reklama


Diskuse

Opel Insignia (2009)

3.3.2010

Recenze je psaná člověkem, co vystřídal oktávie obou generací s naftovými motory, celkově najel pár set tisíc km, ale není ani závodník, ani technik,…

 

Opel Insignia (Toman01)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto krovakus

    krovakus 03.03.2010  22:33

    Kvalitni vyber...

    Jj, Insignie je kus auta. 2.0 T benzin taky krasna prace. Proste kocar jak ma byt.

    A co se tyce recenze. Az te pocti navstevou vsemi milovany a uznavany FPRE (ze neznas? Poznas. Neda se totiz odbyt);-), osobne na svych vlastnich zadech bude mit chute odnest te na vrchol novackovske hory rezenci, abys jako vzor nove prichozich byl vyzdvizen a stal se jejich inspiraci na veky veku. (nebo dokud neprijde nekdo lepsi) >:D

    Jinak me osobne by zajimalo, proc je v interieru tech cudliku tolik? Fotka kazdeho z nich + popis jeho funkce bych moooc uvital... ;-) (nebo to rozdel na oddily, to je fuk, ale fakt by me to zajimalo)
    • 00 Reagovat !

      foto L-lek

      L@lek 03.03.2010  22:36

      « Re: Kvalitni vyber...

      Celkem pěkná recenze i auto, akorát dotáhni fotky, jinak tě tu ukamenujou... >:-[] >:D
  • 00 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 03.03.2010  23:24

    Opel

    Vybral si dobře tahle verze je podle mého gusta ;-) Spotřeba 9,3l je super,čekal bych kolem 12l.S novým Legacy 2,0D jsem jel a byl jsem moc příjemně překvapen a to tyhle rodinné kombi vůbec nemusím.
  • 00 Reagovat !

    foto FRPE

    FRPE 03.03.2010  23:28

    Ahoj Tomane01

    Musím říct, že jsem si spravil dnes chuť! Po rozpačitých recenzích dnešních cca 4x nováčků vidím zde u tebe konečně kus pěkné práce! Jen bych poprosil o doplnění fotek ... ;-)

    Moc pěkný a buď vítán! :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto -david

    _david 04.03.2010  07:43

    Krasavec

    Jak Insignii Sedan, tak Sports Tour jsem mel cest otestovat a pojezdit s ni nekolik set kilometrů, motory podavaji neuveritelne skvely zatah a vzhled auta rozhodne budi pozornost, jak ridicu, tak kolemjdoucich. Opravdu velka pochvala za vyber vozu.
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 04.03.2010  08:25

    Člověče,

    nevím... Pořídit si dnes, v době supermoderních dieselových motorů, auto na benzín a ještě s turbem... :-O Víš, že tě sežere za živa a je strašně poruchové? To je asi jako, kdyby sis domů koupil starou ČB televizi... >:-[]

    Dělám si legraci, tvůj výběr moc chválím :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kuko

      kuko 04.03.2010  10:34

      « Re: Člověče,

      prosadil bych do ústavy zákaz benzinových motorů. A velké extra daně na technologii CR!!! >:-[]

  • 00 Reagovat !

    foto JirkaS

    JirkaS 04.03.2010  08:35

    mi

    přijde,že i kdybys koupil Ferrari, napsal recenzi jak hrom, nasral 1000 fotek, že stejně tady nemáš šanci dostal full počet...njn. Auto fajn, ostatní též
  • 00 Reagovat !

    foto stevosk

    stevosk 04.03.2010  09:51

    stevosk

    Keď som minulý rok vyberal auto, Insignia ešte len prichádzala na trhu, takže som je nemal zaradenú vo výbere, dnes by som ju určite zvažoval. Najviac ti určite závidím ten motor - 162 kW určite to auto pekne rozpohybuje. Inak samozrejme za 10, ak doplníš fotky potom bú aj tie za 10. Prajem nekonečno kilometrov bez nehody.
  • 00 Reagovat !

    foto RS

    RS 04.03.2010  10:08

    2in1

    Nejvíc se mi líbí, že kryž otevřeš kufr, vypadá to jako Fiat 500 >:D

    Lift mě nezaujal, ale kombajn je opravdu kus pěknýho auta :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto kuko

    kuko 04.03.2010  10:39

    Fajnovka

    Hezký kousek :yes: Kombík se mi líbí ze všech verzí nejvíc, ale bral bych samozřejmě černou ;-)

    Velká pochvala za výběr motoru :yes: Ta spotřeba ještě podle mně časem sedne, přece jenom to má jen 5tis. KM najeto.

    Jaký motor si měl předtím v Oktávce? Ptám se kvůli tomu, že jsi byl překvapený doporučením prodejce nechávat motor po jízdě půl minutky na volnoběh vydechnout kvůli chlazení turba. Takhle by se mělo postupovat u všech turbomotorů, není to sice 100% záruka přežití turba, ale značně zvyšuje šance a proč se zbytečně dělat nepřátele že? >:-[]

    Nevím jak je to ale třeba u vodou chlazeného turba (používá momentálně např. Renault v 2.0dCi, nebo v nové 3.0dCi). Tady jsem četl, že to chlazení po jízdě není nutné, ale fakt nevím.
    • 00 Reagovat !

      foto Toman01

      Toman01 04.03.2010  15:48

      « Re: Fajnovka

      Klasická TDI PD, s OI najeto 120.000, s OII 80.0000 km, nikdy jsem o potřebě nechat je vychladnout u těchto motorů neslyšel a za dobu, co jsem je měl, nikdy žádný problém s motorem nebyl.
      • 10 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 04.03.2010  16:52

        « Re: Re: Fajnovka

        To ze si to neslisek, neznamena, ze sa to nema robit. Inak turbo u prasaka vydrzi 40-150tkm, takze si v limite. Druhy majitel ti podakuje.
        • 00 Reagovat !

          foto Toman01

          Toman01 04.03.2010  19:03

          « Re: Re: Re: Fajnovka

          Pokud se to má dělat, mělo by to být v návodu nebo by na to měl aspoň upozornit prodejce, jako třeba u toho Opla. Jestli ani jedno z toho neplatí, pak bych trošku víc vážil slova.
          • 00 Reagovat !

            foto Tymkoo

            Tymkoo 05.03.2010  15:38

            « Re: Re: Re: Re: Fajnovka

            u kartáčku na zuby taky není napsáno, že se zuby mají čistit kruhovými pohyby a stejně si je tak všichni čistíme;-)
  • 00 Reagovat !

    foto vrtuch

    vrtuch 04.03.2010  13:43

    chladenie turba

    tiez mam pocit, ze to so starostlivostou o to turbo prehanas. kamarat ma 1,6 T astru, a mam pocit ze tych 30 sekund plati naozaj len po dlhej a ostrej dialnicnej jazde...
    • 10 Reagovat !

      foto RS

      RS 04.03.2010  14:21

      « Re: chladenie turba

      Já mám v manuálu napsány 2minuty, ale je pravda, že to platí opravdu jen po závodní jízdě. Po běžné cestě není potřeba tomu nějak zvlášť věnovat pozornost. Než člověk zaparkuje, tak je turbo vychladlý.
      Nevím ale proč výrobci neudělají nějaký budík nebo alespoň signalizaci rozpálené turbíny. Člověk by hned věděl, zda může vypnout motor nebo musí půl hodiny chladit ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto tofoj

        tofoj 04.03.2010  14:47

        « Re: Re: chladenie turba

        Ono je ale rozdíl v teplotě spalin, u benzínu je 2x vyšší teplota, takže radši chladit dýl ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Martin-

          Martin_ 05.03.2010  00:41

          « Re: Re: Re: chladenie turba

          Je to tak, diesely tímto prakticky netrpí. U benzínu je rozumné jet buď posledních pár minut klidnou jízdou nebo dochladit turbo třeba při parkování. Sám to tak dělám, minuta dvě při parkování utěčou hned, jen než se otevřou vrata atd...
          Nejlepší by opravdu bylo dochlazování turba po vypnutí motoru elektrickým čerpadlem jak to má ted nové X5M/X6M.
          • 00 Reagovat !

            foto element5

            element5 05.03.2010  09:00

            « Re: Re: Re: Re: chladenie turba

            Otevřel jsi někdy v noci kapotu po opravdu ostré jízdě? Minuta nebo dvě utečou hned, ale rozžhavené turbo za to dobu rozhodně vystydnout nestihne...
            • 00 Reagovat !

              foto Martin-

              Martin_ 05.03.2010  22:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: chladenie turba

              Otázka je jaká teplota turba a oleje ještě vadí v jakém autě?
              Pokud jedu rychleji po dálnici a nebo naplno využívám výkon po okresce, stejně tak nejde jet všude. A tak sem si zvykl na posledních pár kilometrů zvolnit, popřípadě pokud to bylo rychlé svezení chladit turbo. Taky by mě zajímalo co je horší, jestli po klidné jízdě ihned chcípnout auto nebo jet ostře a pak dochlazovat ty dvě minuty.
      • 00 Reagovat !

        foto vrtuch

        vrtuch 04.03.2010  14:48

        « Re: Re: chladenie turba

        + este mam pocit ze citlivejsie su na zaobchadzanie turba s nastavitelnymi lopatkami. co mam pocit nie je pripad benzinovych turb u oplov. alebo?
        • 00 Reagovat !

          foto tofoj

          tofoj 04.03.2010  14:50

          « Re: Re: Re: chladenie turba

          Zrovna tenhle motor má nastavitelnou geometrii lopatek turba. Přece jenom rozsah otáček motoru je větší než u dieslu, takže je to potřeba, aby motor šel pořádně vodspodu voe >:D
          • 00 Reagovat !

            foto level100

            level100 20.08.2010  18:56

            « Re: Re: Re: Re: chladenie turba

            Tenhle motor nemá nastavitelnou geometrii lopatek. Jediný výrobce, který dělá nastavitelné lopatky pro benzínové motory je Porshe a tam ty lopatky mají keramické aby vydrželi natáčení při teplotách, které turbo při plném zatížení má. A věř mi to turbo se dokáže rožžhavit doběla(pokud se nepletu tak teplota je nějakých cca 2000 st.C a taky proto je třeba ho po sportovní jízdě nebo dlouhé po dálnicí vysokou rychlostí nechat dochladit). Taky ale to turbo od poršáka stojí jako nová fábie.
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 04.03.2010  14:39

    nadherna

    gratulujem :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto hugolin

    hugolin 04.03.2010  16:55

    ...

    nehorázne pekné auto.
    • 00 Reagovat !

      foto Wiii

      Wiii 04.03.2010  17:55

      « Re: ...

      Zrovna včera jsem prakticky stejné viděl ;-) Jiná byla snad jen barva, ale výbava a všechno na podobné úrovni, moc pěkné auto a celkem zajímavě provedené ;-) :yes: :yes:
      Recenze je na nováčka dobře propracovaná a nějak mi nic ani nechybí :-)
      Fotky jsou pro začátek dobrý, ale věřím, že je doplníš časem (kdybys to neměl v plánu, proč by ses babral s recenzí) ;-) >:D >:D

      Takže hodnocení 3x10 a jen tak dál :-)

      PS: koukni i ke mě ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Hvarcz

    Hvarcz 04.03.2010  22:08

    turbo

    v manuálu k insignii o tom něco je, ale myslím že je to přesně naopak, chladit se má po ostré jízdě, ale technik mi říkal a sám jsem to slyšel že větrák běží i po vypnutí auta, ale jistota je jistota,
    to uzavření cirkulace mně taky nejde úplně ideálně občas cítím nafťáky tak jsem si to zvyknul ručně vypínat.
    ty světla sou pohoda co, mně už vadí jenom to řazení příště zkusím automat,

    ještě bych zmínil volant, teď po zimě oceňuji 17" kola.

    • 00 Reagovat !

      foto tofoj

      tofoj 04.03.2010  22:33

      « Re: turbo

      A ten větrák chladí olej? Možný to sice je, ale moc tomu nevěřim :-|
  • 00 Reagovat !

    foto jpor-RSKa-

    jpor (RSKa) 05.03.2010  00:08

    chladenie turba

    je potrebné po ostrej jazde napr. aj po diaľnici klasicky 130-140 alebo do kopca, kde sa motor vytáča a turbo tým pádom tiež. Dá sa to kompromisne vybaviť tým, že po ostrej jazde si dám posledných pár km pred cieľom jazdu pokojnú, bez vytáčania motora, napr. po meste apod.
    Vodou chladené turbá (napr. od Mitsubishi) chladenie po jazde nepotrebujú, jednak má voda veľkú tepelnú kapacitu a teda kovové turbo uchladí a možno je tam aj po vypnutí motora ešte nejaký dobeh vodnej pumpy, čo pri olejom chladenom turbe nie je určite.
    Ak sa napriek nechladeniu turba nič nepokazilo, možno nemal vodič vo zvyku hneď po ostrej jazde vypnúť, alebo musel najprv prejsť cez mesto čo turbu stačilo na ochladenie...

    Každopádne olejové turbo chladiť treba. Dá sa to ešte napraviť aj turbo-timerom, čo je práve vec kt. dochladí turbo automaticky aj po nevhodnom vypnutí motora. Tiež by to mohli do turbomotorov montovať automaticky...
  • 00 Reagovat !

    foto Thomasino

    Thomasino 05.03.2010  15:04

    Hodnocení

    Ahoj, zajímavý výběr auta, ale když velkej kombík, tak benzín s turbem a 4x4 je odvážná volba :-) Dávám zatím 3x 10 bodů, ale za ty fotky je to s odřenýma učima, beru to jako slušný začátek a jistě na tom ještě zamakáš, až bude teplo. Zatím je to spíše na devítku, takže je to s podmínkou :-) ;-)
    Tak ať slouží :-)
    • 00 Reagovat !

      foto bordeaux

      bordeaux 14.03.2010  14:20

      « Re: Hodnocení

      preco by mal byt benzin 4x4 na velky kombik odvazna volba? Kvoli spotrebe? Nie kazdy je setrilek a potrebuje usetrit kazdu korunu na nafte. Niekto si rad priplati za linearny zatah benzinu bez nejakych nahodnych turbokopancov.
  • 00 Reagovat !

    foto Jack1989

    Jack1989 07.03.2010  16:58

    Krásné auto

    Jak jsem Insignii v kombi viděl naživo strašně mě vzala za mé automobilové srdce. Je opravdu krásná tak ať slouží, a koukni i na moji lásku >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Sepp

    Sepp 07.03.2010  17:31

    Značka

    Ahoj. Parádní kára. Ještě lepší recenze. Ať slouží. (mimochodem problém odkládacích ploch a pozic u opelu je celkem legendární)
    • 00 Reagovat !

      foto Hvarcz

      Hvarcz 10.03.2010  19:14

      « Re: Značka

      Do dveři se flaška vejde i velká, ale za jízdy to jen tak nevytáhnu ....
  • 00 Reagovat !

    foto Hvarcz

    Hvarcz 07.03.2010  22:13

    4x4 a nafta

    alespoň v ceníku tam 4x4 je s tím nejsilnějším dieselem
    • 00 Reagovat !

      foto Toman01

      Toman01 08.03.2010  14:52

      « Re: 4x4 a nafta

      A je tam i ten diesel (140 kW)?
    • 00 Reagovat !

      foto RRAAFF

      RRAAFF 08.03.2010  19:40

      « Re: 4x4 a nafta

      Není, 4x4 jen k benzínu 2,0T a standart pro V6. Prý by ale měl být snad tento rok pro 2,0CDTI 118kw.
      [odkaz]

      Toman01: Biturbo diesel 140kw zatím není.
  • 00 Reagovat !

    foto chetoos

    chetoos 11.03.2010  11:49

    insignia

    Ani nová astra není tak povedená jako insignia.Desing je opravdu napaditý karoserie a interiér kvalitně zpracovány.Už jsem insignii viděl je to krásné auto.Mě se nejvíc líbí sice sedan,ale kombi je asi pro rodinné účely
  • 00 Reagovat !

    foto bordeaux

    bordeaux 14.03.2010  14:27

    a

    pekna, naozaj pekna.. Bol som v opli, sedel som aj v insignii aj v astre. Astra ma krajsi a lepsie spracovany interier a dizajn je tiez paradny, ale insignia je proste kociar. A toto ST fakt zeriem..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 04.01.2011  20:28

    nadhera!

    len by ma zaujimalo prečo mas tie kola na streche ked si kupoval auto tak aby sa ti tam vosli da kufra???? >:D >:D >:D len si ta doberam...fakt pecka auto
    • 00 Reagovat !

      foto Toman01

      Toman01 09.01.2011  20:38

      « Re: nadhera!

      Dobrá poznámka ;-) Musím uznat, že jsem vycházel ze zkušenosti s jiným typem střešního nosiče, kde montáž dlouho trvala a byla nepohodlná. S tímhle typem bych už na kufru vážně netrval, protože nasadit to je otázka asi tak minuty dvou... Člověk se pořád učí... A jinak díky ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Morganka

    Morganka 27.04.2012  17:27

    krasavica

    hoci takymto autam nefandim, toto je vazne krasne. Zaujalo ma uz ked ho predstavovali ako novinku. A co sa to s nim stalo, chudatkom? Mas fotky? Ako mohla byt pokazena mycka a pustit tam auta? 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Toman01

      Toman01 27.04.2012  18:22

      « Re: krasavica

      Je to vidět na té poslední fotce. Provozovatel samozřejmě nevěděl, že tam je nějaká závada na čidlech, dokud se to nestalo. Bohužel zrovna mně.
  • 00 Reagovat !

    foto Cigii

    Cigii 03.12.2012  11:02

    Světla

    Chtěl jsem se zeptat jestli nemáš problém s adaptivními bixenony? Doma máme podobnou insignii jako máš ty a když jedu v noci tak mě problikává každé druhé auto z protisměru(a to i na dálnicí třeba kamiony..) že je oslňuji. V servisu je přeměřili a řekli nám na to, že to jsou prostě jenom silná světla a že je je máme probliknout zpátky cituji "ať vidí že může být hůř"..
    • 00 Reagovat !

      foto Toman01

      Toman01 03.12.2012  13:24

      « Re: Světla

      Taky mě občas problikávají, sice ne každý druhý, ale stává se to, protože jsou opravdu mnohem silnější než je obvyklé, s tím si hlavu nedělám a slabší světla bych nechtěl :-) Jiná věc je, že na dálnici automat nepozná protijedoucí auta, když mají světla schovaná za křovím v dělicím pásu, což je problém právě u kamionů, které mají kabinu s řidičem nad ním, takže automat jim to klidně pere dálkovýma do očí. To pak může být lepší jet bez automatiky na potkávací.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!

reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele
reklama





Blesk.cz

Portál k EET vyřadili hackeři. Evidence účtenek útok ale přečkala

Portál k EET vyřadili hackeři. Evidence účtenek útok…

Elektronická evidence tržeb (EET) čelila útoku hackerů. Portál k EET etrzby.cz byl v pátek kolem třetí odpoledne…

Němci utáhli opasek „vyžírkům“ i z Česka. Na dávky dosáhnou až po pěti letech

Němci utáhli opasek „vyžírkům“ i z Česka. Na dávky…

Měl by to být konec unijní turistiky za vysokými sociálními dávkami. Návrh, který schválil německý Spolkový…

 

iSport.cz

Skočili na optický klam. Fanoušci Chomutova protestovali chybně

Skočili na optický klam. Fanoušci Chomutova…

Tyč Michala Vondrky vzbudila v Chomutově značné emoce. Jednak po ní následoval další závar, za druhé při…

VIDEO: Třinec v prodloužení ovládl derby, Kometa padla v Olomouci

VIDEO: Třinec v prodloužení ovládl derby, Kometa…

Hokejisté Třince se v derby dokázali vyrovnat s Vítkovicemi, které ve 26. extraligovém kole porazili 3:2 v…

 

Reflex.cz

Odvážný krok kalendáře Pirelli. Dokonalé modelky vyměnili za slavné herečky bez make-upu

Odvážný krok kalendáře Pirelli. Dokonalé modelky…

Oslava přirozené krásy. Tak by se dal jednou větou shrnout kalendář firmy Pirelli pro rok 2017. Jednotlivé…

Heil Trump! Příznivci krajní pravice oslavovali nového amerického prezidenta nacistickým pozdravem

Heil Trump! Příznivci krajní pravice oslavovali…

„Heil Trump! Heil our people! Heil victory! Sláva Trumpovi! Sláva našemu lidu! Sláva vítězství!“ volal na…

 
 
reklama