Diskuse

Škoda Octavia (2003)

29.1.2008

Tento automobil jsme si koupili k vánocům takže zkušenosti zatim moc nemám, ale budu se snažit postupně rozšiřovat. Po dlouhém vybíraní vhodneho motoru…

 

Škoda Octavia (TurboKluk(smazat hodnoceni))

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:21

    « Re: Re: časovani ventilu

    [odkaz]
    neni to oficialni web takže mužes veřit a nemusis
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.08  17:20

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

    ale tachometrových 140 odpovídá cca 132 kmh v reálu...
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:19

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

    Ja myslel ze na dalnici je 130. To je jedno kdyby ta cesta byla plna aut urco bych tam tak neletel.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.08  17:18

    « Re: Re: Re: Technická poznámka

    To mluvíš o hydraulických zdvihátkách. Ta se starají o vymezení vůle, nikoli časování.
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:17

    « Re: Re: časovani ventilu

    časovani ma rozmlouvali jsme o tom i v servise :-!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.08  17:16

    « Re: Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

    Já mám od tohohle tempomat :-) Mimo město tam cvaknu něco mezi 95 a 100, na dálnici 140 a je klid.
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:16

    « Re: Re: Technická poznámka

    Promena delka tam neni omlouvam se. A časovani ventilu je obstarano tlakem oleje alejak presne to nepovim
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.08  17:15

    « Re: časovani ventilu

    Zvláštní... V mojí chytré knize stojí, že nemá proměnné časování ventilů...
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:15

    « Re: Re: Re: Re: Technická poznámka

    jo mas pravdu v obci jsewm nikdy nejel vic nez 50 ale kdyz je dobra cesta uprostret poli a jedu tam sám a nejedu s autem ktere se chysta rozpadnout. tak klidne seslapnu pedal a hraju si.
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:12

    « časovani ventilu

    Proměne časovani ventilu tento motor má. Omlouvam se za chybu páč skutečně nemá promenou delku saní. Moje chyba :no:
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.08  17:09

    « Re: Re: Re: Technická poznámka

    Proč si to neužít? Třeba jenom proto, že u nás máme zákonem pevně stanovenej rychlostní limit...
  • « 00 Reagovat !

    foto TurboKluk-smazat-hodnoceni-

    TurboKluk(smazat hodnoceni) 30.01.08  17:06

    « Re: Re: Technická poznámka

    Vidíš mě by zase v životě nenapadlo sednout si za volant nebo řidítka byt jen s 0,0001promile, protože si jsem vědom že nejezdím zrovna pomalu a je mi jasne že to bez čiste hlavy nedopadne dobře. A možna mnou opovrhujete ale jezdím tak na co mam a pokud to auto drželo stopu a na cele rychlostce jsem jel skoro sám, protože ostatní se tahli za dvěma cestařskyma traktora ktere se snažily snih uklizet ale cesta prednima vypadala stejna jako za nima.A nebojte kdyby octavečce lital zadek nebo se nechytaly gumy tak bych tak nejel ale proc si to neužít kdyz na to mam techniku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 30.01.08  08:39

    « Re: Re: Technická poznámka

    O té proměnné délce sání jsem v popisu nenašel nic, takže nevím s jistotou. U turbomotorů klidně může nebýt (stejně jako proměnné časování ventilů), ale jak je tomu u 1,8T nevím.
  • « 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 29.01.08  22:48

    « Re: Technická poznámka

    Já myslel že i u těchto motorů je takovej ten jakoby napínák řetězu mezi oběma vačkovými hřídeli. A ten mění časování sacích ventilů. A ta proměnná délka sání se používá teda i u turbomotorů?
  • « 00 Reagovat !

    foto Special-line

    Special-line 29.01.08  22:46

    « Re: Re: Re: Technická poznámka

    Máš pravdu 150 na sněhu je trestuhodná volovina. To normálního člověka snad ani nemůže napadnout.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.08  19:10

    « Re: Re: Technická poznámka

    No vidiš. Já jezdim taky od 18, a nikdy by mě ani nenapadlo sednout si za volant nalitej či naložit do auta víc lidí, než má schválených míst apod. Taky proto jsem byl v kolektivu značně neoblíben, ale to mi bylo docela jedno. Chyb jsem samozřejmě pár udělal (např. nedání přednosti v jízdě), ale v žádném případě jsem si nedovolil vědomě se prohřešit proti daným pravidlům. V tom pokračuji doteď.

    P. S. Mrkni na motto kupce18.
  • « 00 Reagovat !

    foto pivrnec

    pivrnec 29.01.08  19:06

    « Re: Technická poznámka

    A tak kazdy jsme nekdy udelal nakou * za volantem... Ja treba jednou v 18 jezdil v okoli Ceske Lipy nalitej... No do ted bych se nejradsi nevidel a nakopal si *.... Nastesti se nic nestalo,jen sem pak z auta nevystoupil,ale vypadnul:-). No *... Ale vim ze ted uz bych to neudelal....
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 29.01.08  18:59

    « Technická poznámka

    TP1: Motor 1,8 20V Turbo 110 kW nemá proměnné časování ventilů. Z motoru 1,8 / 92 kW je převzat blok, klikové ústrojí, písty a ojnice, mazací soustava a zčásti hlava motoru.

    TP2: 150 kmh na sněhu je na dvojitý klystýr a chinin. Nanejvýš nezodpovědné, ne-li bezohledné.
  • « 00 Reagovat !

    foto pivrnec

    pivrnec 29.01.08  18:54

    « Re: 1.8T

    Cauky gumy jsou fajnove,dopln fotky a recenzi,zatim nehodnotim,ale sorry po zasnezene silnici jezdi 150 akorat bezmozci....
  • 00 Reagovat !

    foto kewlarsiet

    kewlarsiet 29.01.08  18:50

    « 1.8T

    Podla mna je to najlepsia volba pre Octaviu ked sa clovek rozhoduje o kupe benzinu. Agregat patri k tomu najlepsiemu co prislo na trh. Spotrebu ti verim, ze sa da jazdit aj sa 5.5l/100.
    Co sa tyka zimnych gum tak musim potvrdit, ze su to absolutne bezkonkurencne gumy na zimu. Sam na nich jazdim na Honde Civic 2.2i-CTDi a je to proste parada. Nizky hluk odvalovania, vyborny zaber a prvotriedne jazdne vlastnosti nielen na snehu a lade, ale za mokra a na suchej vozovke.
    Skus pridat viac fotiek. Auticko nech sluzi ku spokojnosti.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…