reklama


Recenze

Patriot (muž 30 let) Poslat zprávu
 
2 Majitel

Volkswagen Passat CC 2.0 TDI CR 170k 6° DSG

9,87 Uživatelé

Hodnoceno: 30× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Passat CC, foto 1 Volkswagen Passat CC, foto 2 Volkswagen Passat CC, foto 3 Volkswagen Passat CC, foto 4 Volkswagen Passat CC, foto 5 Volkswagen Passat CC, foto 6 Volkswagen Passat CC, foto 7 Volkswagen Passat CC, foto 8
Volkswagen Passat CC, foto 9 Volkswagen Passat CC, foto 10 Volkswagen Passat CC, foto 11 Volkswagen Passat CC, foto 12 Volkswagen Passat CC, foto 13 Volkswagen Passat CC, foto 14 Volkswagen Passat CC, foto 16 Volkswagen Passat CC, foto 17 Volkswagen Passat CC, foto 18 Volkswagen Passat CC, foto 19 Volkswagen Passat CC, foto 20 Volkswagen Passat CC, foto 20 Volkswagen Passat CC, foto 21 Volkswagen Passat CC, foto 22 Volkswagen Passat CC, foto 23 Volkswagen Passat CC, foto 24 Volkswagen Passat CC, foto 25 Volkswagen Passat CC, foto 26 Volkswagen Passat CC, foto 27 Volkswagen Passat CC, foto 28 Volkswagen Passat CC, foto 29 Volkswagen Passat CC, foto 30 Volkswagen Passat CC, foto 31 Volkswagen Passat CC, foto 32 Volkswagen Passat CC, foto 33 Volkswagen Passat CC, foto 34 Volkswagen Passat CC, foto 35
 

Technické info

Přezdívka auta CCčko Rok výroby 2009 Koupeno nové najeto [km]:62000 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1968 výkon [kW]: 125 kroutící moment [Nm]: 350 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,6 maximální rychlost [km/h]: 224 počet rychlostí: 6 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Po téměř pětiletém užívání svoji Octavie 2.0 TDI PD jsem začal uvažovat o novém autě. Podmínek jsem měl celou řadu, chtěl jsem určitě zase turbodiesel a mým velkým přáním byla automatická převodka. V době, kdy jsem začal uvažovat o novém přibližovadle, jsem jezdíval často trasu Brno-Praha a ročně jsem najezdil až 40tis kilometrů, a tak automat byl pro mě jasná volba. Líbilo se mi hodně aut, ale pořád jsem se nemohl rozhodnout. Chtěl jsem zůstat u koncernu a s Octavii jsem byl hodně spokojený a tak jsem začal přemýšlet, že bych si pořídil RS v kombiku. Všichni mě to, ale rozmlouvali, že zase budu mít několik let před očima stejný interiér a i po faceliftu Octavie podobné tvary. Napadl mě i Superb, ale toho už v garáži máme a tak jsem začal procházet autonovinky po internetu. Narazil jsem na rok prodávané čtyřdvéřové coupe od Volkswagenu. Design auta se mi hodně líbil, interiér až na pár maličkostí je téměř schodný s klasickým Passatem a to se mi moc nezamlouvalo. No abych to zkrátil. Navštivil jsem prodejce v Hodoníně a ten mi nabídl půjčit CC na jeden den. Neváhal jsem a nabídku přijal. Měl jsem půjčený model 2.0 TDI 170koní, ale v manuální převodovce. Tak jsem přebral klíče a pomalu vyjel, hned po pár kilometrech se od předního pravého kola začaly ozývat vibrace a hukot. Prodejci zřejmě někde pěkně najeli na obrubník. Nebylo to, ale tak hrozné a auto jsem si teda půjčil. Po celodenním ježdění se mi auto začalo líbit a to hlavně z venku. Dlouho jsem se nemohl vynadívat. Po vrácení auta jsem si to všechno nechal ještě projít hlavou a nakonec jsem teda Passata CC objednal. Jak už jsem psal motor a převodovka byli jasní. Vzal jsem tedy 2.0 TDI CR 170koní a DSG převodovku. Příplatková výbava je snad neomezená a dneska už si do CCčka můžete navymýšlět co vás napadne. Od adaptivního tempomatu až po panoramatickou prosklenou střechu. Já měl nějaký finační limit a tak jsem spiš objenával věci které jsou opravdu potřeba a které budu využívat. Tady je soupis příplatkové výbavy v mém CC:

Zvýhodněný sportovní paket pro příplatková kola z lehké slitiny: bi-xenonové světlomety dynamicky reagující na směr jízdy s ostřikovači, mlhové světlomety, přístrojová deska, středová konzola a dveře s dekorací v designu "kartáčovaný hliník", ztmavené zadní sklo a boční skla vzadu, absorbce 65% světla
Parkovací asistent vpředu i vzadu
Multifunkční volant s možností řazení
Potahy sedadel v kombinaci Alcantara (středový pruh) / kůže Vienna (okrajové části), vyhřívaná přední sedadla, vyhřívané trysky ostřikovačů předního skla
Vyhřívané přední sedadla
4 kola z lehkých slitin "Daytona" 8 J x 18, samozacelující pneumatiky 235/40 R 18
Sluneční roleta pro zadní okno el. ovládaná
Kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách s přímým měřením
Rádio "RCD 510" s barevným dotykovým displejem s CD měničem
Rozšíření rádia nebo navigace o Soundsystem "Volkswagen Sound" s výkonem 300W: 10 výkonových reproduktorů, digitáĺní 8kanálový zesilovač
Alarm "Plus" s ostrahou interiéru, nezávislým zdrojem, senzorem naklonění vozu a komfortním zavíráním

...a tak dále, je toho ještě celkem dost, ale to se dá poznat i na fotkách. Stejně se i tak cena přehoupla přes milion.

Silné stránky

K silným stránkám auta, aspoň pro mě, patří jednoznačně design, zvolil jsem černou barvu s perleťovým efektem a auto je v této kombinaci opravdu hodně elegantní.
Co se týká jízdy, tak Passat přesně splnil moje očekávání. Motor je dostatečně silný jak na dálnici, tak při prudším rozjezdu na křižovatce. Oproti PD je podstaně kultivovanější, bez vibrací a bez turbodíry. Octavia pokud nedosáhla aspoň 2000/min tak se prostě nic nedělo, člověk mohl šlapat na plyn jak chtěl. Tady už tento problém není. Zkoušel jsem i maximální rychlost na dálnicích a motor se mi prostě líbí, jak jsem psal je silný při předjíždění a s automatem jsou perfekntě sladění. Pocitově líp táhlo PD v Octavii, ale jde spíš o pocit řidiče než o fakt.
Převodovka je prostě taková jak ji popisují i novináři, řadí rychle, bez sebemenšího cukání a to i při plném sešlápnutí plynu kdy podřadí i o dva stupně. Navíc hodně využívám řazení pod volantem, ne že by to byla potřeba, ale prostě mě to baví.
V autě pro tuto motorizaci je k dispozici i adaptivní podvozek DCC s možností nastavení tří různých režimů a to Comfort / Normal a Sport. Já nejvíce používám Comfort a Normal na režim Sport se na našich silnicích jezdit prostě nedá. Auto je tak tuhé a tvrdé, že na sebemenším hrbolu poskakuje a naprosto ztratíte jakýkoliv komfotr a kontakt se silnicí. Režim Normal je taková nejlepší volba, podvozek a auto jsou dostatečeně komfortní a zároveň stabilní pro průjezd zatáčkami. Možnost nastavení do režimu Comfort je spíš do města, na přejíždění kolejí, kanálů a podobně. Auto dost změkkne, ale také se dost v zatáčkách na tento režim naklání.
Spotřebu nějak zásadně neřeším, ale průměrně kolem 7 až 8 litrů. Stane se, že když opravdu jedete tak jak se má a nechtáte motor jenom klapat tak i za 5, ale jak říkám tohle nějak nemám potřebu řešit.
Další věc, která je hodně užitečnou jsou adaptivní Bi-xenonové světlomety a můžu říct že v noci je to opravdu poznat jak se natačejí do zatáček a v některých situacích i to jak mění tok světla na silnici při pomalé a rychlejší jízdě.
Jinak je to klasický Passat, komfortní, bezpečené auto, které i po dvou letech co sním jezdím se mi pořád líbí a má mi prostě po designové stránce co nabídnout. Určitě napatřím ty fanatiky, který nic jiného než Passata neuznávají a Passat je pro ně božstvo. Klasického bych si asi nekoupil, ale Ccčko je pro mě pěkné auto s kvalitním a poměrně i propracovaným interiérem s moderní koncernovou technikou.

Četl jsem tady i recenze jak v interiéru skřípe a vrže palubní deska, já tedy musím říct že po ujetí 62.000 km mám v interiéru naprosté ticho. Takže se zase ukazuje že každý kus je jiný. Nechci tady říkat něco co nebude pravda ale určitě mi do auta nezatéká, nic nevrže a tak jak zmiňuji nahoře pro mě je Passat CC kvalitní a dobře postavené auto na dlouholeté používání.

Slabé stránky

Tady ani pořádně nevím, co bych napsal. Jenom pneumatiky Continental které Volkswagen na CC dává od výroby jsou otřesné, po ujetí asi 20tis kilometrů začnou šíleně hučet. Dneska mám Mischelin Polit Sport a můžu říct, bezproblémová pneumatika. Při vyšších rychlostech možná jde trochu slyšet hluk od bezrámových oken, ale to k nim prostě patří. Neznám auto, které s těmito okny by nemělo tento problém.
Pro někoho možná fakt, že auto je pouze čtyřmístné (dnes už možnost příplatku za 5 míst), mně to ale nevadí, v autě jezdím sám a nebo maximálně ve třech.
Vnější zpětná zrcátka by vzledem k velikosti auta mohly být vetší,ale určitě to není nic hrozného.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Před nedávnem mi při servisní kontrole zjistili prasklou přední manžetu. Protože má auto podvozek DCC musí se přední manžeta měnit s celou poloosou, oprava stála cca 15tis.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Tady bylo vše v pořádku, auto se objednalo a do 4měsíců bylo v garáži.

 
reklama

Video

Přímý odkaz na video.


Další vozy Volkswagen Passat CC


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Zatím pouze prasklá manžeta na předním pravém kole. Výměna pouze s celou poloosou a to z důvodu podvozku DCC

praktičnost
6

Pouze čtyřmístné auto

prostornost
7

V Superbu je více místa vzadu. Je taky dost nízký a je s tím potřeba počítat při nastupování

jízdní vlastnosti
8

Při použitém režimu Sport a 18palcovým pneumatikám to není v zatáčkách špatné. BMW to, ale rozhodně není a nikdy nebude.

jízdní komfort
10

Na režim podvozku Comfort je to i po městě jako je Praha a Brno, v pořádku. Při použití tohoto režimu je podvozek hodně houpavý a do interiéru se nepřenášení ani rázy od kol.

provozní náklady
8
náhradní díly
3

Prasklá přední manžeta, oprava cca 15.000 Kč

výkon motoru
8

170 koní v naftě je pro toto auto plně dostačující. Pokud by tam byl ale V6 TDI, vezmu si ten

spotřeba
9
hlučnost motoru
8

Oproti PD je to obrovský pokrok. Motor je v kabině dobře utlumený a jde slyšet spíš jenom při akceleraci. Někdy se ozývá turbo.

kvalita sedadel
9

Sportovní sedadla vpředu jsou celkem úzká a tak tělnatější lidé mají trochu problém. Jinak drží tělo dobře a jsou i pohodlná

brzdy
8
zavazadlový prostor
8

Více o modeluVolkswagen Passat CC
VW Polo Variant 1,9 SDi - Malý velký vůz VW Polo Variant 1,9 SDi - Malý velký vůz

Po Passatu a Golfu Variant přichází i designově povedené…

VW Golf IV VW Golf IV

Už je to tady, představujeme Vám horkou novinku tohoto…

 

reklama





Blesk.cz

Ukradený nápis Arbeit macht frei z „koncentráku“ v Dachau našli až v Norsku

Ukradený nápis Arbeit macht frei z „koncentráku“ v…

Norská policie nejspíš objevila nechvalně proslulý nápis Arbeit macht frei (Práce osvobozuje) ukradený v roce…

Odchod Ochotské od Rosola: Míša se pokouší fotkou všechny zmást!

Odchod Ochotské od Rosola: Míša se pokouší fotkou…

Poslední společnou fotografii Michaela Ochotská (31) s manželem Lukášem Rosolem (31) zveřejnili před měsícem na…

 

iSport.cz

Šok ve formuli 1, šampion Rosberg končí! Přijde mi to správné, řekl

Šok ve formuli 1, šampion Rosberg končí! Přijde mi…

Tohle nikdo nečekal! Čerstvý mistr světa Nico Rosberg oznámil pět dní po zisku titulu, že končí kariéru ve…

Vyhozený kouč brání Floridu. Ta pod jeho nástupcem pokořila Mrázka

Vyhozený kouč brání Floridu. Ta pod jeho nástupcem…

Divoké dny za sebou mají na Floridě. Klub v týdnu vyměnil trenéra a včera s novým mužem Tomem Rowem na střidačce…

 

Reflex.cz

Odvážný krok kalendáře Pirelli. Dokonalé modelky vyměnili za slavné herečky bez make-upu

Odvážný krok kalendáře Pirelli. Dokonalé modelky…

Oslava přirozené krásy. Tak by se dal jednou větou shrnout kalendář firmy Pirelli pro rok 2017. Jednotlivé…

Heil Trump! Příznivci krajní pravice oslavovali nového amerického prezidenta nacistickým pozdravem

Heil Trump! Příznivci krajní pravice oslavovali…

„Heil Trump! Heil our people! Heil victory! Sláva Trumpovi! Sláva našemu lidu! Sláva vítězství!“ volal na…

 
 
reklama