reklama


Recenze

7 Majitel

Dodge Charger SXT

9,88 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Dodge Charger, foto 1 Dodge Charger, foto 2 Dodge Charger, foto 3 Dodge Charger, foto 4 Dodge Charger, foto 5 Dodge Charger, foto 6 Dodge Charger, foto 7 Dodge Charger, foto 8
Dodge Charger, foto 9
 

Technické info

Přezdívka auta Dodge Charger Rok výroby 2010 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 3500 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 8,8

Popis vozu

Full Size RWD pohodlna limuzina pro "obycejneho cloveka":D



Dodge Charger 2010 SXT 3,5 SOHC:

Minule leto jsem stravil v USA a mel jsem tu cest s tehdejsi zakladni verzi Dodge Charger. Ovsem jen na chvili z pujcovny. Tehdy to ovsem bylo pred faceliftem. Takze nejvyznamnejsi nedostatek byl motor spolecne s prevodovkou. Konkretne stary 3,5l V6 SOHC s nejakymi 180KW. To se muze zdat hodne ale predfaceliftova verze ma dobrych 1900kg i v zakladni motorizaci. K tomu 4 stupnovy automat. Ted prakticke postrehy: Zvenku se mi vuz opravdu LIBI, ale to muze byt celkove tim, ze jsem zatizeny na nektere ameriky. Interier byl klasicky unifikovany. Nic moc ale neurazil. Ale dodge si nikdy nehral na luxusni tridu. Naopak mi jejich filozofie mi pripada jako trochu neotesana a sebevedoma. A v tomto duchu to nema chybu. Ted z5 k autu: V interieru bylo vse potrebne: okna i zrcatka v elektrice, manualni klima (velmi vykonna a to clovek v nevadske pousti oceni), zakladni palubni pocitac, slusne hrajici satelitni radio...velmi pohodlne a velke sedadla a rozsahlou moznosti nastaveni a skvela vychytavka: moznost nastaveni vzdalenosti pedalu. takze si clovek muze udelat velmi pohodlny a nizky cruising posaz a nebo sedet jako v nakladaku. V obou pripadech je vsude az neuveritelne hodne mista. Jizda: nejslabsi clanek byl bezpochyby motor v kombinaci se 4 stupnovym automatem. Jizda byla opravdu velmi komfortni, ale taky subjektivne velmi nedynamicka. To bylo dano lenosti automatu, ktery dokonale zahlazoval jakekoliv pokusy motou o akceleraci a taky velka hmotnost a odtlumeni. A k tomu vsemu jeste vlezle ESP. Ale kdyz se stabilizace deaktivovala, zdychlily se reakce prevodovky a hlavne se dalo dritovat:D Brzdy byly velmi ucinne a sebevedome. Verze SRT a mozna i R/T maji bremba a ty pry skoro nejdou unavit. Podvozek byl naladeny komfortne. Az moc. Ale podotykam, ze se jedna o zakladni verzi. Naopak V8 verze jsou o hodne "sportovnejsi" a tvrdsi i pri zachovani komfortu. Tyhle auta si nehrajou na sportaky, ale umi ukazat poradne zuby. Mel jsem i kratkou cest s verzi R/T a je to UPLNE neco JINEHO!! Nejen 2,2l objemu navic, ale hlavne V8 charakteristika. Hemi je neco sileneho a to nejen zvukove. Taky automat, podvozek a brzdy jsou tam naladene jinak. Skoda ze si tyhle vyssi stupne nemohli vyzkouset i pani redaktori Auto.cz pri tvorbe recenze. A jeste 1 zajimavost: Spotreba. S Chargerem SXT jsem najezdil 800mil a to prevazne po meste a taky 1 dalkovou trasu pres Sierra Nevada do Yosemitte parku (skoro 2000m prevyseni). A verdikt? po meste spotreba 8,8l 87 oktanoveho benzinu!!! A dalkova trasa po horskych serpentynach se starou dychavicnou atmosferou ve vysce 3300mnm? Rovnych 8. Nekecam, mam to vyfocene... Tohle neni spatne na 87 oktanovy benzin, 2Tunove auto s automatem a 3,5L motorem, ne? V8 bude mit urcite vetsi spotrebu ve meste, ale na dalkovych trasach bude asi stejna ale za uplne jine svezeni. Tam uz se tomu nemusi tak slapat na krk. Takze celkove: pokud se nekdo sveze amerikou v ZAKLADNI verzi se ZAKLADNIM V6 motorem a hodnoti plasty, torzni tuhost a naladeni podvozku, tak je to smesne. Ukazte mi evropske auto za podobne penize na tehle platforme. A nebo alespon stejny pomer vykon/hmotnost. Svezte se i s V8 a uvidite. Tam uz je i vybava o necem jinem. Jo, neni to mozna dokonale zpracovane, ale rozhodne to neurazi. A urcite se nestane, ze z toho vylezete rozlamani. A ten zvuk..... Omlouvam se, jestli je text kostrbaty a rozmazany. Pisu to jen tak narychlo...

Az budu u sveho PC, pridam fotky...

Silné stránky

Pocit z velkeho auta
Prostornost
Jizdni Komfort
Design (asi subjektivni)
Usporadani pohonu
Vykon klimatizace
Nastaveni pozice ridice
Value for money
Spotreba

Slabé stránky

Motor
Prevodovka
Interier

*) zakladni vybava se zakladni motorizaci pro pujcovny, predfaceliftovy interier a pohonne ustroji.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

-

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Auto z pujcovny na 72 hodin, se kterym jsme najeli asi 800 mil.

Predani i odevzdani vozu bez nejmensich problemu a rychle.

 
reklama


Přidat názorDiskuse: Dodge Charger SXT

Další vozy značky Dodge


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
0

Malo udaju k posouzeni, ale verim, ze se to nerozpadne

praktičnost
9

Uzasne prostorny interier, skvela moznost nastaveni pozice za volantem, velky kufr, vyborny vyhled z auta, pomerne ergonomicke ovladavi

prostornost
9

Full size vehicle

jízdní vlastnosti
5

Jednoznacne je na vine motor s automatem a naladeni podvozku. Ve vyssich vybavach bych dal 8-9

jízdní komfort
9

pohodlna limuzina s dlouhym rozvorem

provozní náklady
9

Spotreba mi vyrazila dech

náhradní díly
0

U auta z pujcovny jsem tohle neresil

výkon motoru
5

Verim, ze pentastar s timto vozem zamava vice. O HEMI nemluve. Ale taky je na vine pocit z velkeho auta a odtlumeni, protoze 130 mph to udela celkem bez problemu a do kopce rozhodne nezpomaluje.

spotřeba
9

8,8 po meste a 8 dalkova

hlučnost motoru
8

V podstate jen chybi 2 valce

kvalita sedadel
9

Skvele kresla i pro objemnejsi americke nebo ceske prdelky. Slusne bocni vedeni vzhledem ke komfortni povaze auta.

brzdy
8

Prekvapive ucinne i v zakladnim provedeni. Testovano na dlouhem sjezdu v Yosemittech

zavazadlový prostor
10

Velky, pristupny, pravidelne tvarovany


Více o modeluDodge Charger
Dodge Viper SRT-10 - vyslanec pekla Dodge Viper SRT-10 - vyslanec pekla

Pouhých třináct let stačilo Viperu, aby si vysloužil…

Dodge Viper RT-10 - nová verze supersportu představena Dodge Viper RT-10 - nová verze supersportu představena

Dodge Viper byl vždy více než jen obyčejné auto. Byl to…

 

reklama





Blesk.cz

Zemřela Kavalírová (†93). Šéfka Konfederace politických vězňů podlehla nemoci

Zemřela Kavalírová (†93). Šéfka Konfederace…

Ve věku 93 let v pátek nemocnici v Pardubicích náhle zemřela dlouholetá předsedkyně Konfederace politických…

Muž s největším penisem (48 cm) na světě nemůže mít sex. Odmítám si ho nechat zmenšit, říká

Muž s největším penisem (48 cm) na světě nemůže mít…

Má největší penis na světě, ale moc si s ním neužije. Mexičan Roberto Esquivel Cabrera (54) má úd dlouhý…

 

iSport.cz

Šťastná výhra na úvod. Bayernu zajistil tři body v nastavení Lewandowski

Šťastná výhra na úvod. Bayernu zajistil tři body v…

17. KOLO | Kanonýr Robert Lewandowski zařídil Bayernu Mnichov dvěma góly úspěšný vstup do letošní části německé…

VIDEO: Kometa s Třincem stále v krizi, Pardubice vyhrály pod novým koučem

VIDEO: Kometa s Třincem stále v krizi, Pardubice…

Hokejisté Pardubic porazili ve 40. kole extraligy Třinec 5:4 v prodloužení a odlepili se z poslední příčky.…

 

Reflex.cz

Trump v prvním prezidentském projevu jen přežvýkal to, co jsme slyšeli mnohokrát. A to je málo

Trump v prvním prezidentském projevu jen přežvýkal…

Chvílemi se zdálo, že Donald Trump si při páteční inauguraci při prvním prezidentském projevu popletl místo a…

Ivanka Trumpová, která má českou matku, se stala jednou z nejvlivnějších žen světa

Ivanka Trumpová, která má českou matku, se stala…

Melania Trumpová, manželka nového amerického prezidenta, zůstane do léta v New Yorku se synem Barronem, který…

 
 
reklama