Ja ti nevim, sam po EU jezdim a to nejcasteji pres cele Nemecko, kde ta sit superchargeru je porad docela husta. Presto si Teslu pro tohle jezdeni predstavit proste neumim. Musel bych jezdit podle umisteni superchargeru a ne podle smeru, kterym potrebuju (a to jezdim jednou z naprosto nejcastejsich a primych tras- po 6-ce zapad-vychod). Kazdou zajizdkou k dobijecce si zkratim dojezd treba o 50-100 km a tim taky natahnu svou klasickou 1000 km cestu. Nehlede na to, ze kus pred CR uz zustanu bez superchargeru uplne. Stejne tak jine "vylety" planovat po superchargerech misto treba po pamatkach neni nic pro me.
Tesla, stejne jako zadny jiny soucasny ciste elektromobil, jeste neni uzpusobena pro cestovani. K cemu je pekelna akcelerace (u rodinneho vozu dvojnasob), kdyz nemuzu nikam rozumne dojet. Pro dojizdeni do prace v blizkosti superchargeru prosim, tam nejde nic namitat.