Recenze

9 Majitel

Ford Focus 1.6 74 kw 16V

9,17 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Ford Focus, foto 1 Ford Focus, foto 2 Ford Focus, foto 3 Ford Focus, foto 4 Ford Focus, foto 5 Ford Focus, foto 6 Ford Focus, foto 7 Ford Focus, foto 8
Ford Focus, foto 9 Ford Focus, foto 10 Ford Focus, foto 10 Ford Focus, foto 11 Ford Focus, foto 12 Ford Focus, foto 13 Ford Focus, foto 14 Ford Focus, foto 15 Ford Focus, foto 16 Ford Focus, foto 17 Ford Focus, foto 18 Ford Focus, foto 19 Ford Focus, foto 20 Ford Focus, foto 21 Ford Focus, foto 22 Ford Focus, foto 23
 

Technické info

Přezdívka auta Zatím žádnou nemá, uvidíme časem :) Rok výroby 2001 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1596 výkon [kW]: 74 kroutící moment [Nm]: 145 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11,2 maximální rychlost [km/h]: 185 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 350 pohon kol: přední spotřeba naměřená:Spritmonitor.de

Popis vozu

Mnozí z vás jistě zažili tu situaci, kdy v 18 dokončíte autoškolu a hledáte pro svůj život nějakou tu první "káru". Ti méně šťastní dostanou přiděleno něco na "doježdění" , ti šťastnější pak dostanou nějaký rozpočet a volnou ruku při výběru. Já měl patřit k té první skupině a dostat Clio z roku 1997 ale osud tomu dal že máma ( řidičsky nepolíbena) dokázala Cliem trefit kamennou zídku, když si zkoušela jaké to je řídit. Sice to nic vážného nebylo ale oprava by se nevyplatila a já se tak s částkou 70 000 kč přehoupl do druhé skupiny a dostal tak šanci vybrat si své první auto svépomoci. Podmínka byla aby to nesežralo rodinný rozpočet, takže přijatelná spotřeba hlavně ve městě a levný servis. ( Takže sbohem autům jako Primera P11 GT). Horkým kandidátem měla být Fiesta ( od 2002), levný servis a přijatelná spotřeba byla zaručena a ktomu to nebylo úplně nudné autíčko, ale slabé motory (dívám se na tebe 1,3 Duratec) tvořily většinu nabídky a těch pár 1,4 zase byly zrezlé nebo měly jiné technické nedostatky. Po měsíci hledání jsem našel jednu Fiestu s 1,4 a ikdyž autobazar byl poměrně daleko rozhodli jsme se tam s mým mechanikem vydat. Na místě nás zaujal ovšem stříbrný Focus s benzínovou 1,6 s cenou 60 000 kč. Na první pohled to nebyl žádný krasavec, nevzhledné poklice + poškrábaný lak vzhledu opravdu nepřidaly, ale interiér byl velice zachovalý a hlavně nebylo ani stopy po korozi. Když jsem, projel Fiestu i Focuse měl jsem okamžitě jasno. Focus nejenže byl levnější ale byl prostě celkově lepší a náklady na Focuse nebudou zas o tolik větší. Takže bylo rozhodnuto :) .

Popis vozu
Focus byl vyroben v roce 2001 a jedná se o jedno z prvních aut v rámci faceliftu. Byl dovezen z Itálie a údajně je po prvním majiteli, o tom si sice myslím své, ale je pravda, že interiér auto působí velice zachovalým dojmem . Focus je slušně vybaven, všechna okna v elektrice ,ABS, klimatizace, 4 airbagy a rádio CD 5000, které má ovšem vstup pro dnes již archaické kazety. Jediné co mi v autě chybí je vyhřívání předního skla a palubní počítač. Motor je osvědčená 1,6 74kw, která vznikla na požádání Fordem u Yamahy. Co ale nejvíce překvapí u 15 let starého auta je skutečnost, že tenhle Focus prostě korozi nezná. Za jak dlouho se tento fakt změní je těžké říci, doufám že auto bude odolávat "kovomorce" co nejdéle. Karoserie je na tom už hůře, zadní bok auta někdo objel klíčem (závistivý Italský soused ?) takže je tam nepěkný dlouhý škrábanec a spousty dalších malých oděrek lze nalézt po celém autě. Majitel se to snažil zakrýt tou tužkou proti škrábancům, nutno říci že neúspěšně. Focus je v šedo-stříbrné barvě, takže to aspoň není tolik vidět. Auto jsem přebíral na zimních gumách pochybné značky, vzorek byl ale ještě dobrý a na přejetí jedné zimy to bude stačit. Ihned na jaře se ovšem koupí nějaké lepší letní pneu. Další pro mě vada na kráse byly opravdu nevzhledné poklice, naštěstí jsem již koupil nové. Koneckonců kola dělají auto že ? :) Vlastně všechny větší investice do vzhledu se odehrají až na jaře. Ne opravdu neplánuji nějaký velký hustokrutěpřísný design se spoilerem a velkým zadním křídlem spolu s velkou reprobednou do kufru. Focus se velice často stává obětí různých "rádobytunerů". Naštěstí můj Focus se podobného osudu bát nemusí. Mám rád originální vzhled a tak změny budou spíše kosmetického rázu.

Motor, převodovka, podvozek, řízení.
Říká se, že 1.6 74kw je nejlepší volba pro Focuse, já jsem sice zatím s jiným motorem nejel, ale můžu říci, že 1.6 ostudu autu rozhodně nedělá. Je to klasická benzínová atmosféra, takže nejvyšší točivý moment je někde kolem 4000 ot./min a nejvyšší výkon až v 6000 ot./min. Co to znamená v praxi ? No asi to co už vám došlo, že je motor třeba točit. To ovšem není problém, zvlášť když přihlédnu k faktu že se motor rád nechá vytáčet a na poměry atmosfér se celkem ochotně zvedá z nízkých otáček. Motor je na volnoběh vcelku hrubián, úplně hladký chod nemá. Jakmile se ovšem rozjedete tak se motor uklidní a do nějakých 3000 ot/min o něm téměř nevíte. Jistě, moderní atmosféry jsou ještě tišší a kultivovanější, ale na 15 let starý motor jde o skvělý výsledek. Motor je spjat s těžkými převody, takže pokud chcete rychle akcelerovat, podřazení o dva stupně vás nemine. Výhodou jsou ale nízké otáčky, kdy v 90 km/h točí motor jen 2 250 ot/min. Já osobně se v 70% procentech pohybuji ve městě a k tomu většinou jezdím krátké trasy, takže spotřeba není žádný zázrak. V létě tak 8l a v zimě kolem 9l. Jistě, spotřeba by se při eko-jízdě dala stlačit dolů, ale s tímhle autem jezdit eko prostě moc nejde :). Výkon 74 kw je dostatečný, pouze v případě kombíku bych uvažoval o něčem silnějším, přeci jenom 1.6 ztrácí při větším obsazení dech.Co se týče převodovky tak je to takový lepší průměr. Je poměrně přesná, jenom dráhy by mohly být o malinko kratší. Problém je pouze zpátečka, někdy si prostě převodovka umane že teď se zpátečka řadit nebude a tak ji musíte trochu silou přesvědčit. Pro starší Fordy je tohle ale vcelku již typická vlastnost. Nyní se přesuneme k podvozku. To, že když vstoupil Focus na trh tak v oblasti podvozku neměl konkurenci, to už všichni vědí, koneckonců víceprvková zadní náprava udělala své a do několika let už ji měli i všichni konkurenti. Co už ale není tak známý fakt je to, že různé výbavy měly lehce rozdílné podvozky . Zatímco výbava Trend ( poznáte ji podle šedých budíků) měla snížený podvozek o pár mm, tak nejvyšší výbava Ghia byla spíše laděna do komfortu no a verze Ambiente byla prostě něco mezi. Já mám právě výbavu Ambiente a podvozek můžu jen chválit. Je pravda, že naladění podvozku je spíše tužšího rázu. Zkrátka vždy budete vědět co máte pod koly. Pokud bych chtěl ale především komfort, jdu do něčeho francouzského. Při koupi byly na autě již vcelku unavené brzdy, nyní jsem koupil brzdy nové a auto brzdí opravdu skvěle. Také řízení je opravdu skvělé. Je opravdu citlivé a přesné, stačí trochu pohnout volantem a auto ihned změní směr. Fantastický je taky posilovač, který je příjemně tuhý. S Focusem si zkrátka bez obav můžete užít i nějakou tu rychlejší jízdu. Pro okruh a nějaké to větší dovádění je ale vhodnější již zmiňovaná verze Trend (o verzi ST nebo bestii jménem RS ani nemluvě). Verze Trend má o něco snížený podvozek a taky jednak kvůli sedačkám s lepší boční oporou, protože ty moje standardní vás zkrátka nepodrží.

Interiér a prostornost
Jak už jsem naznačil, tak interiér vypadá i po letech stále dobře a svěže. Předchozí majitel měl asi na sedačkách potahy, protože prostě vypadají jako nové, žádné skvrny od ničeho a vůbec celý interiér byl prostě čistý. (Uvidíme jak dlouho bude odolávat praseti jako jsem já :D ). Sedadla jsou akorát tak tvrdá, takže pro mě ideální, ještě se mi nestalo že by mě z nich něco bolelo. Ideální pozici za volantem jsem našel ihned a to díky nastavitelnému volantu ve všech směrech. Ovšem i v nejnižší pozici sedíte na můj vkus pořád trochu vysoko, pár cm dolů by to ještě sneslo. Zajímavá věc je také to, že když si sedačku dávám dolů, tak dolů jde jenom sedák, takže v nejnižší poloze je mezi sedákem a opěradlem díra a to podle mého vypadá docela divně. Interiér je vesměs tvořen tvrdými plasty. Ovšem interiér nevypadá špatně a ergonomie je příkladná. Velice dobře je také vyřešeno ovládání rádia na levé straně pod volantem, je to mnohem lepší volba než všechna tlačítka cpát na volant. Velké plus patří interiéru za to, že ani po 120 000km nic v autě nevrže. Překvapí také to, že je v celém Focusu spousty místa. Poměrně často cestuji s dalšími cestujícími a ti si nikdy na nedostatek místa nestěžovali. Skvělé je místo v ohledu řidiče, mám 180cm a 80kg a můžu se tam v pohodě rozvalit. Nikde mě nic neomezuje a do ničeho nenarážím. Do zadní řady se posadím v pohodě sám za sebe. Akorát mně vadí málo odkládacích prostor, kdy není kam moderní smartphone dát. Co mě ale irituje nejvíce je taková lavice pod volantem kam se asi mají dávat věci. Je ale strašně mělká a všechno vám z ní ihned vypadne a přitom stačilo málo a byl by to skvělý odkládací prostor. Pamatuji si na první jízdu kdy jsem tam dal mobil a peněženku a po první zatáčce se mi obě věci váleli pod nohama, krásný to zážitek :D. Takže jsem se rozhodl pro držák na mobil na přední sklo, spolu s navigací Waze (opravdu sakra dobrá appka, zobrazí vaši přesnou rychlost a hlavně je aktualizována pomocí uživatelů, takže o koloně aut nebo o policejní hlídce za bukem víte téměř ihned. )Co se týká tvaru palubní desky, tak ikdyž se mi zpočátku moc nelíbila tak jsem ji přišel na chuť a už se mi vlastně docela líbí. O kufru vám toho asi moc neřeknu, kombík to není ale běžné využití, jako jsou různé nákupy zvládá skvěle.

Závěr
Co tedy říci na závěr ? Prvně bych chtěl poděkovat všem, kteří zvládli tuto "slohovku" dočíst až sem. Focus se zatím ukázal jako skvělé první auto a já doufám že si s ním ještě užiji spousty zážitků a zábavy. A co přijde po Focusu ? Že by dvojkový Focus, Mazda 3 nebo něco úplně jiného ? Uvidíme, sám se nechám překvapit...

Silné stránky

-Skvělý motor, ochotně se vytáčí a k tomu má hezký zvuk
-Skvělá prostornost.
-Podvozek (jak jinak že ? :-) )
-Pro mě pořád hezký a nestárnoucí vzhled.

Slabé stránky

- Špatné odkládací prostory
- Nepřesný palivoměr
- Spatně řaditelná zpátečka
- Chybí ukazatel o průměrné spotřebě.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto si nechávám servisovat u našeho známého.
Výčet poruch, závad a celkových výdajů.
28.7 2015: Zadní levé okno nešlo stáhnout, za 500 Kč vyřešeno.
8.9 2015: Prasklá nádržka na chladící kapalinu, za 500 Kč koupena nová.
15.11 2015: Koupeny nové poklice na kola - 800Kč
20.11 2015: Přestalo hrát rádio, na vrakovišti koupeno za 200 Kč "nové".
5.1 2016: 2x defekt pneu, oprava za 500 Kč.
10.1 2016: Koupeny nové zimní pneumatiky Nokian WR D3 za 5500 Kč.
18.6 2016: Výměna oleje + údržba klimatizace + kabinový filtr - 2000 Kč.
7.7 2016 - Diagnostika + rozebrání palivové nádrže z důvodu zjištění závady - 1000 Kč
12.8 2016 - Koupeny brzdové kotouče Brembo Max + destičky Textar - 3500 Kč.
2.11 2016 - Prasklá žárovka v "potkávačkách", za 300 Kč koupena sada PHILIPS H7 Vision, dále přezuto na zimní gumy + nový vzduchový filtr a nové svíčky - 1500 Kč.
28.4 2017 - Kontrola auta po zimě + nové svíčky NGK platinum a zadní tyčky stabilizátoru - 1500 Kč.
20.7 2017 - Nový termostat a těsnění termostatu. Výměna oleje a nový kabinový filtr + celková kontrola před STK - 3500 Kč.
20.11 2017 - Nová zapalovací cívka NGK a zapalovací kabely + stěrače Bosch Aerotwin a nové neznačkové žárovky v "potkávačkách" - 2500 Kč.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupováno v bazaru Scharon V Týně nad Vltavou. Prodejce nám dal klíče, doporučil cestu a nechal nás auto volně projet, zatímco on se šel věnovat dalším zákazníkům. Poté zaplatil STK, takže za mě spokojenost.

 

Novinky v recenzi

1.2.2018 20:53

Údržba a bezohlední řidiči.

Po zkušenostech z minulého roku, kdy byl občas problém nastartovat při tuhých mrazech, jsem nyní vyměnil zapalovací cívku a rovnou koupil i nové zapalovací kabely. Vše od firmy NGK. Touto výměnou jsem problém zdá se vyřešil, auto na první otočení klíčku vždy nastartuje. Všiml jsem si ovšem, že auto si vzalo více oleje než bylo zdrávo a byl jsem nucen ho dolít. Po dolití jsem však dva měsíce jezdil a při včerejší kontrole nic neubylo. Uvidíme, budu olej sledovat, motory Zetec jsou vyšší spotřebou ojele známé, tak uvidíme. Doufám že to nebude nic vážného. Co se týká technického stavu tak je auto ve výborné kondici a věrně mi slouží každý den. Karoserie je na tom ovšem mnohem hůře. Koroze se zatím nikde neobjevila, nicméně špatně parkující a ještě k tomu bezohlední řidiči ano. Nejprve mi před barákem někdo v listopadu lehce odřel nárazník. V prosinci pak někdo přidal levý zadní bok a minulý týden mi někdo odřel tu část nad levým zadním kolem. Nevadí mi, že je někdo nešikovný a parkování špatně odhadne, to se může stát každému. Co mi ovšem opravdu vadí je ta zbabělost, kdy řidiči prostě ujedou. Žádný vzkaz za stěračem nebo jiná forma kontaktu, prostě nic. Všechno to jsou pouze odřeniny, nic promáčklého ale i tak to dokáže pořádně naštvat. Pravděpodobně to nijak opravovat nebudu, riskovat že po opravě se za pár měsíců najde někdo kdo mi opět "zlepší" den opravdu nehodlám. Navíc je to auto staré 17 let které je v každodenním provozu, takže nějaké ty šrámy z parkovišť tam prostě jsou a zdá se že i budou.

21.8.2017 17:49

Opravujeme a výletujeme :)

S autem už jsme spolu přesně dva roky. Takže přišel čas na povinnou STK. Auto je v opravdu dobrém technickém stavu, takže Focus neměl s STK žádný problém. V poslední době jsem akorát musel vyřešit mizející chladící kapalinu. Naštěstí byl problém pouze ve vadném těsnění termostatu. K těsnění je opravdu špatný přistup takže se kromě těsnění vyměnil i samotný termostat. Také jsme s autem v létě vyrazili do Jižních Čech a na Pálavu. I přes mé lehké obavy zda-li auto takto dlouhé trasy zvládne, šlo vše na jedničku a auto mě nezklamalo. Velice mě překvapila výsledná spotřeba, která v letních měsících činila 6,5 litru. Takže opět po všech stránkách spokojenost.

1.5.2017 19:23

Kontrola po zimě + problém se svíčkami.

Ikdyž to tak nevypadá, tak je tu jaro a s tím přichází i jarní servis. Auto jsem si tedy nechal po zimě zkontrolovat. Potěšující bylo že podvozek furt vypadá jako nový a ani nikde jinde není stopy po korozi. Akorát odešly zadní tyčky stabilizátoru, což se projevovalo klepáním po přejetí nerovnosti. Také jsem koupil svíčky NGK platinum protože Bosch svíčky stály za ho*no. Občas auto nastartovalo na tři válce (asi Bosch svíčky dělají ze Zetecu HTP) a při jízdě byl motor někdy hlasitější, jako kdyby točil více otáček. Takže se opět potvrdilo že do Zetecu patří jedině Motorcraft nebo NGK svíčky.

12.8.2016 10:29

Vyřešená závada, nové brzdy + nové fotky.

Problémy se zhasínáním motoru jsem nejspíše již vyřešil. Zkusil jsem natankovat u jiné benzínky a zdá se že to pomohlo, auto mi zatím nechcíplo. Uvidíme jestli se závada ještě objeví. Také jsem koupil komplet nové brzdy, kotouče Brembo Max + destičky Textar. Zatím je teprve zajíždím ale už teď je brzdný účinek mnohem lepší. Také jsem přidal nové fotky podvozku. Jinak s autem za ten rok co jsme spolu mě Focus nikde nenechal, neobjevila se žádná drahá závada a vůbec mě auto dělá radost každý den, takže po roce zatím panuje naprostá spokojenost :).

7.7.2016 13:39

První vážnější závada + prosba o pomoc.

Tak to za pár dní bude rok co jsem Focuse koupil. Dalo by se říci že mi Focus věrně a bezproblémově sloužil kdyby nebylo jedné podivné závady. Během jízdy někdy "chcípne " motor, rozsvítí se kontrolky, tak zajedu na okraj silnice, znovu nastartuji a vše běží v pořádku. A teď to nejdivnější, jel jsem na rovné přehledné silnici když mi opět za jízdy "chcípl" motor, tak se tak koukám co vše svítí s tím že zajedu na okraj silnice, zastavím a znovu nastartuji, když v tom motor znovu naskočil aniž bych sáhl na klíček. V servisu mi řekli že to může být palivové čerpadlo ale diagnostika jim nic neukázala takže spíše jenom hádají. Vzhledem k tomu, že by celé čerpadlo + práce stálo něco přes 4000kč a výsledek by byl nejistý, se na vás obracím o pomoc, jestli někdo nemá podobnou zkušenost s tímto typem závady :)

11.1.2016 18:08

Defekt pneu (2x) a zima.

Tak si to odpoledne přijdu k auto a zjistím, že obě přední pneumatiky jsou téměř prázdné. Nejdřív jsem si myslel, že mi to někdo schválně upustil, ale potom jsem našel v pneu zapíchlý kus železa (vypadalo to jako skoba) a ve druhé pneumatice to stejné. To mi řekněte jaká je šance že píchnu obě přední pneumatiky ? :D . Pneu se zalepily a stálo to sympatických 400 Kč, takže žádná hrůza :). Ovšem samotný Focus zatím nelze než chválit, i v ranních mrazech naskočil téměř ihned a příjemné je i zjištění, že interiér se vytopí opravdu rychle. Jediné co tak schází je vyhřívané přední sklo a vyhřívané sedačky :) Na druhou stranu to na dlouhou zimu nevypadá a tak se snad již brzy dočkáme jara :).

3.1.2016 15:42

Vylepšená recenze a nové fotky.

Konečně jsem si našel čas a tak jsem recenzi doplnil, někde něco vylepšil a něco úplně překopal. Také jsem odpoledne ještě přidal nějaké ty nové fotky. Jinak nám konečně přišla zima a tak jsem zvědav jak se s tím Focus popere :).

12.12.2015 20:17

Vyřešené rádio a nové fotky.

Na vrakovišti se mi podařilo koupit rádio za 200Kč. Je na chlup stejné jako jsem měl, tedy s tím rozdílem, že toto funguje. K rádiu byl i manuál a v něm i bezpečnostní kod k rádiu. Ono s bezpečnostními kody jsou docela problémy, stačí vyměnit baterku, nebo shánět nové rádio jako v mém případě a musíte zadat kod. V servisu Ford si za zjištění kodu řeknou i cenu, která převyšuje hodnotu celého rádia. A u jiných značek, dle slov mechanika, to není o nic lepší. Později jsem zapátral na netu a objevil jsem program, který podle sériového čísla rádia určí kod. Takže pokud by někdo potřeboval kod k "forďáckému" rádiu tak mi může napsat a já mu pošlu odkaz na stažení programu. S rádiem jsem koupil i poklice na kola a udělal nové fotky. Na jaře se chystám koupit nové brzdové destičky a kotouče. Doufám, že v nejbližší době nebudu muset řešit žádné problémy a Focus bude spolehlivě sloužit :).

9.12.2015 13:31

Rádio a poklice

Jak už jsem v recenzi zmínil, odešlo mi rádio. Závada se projevuje tím, že rádio hraje asi 10 vteřin normálně, potom začne jakoby ztrácet signál a potom už se jenom ozývá chrčivý nelíbivý zvuk. Na konci tohoto týdne zajedu za mechanikem a uvidíme, ale smířil jsem se s tím, že si budu muset koupit nové rádio. Pravděpodobně ten stejný typ a to FORD 5000 RDS s otočným ovládáním hlasitosti a na kazety. Stejné rádio akorát na CD vychází o 1000 Kč dráž, a to se mi nevyplatí. Současně s tím vylepším vzhled auta novými poklicemi, zatím se mi nejvíce líbí tyhle : http://poklice-na-kola.heureka.cz/nardo-15/#section . Každopádně až se nějaké koupí tak auto důkladně nafotím a hodím na web :)


Další vozy Ford Focus



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Spolehlivost je zatím dobrá, závad moc není a navíc se všechny nečekané výdaje vlezli do 1000 Kč.

praktičnost
7

Chybí více odkládacích míst. Potěší ovšem snadné sklopení zadních sedaček.

prostornost
9

Na danou třídu velice dobré. Prostor pro řidiče je vskutku velkorysý a ani cestující vzadu si nemůžou stěžovat.

jízdní vlastnosti
10

V době svého vzniku bezkonkurenční. I dnes by se některé automobilky mohly učit.

jízdní komfort
7

Podvozek je laděn spíše do tvrdšího rázu. Nepohodlné to ale rozhodně není.

provozní náklady
9

Příjemně nízké, ceny náhradních dílů jsou zhruba stejné jako na Octavii.

náhradní díly
10

Levné, snadno dostupné.

výkon motoru
8

Plně dostačující, ale výkonu není nikdy dost :D

spotřeba
7

Moje dlouhodobá spotřeba je zhruba 8 litrů. Nutno říci že se většinou pohybuji ve městě. Plynulou jízdu po okrskách se dá dostat i pod 7 litrů.

hlučnost motoru
7

Moderní agregáty jsou určitě lépe utlumeny, ale zvuk atmosférické 1.6 se docela dobře poslouchá.

kvalita sedadel
8

Jsou pohodlné ale chybí jim více bočního vedení.

brzdy
9

Staré kotouče a destičky jsem vyměnil za kotouče Brembo Max a destičky Textar a brzdí opravdu fantasticky, ale jsou o něco více hlučné.

zavazadlový prostor
7

Kombík to není, ale na běžné nákupy to stačí.


Více o modeluFord Focus C170 (1998-2004)
Ford Focus 1.0 EcoBoost - Zpátky na vrchol Ford Focus 1.0 EcoBoost - Zpátky na vrchol

Čtvrtá generace Fordu Focus dostala do vínku skutečně…

Nový Ford Focus konečně spatřen bez maskování. Vypadá atraktivně! Nový Ford Focus konečně spatřen bez maskování. Vypadá atraktivně!

Trochu překvapivě nepřiveze Modrý ovál novou generaci…

 





Blesk.cz

Čunek si za jednu schůzi přilepšil o 400 tisíc. „Lež!“ obviňuje senátní úředníky

Čunek si za jednu schůzi přilepšil o 400 tisíc.…

Hejtman, senátor a také předseda Podvýboru pro lidská práva. Jiří Čunek (KDU-ČSL) je proslulý sběrem funkcí, za…

Místo opravy střechy strhli verandu a...UTEKLI! Klempíř s tesařem se chovali jako Pat a Mat

Místo opravy střechy strhli verandu a...UTEKLI!…

Drtilové žijí v téhle obci poblíž Brna už třetí generaci. Jejich syn Jan (54) se rozhodl rodinný dům z roku 1910…

 

iSport.cz

Pulkrab byl výborný, chválil Ščasný změny. Rýsuje se návrat Kadlece

Pulkrab byl výborný, chválil Ščasný změny. Rýsuje se…

Sportovní ředitel Sparty v roli dočasného trenéra Zdeněk Ščasný byl po zápase s Mladou Boleslaví spokojený s…

Listkiewicz mluvil ve Sportu, FAČR na něj žalovala. Donášení, brání se Polák

Listkiewicz mluvil ve Sportu, FAČR na něj žalovala.…

Bez odezvy ze strany FAČR nezůstal rozhovor v deníku Sport, v němž bývalý šéf tuzemské komise rozhodčích Michal…

 

Reflex.cz

Při útoku v Afghánistánu zemřel český voják, další dva jsou zranění

Při útoku v Afghánistánu zemřel český voják, další…

Při útoku na vozidlo české armády na základně Šindánd v afghánské provincii Herát dnes zemřel český voják. Další…

Propiska a krásná žena: Podívejte se na unikátní akty malované pouze kuličkovým perem

Propiska a krásná žena: Podívejte se na unikátní…

Na první pohled vypadají jako obyčejné fotografie. Zdání ale klame, jedné se o obrazy malované pouze běžnou…