Recenze

The_Stig (muž 30 let) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Chevrolet Camaro SS

9,92 Uživatelé

Hodnoceno: 61× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Chevrolet Camaro, foto 1 Chevrolet Camaro, foto 2 Chevrolet Camaro, foto 3 Chevrolet Camaro, foto 4 Chevrolet Camaro, foto 5 Chevrolet Camaro, foto 6 Chevrolet Camaro, foto 7 Chevrolet Camaro, foto 8
Chevrolet Camaro, foto 9 Chevrolet Camaro, foto 10 Chevrolet Camaro, foto 11 Chevrolet Camaro, foto 12 Chevrolet Camaro, foto 13 Chevrolet Camaro, foto 14 Chevrolet Camaro, foto 15 Chevrolet Camaro, foto 16 Chevrolet Camaro, foto 17 Chevrolet Camaro, foto 18 Chevrolet Camaro, foto 19 Chevrolet Camaro, foto 20 Chevrolet Camaro, foto 21
 

Technické info

Přezdívka auta Bee Rok výroby 2010 Koupeno nové najeto [km]:10213 palivo: benzin počet válců: 8 objem [cm3]: 6199 výkon [kW]: 314 kroutící moment [Nm]: 569 zrychlení 0-100 km/h [s]: 4,9 maximální rychlost [km/h]: 250 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 20 pohon kol: zadní spotřeba [l/100km]: 17,1

Popis vozu

Příběh s beem se začal psát vcelku nenápadně, konkrétně na premiéře filmu transformers. Jako malý jsem koukal na původní kreslený seriál, takže vidět nové filmové ztvárnění byla povinnost. Jak všichni asi tušíte, zde jsem viděl Camaro poprvé v akci. Věděl jsem o něm, že GM možná něco takového chystá již z konceptů, co vystavovali na světových autosalonech, ale až film Transformers byl tím zlomovým okamžikem, který udělal z conceptu Camara tzv. "must have car" :) ... No jenže jak skončil film, probral jsem se zase do skutečného světa, do světa reálných aut. O Camaru jsem pořád více či méně slýchával a četl z různých zdrojů, že bude, pak že nebude a tak podobně... No tak se "rok s roky sešli" a bylo tu léto, jednoho krásného letního večera jsem šel po revoluční ulici s partou z nějaké párty, která byla "vyčerpávající"... Tu noc se to stalo, vše bylo super, nálada bezvadná, v podvědomí premiéra filmu Transformers 2, ( šli jsme kolem slovanského domu :-D) a tu na mě z noční prahy září žlutá barva z jednoho showroomu, byl tam on... svítil, laškovně se usmíval, přesně na mě koukal... okamžitě jsem šel k výloze a asi hodinu jsem prostě civěl... mé vyčerpání pominulo, okamžitě jsem v hlavě vymýšlel v povznešené náladě plány jak ho dostat domů :-D od té doby jsem se na něj chodil koukat každý den, večer, doufajíc, že tam ještě pořád bude... a vždycky tam byl, čekal, až se rozhoupám a odhodlám se zajít dovnitř a zeptat se, zda je pořád k mání nebo už je rezervován.. tak nějak jsem se smiřoval celou dobu že jen čeká na vyzvednutí a že je dávno prodaný.. ale po důrazném hypnotizování prodejce jsem slyšel : " není na něj rezervace je stále volný..." v tu ránu jsem musel jednat :) s úsměvem jsem
odešel a prodejce na mě ještě volá: " je teď v akci se slevou" ... prostě nabídka co se neodmítá... druhý den již se zálohou jsem byl zpět. Už jsem věděl že bude můj:) Ještě jistá instituce se rozhodla mi splnění snu zkomplikovat, ale i tak se podařilo a bee byl konečně doma... nikdy nezapomenu jak jsem ho poprvé nastartoval před showroomem... jak na mě vyštěkl z výfuků, jakoby mi říkal, to ti to ale trvalo :-D

tak teď k beemu samotnému,

Je to jediná připustná verze s motorem 6.2l V8, s manuálem a paketem 2SS/RS. Takže auto má všechny "potřebné" budíky před řadící pákou, trochu drsnější přední nárazník a taky obdobu angel eyes jako u bmw.

Bee se hlásí k náboženství muscle car a taky se tak chová... V8 je silný víc než dost, je taky na muscle car kultivovaný, což znamená že se mu nelíbí vůbec jízda na volnoběh nebo bez plynu, je pak celý nervozní a škube, při ubrání plynu taky hezky prská do výfuků a ve vyšších otáčkách krásně řve :) Řazení jde ve stopách motoru a tak jednička by občas chtěla posilovač, většinou se ale nechá přemluvit hrubou silou a zapadne napoprvé, jinak samotné řazení je dost precizní a přesné, jen odskok mezi 5 a 6tkou je kvuli spotřebě dost znát a 6tka je velmi těžká, skoro ji nikdy neřadím, jen opravdu na dálnici, když se jede výletně :))

Zbytek beeho je spíš moderní sporťák než klasický muscle car. Podvozek je velmi dobře naladěn a ač je bee trochu víc při tělě než by mohl být, podvozek zvládne české silnice hravě bez zásadních problému s komfortem. Překvapivě komfortní vlastnost podvozku nevylučuje sportovní jízdu, auto je na hraně velmi dobře čitelné a zvládne opravdu víc než se od něj čeká i na tak nevhodném okruhu jako je sosnová, je bee dobře ovladatelný a až překvapivě rychlý... Brzdy jsou od Bremba a vpředu jsou kotouče velké jako pizza talíře, takže na běžný provoz bohatě dimenzované, na okruhu také stačí a vadnutí přichází až po delší době opravdu tvrdého zacházení, což je uctyhodný výkon, zvažímeli jeho hmotnost která je něco přes 1700 kg... rozhodně první to vzdají pneumatiky než brzdy:)


Jízda samotná je s Beem naprosto bezkonkureční, ať už jedete pomalu a výletně, nebo ostře a sportovně pokaždé je to zážitek. Zažitek pořád stejný a přitom jiný. Nedá se to popsat, prostě se to musí zažít. Pokaždé ve Vás probudí to malé dítě, které jen když se na něj dívá obživne, snad v každém nadšenci.. Když se usadíte první co zahlédnete je kapota dlouhá a hezky tvarovaná, přejedete očima po interiéru a uvidíte ty čtyři budíky, podíváte se před sebe a je tu přistrojový panel, který vždy když dáte klíček do zapalování se rozsvítí a třikrát pípne, jakoby Vás vítal... blbost ale vždy mě to dostane :) pak už jen zbývá nastartovat ... všechno je připraveno tak jdem na to. Startuji, celé auto se oklepe pak vyštěkne z výfuků a ustálí se na volnoběhu. Nervózním volnoběhu. Vybízí tak už pojěď nestůj.. Poslechnete a jedete... jedete kamkoliv dokud Vám nádrž stačí. Plná cca vystačí na 400 km, má nějakých 68 litrů. Mohla by být větší, ale takhle vás to donutí se alespoň občas vrátit domů do garáže :-D





a popis vozu... no co k němu říct, stačí se na něj jen podívat a okamžitě se cítíte jako malej kluk, kterému se splnil sen...

Silné stránky

zvuk motoru

síla motoru

podvozek

jedinečnost ( zírají na něj všichni bez vyjímky )

Slabé stránky

mohl by zhubnout

mohl by mít větší nádrž

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

bez poruch, takže v pohodě

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

prodejce bez výhrad, dělal svou práci

 

Novinky v recenzi

21.3.2011 09:56

Interier

Včera večer, jsem měl dlouhou chvíli a tak jsem natočil jak vypadá interier v noci :)) link

http://www.youtube.com/watch?v=_7MvonN3NC0

je to točeno mobilem, tak se omlouvám za případnou zhoršenou kvalitu, ale myslim že to celkem jde

4.1.2011 15:24

pár fotek

dnes jsem po dlouhé době přidal pár fotek z léta, čerstvě po pořízení beeho ještě bez spz a pak nějaké ze sosnové, a jednu ( nyní jako hlavní) po umytí a naleštění :))

25.10.2010 13:17

letiste

jeden z poslednich hezkych vikendu v roce jsem stravil na letisti, vysledek na videjku... ps: omluvte kvalitu zvuku V8 a integrovany mikrofon si moc nerozumi ...

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Chevrolet Camaro



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10

spolehlivý bez výhrad

praktičnost
10

velice praktický, nacpal jsem do něj i štafle, má sklopné sedačky :-D

prostornost
10

vejdu se tam, a v připadě potřeby další 3 lidi

jízdní vlastnosti
10

perfektní,

jízdní komfort
10

komfortní

provozní náklady
10

stojí za každou investovanou korunu

výkon motoru
10

dostatečný :-D

spotřeba
10

rád si přihne, no a co, taky si rád přihnu :-D

hlučnost motoru
10

hlučnost? ten zvuk by měli hrát v rádiu

kvalita sedadel
10

dobře tvarovaná a komfortní

brzdy
10

prostě brembo ...

zavazadlový prostor
10

jak jsem psal již dříve, dal jsem do něj štafle :-D


Více o modeluChevrolet Camaro
Chevrolet Camaro ZL1 a neskutečně rychlé kolo na Nürburgringu Chevrolet Camaro ZL1 a neskutečně rychlé kolo na Nürburgringu

Chevrolet Camaro ZL1 sice na Nordschleife nepokořil žádný…

Chevrolet Lacetti SW 1,8 - „Amerika“ z Koreje Chevrolet Lacetti SW 1,8 - „Amerika“ z Koreje

Vozy nižší střední třídy představovaly donedávna levné…

 






Blesk.cz

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Sezóna plesů skončila a opět se ukázalo, že i na velkých a prestižních bálech, jakým byl i ten Česko Slovenský v…

Tajemství „krabích tyčinek“: Tušíte, jaký hnus jíte?

Tajemství „krabích tyčinek“: Tušíte, jaký hnus jíte?

Ačkoli vypadají, že jsou z kraba, a dokonce mají podle původní receptury krabí maso obsahovat, jsou jen z…

 

iSport.cz

Plzeň uctí zesnulého Rajtorala a vyřadí jeho dres. Ivanschitz má nové číslo

Plzeň uctí zesnulého Rajtorala a vyřadí jeho dres.…

Fotbalová Viktoria Plzeň v sobotním ligovém utkání s Duklou Praha oficiálně vyřadí číslo 27, s nímž nastupoval…

Italský řád, tvrdost, rychlost. Hvězdám se líbí a Chelsea v Anglii jede

Italský řád, tvrdost, rychlost. Hvězdám se líbí a…

Ani Guardiola, ani Mourinho, natož Klopp. K titulu v Premier League uhánějí fotbalisté Chelsea pod velením…

 

Reflex.cz

V Praze se budou vystavovat nahé ženy na kontroverzní výstavě Voayer

V Praze se budou vystavovat nahé ženy na…

Do Prahy přijede ze Slovenska výstava, na níž se prezentují nahé ženy převážně v pozicích odpovídajících…

Video z budoucnosti. Podívejte se, jak bude vypadat dokončená barcelonská Sagrada Familia

Video z budoucnosti. Podívejte se, jak bude vypadat…

Stavební práce začaly už v roce 1882 a stále ještě nejsou hotovy. I přesto je katedrála Sagrada Familia ve…