivosti - toto je nocna mora kazdeho, kto si kupi nove auto...ze to bude zmatok :-(
    • 00 Reagovat !

      foto bandalup

      bandalup 19.11.2012  13:57

      « Re: Z Nemecka do PH na nudzovom rezime?

      Byli jsme v Nemecku na prodlouzeny vikend. Resil jsem to v nedeli, takze jsem dal prednost odjezdu domu a predani auta v pondeli do "domaciho" servisu (po telefonu mi rekli, ze kdyz mi nikde nic nesviti tak s tim klidne muzu dojet). Po opetovnem nastartovani jelo auto zase normalne a do nouze spadlo zase az v pondeli cestou do servisu. Mel jsem stesti v nestesti, protoze courat se 500 km po dalnici v nouzovem rezimu (max cca 120 km/h po rovince, do kopecka treba jen 90 km/h) by urcite nebylo nic moc.
  • 11 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 19.11.2012  10:28

    Kde sou uberwagen fans?

    Tohle by si pánové WL, Dinar, GTI, Navtech, jossalito atd. měli povinně přečíst. Když jim tvrdím já na základě zkušeností mého kamaráda pracujícího v servisu zanček VW, Audi a BMW že pojem nějmecká kvlaita už je pouze pojem tak zarputile nevěří.

    Tady je další důkaz. Tentokráte Mercedes, který už proslul značnou nespolehlivostí v letech 00-07. Elektronické brzdy, elektrická výbava atd.
    Kdo se vyzná ví o čem mluvím.

    A podobné story co zažil majitel tohoto Cka mohu vyprávět o Touranech, Touarezích, Passatech CC, Audi Q7 atd.
    XY záručních oprav během roku. Servis mnohdy neví co vlastně opravuje nebo má opravovat.

    Hlavně že je to prémie a že je to nové.

    Jo a ta větička o tichosti motoru - hehe.
    Hlavně že prémiové diesly sou tichoučké vid WL.
    A ony zatím budou tak tichoučké jako ta D5 od Volva, to tichostí připomínalo opuštěný šumavský háj.....v kterém se někdo řídí Transitem na plný plyn ovšem :o))
    • 00 Reagovat !

      foto MarTin1

      MarTin1 19.11.2012  11:18

      « Re: Kde sou uberwagen fans?

      Hele ty antiněmče :-) někdy s tebou souhlasím (když se hádáte se zarputilejma naftařema), ale tady bych nepaušalizoval.... v podstatě je pravda, že ani jedna z D3 není zrovna ukázkou spolehlivosti a že například japonci mají náskok. Jde o to, že to jaksi Evropskej zákazník nechce slyšet (asi jako Japonský auta vs Americký v 80. letech v USA, kde se 4 a 6 válcům smáli). Tady je prostě modla D3.... a to, že Jaguar, Lexus... vyrábí také top produkty je super, ale bohužel je pro ně těžký se prosazovat na úrok D3.

      Já mám mezi svejma klientama celkem velký portfolio aut a řeknu Vám, že je vcelku jedno zda má někdo BMW MB AUDI a nebo Porsche co se týče spolehlivosti. Jen namátkově: Panamera 4S v 14 000 klikovka skrz blok komplet motor (a prý nebyl jedinej). BMW 730d najednou rána a Bychl a Invelt nikdo nevěděl nic, nakonec musel přijet "technik" z Německa, kterej hned řekl = novej motor. Novej Cayene Diesel za 35 000km neustále uniká olej, poruchy vzduchového podvozku, Audi A6 minulá generace, neustále ležící zadní náprava, praskání předního okna, vrzající interiér, značná kouřivost. ML W164 vrzající interiér, ynačná kouřivost, neustále rozhozená geometrie a poruchy kompresoru Airmatiku, BMW 330xd již 2x odešel zámek volantu (člověk přišel k autu, strčil tam klíč a místo CVAK aby se odblokoval volant nic = odtah do servisu a 24 000 novej zámek), moje EX BMW 120d 4x zádržnej systém u spolujezdce a neustále pípání, že není připoutanej, pak tyčky stabilizátorů.

      Všechno má ale jedno společný, český autorizovaný servisy málokdy vědí co s tím a jen krčí rameny. Moje zkušenost BOHUZEL je taková, že když jdete koupit auto tak jste pro ně všechno, je to jak v pohádce, ale jakmile se s tím něco stane a je potřeba něco řesit, tak je to maximální tragédie.....
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.11.2012  11:48

        « Re: Re: Kde sou uberwagen fans?

        No vidíš, taky hezký story.

        To jenom potvrzuje to, že ta prémie není o nic spolehlivější než cokoliv jiného, tedy vč. neprémie.
        Ba dokonce možná je ta neprémie i spolehlivější.

        Klikova skrz ve 14 000 je totiž těžký faux pas i u Dacie, antož u Panamery >:D

        Jistě servisy maj zcela jistě podíl na tom, že závady nejsou vyřešeny hned a pak je tam to auto na servisu za rok 15x na záruční opravě.

        Ale na co nemaj ty servisy vůbec žádnej vliv je, že ta závda vznikne u zánovního auta nebo prakticky u funglovky.

      • 00 Reagovat !

        foto SCHROJF

        SCHROJF 19.11.2012  15:46

        « Re: Re: Kde sou uberwagen fans?

        Presne tak,pri kupe ti mazu med pod nosom,a pri nejakom probleme ta uz nepoznaju a mas dojem,ze ich otravujes!!!A aby ti ponukli aspon kavu... ;-),naco,sa musia este vela snazit a ucit,ako sa ma chovat k zakaznikom!!!Vacsine servisov v CR a SR davam :no: ,cest vynimkam!!!
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 19.11.2012  19:09

        « Re: Re: Kde sou uberwagen fans?

        :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: Takové příspěvky chci vídávat v diskuzích!
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 19.11.2012  18:59

      « Re: Kde sou uberwagen fans?

      Holt, je to něco za něco. D3 škodí vyostřený konkurenční boj a vysoká a finančně náročná výroba. Když si člověk vezme, že takové Audi, BMW nebo Mercedes jsou dnes masové značky vyrábějící auta přeplněná všemožnou elektronikou, nelze se horší spolehlivosti divit. Místo toho, aby se kladl důraz na spolehlivost, se vývoj v rámci konkurenčního boje více odbývá a do prodeje jsou modely, které nejsou pořádně otestované. Navíc když si člověk připočítá enormní náklady na výrobu, které jsou v Německu pravděpodobně nejvyšší na světě (za což mohou především odbory), musí se něco očůrávat. Na samotném autě se pak tolik nevydělá, proto mají německá auta tak předražené doplňky (aneb navigace za příplatek 80 tisíc i v autech s PC přes 2 miliony).
      Dnešní doba je prostě spotřební, spolehlivost se už tolik neřeší, alespoň tedy v Evropě. Což je na jednu stranu dobře. Pokud by evropská auta byla nadprůměrně spolehlivá, většina ekonomik by měla problém.
      Každopádně je škoda, že jsou lidé zaslepení (nebo snad hloupí?) a ignorují Lexus nebo Jaguar, které jsou v mnoha ohledech lepší, než zacedená německá konkurence.
      • 00 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 19.11.2012  22:24

        « Re: Re: Kde sou uberwagen fans?

        Přesně tak to je, hlavní je dneska prodat co nejvíc za každou cenu..... viz. silácký prohlášení o plánech x milionů vozů prodat do roku xy. To co uhádáš na slevě z tebe vytáhnou za příplatky nebo doplňky... např. zimní kola "originál" to je vejvar. Ty navigace už ani neřeším.... pos.....ná navigace za 5tis ze supermarketu má někdy víc funkcí.

        TO s Lexusem a Jaguarem podepisuju, je to bohužel tak. Když si člověk čte německý časopisy tak neexistuje aby někdo z D3 prohrál s neněmeckou konkurencí... pak si člověk přečtě něco jiného a nestačí se divit.

        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 20.11.2012  10:07

          « Re: Re: Re: Kde sou uberwagen fans?

          No prostě v jistých periodikách je skoro nemožné aby chyrálo někdy něco jiného neby bylo prohlášeno že to či ono dosahuje velmi podobných kvalit.
    • 00 Reagovat !

      foto Iron

      Iron 25.11.2012  01:04

      « Re: Kde sou uberwagen fans?

      Sere se všechno, něco míň něco víc.
      Známej měl Corollu verso (ne 130 kW) a v 55 000 motor netáhnul, měsíc na to čuměli v autoriz. servisu, pak vyměnili snad polovinu motoru - prý nekvalit.nafta - ikdyž známej jedině značkový pumpy a horkotěžko to uznali jako záruku - jen proto, že to byl stálej zákazník a hoodně ale hoodně znalej právnických prkotin. S normálním člověkem by pěkně vyje...
      Jakýkoliv auto se podělat může, ale opravit se musí. V ČR o tom ale pochybuji. I ty údajně neznačkový, kde dělají "intelig. opraváři - ne pouze výměnáři dílů" stojí za ho.... Musíš mít jedině známý, jinak nic. Prostě pozůstatek minulosti....
  • 00 Reagovat !

    foto CenturionCz

    CenturionCz 19.11.2012  10:31

    Děkuji

    za střízlivou recenzi (byť vám asi nic jiného nezbývalo...). Je vždy příjemné si přečíst něco z reality mezi všemi těmi ódami na danou značku, model a motorizaci. Je jistě nefér podle tohoto kusu soudit celou modelovou řadu nebo značku, ale nejste první, od koho jsem na Mercedes slyšel kritiku. Už to není, co to bývalo...
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 19.11.2012  19:04

    Takže Chodov, ano?

    Velké zklamání! :no: Reklamu si holt dělají sami. :no:
  • 00 Reagovat !

    foto camco

    camco 19.11.2012  21:41

    chybný motor

    jó chodovský servis, také znám, nejvíc mě dostává, že se tam všichni tváří, že mají v garáži s-klase. taky můžu potvrdit, že stejné je to i u servisů aut z Mnichova nebo Ingolstadtu. K tomu motoru, v C i Vitu byl s tímhle dieselčtyřválcem problém a jedno jaký měl výkon, ale od tý doby, co je C s dieselšestiválem, je po problémech a to byl koupený za cenu uvedené 250tky, v době koupě na ně byla příliš dlouhá dodačka. Jen spotřeba je 7-9, ale zase 6,4 / 250 :-)
    • 00 Reagovat !

      foto MarTin1

      MarTin1 19.11.2012  22:16

      « Re: chybný motor

      Oni totiž prodejci potichu dávali 320cdi za cenu 250cdi, jednu dobu byla zastavená výroba... kvůli selhávání vstřikovačů... byla tam vadná série od Delphi.
    • 00 Reagovat !

      foto bandalup

      bandalup 20.11.2012  10:37

      « Re: chybný motor

      Šestiválec by samozřejmě byl jiné kafe a je dost možné, že tyto problémy by mě s ním nepotkaly. Hodně jsem o něm uvažoval (cenový rozdíl oproti 250 CDI se stejnou výbavou byl jen nějakých 43 tisíc), ale nakonec jsem si řekl, že do městského a příměstského provozu je třílitrový šestiválec zbytečný luxus a že si budu raději užívat nižší spotřeby čtyřválce, jehož papírové hodnoty také nevypadají špatně. Dnes bych se samozřejmě rozhodl jinak.
      • 00 Reagovat !

        foto BaracudaJ

        BaracudaJ 20.11.2012  13:47

        « Re: Re: chybný motor

        Nechci M-B nijak obhajovat. Ale problém je především v té naftové motorizaci, než v autě samotném, jak tu píše kolega nahoře.

        Píšeš o městském a příměatském provozu...Víš, že moderní nafty s filtry pevních částic a DNOX katalizátory, EGR atd se do města, ale vůbec nehodí. Kolik s tím motorem najedeš ročně a kolik převážně po městě? Tohle ti prodejce sám od sebe neřekne, chceš naftu, doporučí ti jí, budete mít přece krásnou spotřebu, ale za jako cenu. A pokud si vlastnil Range s 5.0 V8, pak nevím, proč sis na to poskakování po městě nekoupíl benzin a měl bys klid.
        Rozdíl ve spotřebě by byl 2-3 litry, ale celkové náklady i pořizovací cena nižší.
        • 00 Reagovat !

          foto bandalup

          bandalup 20.11.2012  15:50

          « Re: Re: Re: chybný motor

          Z domova do práce to mám 22 km, z toho 9 km po dálnici. Jinak s Céčkem jezdím i o víkendu, vždy mimo Prahu. Měl jsem už dva diesely s filtrem pevných částic a nikdy nebyl žádný problém. Ani tohle Céčko žádný problém nikdy nesignalizovalo (prostě se vždycky jen podělá). Mimochodem podruhé upadlo do nouzového režimu krátce poté, co jsem s ním ujel několik set kilometrů po dálnici. Myslím, že ani servis neví, v čem je chyba, prostě jen postupně vyměňují další a další věci podle nějakého interního manuálu.
          Toho benzínového Range Rovera naštěstí pořád mám. Asi o něm napíšu další recenzi. :-)
          • 00 Reagovat !

            foto BaracudaJ

            BaracudaJ 20.11.2012  17:07

            « Re: Re: Re: Re: chybný motor

            Hmm, tak to tv;j režim není vyloženě městský. Holt je to "vyhoněný" nafťák, který zároveň musí splňovat Euro 5. Také mám pocit, dle toho co píšeš, že prostě jen něco mění a čekají, kdy to přestane zlobit.

            Jinak C je krásný mercedes, mě se líbí hodně, po faceliftu už je i interiér koukatelný. Tak hlavně ať ti to už vychytají, psal si že budeš servisovat v německu. Určitě dobrý nápad. Pak dej vědět, jak to dopadlo, celkem mě to zajímá :-).

            Jo na RR klidně recenzi napiš, rád si ji přečtu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto sir

    sir 20.11.2012  09:08

    Skoro stejna...

    ..strejduv Mecedes C prosel stejnou patalii..ale s lepsim koncem....stejny motor..jen to bylo jeste pred FL ...jednou tam neco shorelo!...pak znova....pak opet zdechlo ale totalne.....a bez problemu vymenili za novy kus. A novy jezdi uzpar let bez problemu..je pravda, ze spise stoji v garazi...ale i tak uz ma par let za sebou a bez zavahani.

    Jinak pro me je interier teto rady zklamani...je to malinke...v zadu az hruza...pristrojovka nezvhledna..tvrda....cele..auto prkenne...diesl hlucny az az.

    Ale v bile s AMG paketem a s cernou strechou vypada celkem hezky..z venku....jen kdyz ho postavim vedle sveho Mondea...tak je to o tridu mensi auto..takova titerka....za v radech o dost drahsi auto :-/

    Jinak nesouhlas , ze Mecedes je pro starsi lidi...alespon s tim s cim ted prichazi.,..treba nove Acko..je krasne i pro mlade ;)
  • 00 Reagovat !

    foto GT2

    GT2 23.11.2012  19:23

    KNOCKOUT

    Z recenze (stejně jako té na RR) je poznat že jsi člověk bystrý, schopný a racionální. Dokážeš vytvořit text na vysoké úrovni a když něco napíšeš/řekneš, není to emocemi ovlivněný blábol ale racionálně zhodnocený stav. Věta na konci Tvé recenze má v tomto případě nesmírnou razanci. Nedivil bych se pokud by Ti teď v MB vyhověli jen výměnou za to, že ji smažeš.
    • 00 Reagovat !

      foto bandalup

      bandalup 26.11.2012  14:42

      « Re: KNOCKOUT

      Bohužel nevyhověli. :-( Auto mám po opravě znovu doma a čekám, kdy se zase dostanu do nouze (pokud nepřijde, budu samozřejmě jen rád). Veškerý pravidelný servis i případné mimořádné opravy už ale nebudu řešit na Chodově, nýbrž v Německu. Minulý pátek jsem si zajel do pobočky MB v Drážďanech pro kompletní zimní kola. Stálo mě to cca o 4.500 Kč míň než na Chodově, nemluvě o zcela jiném přístupu k zákazníkovi.
      • 00 Reagovat !

        foto Xiuing

        Xiuing 13.12.2012  22:05

        « Re: Re: KNOCKOUT

        Ahoj. Musím se také přidat k Tvým zkušenostem s MB Chodov. Mám teď Rko a krom závad s klimatizací, za které si můžu sám, s autem nebyl jediný problém. Ale...... Objednání na servisní prohlídku, čekání, než přijdu nařadu, byť jsem objednaný na čas.. To je tak na hodinu.. Cena děsná. Auto už má 120t km a není na něj záruka. Servisní prohlídku, která mě stojí na Chodově nějakých 25tisíc mi udělali v jiném servisu (neznačkovém) u kamaráda za 8tisíc - stejné díly jako u MB. Mám to s důverou, že mě neošidili, za super peníze, a cítil jsem se u jako PAN zákazník. Já mám jasno - na záruku mobility kašlu.

        Mám zkušenosti ještě s VW (CC, Passaty) a tam je to to samé. Porsche Prosek a Smíchov, no to je nářez. Nedokážou pochopit, že nechci při prohlídce dolít vodu do ostřikovačů za 200Kč, že nechci vyčistit interiér za 800Kč. Oni to do zakázky napíšou automaticky a pak se hádají, stejně to máte na leasing, to platí firma, tak o co Vám jde. To už ale zatínám pěsti, rudnu a musím se hodně přemáhat - komu to leasingovka přefakturuje? Mě. Kdo to tedy zaplatí?? Já. Kdyby alespoň to auto vyčistili, ale oni do interiéru naplácají ty laciné šmejdy, takže se palubní deska leskne jak sklo a kůže na sedačkách jakbysmet a vůně aute je tatam a jsem jak někde na louce a čuchám k fialkám. Pak mě stojí spoustu peněz to nechat opravdu vyčistit. CCčko má teď cca 130t km a interiér je absolutně jako nový - vše je jen o správné péči, přípravcích a postupech. Servis mě zachránil Auto Enge - tam mě prohlídky stojí půlku, milý přístup a když se objednám na čas, tak na mě opravdu čekají....

        Chtěl jsem si teď kupovat nový mercedes, ale rozmyslel jsem si to. Tohle je můj poslední. Už kvůli tomu Chodovu od značky odejdu. Jediné, co mě u MB nadchlo je Daimler financial services - to klobouk dolů - takové služby a možnosti financování jsem jinde nezažil. Už ani VW nekoupím - kvůli kvalitě aut. Mám známého u BMW. Zkusím to tam. 5 a 5GT mě dostalo interiérem.. Pokud ani tam neuspěju, tak už nevím, kam se obrátit. Vždyť s koupí auta si nekupuju jen ten kus kovu, ale také nějaký servis a podporu. Nebo se pletu? Chci toho opravdu tak moc?

        Přeju hodně štěstí a pevné nervy. Doufám, že už Tě auto zlobit nebude. To je totiž asi jediná útěcha při dohadech s těmi odborníky, že auto funguje a tak za nimi člověk musí jen na servisní prohlídky....

        Xiu
        • 00 Reagovat !

          foto Ondrej-Samal

          Ondřej Šámal 13.12.2012  22:38

          « Re: Re: Re: KNOCKOUT

          A co třeba Jaguar? V ČR jich jezdí jen pár, takže ta komunita je víc semknutá, což by snad mělo platit i o servisu. Ono upřímně u BMW to pravděpodobně nebude moc lepší, u Audi jakbysmet, tyhle značky mají u nás špatnou pověst jak kvůli některým majitelům, tak i kvůli přístupu značkových servisů.
      • 00 Reagovat !

        foto cockin

        cockin 04.01.2013  23:48

        « Re: Re: KNOCKOUT

        Zdravím, trochu mě děsí zkušenosti s tímto vozem, mám céčko ve stejné barvě, elegance po FL s benzínem tak doufám, že se mi podobné příhody (nouzové režimy) vyhnou. S tragickou úrovní autorizovaných servisů souhlasím, osobní zkušenost ve Stodůlkách (spadá pod MB Chodov) na předchozím E320 CDI 4matic, jejich naprosto mylná diagnostika pazvuků od podvozku airmatic mě přišla na x desítek tisíc Kč. Problém nakonec vyřešen v jednom malém servisu za Prahou za cca 4tis. Kč (hodinová práce v tomto servisu 250 Kč, trochu rozdíl oproti MB Stodůlky apod.). Jinak mi Céčko v eleganci (16" kola léto i zima) přijde jako výborný mix komfortu a ovladatelnosti, samozřejmě v porovnání s třídou E (jezdil jsem 2008 W211) na vzduchu je komfort úplně na jiné úrovni. Velikost interiéru mi osobně přijde tak akorát, potěší manévrovatelnost céčka ve městě. S motorem 200 CGI zatím spokojenost, kombinovaná spotřeba 8,5l, zkoušel jsem i 220CDI ale volba byla naprosto jasná. Vzhledem k tichosti benzinového motoru a absenci vibrací mi o něco vyšší spotřeba proti dieselu rozhodně stojí za to. Přeju mnoho šťastných km už bez dalších servisních problémů.
      • 10 Reagovat !

        foto C30AMG

        C30AMG 20.09.2013  21:10

        « Re: Re: KNOCKOUT

        Myslím, že nejlepší možnost, jak vyjednávat se značkovým servisem v takovém případě je přes právníka. Nenechme se okrádat lidmi, kteří ovládají luxusní značky v Čechách a bohatnou na naší pasivitě, neznalosti.
        • 00 Reagovat !

          foto bandalup

          bandalup 26.09.2013  11:11

          « Re: Re: Re: KNOCKOUT

          To máš asi pravdu. Problém je, že člověk to auto potřebuje, aby s ním jezdil, ne aby stálo v servisu na dvoře a čekalo se na výsledek jednání právníků nebo (nedejbože) soudního sporu. Pokud nemáš víc aut, tak servis už z tohoto důvodu vždycky tahá za delší konec... Bohužel.
  • 02 Reagovat !

    foto Rminn

    Rminn 09.02.2013  14:18

    Spokojenost a Praha-Chodov

    Já za sebe můžu říct, že zatím Mercedes-Benz je jedno z nejlepších. Doma máme MB C 250 CDI 4MATIC (2011) a od začátku ani jedna porucha, vše běží jak má. Malé, sportovní, rychlá akcelerace, dobré na zaparkování ve městě. Rok předtím jsme si pořídili MB S 350 CDI 4MATIC a stím taky od začátku nebyl žádný problém, proto jsme věděli, že s C-éčkem nešlápnem vedle. A musím zaklepat, zatím ani jedna porucha. Předtím jsme měli taky dva mercedesy E-třídy a taky, vše perfektní.
    A jelikož my jsme až z Moravskoslezského kraje, tak z Ostravy brát auta nás ani nenapadlo. U některých prodejců, nezájem, arogance. Takže naše cesty automaticky vedly do Mercedes-Benz Praha-Chodov. A naprostá spokojenost. Máme zde jednoho stálého prodejce, už jsme od něj koupili 3 mercedesy. Úžasně se chovají, o vše se postarají, naposledy pozvali i na oběd, tomu se teda kláním. Pak auto čekalo nablýskané v showroomu, prostě nádhera. Prahu-Chodov si nemůžu vynachválit!!!!! ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto nanni2

    nanni2 14.05.2013  12:18

    C 250 CDI

    No,nakonec se tak přidám do diskuse, i když už asi nikdo nezareaguje...C 250 CDI byla pro mne modla, o kt jsem velm i vážně uvažoval, téměř podepisoval kupní smlouvu..Na Chodově by mi teda(až na 1 dealera)auto neprodali , nelíbil se mi přístup To např. Hoffmann-Žižák byl o něčem jiném..A to jsem ani nebyl v servisu. Koupi auta jsem odkládal, jednak než něco našetřím , jednak než se vyřeší problém se vstřikovači Delphi(je pravda ,že dodávali 320 CDI za stejnou cenu,aby nepřišli o zákazníky), pak facelift...a pak jsem si koupil BMW 5 za podobnou cenu.Iluze o větší spolehlivost než MB si nedělám, ale zatím žádná závada a velká spokojenost(i s dealerem Bychl i se servisem-bohužel oprava po drobnější nehodě).V Inveltu nicméně by mi auto taky neprodali...
    Takže se připojuji ke "kondolencím" panu " bandalupovi" a opravdu mu přeji ,ať už je těm neuvěřitelným problémům konec...zřejmě je to ale hlavně elektronika a konkrétně by mne zajímalo,zda ta spotř. 5,5 je reálná(jelikož jsou asi vadná různá čidla-viz charakter těch poruch,pak je otázka ,zda PC měří dobře).. Já osobně bych asi se skřípěním zubů zaplatil těch 69 tis za nové auto(a to si nepřehazuji peníze doma vidlemi), než se trápit s tím evidentně nepovedeným kusem...

    Dost by mne zajímal další osud toho auta....

    Jinak s 250 CDI jsem jel, hezký zátah , hlučnější než napr. PEugeot či Toyota ten motor určitě je, ale zas tolik mi to nevadilo..Spotř. byla 8,9 s 4 matic, tak si myslím ,že dlouhodobá spotř. pod 7 nebude...
    • 00 Reagovat !

      foto bandalup

      bandalup 26.09.2013  11:38

      « Re: C 250 CDI

      Ale zareaguje. :-)
      Po poslední opravě, tuším někdy loni v listopadu, už auto jezdí bez problémů a když se pokusím zapomenout na tu otřesnou počáteční zkušenost, tak můžu říct že už jen spokojenost. Mám najeto cca 23 tisíc km, průměrná spotřeba za cellou dobu provozu je 7,4 l. Po městě kolem 8 litrů, na delších trasách opravdu není problém dostat se výrazně pod 6 litrů, aniž by člověk loudal. Např. nedávno cesta Praha - Tábor a zpět, celkem 211 km, prům. rychlost 82 km/h, prům. spotřeba 5,6 l (vše podle palubního počítače). O prázdninách cesta do Splitu, 1.246 km (přes Maďarsko), prům. rychlost 124 km/h (jede se pořád po dálnici), prům. spotřeba 6,6 l. Na pohodlný cestovní auto auto, který má přes 200 koní a pohon 4x4, mi to přijde fakt dobrý. S nádrží na 66 litrů se nemusí moc často k pumpě.
      Navigaci jsem si nedávno zaktualizoval, tak uvidíme, jestli se už naučila líp česky, nebo jestli budu radši dál používat angličtinu.
      Jinak můžu říct, že nelituji toho, že jsem si nepřiplatil za šestiválec - ten má samozřejmě citelně kultivovanější projev a nedochází mu dech ani ve vyšších (v našich podmínkách zcela ilegálních) rychlostech, ale v běžném provozu je 250 CDI naprosto suverénní motorizace a oproti třílitru si řekne v průměru o 2 litry míň (vím to z vlastní zkušenosti, předtím jsem měl C 320 CDI 4 Matic, před-faceliftový model).
      Doufám, že spokojenost teď už vydrží.
      • 00 Reagovat !

        foto idam-i

        idam.i 26.09.2013  18:50

        « Re: Re: C 250 CDI

        Tak gratulejem,že auto si už dalo povedať. :-) Úroveň služieb,to je problém,ktorý je všeobecne v našich zemepisných šírkach velmi rozšírený. :-( Prajem vaľa spokojných kilometrov.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…