Opel Insignia (2009)
3.3.2010Recenze je psaná člověkem, co vystřídal oktávie obou generací s naftovými motory, celkově najel pár set tisíc km, ale není ani závodník, ani technik,…
Opel Insignia (Toman01)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
RS 04.03.10 14:21
« Re: chladenie turba
Já mám v manuálu napsány 2minuty, ale je pravda, že to platí opravdu jen po závodní jízdě. Po běžné cestě není potřeba tomu nějak zvlášť věnovat pozornost. Než člověk zaparkuje, tak je turbo vychladlý.
Nevím ale proč výrobci neudělají nějaký budík nebo alespoň signalizaci rozpálené turbíny. Člověk by hned věděl, zda může vypnout motor nebo musí půl hodiny chladit ;-) -
krovakus 03.03.10 22:33
« Kvalitni vyber...
Jj, Insignie je kus auta. 2.0 T benzin taky krasna prace. Proste kocar jak ma byt.
A co se tyce recenze. Az te pocti navstevou vsemi milovany a uznavany FPRE (ze neznas? Poznas. Neda se totiz odbyt);-), osobne na svych vlastnich zadech bude mit chute odnest te na vrchol novackovske hory rezenci, abys jako vzor nove prichozich byl vyzdvizen a stal se jejich inspiraci na veky veku. (nebo dokud neprijde nekdo lepsi) >:D
Jinak me osobne by zajimalo, proc je v interieru tech cudliku tolik? Fotka kazdeho z nich + popis jeho funkce bych moooc uvital... ;-) (nebo to rozdel na oddily, to je fuk, ale fakt by me to zajimalo) -
Toman01 03.12.12 13:24
« Re: Světla
Taky mě občas problikávají, sice ne každý druhý, ale stává se to, protože jsou opravdu mnohem silnější než je obvyklé, s tím si hlavu nedělám a slabší světla bych nechtěl :-) Jiná věc je, že na dálnici automat nepozná protijedoucí auta, když mají světla schovaná za křovím v dělicím pásu, což je problém právě u kamionů, které mají kabinu s řidičem nad ním, takže automat jim to klidně pere dálkovýma do očí. To pak může být lepší jet bez automatiky na potkávací. -
Cigii 03.12.12 11:02
« Světla
Chtěl jsem se zeptat jestli nemáš problém s adaptivními bixenony? Doma máme podobnou insignii jako máš ty a když jedu v noci tak mě problikává každé druhé auto z protisměru(a to i na dálnicí třeba kamiony..) že je oslňuji. V servisu je přeměřili a řekli nám na to, že to jsou prostě jenom silná světla a že je je máme probliknout zpátky cituji "ať vidí že může být hůř".. -
Toman01 09.01.11 20:38
« Re: nadhera!
Dobrá poznámka ;-) Musím uznat, že jsem vycházel ze zkušenosti s jiným typem střešního nosiče, kde montáž dlouho trvala a byla nepohodlná. S tímhle typem bych už na kufru vážně netrval, protože nasadit to je otázka asi tak minuty dvou... Člověk se pořád učí... A jinak díky ;-) -
level100 20.08.10 18:56
« Re: Re: Re: Re: chladenie turba
Tenhle motor nemá nastavitelnou geometrii lopatek. Jediný výrobce, který dělá nastavitelné lopatky pro benzínové motory je Porshe a tam ty lopatky mají keramické aby vydrželi natáčení při teplotách, které turbo při plném zatížení má. A věř mi to turbo se dokáže rožžhavit doběla(pokud se nepletu tak teplota je nějakých cca 2000 st.C a taky proto je třeba ho po sportovní jízdě nebo dlouhé po dálnicí vysokou rychlostí nechat dochladit). Taky ale to turbo od poršáka stojí jako nová fábie.
-
Martin_ 05.03.10 22:47
« Re: Re: Re: Re: Re: chladenie turba
Otázka je jaká teplota turba a oleje ještě vadí v jakém autě?
Pokud jedu rychleji po dálnici a nebo naplno využívám výkon po okresce, stejně tak nejde jet všude. A tak sem si zvykl na posledních pár kilometrů zvolnit, popřípadě pokud to bylo rychlé svezení chladit turbo. Taky by mě zajímalo co je horší, jestli po klidné jízdě ihned chcípnout auto nebo jet ostře a pak dochlazovat ty dvě minuty.