Ford Focus (2001)
12.5.2010Auto som kúpil spolu s bratom v septembri 2008 za 130tis Sk (4315,21€). Stav počítadla kilometrov ukazoval pri kúpe 121331 km. Okrem jedinečného Ford…
Ford Focus (Peto02)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
M.A.T.O. 02.04.16 21:44
« Re: Re: Re: Re: Tesla
Ak sa bavime o ovych autach, tak aj nakup priusa je dost sporna vec, pretoze rozdiel v cene napr. versa vs prius clovek prejazdi za kolko? Uz aj pri aurise je ten rozdiel nieco nad 3000e hybrid vs 1.6ka, ak sa zvoli 1.6ka s automatom, tak je to rozdiel mensi. To povazujem za najblizsie realne pouzitelne hybridne vozitko.
No nemozno sudit.. kto uz si elektromobil alebo aspon hybrid niekedy vyskusal, tak vie, ze je to vysoko navykova vec. -
Bully_ 02.04.16 21:31
« Re: Re: Re: Tesla
Proto se taky trosku vyznamneji (ale vzhledem k porad hodne vysoke cene a k uz zminenym komplikacim s dobijenim porad statisticky zanedbatelne) ujimaji elektromobily jenom v zemich, kde jsou na ne vyrazne dotace od statu. Pak si je dovoli nejenom "silenci a vizionari", ale i dobre situovana vyssi stredni trida, jestli to tak jde nazvat. Pro normalniho cloveka, co se kouka na prakticnost, na porizovaci cenu, na spotrebu a treba i trochu na tu ekologii, i kdyz je to porad dost sporna vec, existuje treba neco jako Prius.
Zarezervovat si novou Teslu ma ale porad tu vyhodu, ze ji muzu jako novinku prodat draz, nez jsem ji koupil :-) -
Bully_ 02.04.16 20:24
« Re: Tesla
Ja ti nevim, sam po EU jezdim a to nejcasteji pres cele Nemecko, kde ta sit superchargeru je porad docela husta. Presto si Teslu pro tohle jezdeni predstavit proste neumim. Musel bych jezdit podle umisteni superchargeru a ne podle smeru, kterym potrebuju (a to jezdim jednou z naprosto nejcastejsich a primych tras- po 6-ce zapad-vychod). Kazdou zajizdkou k dobijecce si zkratim dojezd treba o 50-100 km a tim taky natahnu svou klasickou 1000 km cestu. Nehlede na to, ze kus pred CR uz zustanu bez superchargeru uplne. Stejne tak jine "vylety" planovat po superchargerech misto treba po pamatkach neni nic pro me.
Tesla, stejne jako zadny jiny soucasny ciste elektromobil, jeste neni uzpusobena pro cestovani. K cemu je pekelna akcelerace (u rodinneho vozu dvojnasob), kdyz nemuzu nikam rozumne dojet. Pro dojizdeni do prace v blizkosti superchargeru prosim, tam nejde nic namitat. -
M.A.T.O. 02.04.16 11:07
« Tesla
Ahoj, vdaka prispevku o objednavke Tesly 3 som si vsimol aj tuto jedinecnu recenziu. Klobuk dole, ze si mal tolko trpezlivosti si vsetko spisat. Kedysi som robil nieco podobne, ale potom som mal len hlavu v smutku, kolko ma ako studenta auto stalo. Takze som to nechal tak :-) Priviedlo ma to len k jednemu zaveru, ze ak clovek rozumne vyberie nove auto, tak ho stoji jeho prevadzka velmi podobne ako udrzba starsieho a jazdi na novom. Nedostane samozrejme porovnatelne auto, ale zas napr. vyssiu bezpecnost a nizsiu spotrebu.
Spat k Tesle.. odvazny krok na nase pomery. Vedel by si o tom napisat viac? Zaujalo ma napr. ze jazdis dlhsie trasy po EU a tak mi k tomu nejak elektromobil nesedi, alebo mas zmapovane nabijacie stanice po trase a nie je v tom problem si napr. raz za 200-300 km urobit prestavku na par desiatok minut? Rovnako ma zaujima servis, kde je najblizsie zastupenie, ako casto sa chodi na prehliadku, kolko to stoji a co sa vlastne riesi na podobnom elektromobile? dik -
Peto02 28.08.14 13:21
« Re: Automat
Nie este sa nemenli. Prvy majitel s nim mal problemy, cela prevodovka sa vtedy vybrala, rozobrala a poskladala naspet a nepomohlo. Nakoniec zistili ze bola vadna riadiaca doska, ktoru vymenili za novu. Takze prakticky od nejakych 70tis je renovovana (mozno aj vylepsena) a s inym olejom.
Pri poslednom servise som sa pytal mechanika ci netreba ten olej v prevodovke vymenit, niekde som cital ze by sa mal menit kazdych 60tis. Mechanik mi vravel ze pokial niesu problemy a neunika tak by to nemenil. Je to proste stary americiky 4st automat s hydromenicom, ktory by sa nemal len tak lahko pokazit ako napr. moderne DSG v Audi... -
Peto02 22.06.13 10:29
« Re: Re: Svíčky
Tak minuly rokmi davali sviecky Ford a teraz tam davali Bosch aj zapalovaciau cievku (vid. foto) aj sviecky. Zrejme sa cievka pri jednej sviecke prehriala, znicila (je to mozne po tych rokoch a zatazi) a tak sa zaniesla aj sviecka pri nej. Tym padom radsej vymenili vsetky... Odjazdili sme dalsich 700km a zatial vsetko v pohode, tak snad mame pokoj dalsich 100-tis ;-) -
Peto02 20.06.13 19:57
« Re: Svíčky
Skusim najst tu fakturu z minuleho roka, kedze si nepamatam ake sviecky tam davali. Viem len ze ma vysli 20 eur...
Teraz mi Nemecky mechanik ukazoval co ide nemontovat a sviecky vyberal z krabiciek Bosh. Ako vsak doslo k poruche tak to netusim, kedze pred mesiacom to v servise pred STK kontrolovali a vsetko vraj bolo v poriadku. -
genie 22.01.13 11:08
« Re: Re: ghia
Jej, to zas odborník :-) Zastanu se majitele. Focuse v ÚPLNĚ PLNĚ má moje polovička, tovarní auto z Kolína :-) 5d hatch, 2.0 - můžu dát fotky. Kůže, střešní okno, vyhř. sedadla atd... stále je to i po 13 letech báječné auto, které se skvěle řídí. Nicméně o to nejde.
Do předfaceliftového Focusu se NIKDY nedávala automatická klima ani xenony, je to vyhrazeno MY02 (výroba 2001.5).
Trend měl jiné sedačky, vnitřní dekor bez plastového "dřeva", mimo jiné i jiný podvozek a jiný stálý převodový poměr... -
Peto02 10.01.13 14:25
« Re: ghia
V roku 2001 sa tento Focus I (98-01) kupoval za 773 000 Sk (25 800 eur). Vybava je to standard Ghia (neviem ci bola nejaka vyssia vtedy). v TP pisu ze moze byt vozidlo okrem klimi a alarmu vybavene aj 4 airbagmi a TCS. Xenony a AC neviem ci sa v tej dobe montovalo na Focusy, mozno do facelitovanych Focusov od druhej polovice roku 2001. -
Bud 13.12.12 16:45
« Re: Re: Šlape
Jo, některé z nich budou určitě super. Goodyeary mají novinku, Contíky taky, Nokiany znáš... však uviddíš co bude za rok. A ta spojka, ta mně fakt podivila i mechanik říkal, že se mu to zdá nějak brzo. Kdo ví, jak jezdila ta panička přede mnou, nebo morduju spojku já sám >:D . -
Peto02 13.12.12 12:44
« Re: Šlape
Dik. 200vka este sice nepadla, ale nieje to daleko. Chcel by som dat aj 300-vku ale kto vie, co bude za 5 rokov...
Pozeram ze si po vymene spojky, brzd a zimnych pneu. Tie Hakapelity su fakt super, kedysi ich otec jazdil a boli neprekonatelne v snehovych podmienkach :yes: Moje UG7 este asi dalsiu zimu vydrzia ale potom budem tiez vyberat, ci nejake nove Goodyeary, Continentaly alebo tie Nokiany.