Škoda Octavia (2009)
28.5.2009MOTOR:Zážehový řadový chlazený kapalinou OHC čtyřválec uložený vpředu napříč zdvihový objem 1595cm3 maximální výkon 75Kw/5600 min-1 maximální točivý…
Škoda Octavia II (Přemek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Přemek 12.10.09 16:15
« Re: To sem nežral...
No jak to spolu souvisí nyní jeto přece jeden koncern >:-[]
a já pracuji u firmy Porsche inter auto cz tak jsem je získal
celkem výhodně kolega si je dal na pro změnu na Ford Escort ty ventilky se mi líbili že mají celokovovou čepičku se znakem tak jsem je dal na svoje auto ;-)nic jiného v tom není
jiné znaky určitě měnit nehodlám :-) -
-
Přemek 12.06.09 13:09
« Re: Re: Re: ???
Jo opravdu těch 16ventilu byla moje chyba ten počet ventilů jsem si ověřil po zadání čísla karoserie do programu který přesně napíše co k tomu číslu bylo dáno ve výrobě a těch vetilulu tam je opravdu jen 8 tak že také nevím proč jsem si misle že tam mám 16 ventilů když tento typ 1.6 byl vždy 8ventil -
Přemek 10.06.09 17:47
« Re: ???
Nad tvým příspěvkem jsem se velice zamyslel proč by koncern který šetří kde se dá vyvíjel dva motory o stejném objemu a výkonu tak jsem zapátral v technických dokumentech týkající se tohoto typu motoru a výsledek : těch mých 16ventiluje chybné zadání jeto pouze 8ventil a montuje se do všech značek -
Ronnyp (RSKa) 09.06.09 19:32
« ???
docela hodne by me zajimalo porovnani toho tvojeho motoru a mojeho v jette!mely by to byt shodne motory ale asi nebudou zas tak uplne stejne ikdyz sou to sourozenci.rozdil je v poctu ventilu na valci.hodne by me zajimalo v cem je ktery ten motor lepsi nebo proc vw uz nedela 16ventil a skoda a seat u nej zustali