reklama


Recenze

QQ077 (muž ) Poslat zprávu
 
10 Majitel

Opel Vectra C GTS 2.0T

9,81 Uživatelé

Hodnoceno: 38× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Opel Vectra, foto 1 Opel Vectra, foto 2 Opel Vectra, foto 3 Opel Vectra, foto 4 Opel Vectra, foto 5 Opel Vectra, foto 6 Opel Vectra, foto 7 Opel Vectra, foto 8
Opel Vectra, foto 9 Opel Vectra, foto 10 Opel Vectra, foto 11 Opel Vectra, foto 12 Opel Vectra, foto 12 Opel Vectra, foto 13 Opel Vectra, foto 14 Opel Vectra, foto 15 Opel Vectra, foto 16 Opel Vectra, foto 17 Opel Vectra, foto 18 Opel Vectra, foto 19 Opel Vectra, foto 20 Opel Vectra, foto 21 Opel Vectra, foto 22 Opel Vectra, foto 23 Opel Vectra, foto 24 Opel Vectra, foto 25 Opel Vectra, foto 27 Opel Vectra, foto 28 Opel Vectra, foto 30 Opel Vectra, foto 31 Opel Vectra, foto 32 Opel Vectra, foto 33
 

Technické info

Přezdívka auta Opel Vectra Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:125854 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1998 výkon [kW]: 129 kroutící moment [Nm]: 265 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9,4 maximální rychlost [km/h]: 230 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 500 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 9,1

Popis vozu

Tak trochu z odborné literatůry:
Současná třetí generace nazvaná jako Vectra C, se představila v roce 2002 a ve výrobním programu nahrazovala nejen svou předchůdkyni, ale zároveň se i částečně pokoušela vyplnit volné místo po ukončení výroby velkého typu Omega se zadním pohomen. Vectra byla prvním vozem postaveným na mezinárodní podlahové plošině GM Epsilon, která v různých variacích posloužila za základ desítce dalších vozů např.( Saab 9trojku ).

Trochu o jízdních vlastnostech GTS:
Skupině řidičů lačnící po těsnějším kontaktu se silnicí je určena již od pohledu dynamičtější verze GTS. Ma tužší odpružení a nižší světlou výšku, strmější řízení, silnice se drží znatelně lépe než sedan.

Turbo jí sluší:
pokud něčím opravdu zásadně vystupuje nad konkurencí, pak je to košatá nabídka výkonných benzínových motorů. Tu otevírá čtyřválec 2.0 Turbo ( celohliníkový hnaný rozvodovým řetězem ), který byl v rámci vzájemné technické pomoci vypůjčen od Saabu. Pro Vectru a Signum byla určena výhradně prostřední výkonová varianta, naladěná na 129kW.

FaceLift:
V roc 2005 prošla modernizací a faceliftem - zlepšila se kvalita zpracování interiéru a zmizely z něj ty nejhorší odstíny šedé. Tříramenný volant a nové materiály také o poznání povýšily dojem z interiéru. Od modernizace se nabízí mnoho zajímavých prvků jako např. Bixenonové natáčecí světlomety nebo vynikající sedadla MultiContour s odvětráváním a širokým rozsahem nastavení.


Pár vlastních slov :o)))
Před touto kráskou jsem měl Vectru B r.v 2000 s motorem 2.2 16v benzín a byl jsem s ní naprosto spokojený, neměl jsem s ní žádné velké problémy, až na pár maličkostí, které byly zanedbatelné a proto jsem si vždycky říkal, že u Oplu zůstanu.
S koupí mé nové Vectry C GTS jsem vůbec nepočítal, protože jsem si říkal, že letos auto nebudu kupoval, možná až za rok. A ejhle, jednoho dne jsem si řekl, že se jouknu jen tak na net na Vectry C GTS no a po spatření téhle krásky,tak mě to nějak nenechávalo klidným a během dne jsem se na ní podíval asi 10x :o)). Po dvou dnech hlodání, jsem začal konat a zajel se na ní podívat, tak jsem u ní strávil asi hodinu prohlížením, jestli sedí veškeré lemy, spáry jestli byly, tak jak by měly být, pěkně jsem si i prohlídnul podvozek a potom přišlo na zkušební jízdu.Tak jsme jeli po úzkých hrbolatých cestičkách a pozorně jsem poslouchal jestli něco někde nebouchá, ale všechno bylo v pořádku. Potom jsme si přesedli a to byla moje první jízda s tímhle krásným autem. Přesedli jsme si pod kopečkem (zpustil jsem si okénko, kvůli projevu turba) a já byl zvědavý jak se bude auto řídit.A hlavně mně zajímalo,jak pojede motor, po rozjetí jsem zařadil 3 a na otáčkoměru bylo nějakých 2tis.ot., prudce jsem sešlápnul plyn a čekal jsem na reakci motoru a reakce byla perfektní, turbo začalo pískat pěkně nahlas a zátah byl hodně znát, potom jsem prudce sešlápnul brzdu jestli auto nestahuje, bylo to v pořádku a znovu jsem prudce sešlápnul plyn a opět se rozezněl hezký pískot turba. Potom následovala zkouška blinkrů, světel,stěračů, ostřikovačů atd. :o)).No a po prověření policii jestli auto náhodou není kradené jsem jí měl do 10dnů doma :o)).
Mám jí už necelý rok a najel jsem s ní už 16070km a za tu dobu jsem poznal jak skvělé je to auto ( a neměnil bych ) :o))))


Parametry:

Kategorie: Liftback Datum uvedení na trh: 2004
Karoserie, podvozek a další fyzické parametry vozidla Rozměry (v x š x d): 4611 x 1798 x 1460 mm
Rozvor náprav: 2700 mm Rozchod kol vpředu: 1536 mm, rozchod kol vzadu: 1525 mm.
Počet dveří: 5 Počet míst: 5
Pohotovostní hmotnost: 1490 kg Užitečná hmotnost: 475 kg Hmotnost bržděného přívěsu: 1600 kg
Objem zavazadlového prostoru (min./max.): 500 / 1360 litrů

Co se týče maximální rychlosti, tak to jsem ještě bohužel neměl tu čest dostat plynový pedál na podlahu,ale podotýkám je to hodně rychlé auto jen při malým testíku jsme během chvilky švihali 230km/h ( a bylo to jak se říká s prstem v nose :o)))






Silné stránky

+výborný motor
+zvuk motoru, při vyšších otáčkách
+odhlučnění motoru do 3000 ot. Nevíte,že tam motor je.Nad 3000 ot. hezká kulisa zvuku motoru.
+6ti stupňová převodovka
+hezký vzhled auta
+bohatá výbava
+adaptivní bixenony AFL
+automatické zapnutí světel
+velký vnitřní prostor
+jízdní vlastnosti
+vynikající sedačky MultiContour,které mají výborné vedení
+kvalitní materiály v interiéru
+přehledná přístrojovka a dobrá ergonomie
+senzory tlaku v pneumatikách
+dešťový senzor
+citlivé parkovací čídla
+dobré brzdy

Slabé stránky

- prozatím žádné
-ale při bližším rozhlédnutím v motorovém prostoru jsem narazil na jednu nemilou věc. Je tam všude, tak málo místa, že si dost dobře nedokážu představit, jak někdy budu vyměňovat nějakou žárovku nebo xenonovou výbojku. Asi to bude pěkná fuška :o)))

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Značkový servis nebrat, šílené ceny a se vším jsou hned hotoví, vše jen vyměnit.Se svou bývalou Vectrou jsem byl jednou v servisu kvůli svítící kontrolce airbagu, diagnostika ukázala na spolujezdcův airbag.Výsledek-Výměna airbagu zhruba za 15000,- Kč :o)), tak jsem polknul na sucho a odjel domů a začal jsem obvolávat známé jestli nemají nějakého známého autoelektrikáře.Dostal jsem tip na jednoho pána z Polska, tak jsem tam zajel,napíchnul to na diagnostiku, rozebral přihrádku u spolujezdce,aby se dostal ke kontaktům od airbagu, profoukal a vyčistil kontakty. Smontoval vše dohromady a aniž by si mě výúčtoval, říkal ať se zajedu projet po nerovnostech,jestli to znovu nevyskočí.Vše bylo ok, tak jsem se asipo 20 min. vrátil a zaplatil mu:o)) a teď překvápko, kolik si vzal? V přepočtu 500,- a za hodinu jsem jel domů. Ušetřených 14500,- Kč

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

V autobazaru dobrí, nikdo si mně nevšímal, dokud jsem za něma nepřišel,že bych se chtěl kouknout na auto.Potom mi ochotně ukázali veškeré papíry, které jsem po nich chtěl tzn. Velký techničák,servisní knížku,manuály,certifikáty o záruce.

Co chystám

Maximálně, barva na brzdové třměny a blow off ventil :o)))ať si turbo pěkně odfoukává :o))

 
reklama

Novinky v recenzi

30.3.2010 23:12

Co mě čeká vyměnit

-tak jsem tady po dluhé době a co je nového? Momentálně auto má najeto 149439 km a absolutně žádná závada nebo nějaký problém :o))), co se týče oprav, tak výměna xenonové výbojky a teď mě čeká výměmna: oleje+všechny filtry, zadní kotouče+desky.Spotřeba během zimy se nezměnila takže 9,2-9,3 L/100km

15.8.2009 22:08

Malý update

Malinko jsem doplnil svou recenzi a přidal pár nových fotek.
Jinak vše fičí jak má, je radost mít tohle auto :o))

25.7.2009 22:46

Překročili jsme 140000 km

můžu říct jen jedno:o)) natankovat a užívat si nádherné jízdy s touto kráskou :o))). Do měsíce mě bude čekat první investice a to výměna tlumičů v zadu, při jejich zkoušce funkčnosti vyšly s výsledkem levý je ma 72% a pravý na 69%. Jinak je všechno ready a vše fičí jak má:o))

3.12.2008 00:00

3.12.08 - tak dneska jsme překonali 130000 km a auto je bez jakéhokoli problému, jen natankovat benzín a bezstarostně jezdit :o))). Spotřeba se drží na 9,1 - 9,2 L/100km

9.10.2008 00:00

2.10.2008- výměna čelního skla, díky bohu, že existuje připojištění skla. Výměna - sklo 10000,- , práce 5000,-

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Opel Vectra


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10

Prozatím absolutně žádný problém

praktičnost
10

Pro mně absolutní

prostornost
10

Všude je hodně místa

jízdní vlastnosti
10

Perfektně sedí na silnici

jízdní komfort
8

Tvrdý podvozek. Chtělo by to lepší silnice :o))

provozní náklady
10

Pro mně plně vyhovující

náhradní díly
0

Prozatím jsem nic nepotřeboval schánět, tak nevím.

výkon motoru
10

Silný motor,perfektní zrychlení,perfektní odezva na sešlápnutí plynového pedálu

spotřeba
10

Pro mně vyhovující

hlučnost motoru
10

Do 3500 ot. motor nejde slyšet. Nad 3500 ot. hezká zvuková kulisa

kvalita sedadel
10

Pěkně drží

brzdy
10

Dostatečně ostré

zavazadlový prostor
10

Pro mně, plná spokojenost


Více o modeluOpel Vectra C (2002-2008)
Opel Astra 1,4 16V Opel Astra 1,4 16V

Po testu nového Golfu (), vám nabízíme test jeho hlavního…

Opel City Trekker Opel City Trekker

Na letošním tokijském veletrhu byla představena studie…

 

reklama





Blesk.cz

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich prodat až desetimiliony

Chytré brýle prý chytí druhý dech. Mohou se jich…

Trh s chytrými brýlemi v minulosti nejvíce iniciovaný prodejem Google Glass po rychlém startu prakticky utichl.…

Brusel chce zakázat plomby, které hradí pojišťovna. Kvůli životnímu prostředí

Brusel chce zakázat plomby, které hradí pojišťovna.…

Brusel by mohl do budoucna zakázat klasické plomby, které hradí pojišťovny. Jsou sice zdarma, ale amalgámové a…

 

iSport.cz

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se loučila více než půlka města

Sbohem šampionům v Brazílii! S mrtvými fotbalisty se…

Za silného deště, který neodradil desetitisíce truchlících, se dnes jihobrazilské město Chapecó rozloučilo s…

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové přezdívce pro Hušbauera

Škoda ve Slavii zůstane! Mluvil i o sexu a nové…

Ve Slavii panuje velká pohoda. To se potvrdilo i na závěrečné akci po ligovém podzimu, kdy vedení otevřelo Eden…

 

Reflex.cz

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je jenom úchyl

Filmové premiéry: Druhý Anděl páně vede, Santa už je…

Na jedné straně geniální animovaná miniatura, čistá a výmluvná i beze slov, na druhé užvaněný Santa, jenž si…

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po třiceti letech!

Elektra Franka Millera konečně dorazila k nám. Po…

Postava Elektry zdomácněla v komiksech nakladatelství Marvel prakticky od svého zářného uvedení jakožto osudová…

 
 
reklama