Diskuse

Chevrolet Camaro (1987)

25.7.2011

Základní informace Chevrolet Camaro 3rd. generace. Model RS s motorem 5.7TPI, V8, automatická převodovka TH700R4 overdrive Výroba: 1982 - 1992…

 

Chevrolet Camaro (JirkaS)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto kuko

    kuko 25.07.2011  16:48

    Fešák

    Supr kára, tahle generace Camaro (případně bratrance Firebirdu) se mi líbí nejvíc :yes:

  • 00 Reagovat !

    foto JirkaS

    JirkaS 25.07.2011  19:20

    Díky

    Ahoj, díky. Je spousta aut, která mají spirit. Vyvyšovat jedno nad druhým by asi bylo nefér. Ale máš pravdu, 3tí generace Camar je hodně oblíbená a popravdě - jako jedna z prvních amerik je to nejlepší auto. Je jednak cenově hodně dostupné a člověk se zároveň na něm naučí. Jistě bych dokázal jmenovat auta, která bych chtěl víc, ale vycházím z mých možností. Tak to je. Každopádně díky za zastavení se zde. JirkaS

    PS: A k mým fotkám: Ty budu průběžně dodávat. Vše má svůj vývoj; dobrých fotek poskrovnu, jak se říká. Určitě bych sem dokázal dát XY nic neříkajících fotek, jen abych splnil povinnost. Ale proč...?
  • 00 Reagovat !

    foto 911

    911 25.07.2011  21:25

    Zajímavá recenze

    Po dlouhé době pěkně napsaná, čtivá recenze. Atraktivní auto, které určitě patří do Top Ten. Ať se podaří dotáhnout plánované úpravy a auto dělá radost. Palec nahoru. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto samael

    samael 25.07.2011  21:30

    Auto i recenze :

    >:D
  • 00 Reagovat !

    foto bicak77

    bicak77 26.07.2011  08:59

    motor

    Perfektní charismatická kára, perfektní recenze :yes: Bratranec Firebird v modré barvě stával cca 1987-88 v Olomouci na Kuvajtských značkách a já kolem něho chodil do školy. Mezi stodvacítkama, Wartburgama to byl přízrak >:D

    Chtěl jsem se zeptat, jestli má smysl měnit motor za tu 500koňovou bestii??? Na brouzdání krajinkou přece stačí, co máš ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaS

      JirkaS 26.07.2011  09:08

      « Re: motor

      Ahoj, jo jo, to je pravda. Ale přeci jen ve mně zbylo trochu té "závodnické" krve, tak nevylučuji nějaký ten hoškovický sprintík :-) Jednou do roka, jsem k těmto vousatým dědkům přeci jen shovívavý :-)

      PS: K nám zase za totáče jezdil k paneláku nějaký Švéd, co měl Renault Alpine. Taky neskutečný....
      • 00 Reagovat !

        foto bicak77

        bicak77 26.07.2011  12:00

        « Re: Re: motor

        No jo, takže sprintík, to všechno vysvětluje >:D ;-) Máš recht. Tak hodně úspěchů s přestavbou přeji!!!
  • 00 Reagovat !

    foto erbe

    erbe 26.07.2011  17:21

    Konečne

    po dlhej dobe auto, ktoré stojí za to. Veľmi obdivujem ľudí ako si ty, ktorí si niečo takéto zaobstarajú. Držím palce a obdivujem :yes:
    Hodnotiť ale nebudem, nechcem ti pokaziť rating. Recenzia je totiž dosť slabá...
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaS

      JirkaS 26.07.2011  17:44

      « Re: Konečne

      Tak to mě mrzí. Myslel jsem si, že obsáhnu podstatu věci. Kolikrát čteš něco, co by se vešlo do dvou tří vět, přitom je to celá kniha. Nevím popravdě, co by podle tebe měla dobrá recenze obnášet. Nechtěl jsem žádné kudrlinky, žádné přehané dojmy. Všichni víme své: není to ani Ferrari, ani Lambo, ani Veyron, je to amerika 80tých let. Pokud budu psát, jak je vše skvělé, a to jen proto, že je to mé auto, pak bude něco špatně. Chtěl jsem jen nenásilnou (a nenudnou) formou sdělit to, co jsem sdělil. Možná jsem něco opomněl, ale myslím, že jsem napsal to, co jsem napsat chtěl a měl. JirkaS
      • 00 Reagovat !

        foto erbe

        erbe 26.07.2011  19:22

        « Re: Re: Konečne

        To ma zle chápeš. Pre mňa sú práve tieto klasiky omnoho príťažlivejšie ako Lamborgini alebo Bugatti tejto doby.
        Popis vozu je len stručná história modelu a čo-to o aute si spísal len v silných a slabých stránkach. Chýba mi tam nejaký koncept, niečo čo by sa dalo čítať nie len ako stručné zhrnutie faktov. Možno príbeh ako k takému niečomu človek dospeje až to nakoniec zadováži. Čo to všetko obnášalo. Verím, že také niečo by dokázalo človeka vtiahnuť. Trošku citu skrátka :-) V dnešnej sterilnej dobe práve takéto skvosty pripomínajú ľuďom, ktorým stále vonia benzín, dobu keď autá neboli len kruto chladné dopravné prostriedky... preto mi tvoja recenzia príjde trošku neadekvátna svojmu predmetu. Neber to ako navážanie, chcel som len konkretizovať, prečo som ju podľa seba označil za slabú. V každom prípade som rád, že si sem tento skvost pridal a verím, že aj fotogalériu ešte rozšíriš nech sa môžme pokochať :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto kernel

    kernel 27.07.2011  00:02

    Podpis klíčem

    Kdyby mi to někdo objel klíčem tak bych pozval pár ožralejch sousedů s kleštěma a let-lampou. :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 27.07.2011  09:26

    BTW proč Mrkev?

    To bys nám moh napsat.
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaS

      JirkaS 27.07.2011  09:29

      « Re: BTW proč Mrkev?

      Podle barvy, je to prostě MRKEV >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 27.07.2011  17:26

    Nádhera, tohle by byl...

    ...i můj splněný sen. Na jedno Camaro jsem chodil slintat do jednoho bazáru. Njn, člověk míní a rodina, zejména manželka mění...No třeba jednou... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto lotus-esprit-cz

    lotus-esprit.cz 27.07.2011  23:34

    Pekna klasika

    ja osobne bych bral druhou generaci, ale proste klasicky americky kary jsou tak hnusny az sou hezky........... nj nspartansky intose maj dodnes:))
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 02.08.2011  13:58

    Neustálé zvyšování výkonu

    Zdaleka ne pro všechny je výkon jejich vozu důležitý, některým bohatě stačí 125kW a některým dokonce i podstatně míň... Každopádně ale koukám, že ty jsi opravdu jedním z těch, co s výkonem schovaným pod kapotou jejich miláčků nebudou nikdy spokojeni >:D :yes:

    BTW: Kam zmizela recenze na Quattro?
    • 10 Reagovat !

      foto JirkaS

      JirkaS 02.08.2011  20:42

      « Re: Neustálé zvyšování výkonu

      Ahoj, Q jsem prodal. Nerad bych se tedy pyšnil něčím, co už nemám. Pro mě je výkon důležtý. Netajím se tím. Vždy jsem měl rád auta, která to tam měla. Netvrdím, že je to rozhodující aspekt. Na druhou stranu nejsem z těch, kteří to dávají okázale najevo. Prostě to tam je, ostatně - proč ne.
      • 00 Reagovat !

        foto element5

        element5 02.08.2011  22:18

        « Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

        Už jsem si to přečetl v recenzi, hezky jsi ji upravil a vylepšil :-) Jinak je zvláštní, jak se priority s časem mění... Vzpomínám, že jsi původně prodával tohle Camaro a najednou je z domu Quattro. Kdo by to byl tenkrát řekl, co? ;-)

        A co se týká výkonu, tak jsem také příznivcem "tiché" síly. Samozřejmě je vždy dobré, když tam nějaké ty koně jsou už do začátku, ale pokud to jde, proč je nepřidat... :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto JirkaS

          JirkaS 02.08.2011  23:00

          « Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

          Je to těžký. Dělat auta je monkey bussines, prostě o ničem. Jen do toho cpeš a nic. Camaro jsem dva roky prodával, a dal jsem do něj hodně peněz. I do Audiny jsem dal dost peněz, ale nabídka byla solidní a o Camaro zájem nebyl. Výsledek je tedy jasný. Ale auta jsem měl a mám rád obě, a obě jsou o něčem jiném. Jak píši v recenzi - čas člověka posouvá někam jinám. Nikdy jsem neměl závodní ambice a řekněme, že Audina je měla. Camaro ne, to je jinde. Prostě Highway to hell....
          • 00 Reagovat !

            foto StormShadow

            StormShadow 03.08.2011  08:48

            « Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

            Tak pokud cpeš do vlastního auta tak to člověk dělá z lásky a ne pro peníze ne? ;-) Ale pokud stavíš auta na business a nic, tak je nejspíše něco špatně ne, aniž bych se tě chtěl nějak dotknout. :'-(
            • 00 Reagovat !

              foto JirkaS

              JirkaS 03.08.2011  09:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

              Ano, ale problém nastane v momentě, když zjistíš, že máš aut víc, než skutečně potřebuješ, a taky pokud potřebuješ peníze dávat jiným směrem, než do aut. To se pak prostě potřebuješ nějakého auta zbavit a to je pak problém. Každopádně - jak říkáš - do vlastního je to o něčem jiném. Nikdy jsem to nedělal na kšeft. Na tom se téměř nedá vydělat, tedy dá, pokud jsi automechanik, klepíř, lakýrník, chlap, co umí dělat plasty, čalouník, atd atp. Ale nakonec to taky může dopadnout tak, že to doděláš, sečteš a podtrhneš, a když to chceš se ziskem prodat, tak to prostě je neprodejný. A upřímně - kdo z nás je schopen obsáhnout všechny jmenované profese...
              • 00 Reagovat !

                foto StormShadow

                StormShadow 03.08.2011  10:21

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

                Jo to máš pravdu v jednom se takový business opravdu dělat nedá. Říká se, že všechno má svého kupce, ale zase druhá věc je jak dlouho na něj je člověk ochoten čekat, pak nezbejvá ne prodat se ztrátou, jinak to holt nejde. :-(
                • 00 Reagovat !

                  foto JirkaS

                  JirkaS 03.08.2011  11:49

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

                  Právě to byl důvod prodeje Audiny a ponechání si Camara...
          • 00 Reagovat !

            foto element5

            element5 03.08.2011  12:06

            « Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

            Jak píše Skyranger, cpeš to do nich, protože je máš rád. Děláš to pro sebe, pro dobrý pocit z toho, jak tvé auto jede a jak vypadá... Monkey business to sice je, protože předem víš, že o tu investici přijdeš, ale vyhozené peníze to nejsou. Do eRka jsem za tu dobu co ho vlastním nacpal takovou sumu, že bych za to mohl mít auto nové a to zdaleka ještě nejsem u konce. Samozřejmě vím, že ty peníze nikdy nedostanu zpět a je mi vlastně i jasné, že ho nikdy neprodám, protože pro mne má cenu větší, než by kdokoliv jiný byl ochoten akceptovat. Ale dělá mi radost a to mě těší... :-)
    • 00 Reagovat !

      foto lotus-esprit-cz

      lotus-esprit.cz 02.08.2011  21:06

      « Re: Neustálé zvyšování výkonu

      promin ale ty povazuje u 5,7l benzinovyho motoru uspokojivy vykon 170kw? v tomto ho docela i chapu.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 03.08.2011  10:18

        « Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

        :-) >:D
        Já taky, už proto že moderní 5,7 V8 maj kolem 250-270 Kw a to je trošku rozdíl.
        • 00 Reagovat !

          foto Aspire

          Aspire 04.08.2011  10:08

          « Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

          Taky nikdo nemůže očekávat super výkon od auta které není nejmladší ;-) To je jako kdybych si koupil první Porsche 911 a chtěl bych aby drželo krok s nejnovějším 911 :-! jaké koliv úpravy jsou zbytečné vyhazování peněz ale to je věc majitele :-) když chci něco co má opravdu sílu tak koupím silné auto a ne "slabé" a pak to dotovat aby to trhalo asfalt.

          Jinak pěkná kára, ať slouží :-)
          • 00 Reagovat !

            foto JirkaS

            JirkaS 04.08.2011  10:42

            « Re: Re: Re: Re: Neustálé zvyšování výkonu

            Jistě, když mi dáš prebytečných 50.000 Liber, pak si pořídím stejně silnou Panteru de Tomaso >:D . Je to taky o možnostech, toť se ví. Na druhou stranu, to, co je v US běžné, u nás trendem není. Ale věřím, že ten čas přijde, že jsme do této fáze nedospěli, jakkoli v fázích jiných jsme suveréně vpředu >:D >:D . Prostě jsem koupil to, co do auta patří - je to small block od GM, je. Že to je 383 (6,2l) a ne 350 (5,7l), je jen kosmetická úprava střev uvnitř motoru. Navenek je to de fakto identická záležitost. Navíc, nový motor je nový motor, co si budeme povídat. Prostě vezmu auto a jedu na sraz kamkoli po Evropě (když to přeženu) a to bez obav o to, že mi to někde klekne. To, že to má jednou tolik kobylek, však je nějak uživím, o to strach nemám.
  • 10 Reagovat !

    foto salazar

    salazar 12.08.2011  07:37

    jo !

    >:D koněčně auto co má koule - pěkný :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto element5

    element5 26.09.2011  18:59

    Koukám,

    že jsi už oslavil dodání nového motoru. Paráda! Tak jen ať se výměna povede a víno na jazyku nezhořkne. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto jelis

    jelis 26.12.2011  23:15

    prodej

    Pěkná bestie! Proč ji prodáváš?
  • 00 Reagovat !

    foto roox

    roox 19.03.2013  23:27

    výfuky ve tvaru loga Chevy...

    ... jsou naprostej úlet ;-) :yes: !!!
    • 00 Reagovat !

      foto JirkaS

      JirkaS 21.03.2013  06:19

      « Re: výfuky ve tvaru loga Chevy...

      jsou, ale působí to celkem fajn >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Kubattt

    Kubattt 04.09.2014  14:17

    Bomba kára

    Musím uznat, že kára je to bombová a celá recenze je perfektně popsaná s obrovskou dávkou nadhledu :yes:
    Přesně takové camaro byl můj dětský sen v nějakých 10 - 12 letech. Camaro s bílými rychlými pruhy, joo to bybylo něco...
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Na hlavním nádraží v Praze nedobrzdil osobní vlak: Na místě jsou dva zranění lidé

Na hlavním nádraží v Praze nedobrzdil osobní vlak:…

Na pražském hlavním nádraží v pátek dopoledne nedobrzdil při zastavování osobní vlak a zastavil se o zarážedla…

Rudolf, kterého zotročil maďarský tyran, promluvil: Jedli jsme jen toustový chleba a salám

Rudolf, kterého zotročil maďarský tyran, promluvil:…

Maďar s českým jménem Miroslav Bílý (51) si udělal z pětice Čechů novodobé otroky! Nasliboval jim hory doly.…

 

iSport.cz

Bank: Jsem Vagus. Ne Vaginus! Proč je Ledecká 10x lepší než on?

Bank: Jsem Vagus. Ne Vaginus! Proč je Ledecká 10x…

Ondřeji Bankovi maminka od malička říkala: Děláš mi ostudu! Stroj se slušně, vypadáš jak vágus! Bývalý lyžař…

Tragédie změnila hokej. Čajka měl namířeno do NHL, ve 26 letech zemřel

Tragédie změnila hokej. Čajka měl namířeno do NHL,…

Byla to tragédie, jakou československý hokej do té doby nepoznal. A která ho navždy změnila. Pátého ledna 1990…

 

Reflex.cz

Miroslav Zikmund očima svých nejbližších spolupracovníků posledních let Petra Horkého, Miroslava Náplavy a Vladimíra Kroce

Miroslav Zikmund očima svých nejbližších…

Jeden z našich největších cestovatelů, legendární Miroslav Zikmund, nedávno pokřtil novou knihu o svém životě a…

Malá sonda do duše české hospody aneb co je skutečně zabíjí?

Malá sonda do duše české hospody aneb co je skutečně zabíjí?

Často se hovoří o krizi českých hospod a pivnic. Prý je brzy zabije zákaz kouření a EET. No nevím, zákaz kouření…