Range Rover mam uz treti v rade. Prvni byl z roku 2002, jeden z prvnich vyrobenych kusu 3. generace a obcas s nim byly problemy. Zajimave ale je, ze jedina zavada, kvuli ktere auto zustalo stat, se tykala motoru (sestivalcovy diesel od BMW) a bylo to o tom, ze jednou na dalnici mi upadla tlakova hadice od turba. Uplne stejna vec se mi o dva roky drive stala s BMW 330d. Takze v tom byl Range Rover nevinne. V roce 2005 jsem diesel vymenil za benzinovy V8, take jeste od BMW. Ten mel takove obdobi par tydnu, kdy rano mel uplne vybitou baterii. V servisu nenasli zadny duvod a problem prestal stejne nevysvetlitelne, jako zacal. Jinak melo toto auto jen jednu vaznou poruchu, kdyz nekdy kolem 90 tisic km odesla prevodovka (vymeneno v zaruce). V cervnu 2010 jsem pak koupil verzi 5.0 Supercharged, na ktere jsem zatim najel pres 60 tisic km. Zlobily pouze elektronicke hracky (surround kamery a DVD changer, vymeneno v zaruce), jinak je to asi nejspolehlivejsi auto, jake jsem kdy mel. Staram se jen o tankovani (ktere vyzaduje dost casto), jinak jen jezdi a jezdi. To auto je lepsi nez jeho povest (opak Mercedesu).