BMW řada 1 (2006)
29.4.2011Na žačátku bych rád podotknul, že Vás nebudu nudit k smrti technickými detaily. Není to ani tak proto, že bych nechtěl, prostě se jen necítím být…
BMW 130i (Vietrak)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Vietrak 02.08.12 09:51
« Re: Fotky nových věciček
Musím si jen najít čas to sem hodit :-). Mám tam další úpravy, Teď jezdím na 18" OZ Racing Ultraleggera obutých Michelin Pilot Sport PS2, plovoucí drážkované kotouče vepředu, destičky Ferodo racing DS2500, BMW performance blackline zadní světla, BMW performance přední ledvinky a další drobnosti. Auto teď vypadá úplně jinak, fotky snad někdy přidám :-) -
marx88 01.05.11 12:09
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Však to je v pořádku! :-) Auta po faceliftu mají tachometr ocejchovaný do 280 a ukazatel teploty oleje. Stejně tak májí kupříkladu ovladače vzduchotechniky chromovaný rámeček...Jen mě trošku mate, že tvrdíš, že tvoje auto ještě nemá facelift. Tak nevím... -
MrBeranek 30.04.11 18:34
« Re: Re: Re: Re: Re: ?
Ale vůbec ne. :-)
Jediný, co podle fotek vidím, je, že tam není navigace s iDrivem, automatická klimatizace a PDC vepředu, jestli se nepletu.
Co mě ale zaujalo, je, že máme odlišné budíky (u vás cejchované do 260, u mne do 280 a s odlišnými ukazateli - to nechápu). Že by byly budíky odlišné ve verzi s iDrivem a bez něho? To jsem netušil. -
-
Vietrak 30.04.11 15:02
« Re: Škoda takového auta pro tebe
Tak tady jsme se asi špatně pochopili a rád bych to uvedl na pravou míru. Auto jsem si kupoval s vědomím, že bude hodně tvrdé. Tedy jsem s tím počítal a pokud jsi si přečetl celou recenzi tak víš, že jsem z ovládání auta nadšený a pokaždé, když se jedu pro radost projet, tak se dotýkám nebe.
Druhý aspekt je, že pokud jedu delší cesty nějakou standartní rychlostí, pak je tvrdost podvozku nepříjemná.
To je konstatování, nic víc. Jel jsem i v mnoha jiných lepších autech a subjektivně mi přijde, že M3 žehlí nerovnosti mnohem lépe a zároveň je ostrá, když to člověk potřebuje.
1er je prostě tvrdá za všech okolností. Bohužel si nemůžu dovolit dvě auta, takže např. cesta z prahy do brna není žádný příjemný zážitek. To nemá nic společného s tím, jestli jsem slečinka za volantem nebo ne. Nemůžu se na auto dívat nekriticky.
A jestli jsem si to koupil do města na předvádění? tak to bych si vyprosil :-) Rozhodně auto tento účel neplní a mám letos v plánu začít jezdit na okruhy, abych alespoň částečně využil potenciál auta a užil si spoustu zábavy :-) -
"-- skrytý --" 30.04.11 11:28
« Škoda takového auta pro tebe
Ty si koupíš auto s tvrdším (pozor NE tvrdým) a pak to píšeš do mínusů, tak sis ho neměl kupovat a nebo sis měl koupit obyč verzi bez sportovního podvozku. Mám zkušenosti s vozy značky BMW i jiných značek a jestli je jednička tvrdá jak píšeš, pak jsi asi holčička za volantem. Nezlob se na mě, ale jinak to napsat nejde. Jednička na M podvozku je krásně hravá a motokárová, krásně jistá a stabilní, jede přesně tam, kam chceš a čím agresivněji a rychleji jedeš, tím podvozek funguje lépe, ostatně jako u všech BMW. A když s takovým autem jedeš kdekoli, tak nechápu jak se nad tím můžeš pozastavit, snad víš co a hlavně proč sis to koupil. A jestli sis ji koupil do města a na předvádění, pak opravdu velká škoda tohoto kousku pro tebe. -
MrBeranek 29.04.11 21:33
« 130i
Protože mám doma stejné auto - viz zdejší recenze - nemohu dát jinak než 3x10. :-)
Jen ohledně té spotřeby mám trochu pochybnosti. 14 litrů, když se tomu naloží? Když se tomu opravdu naloží na okresce, tak to jde přes 20, za těch 14 jezdím sportovní jízdou po městě. :-)
A že je to tvrdý na 18kách? Zkuste 19ky, dozadu profil 30 a sportovní stabilizátory - to je tvrdý. :-)