Diskuse

Dodge Charger (2010)

16.3.2012

Full Size RWD pohodlna limuzina pro "obycejneho cloveka":D Dodge Charger 2010 SXT 3,5 SOHC: Minule leto jsem stravil v USA a mel jsem tu cest…

 

Dodge Charger (aldenson)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto TomasPT

    TomasPT 16.03.2012  16:43

    Nádhera

    Miluju to auto, bral bych ho hned. :))
    Na kolik vyjde půjčení tohohle drobka?
    • 00 Reagovat !

      foto aldenson

      aldenson 18.03.2012  14:31

      « Re: Nádhera

      Nepamatuju si presne, na kolik to vyslo, ale myslim, ze nejakych 180 USD i s pojistenim a potom benzin. Meli jsme to na 3 dny, takze to bylo seznameni jen na knap, ale i tak to stalo za to. Skoda, ze nebyla k mani verze RT.
      Na tu jsem mel stesti jen nahodou (kamarad od kamarada s tim prijel na party a nechal me chvilku povozit). Celkovy dojem je nESROVNATELNY....
  • 00 Reagovat !

    foto RetroGT

    RetroGT 16.03.2012  17:40

    Spotřeba

    Ta spotřeba je fakt suprová :-) až se tomu nechce věřit na takový auto,s takovou váhou a ještě k tomu takovej motor...Mazec!
  • 00 Reagovat !

    foto Paulie001

    Paulie001 16.03.2012  20:07

    USA 87 oktanů

    Dle mých informací je jejich označování oktany odlišné od norem v Evropě. Takže to co zmiňuješ, že vozidlo dokáže jet na 87 oktanový benzín v Evropě odpovídá 91 oktanovému ;-)

    Jinak pěkný popis Dodge, toto auto na mě zapůsobilo už poprvé co jsem jej potkal na živo, opravdu agresivní design, který je přesně dle mého gusta
    • 00 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 16.03.2012  22:48

      « Re: USA 87 oktanů

      Přesn tak, regular 87 ´N91. Chryslery co měli v USA předpesán 87 tady v evropské verzi se stejným motorem měli předepsanou 91, ty co mali v USA lepší benzín tu měli 95. Sportáky pak 98.
      • 00 Reagovat !

        foto aldenson

        aldenson 18.03.2012  14:30

        « Re: Re: USA 87 oktanů

        Na tohle uz jsem narazil v jine diskuzi, nehadam se. Ale i tak to celkem vyvraci domenky, ze dnesni ameriky zerou i travu kolem cesty....
        • 00 Reagovat !

          foto Barrichello

          Barrichello 19.03.2012  10:28

          « Re: Re: Re: USA 87 oktanů

          No s tím souhlasím. Já mam s HEMi průměrnou spotřebu mezi 12-13ti litry na sto.
          Na 350HP V8 je to vcelku slušné....

          Nový Pentastar 3,6 v aktuálním 300/charger jezdí někde za 9,5-10,5 na sto. Pohoda.
          • 00 Reagovat !

            foto aldenson

            aldenson 19.03.2012  11:38

            « Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů

            Vim, cetl jsem recenzi. Pekna... Moc rad bych se v takovem stroji nekdy svezl. Po vyplate se asi necham zlakat na challengera SRT8 2009. V praze to 1 clovek nabizi k projeti po letisti nebo po meste...
            • 00 Reagovat !

              foto Barrichello

              Barrichello 19.03.2012  14:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů

              Chally tu jsou, ale ceny sou ještě dost vysoko. U Chally mě štve že to nemá automatickou klimu... Fakt netuším proč.

              A u SRT8 6,1 je blbý že nemá vypínání válců, tudíž to baští poněkud víc jak 5,7, viděl bych průměr někde na 14-15 na sto.
              • 00 Reagovat !

                foto aldenson

                aldenson 19.03.2012  14:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů

                ani 1 z tech veci by mi tolik nevadila. daleko horsi je podle me absence rucni parkovaci brzdy. pokud uz delaji coucasny muscle car, tak by se ta rucka misto pedalove brzdy fakt hodila.

                k cene za svezeni: 1200 za pul hodiny ciste jizdy je muze zdat hodne, ale pro me to asi nebude velka prekazka.

                a k te klime: mysli, ze 2011 a 2012 uz maji auto klimu, ale asi 1 zonovou. ale to bych taky neresil...
                • 00 Reagovat !

                  foto Barrichello

                  Barrichello 19.03.2012  20:57

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů

                  Parkovací brzdu nepotřebuješ. Pokud myslíš na drifty, tak stačí vypnout ESP. A v pohodě to utrhneš, na sněhu už vůbec, to se točíš krásně dokolečka bez nejmenší námahy. Krásně sem se vyblbnul v lednu na parkovišti...
                  • 00 Reagovat !

                    foto aldenson

                    aldenson 21.03.2012  13:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů

                    To samozrejme ano. I na tomhle chargeru to v pohode slo, ale i tak si myslim, ze nektere veci se lepe resi ruckou. krome toho pedalova brzda mi spis prijde na obtiz a sem zvedavy, jak to funguje u manualu, kdyz tam ma clovek 4 pedaly:D jestli to neni na ukor usporadani...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Barrichello

                      Barrichello 22.03.2012  14:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA 87 oktanů

                      No tyhle auta se s manuálem nedělaly, vyjma kupé Challengeru...
                      Takže tady to řešit nemusíš.

                      Ale máš pravdu že kasická ručka má něco do sebe, akorát že kde dneska je. Luxusní auta mívaj el. ručku tlačítkem....něco má tyhle mechanické nožní...
  • 00 Reagovat !

    foto Barrichello

    Barrichello 16.03.2012  22:56

    Ano

    problém téhle veze byl zastaralý motor 3,5 V6 SOHC? původem z modelu 300M a základy ještě z dob Concorde 1993.

    Spotřeba mimo město je totižná jako s V8 HEMI, takže na dálkové tratě je 3,5 krokem mimo. 4stupnová převodovka tom usmao nepomůže, 5tistupnovou měli u V6 jen verze s AWD.

    Naopak diesly pro evropu (300C CRD) + HEMI (evropa i usa) měli všechny 5st. W5A580. Po těchnické stránce sou Charger a 300 shodní, liší se jen karoserií a interiérem.

    Výbava US verzí mimo vrychloné 300C , Charger R/T či 300 Heritage model W.P.Chrysler nebyla nic moc.
    Ale vrcholné verze měli výbavu srovnatelnou s konkurencí
    10x aribag, ABS, ASR, ESP, el. ovl. zrcátka, s vyhř. řidičovo a vnitřní se stmíváním, xenony, ostřikvoače, mlhovky, 18 či 20" ALU, el. stav. př. sedadla, pedály, volant (výškově i podélně), duální autom. klima, kůže, navigace, tempomat, duální výfuk, vyhřívané sedačky, deštový senzor

    za příplatek adaptivní tempomat či chorm disky kol, šíbr

    SRT8 navíc 4pístkové brzdy Brembo, palubní poč. s funkcí zrychlení, přetížení, atd.
    • 00 Reagovat !

      foto aldenson

      aldenson 18.03.2012  14:29

      « Re: Ano

      Pisu pouze sve dojmy a to, co jsem odecetl z palubniho pocitace. prevodovka tomu podle me dost pomohla volnobezkou a zaroven dost znacna cast te trasy byla z kopce. jinak nevim, co bych k tomu dodal.

      Ano Charger a 300c maji stejny zaklad krome designu. a souhlasim, ze pro evropany muze byt vybava nezvykla a chuda hlavne v zakladni verzi. ale na auto z pujcovny mi to prijde dostatecne.
      Charger SRT jsem neridil, ale RT mi prijde dost rozdil v naladeni podvozku a brzd. motor je samostatna kapitola.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.03.2012  10:29

        « Re: Re: Ano

        Pro půjčovnu to stačí no, ale jinak je lepší si připlatit za ty lepší výbavy.
        • 00 Reagovat !

          foto aldenson

          aldenson 19.03.2012  11:39

          « Re: Re: Re: Ano

          Jinak je lepsi priplatit si za SRT8 :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 19.03.2012  14:32

            « Re: Re: Re: Re: Ano

            To už si připlatíš ale krapet víc >:D
            • 00 Reagovat !

              foto aldenson

              aldenson 19.03.2012  14:53

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ano

              Ano, al emit na to ty penize, tak je to podle me lepsi, nez pro me celkem sterilni evropske stredni tridy (cenove to odpovida) a mozna bych se i prestal upijet k smrti >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 19.03.2012  20:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano

                1,4 míče stojí nový no, přes šedej dovoz- Nedávno sem v Simixu okukoval charger SRT8, stál na ulici v R_evoluční, zrovna ho expedovali pryč, někod si ho koupil.... Krásnej kus auta.
                • 00 Reagovat !

                  foto aldenson

                  aldenson 21.03.2012  13:51

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano

                  Zajimalo by me, jake sou nevyhody sedeho dovozu a jestli se to nekdy zmeni...
                  napada me nedostatek, cekaci doba a cena nekterych nahradnich dilu...hlavne plechu. no a taky zaruka a homologace. ikdyz ted je to pry lepsi, protoze v kanade se pro evropu vyrabeji uz zcasti poevropstene modely (oranzova blinkry, tvar sedla spz a KPH budiky) a krome toho sem teky nekde cetl, ze EU uz snad bude taky vstricnejsi.
                  sem zvedav...treba se na takovou karu taky nekdy zmuzu...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 23.03.2012  11:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano

                    Nevýhoda je záruka- máš jen tu kterou ti poskytne prodejce; nárhadní díly problém enjsou, ty jdou koupit z USA nebo přes český dovozce ND na ameriky.

                    Homologaci ti musí zařídit prodejce a taky zařídí, většinou to dostaneš už na značkách. V rámci služeb co dělají, ale je potřeba si pohlídat, aby auto mělo aptčiný vyjimky zapsaný, protože pokud to jen uplatí, budeš mít za 4 roky problém....

  • 00 Reagovat !

    foto kyklop

    kyklop 17.03.2012  22:45

    ta spotreba

    vyzera az neuveritelne. My sme v europe nadrzany ked superb v nafte jazdi za 6-7 a oturbeny maly benzin jazdi za 7-8 na sto >:D . Ake trasy si jazdil? Napis podrobnosti
    • 00 Reagovat !

      foto aldenson

      aldenson 19.03.2012  13:56

      « Re: ta spotreba

      Jezdili jsme s tim po meste a potom 1 denni vylet do yosemmitu. velmi rychle clovek zjisti, ze US narodni park se neprochazi, ale projizdi, takze jsme meli moznost otestovat, jak si motor poradi ze ZNACNYM prevysenim a ridcim vzduchem (3100mnm uz podle me musi byt znat na ubytku vykonu u atmosferickeho motoru) a taky s dlouhym sjezdem na brzdy i na motor. automat samozrejme neumi moc vyhodnotit potrebu brzdit motorem a tak se tomu muselo HODNE pomahat brzdama. byl se mdost prekvapeny, ze nevadly, ikdyz to byla zakladi vybava. SRT ma urcite brembo a u RT bych tipl minimalne na vetsi ucinek nez brzdy v zakladu... Spotreba me prekvapila taky a to hodne. mozna to je tim, ze na dalkove trase sme to moc nehonili, kdyt to v tehle motorizaci zas tak zive nebylo a taky provoz je plynulejsi a v parku se jezdi pomalu...
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 19.03.2012  14:33

        « Re: Re: ta spotreba

        Klidná jízda tomu svědčí.

        SRT8 maj Bremba, co má R/T charger nevím, ale 300C HEMI má kotouče Bosch. Ale dá se tam dát leccos, klidně i vrtaný kotouče a keramický desky, na tyhle auta existuje tuna perfomance dílů a různých doplnků...
        • 00 Reagovat !

          foto aldenson

          aldenson 19.03.2012  14:55

          « Re: Re: Re: ta spotreba

          jj, o tom vim. spis by me zajimaly cepy, co zminujes v recenzi. nedaji se koupit nejake trvanlivejsi, aby to odpovidalo hmotnosti auta a silam, ktere pusobi na kriticke podvozkove dily? urcite by se vyplatilo priplatit a nemit to tak casto na spalkach, ne?
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 19.03.2012  20:53

            « Re: Re: Re: Re: ta spotreba

            Koupit se daj různý značky, lae nějaký heavy duty přímo, to asi ne. Ono na našich tankodromech to trpí, auto je těžký na předek s tou V8kou
            • 00 Reagovat !

              foto aldenson

              aldenson 21.03.2012  13:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba

              A jak castu zhruba menis cepy nebo nektere dalsi dily?
              Nekdo o challengeru psal, ze ty gumy eagle F1 pry vydrzi neskutecne veci a ze ikdyz 1 stoji 20k, tak je pry ta cena opodstatnena...
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 21.03.2012  14:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba

                nevím, já měnil 1x spodní ramena a stabilizační tyčky. A kotouče a destičky, jinak z podvozku zatím nic.

                Tak to nevím co je to za Eagly, ty co sem tam měl já tak jedna stolí něco přes 5....ale ted tam mam ještě zimní Hankooky
                • 00 Reagovat !

                  foto aldenson

                  aldenson 22.03.2012  15:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba

                  Kdyz uz se bavime o tvoji 300c, jak se divas na novou generaci? Mi se tam dost libi interier...fakt s tim pohli, ale ten exterier....

                  Zezadu se to jeste da. jen trosku zvyraznili detaily, ale ten predek!!! uplne zabili tu aleganci a vznesenost toho auta. Predtim to bylo neco mezi nasranym zlym autem a vznesenym tankem a ted je to jen dalsi unifikovana maska na lx platforme. fakt me to mrzi.

                  Ale treba by byl chip foose z overhaulinu ochotny navarit tam nejaky predek ze starsi generace :-!
                  • 00 Reagovat !

                    foto Barrichello

                    Barrichello 23.03.2012  11:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba

                    No inteiér je super, ono už to začlo současnou generací RAMky ještě za cerberusu, ty interiéry jim dělal nějakej němec.

                    No předek udělal méně nápadný, vypadá to jako AUDI. Naštěstí je tu ještě Charger popř. se na to dá dát aspon jinám maska. Jako není už to tka agresivní, ale překousl bych to.

                    Je tam totiž řada plusů - nový interiér, nový motor 3,6 V6, nová 8st. převodovka ZF, tím pádem nižší spotřeba a větší výkon, pořád se montují HEMI a sou tam vychytávky typu vyhřejvanej volant, vetnilovaný sedačky, pádla atd.
                    • 00 Reagovat !

                      foto aldenson

                      aldenson 23.03.2012  12:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba

                      A neni 8st automat ve spojeni s tak vykonnym a pruznym motorem spise kontraproduktivni? Chapu smysl dlouheho dalnicniho prevodu, ale caste prerazovani nenecha potor vyuzit jeho potencial, ne? leda, zeby to umelo preskakovat treba o 2-3 stupne v obou smerech. samozrejme nejlepsi by byl asi ten 6st manual. ikdyz teda, co sem ho zazil v camaru ss, se s tim zrovna plynule nejezdilo. ale to bylo urcite i necitem z me strany.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Barrichello

                        Barrichello 23.03.2012  13:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ta spotreba

                        Němci to používaj, takže asi ne. Minimálně spotřeba je menší, když nic jiného.

                        Jinak další prodanej charger v čr, tentokrát R/T AWD - [odkaz]

                        Vida jak nám přibývaj, SRT8 v Simixu, R/T u Denkera a možná sou i další...

                        ten interiér v červené je bomba.
  • 00 Reagovat !

    foto jardafox

    jardafox 15.03.2013  13:35

    spotřeba?

    Měl jsem půjčenýho na 4 dny chargera se stejným motorem a musím teda nesouhlasit. Jezdilo nás v tom pět, já řídil celou dobu a i přesto, že jsem plyn většinu času dost lechtal, měli jsme dlouhodobou spotřebu po těch 4 dnech 17!!! / 100 km. Bylo to na ostrově Maui na Hawaii, dost to asi ovlivnil výjezd na 3300 m sopku Halekala, kde ručička palivoměru opravdu klesala před očima. Ale i tak nechápu, jak ses mohl dostat, zvlášť ve městě na 8.
    S brzdama taky nesouhlasím, ale opět to byl spíš extrém a to sjezd právě zmíněné sopky, cca 25 km serpentinama dolů, kdy už dost vadnuly a klepal se volant - tohle mají společné snad všechny "ameriky" co jsem kdy řídil - poddimenzované brzdy.
    • 00 Reagovat !

      foto aldenson

      aldenson 19.03.2013  10:00

      « Re: spotřeba?

      Jestli vas v tom jelo 5 a my jsme jeli jen ve 2 a bez veci, tak se to na spotrebe a ucinku brzd projevit musi. My jsem meli dlouhy vyjezd o sjezd do nejakych 3200mnm, ale asi mnohem mene strmy. A tohle jsem odecetl z palubniho pocitace... Podotykam, ze to auto bylo uvedene do provozu mesic pred tim, nez jsme si ho pujcili..jeste me napada, ze ten automat se da premluvit k podrazeni tim, ze na chvili pridas plyn a po prerazeni ho uberes. a on nekdy v kopci necha nizsi rychlost. taky se da myslim 2ka a 3ka zamnkout. teda alespon na nasem volici to slo..
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…