Diskuse

Volkswagen Passat CC (2009)

15.3.2010

Pokud zvažujete koupi Passatu, a nejen CC, a přesto že vůz jistě znáte, možná byste si měli tento článek přečíst. Po zkušenostech s prodejcem, prvním i…

 

Volkswagen Passat CC (Tomogo)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Kolik80

    Kolík80 15.03.2010  13:07

    Nova recenze

    A mohli bychom vedet co bylo duvedem k vyse zminenym upravam v teto nove recenzi??
    • 00 Reagovat !

      foto P2M2012

      P2M2012 15.03.2010  13:54

      « Re: Nova recenze

      Asi to, že se to PPProsek nelíbilo? Usuzuju podle podložek pod RZ na autě a části nápisu na Polo na fotce, kde je CC polotovarem z důvodu hledání "průsaku" :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 15.03.2010  14:16

      « Re: Nova recenze

      Jistá slečna mi volala a vyhrožovala právní potyčkou. Naštěstí to slyšeli kolegové, takže mám svědky. Po dohodě s právníkem, jsem recenzi stáhl, protože ikdyž bych dokázal veškerá tvrzení, tak se prý stále může jednat o ničení dobrého jména společnosti.
      • 00 Reagovat !

        foto icetiger

        icetiger 15.03.2010  14:37

        « Re: Re: Nova recenze

        tak jak bude auto fuč, tak dej klidně zpět starou recenzi, případně doufám, že budeš přidávat novinky s autem ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 15.03.2010  15:13

          « Re: Re: Re: Nova recenze

          Pokud bude něco nového tak určitě přidávat budu. Ale jednu novinku bych už měl a zítra ji tam hodím. Někdo mi hned po příjezdu z Alp vymlátil okénko u řidiče.
      • 00 Reagovat !

        foto Kolik80

        Kolík80 15.03.2010  16:15

        « Re: Re: Nova recenze

        Tak to je vazne smutny, kdyz clovek prestoze rika pravdu a dokonce ma i dukazy, se musi bat nasi vlastni justice. Jestli tady v tom state neni neco spatne, bulvar muze pomlouvat a je to v poradku, protoze od nich nikdo vlastne pravdu neceka a slusny clovek pravdu rict nemuze, protoze by dostal po drzce. Tak mam pocit ze nam ta demokracie trochu degeneruje... Tak drzim palce at auto slouzi a oni daji pokoj...
      • 00 Reagovat !

        foto jpor-RSKa-

        jpor (RSKa) 16.03.2010  00:26

        « Re: Re: Nova recenze

        napadlo ma odpovedať protiútokom: nech len skúsia nejakú právnu potýčku! V tú ranu to bude na X ďalších serveroch a existujú aj iné médiá ako TV apod. a ľudia sa dozvedia aj iné veci, než len tie čo boli tu >:-[] >:-[] >:-[]
        By ma zaujímalo, či by si to nerozmysleli >:-[]

        Mal som taký prípad s podvodníckou brokerskou firmou. Mali úplne nepriestrelnú zmluvu. Ale keď som im oznámil že hodlám uverejniť peknú celostránkovú reklamu v najčítanejšom denníku kde sa bude len sucho konštatovať, ako sa im "darilo" tak dosť silne zbledli a došli im argumenty...
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 16.03.2010  09:56

          « Re: Re: Re: Nova recenze

          Ano i to je cesta, kterou jsme zvažovali. Máme kontakt na televizi Nova,takže by to asi nebyl problém a Černé ovce by taky nezůstaly pozadu.
          Ale to není důvod proč jsem tuto recenzi zde umístil. Chci aby si lidé uvědomili, že si musí dávat pozor, co kupují, a připadně se nedat a nenechat obchodníky aby s lidmi vláčeli, jak se jim hodí. Nakonec i výrobce si musí uvědomit, že když chce od zákazníka nějakou sumu, tak musí také dodat odpovídající kvalitu. To se ale bohužel nestane, pokud lidé budou jen kupovat a nechají si vše líbit.
  • 00 Reagovat !

    foto R36

    R36 15.03.2010  14:02

    Pár postřehů...

    Nevím jak toto hodnotit, tak si neodpustím pár poznámek:
    1. Vítka se píše s y, ozívat s ý
    2. Pokud je toto Tvoje první "drahé" auto, jak víš že BMW, nebo Lexus je kvalitnější? (že by značka?)
    3. Když i s adaptivem auto nesedí, proč jseš v další větě mile překvapený, že i na normal auto sedí jako přibité ? Uf. Níže pak auto neoslní při jízdě. No nevím co si vybrat. Drží stopu i při prudkém bočním větru. atd. atd.
    4. Nad 200 km/hod se ozývají víry? No to je u bezrámu vlastně slušné ne?
    Nevím možná díky za recenzi a už nic nepřidávej. Nevím jestli jsi objektivní. Nevím čí je ten Tucson na foto ale jestli tvůj tak to i tak musí být změna nebe a dudy.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 15.03.2010  14:13

      « Re: Pár postřehů...

      1. omlouvám se
      2. to že jsem lepší nevlastnil, neznamená, že jsem je neřídil
      3. asi se neumím lépe vyjádřit, jen jsem tím chtěl říci, že jízdní vlastnosti jsou dobré, nejsou skvělé, ale taky nejsou vyloženě špatné
      4. nestěžuju si, jen holé konstatování
      • 00 Reagovat !

        foto Johny-Rico

        Johny.Rico 15.03.2010  19:57

        « Re: Re: Pár postřehů...

        Buď v klidu, musel si rýpnout. Podívej, kde jen přispívá. Není objektivní, je to zarytý příznivec VW.

        BTW: Jsem moc rád, že jsi napsal všechnu špínu, co se ti stalo. Tyto společnosti totiž zaměstnávají lidi, kteří v 95% případů tu praci dělají proto, že musí. Prachy tam jsou celkem ok pro mě, tak proč ne. Vidím do toho. Je to banda ***...
    • 00 Reagovat !

      foto lakyno

      lakyno 15.03.2010  18:25

      « Re: Pár postřehů...

      Uz z len pre tvoj nick nemozes byt zase objektivny ty... sem tam sa hodi vytriezviet z demagogie a masirky VW...
      Spravne to napisal majitel- neni vsetko zlato co sa blysti... mna VW ani zvysok koncernu vo svojich showroomoch uz neuvidia.

      a reakcie typu, ze im nebude za mnou smutno si nechajte, viem, ze nezbankrotuju kvoli mne.
  • 00 Reagovat !

    foto Donnie

    Donnie 15.03.2010  15:16

    Dotaz

    Zajímalo by mě, proč sis po předchozí špatné zkušenosti koupil tentýž vůz s jiným motorem? Čekal jsi, že jsi s 1.8 kápnul na auto vyrobený v pátek odpoledne nebo v pátek dopoledne a teď už to bude všechno OK?
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 15.03.2010  15:23

      « Re: Dotaz

      Protože mi bylo nabídnuto nové auto s větší slevou a původní odkup měl být taky docela výhodný, což se ale nakonec nestalo. A taky že se mi CC docela líbí a hlavně jsem byl ujišťován, že to byla opravdu, ale opravdu jen nějaká náhoda a prostě nic takového u nového auta již nehrozí.
      • 00 Reagovat !

        foto sotomaior

        sotomaior 15.03.2010  15:46

        « Re: Re: Dotaz

        hoj, super recenze, až k údivu co se u vw podařilo vyrobit :no: to ani v 10let staré boře palubka nevrže, ani budíky...
  • 00 Reagovat !

    foto Johny-Rico

    Johny.Rico 15.03.2010  19:35

    Super sekce spotřeba!

    Takto si to nějak představuji. Jinak nádherný povoz :-) :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 16.03.2010  21:47

      « Re: Super sekce spotřeba!

      Dík, snažil jsem se ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto DRBNUTY

    DRBNUTY 15.03.2010  20:39

    Reklamacia

    A preco si im vlastne auto nevratil a neziadal nove, ale si im ho predal so stratou?Nie je take nieco nahodou v obcianskom zakonniku, ze ked nieco nemozes riadne uzivat, maju ti to dat nove alebo vratit peniaze?
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 16.03.2010  10:57

      « Re: Reklamacia

      No protože nechtěli o tom ani slyšet, že prý to budou opravovat a opravovat, ale hlavně je rozdíl, když si něco kupuješ jako soukromá osoba, nebo to máš na podnikání.
  • 00 Reagovat !

    foto L-lek

    L@lek 15.03.2010  20:52

    Jsem docela v šoku...

    Ahoj, sami jedno CC vlastníme, akorát teda 2.0 TDI. Letos v říjnu ho budeme mít dva roky, najeto 60000 km a zatím musím zaklepat naprostá spokojenost kromě drobné kolize (výměna nárazníku) se nic nemuselo opravovat ani měnit... Slyšel jsem už na ně pár stížností, ale tohle je celkem mazec... 8-s ;-\
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 16.03.2010  11:01

      « Re: Jsem docela v šoku...

      Já si taky myslím, že třeba co se týče drnčících budíků je to problém benzínů. Budíky jim prý drnčí poměrně často, asi výrobní vada. Ale někde jsem četl, že se to po 20000 usadí a je pravdou, že u starého auta to po 20000 přestalo.
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 16.03.2010  11:05

        « Re: Re: Jsem docela v šoku...

        z čeho prosimtě?
        Z typické kvality VW???

        Mě tahle recenze naopak vůbec nepřekvapila, konečně se odhalila pravda, jak vidno někomu dost vadila....

        Mam kamaráda v servisu - říkal že na záruční opravy tam měl loni 10 Tiguanů, z toho jednoho 7x, 4 Tourany, 5 Touraregů, z toho jeden 3x a druhý 11x!!!!!

        Myslím že není třeba nic dalšího dodávat - předražený německý plečky - akorát to CC má aspon jako jedinej VW slušnej desing.
        • 00 Reagovat !

          foto L-lek

          L@lek 16.03.2010  13:33

          « Re: Re: Re: Jsem docela v šoku...

          Tak já přímo jako s VW takovým moc zkušeností co se do spolehlivosti aut týče nemá. Měl jsem akorát Octavie a ty byly relativně bez problémů, a protože je to stejný koncern i ty auta jsou technicky skoro stejná, tak mě to celkem zaskočilo...
        • 00 Reagovat !

          foto mikesh

          mikesh 17.03.2010  13:34

          « Re: Re: Re: Jsem docela v šoku...

          Ne ze bych se jich chtel zastavat, ale dokud nenapises kolik aut prodali a jaky pocet zarucnich oprav maji u jinych prodejcu pro porovnani jde o udaj naprosto k nicemu.
      • 00 Reagovat !

        foto L-lek

        L@lek 16.03.2010  13:29

        « Re: Re: Jsem docela v šoku...

        Tak třeba to drnčení budíků, to dělá ten náš také, ale mně třeba konkrétně taková věc, pokud to není vyloženě nějaké mlácení nevadí. A s tím usazením to nevím nevím, spíš mi přijde, že čím víc najeto, tím to dělá víc... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Honza-Micka

        Honza Mička 16.03.2010  14:33

        « Re: Re: Jsem docela v šoku...

        Tak me napadlo,jestli ty budiky nedrnci jenom kdyz Ti auto prechladne v noci,kdyz mrzne.Jednou jsem nechal stat Fabii na zahrade,v noci bylo -17 a nez se auto prohralo,tak v nem byl slset kazdy plast vcetne budiku..Po zahrati bylo vsechno v poradku.Auto mame garazovane,tak i v tech nejvyssich mrazech vyjizdi ven z nejakych -1 max..
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 16.03.2010  14:35

          « Re: Jsem docela v šoku...

          Kdepak, i když je teplo a hlavně když jedu po kostkách z kopce, tak při určité rychlosti se rozehraje úplný orchestr ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Honza-Micka

            Honza Mička 16.03.2010  14:39

            « Re: Re: Jsem docela v šoku...

            Tak to je zvlastni.Kazdopadne tohle nemuze delat kazdy kus.myslim si,ze to byla nejaka vadna serie.Budiky ale budou mit nafty i benziny zcela urcite stejne,takze motorizaci to nebude..
            • 00 Reagovat !

              foto Honza-Micka

              Honza Mička 16.03.2010  14:44

              « Re: Re: Re: Jsem docela v šoku...

              ber to s nadhledem,Tobe drnci budiky,jinde zase hori zasuvky..bud rad,ze Ti ty budiky nehori >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Tomogo

              Tomogo 16.03.2010  14:45

              « Re: Jsem docela v šoku...

              Podle mne nebudou stejný, už jenom, že diesel je do 6000 ot/min a benzín do 8000 ot/min
      • 00 Reagovat !

        foto RS

        RS 17.03.2010  19:35

        « Re: Re: Jsem docela v šoku...

        Tři dny starý Passat CC 1.8TSI a od budíků se taky ozývá cvakání, ale jen minimálně. Takže ani modelová řada 2010 s tim evidentně nic neudělala. ;-\
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 17.03.2010  19:48

          « Re: Jsem docela v šoku...

          No možná by to chtělo sehnat ostatní majitele TSI a budíky hromadně vyreklamovat.
  • 00 Reagovat !

    foto MazdaGE

    MazdaGE 16.03.2010  09:46

    skol odrážejcí paprsky

    Postav tvoje a nějaké starší auto na slunce a uvidíš jak v tom starším bude vedro jak sviňa a ve tvojem to bude snesitelné.
  • 00 Reagovat !

    foto mango

    mango 16.03.2010  10:23

    realita

    Ahoj, koukám že lidská závist a nepřejícnost druhým se opět ukázala ;-\ jen podotýkám, že se to stalo v Praze, takže to nejsou jen "vidláci" co žijou mimo prahu, kdo se takhle chová, ale i ti, co jsou z Prahy.. Určitě to máš dobře pojištěné, ale ta starost okolo není příjemná..
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 16.03.2010  12:31

    šok

    Ahoj pročetl jsem tvou recenzi, prohlédl foto a na závěr diskusi.... no tak to je síla. Upřímně, jsem v šoku, tohle bych od renomované značky VW opravdu nečekal. Nemam s těmito auty žádnou zkušenost a při koupi auta bych dal jednak na ten pověstný 1 pohled (auto se líbí nebo ne) no a pak bych se řídil všemi těmi masírkami z reklam apod. jak moc je VW spolehlivý, kvalitní a prodejci(servis) jací jsou fajnšmekři v oboru. No musíš mít nervy ze železa. No a pak tečka v podobě vykradení auta.... Jinak máš ode mne 3x 10 a díky za otevření očí.
    • 00 Reagovat !

      foto kuko

      kuko 16.03.2010  13:30

      « Re: šok

      renomovaný značka je jen jedna část soukolí. Aby to vše klapalo, musíš mít i štěstí na kus + prodejce/servis.

      Bohužel tohle není zdaleka ojedinělý případ, podobné najdeš u všech značek. Hodně to však zamrzí u auta za mega...
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 16.03.2010  13:31

      « Re: šok

      Dík všem za 3x10, je mi jasné, že toto není úžasná recenze o nablýskaném autě. Fotky jsou jen dokumentární a psát taky moc neumím. Takže jsem rád, když někdo přimhouří oko, či dvě a ohodnotí to průměrem 10, protože zde není důležitá forma, ale obsah.

      Ještě jednou dík.
  • 00 Reagovat !

    foto kuko

    kuko 16.03.2010  13:19

    Potrefené husa...

    No jo, klasika, prodejce něco po..lá a pak dělá ramena. A doufá, že se lidi polekají a nechají to být. Samozřejmě chápu, že nemáš náladu ani čas to s nima řešit právní cestou (nebo tě ještě dostatečně nenas..motivovali >:-[] )

    Mě se Passat CC taky moc líbí a o kvalitě VW si nedělám iluze. Šetří všichni, spousta součástek mají stejnou všichni, tak by v tom byl čert aby se jedni kazili 10x a ti druzí jen 1x že >:-[]

    K tomu rozbitému sklu - tipnul bych to na nějaké puberťáky (případně feťáky), kteří chtěli nějakou lehkou kořist (mobil/doklady) z přehrádek. "Profíci" by šli po navigaci/rádiu a pod. Mně když jednou ve Vysočanech vykradli vzali rádio (bez předního panelu, ten mám doteď doma >:-[] , blbečkové), termokarimatku a malého plyšáka >:-[]
    Asi jsem je namíchnul, že jsem nenechal nic hodnotného v autě, tak mi to tam alespoň všechno rozházeli + pošlapali zablácenýma botama. V každém případě je to nepříjemný, snad se ti to stalo naposled :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto MadLi

    MadLi 16.03.2010  15:12

    VW- novy Tourag

    Chlapi a to by ste mali pocut co mi hovoril kamarat co robi vo VW v Bratislave. Uz asi mesiac bezi vyroba noveho Touraga naplno a ze taku chybovost este nevidel. Kazdy druhy kus musi ist na velku inspekciu pretoze nevie ani odist zo zavodu do haly. Zevraj sa ocakava ze to potrva tak rok pokial to cele vychytaju. Takze vsetkym zaujemcom o noveho Tourage odporuca pockat minimalne 2 roky. Bol som z toho pomerne v soku pretoze uz prva generacia bola znama svojou poruchovostou v prvych dvoch rokoch vyroby. A ten hybrid neodporuca vobec, ze to zatial nevedia dat dokopy ani priamo vo fabrike >:D
    • 00 Reagovat !

      foto mikesh

      mikesh 17.03.2010  13:38

      « Re: VW- novy Tourag

      Asi to tam kamarad nejak blbe montuje >:D
    • 00 Reagovat !

      foto jpor-RSKa-

      jpor (RSKa) 22.03.2010  23:37

      « Re: VW- novy Tourag

      to by ma zaujímalo, za ako dlho sa tie hybridy naučili skladať Japončíci... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto -KTM-nejlepsi-motorka-sveta---

    ..KTM-nejlepší motorka světa:-)) 16.03.2010  16:10

    .

    Pánové kupte si pořádny auto,Toyotu a budete v klídečku >:D >:D >:D Taky jsem četl o problémech Toyoty v Americe a v Kolíně :-( :-(
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 22.03.2010  23:18

    CC objednáno

    Tak jsem sepsal objednávku na stejný vůz,jako máš ty. A jsem si téměř jist,že tě potěším,jelikož díky tvé recenzi jsem auto objednal u jiného dealera,než ten tvůj zmiňovaný problematický( i když kvůli upravené recenzi zde není uveden,tak většina jistě ví o kterého se jedná...ja tvou recenzi četl,ještě když tu byl uveden). ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 23.03.2010  14:04

      « Re: CC objednáno

      No hlavně ať s tím nejsou problémy. Jsem taky zvědavý co budíky, jestli taky budou drnčet na kostkách při jizdě z kopce. Tak dej potom vědět...
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 27.03.2010  20:22

    hlučnost

    Ahoj, mám Octavii II RS a přemýšlím o CC. Doufám, že jsi měl jen smůlu na kus a spolehlivost je jinak lepší. Zajímá mne jak je odhlučněn podvozek, pokud jsi jel v Octavii nebo něčem podobném. Mám zkušenost s BMW 3 a to je perfektní odhlučnění, přitom cenově bych ho měl podobně, takže sbírám informace.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 27.03.2010  23:01

      « Re: hlučnost

      No vzhledem k tomu že jsem jel ve třech autech VW TSI, kterým drnčily budíky a zde se mluví o čtvrtém, tak si nemyslím, že to je jen o smůle. Jak píšu, dnes bych VW nechtěl ani náhodou. Ale jinak co se týče hlučnosti, tak je podstatně lepší, než u O2. Ale jestli si myslíš, že popluješ potichu po D1, tak na to zapomeň. Už jen kvůli 18" kolům.
    • 00 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 02.04.2010  20:50

      « Re: hlučnost

      CC je proti OII nesrovnatelně lépe odhlučněný. Je dokonce tak odhlučněný, že někteří jeho majitelé neustále upozorňují na to, že slyší někde něco drnčet nebo cinkat. Kdyby jezdili se Škodovkou, ale i s celou řadou jiných aut, na nějaké zvuky ani nevzpomenou. Jinými slovy, prostě je v tom ostatním kraválu vůbec neuslyší. S CC mám najeto téměř 40 t. km. Nikde mi nic nedrnčí a všechno funguje, jak má. Samozřejmě se nějaká drobnost objevila, ale to jsou jen banální věci, které se vyskytnou i u těch nejdražších aut. Narozdíl od pisatele recenze považuju tudíž kvalitu zpracování za velmi dobrou. Jeho zkušenost se servisem je jistě velice nepříjemná, ale ta se taky bohužel v jeho hodnocení vozu dosti emocionálně promítá. Veškerá "nekvalita" toho prvního cécéčka se dá shrnout do dvou zásadních problémů : do auta teče a něco tam drnčí. Pokud by nebyli v servisu joudové, museli by si s tím briskně poradit. Jestli si ovšem tohle zaslouží hodnocení kvality číslem 5, pak musí mít celá stupnice alespoň 50 bodů.
      • 00 Reagovat !

        foto Tomogo

        Tomogo 02.04.2010  23:38

        « Re: hlučnost

        Nesouhlasím, prostě kvalitu za milion si představuji jinak.
        • 00 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 03.04.2010  10:08

          « Re: Re: hlučnost

          Pochop už konečně, že to byla nešťastná souhra náhod, žes chytil špatný kus a k tomu nejspíš ještě horší servis. Nejsem sám, kdo ti to už řekl a nejen tady, protože to pořád roztrubuješ na různých portálech. Nechápu sice proč to děláš, ale zřejmě v tom máš nějakou zálibu. Jen mě udivuje, že místo aby sis to na férovku vyřídil tam, kde to asi vzniklo, tedy u toho VW dealera, tak se nakonec lekneš nějaký nanynky, která na tebe udělá do telefonu bububu a všechno ztáhneš. Tak buďto jseš si tak jistý v kranflecích a měl jsi do toho sporu jít, protože jseš v právu nebo to naopak bylo všechno trochu jinak a v tom případě se nedivím, žes uhnul. Pak ale to neustálý hořekování působí spíš směšně. To se na mně teda nezlob. Apropo neni ti divný, že si na to cécéčko nikdo jiný krom tebe nestěžuje ? Tedy já jsem na netu alespoň nikde na nic nenarazil. Na co jsem ale už naopak narazil několikrát je, že když někde běží o tomhle autu diskuze, tak vždycky někdo prohlásí, že někde slyšel, že jsou s ním hrozné problémy. A jedná se samozřejmě o reakci na ty tvoje nářky. Takže přesně takhle se rozšiřují fámy.
          • 00 Reagovat !

            foto Tomogo

            Tomogo 03.04.2010  23:59

            « Re: Re: Re: hlučnost

            Promiň, že mám jiný názor... ale nic s tím prostě neuděláš. A nejsem jediný, kdo si stěžuje na CC, jen se nauč číst a sundej si ty růžové brýle. Prostě auta od VW už nejsou to co bývala a potvrdí Ti to každý, kdo s nima má delší zkušenost.
            Já jen nejsem vyplesklý z toho že mám auto za mega. Je to normální šunt na čtyřech kolech, hodlám ho používat a až doslouží, velmi rád se s ním rozloučím a zkusím jinou značku. Třeba budu zklamaný stejně jako teď a nebo budu naopak mile překvapený, to nevím.
            Takže si tu na mne nadávej jak chceš, ale když nechceš vidět fakta, tak Ti to nebudu vemlouvat a sni si svůj růžový sen dál.
            • 00 Reagovat !

              foto Kjirka

              Kjirka 04.04.2010  09:18

              « Re: Re: Re: Re: hlučnost

              Já ti v žádným případě neupírám právo na názor, nenadávám ti a dokonce s tebou v některých věcech ohledně toho nejmenovaného servisu souhlasím. Jen si prostě taky myslím, že sis to s nima měl vyřídit právní cestou, jseš-li v právu. Namísto toho zakládáš další a další diskuze, kde si neustále stěžuješ, jaký je to šmejd. Přičemž nic podstatnýho s tím současným autem nemáš. Resp. nemáš s ním vůbec NIC, co by stálo za diskuzi. Poznámky o HF nebo schránce na brýle lze chápat pouze jako konstatování, že to tak je, ale mohlo to být třeba jinak a trochu lepší. Nic víc. Každý auto má jinak technicky řešený detaily a věř tomu, že i tu schránku na brýle někdo navrhoval tak, aby se tam běžný brýle vešly a nemusela při tom být boule na střeše. Pokud jseš kuba a narveš tam brýle evidentně větší a ty ti pak prasknou, není to chyba toho auta. A ujišťuji tě, že po mých špatných zkušenostech s autama jiných značek (a bylo těch aut už desítky), dávno přes růžový filtr nekoukám a kdybych si myslel, že je s CC něco špatně, určitě bych si to pro sebe nenechal. A protože i s autama od VW mám dlouholetou zkušenost a několik jsem jich už měl a mám dosud, tak to posoudit můžu ze zkušenosti vlastní a nikoliv způsobem "jedna paní povídala". A určitě si rád přečtu i nějakou jinou kritiku na CC, pokud taková, jak píšeš, existuje, jenže bohužel nevím, kde jí hledat.
              • 00 Reagovat !

                foto Tomogo

                Tomogo 04.04.2010  12:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                Bez urážky, ale říkám, že neumíš, a nebo nechceš číst:
                1. vrzající palubka
                2. drnčící budíky ( to tu potvrdil i jeden diskutující zde a spousta dalších lidí v diskusích ostatních )
                3. křivá anténa z výroby
                4. špatný příjem rádia ( to u starého 1.8 TSI nebylo )
                5. zapávající rezervní klíčky ( to taky nebylo u 1.8 TSI )
                6. hučící okénko u řidiče, což zmizeo po výměně okna

                Prostě to tak je a u auta za mega bych si představoval trochu něco jiného.

                Ale jak píšu, auto se mi jinak líbí a sám jsem smutný z toho, že není na 100% v pořádku, ale už to nehodlám řešit.

                Jinak si myslím, že náš spor je zbytečný, jak sám píšeš, tak jsi z auty od VW spokojený a já Ti nebudu říkad ať nejsi. Měls štěstí a buď pro to rád. Já jsem štěstí neměl, jak na oba kusy, tak na prodejce a už si proto VW asi nikdy nekoupím. Ale to neznamená, že se tu musíme hádat. Každý z nás vychází z osobních zkušeností, preferencí a tak to asi má být a nemá cenu nad tím lamentovat.
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 04.04.2010  18:12

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                  Kjirka píše: Apropo neni ti divný, že si na to cécéčko nikdo jiný krom tebe nestěžuje ? Tady bych byl opatrný. On totiž málokdo má koule si veřejně stěžovat, že fakt blbě koupil káru, která není tip top. Tenhle chlap alepsoň objektvině posuzuje kvalitu auta za milion a já to chápu. Za mega bych taky očekával max. spokojenost a ne řešení věcí typu, zatéká mi do auta za mega, drnčí mi něco v palubce apod.
                  Většina lidí totiž skryje zklamání a vyzdvihne a zveřejní jen ty super stránky. Ten zbytek mají v hlavě a sere je to.
                • 00 Reagovat !

                  foto Kjirka

                  Kjirka 05.04.2010  11:53

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                  tak přiznávám, že o těch zvucích z palubky a budíků jsem něco četl, ale byly to Passaty B5, nikoliv CC. Jasně, je to prakticky totéž, ale mě to třeba fakt nic nedělá. Taky s tím nejezdím po dlažebních kostkách jako ty, což je samozřejmě nejtěžší zkouška. Jsem si ale jist, že asi těžko najdeš auto, který na kočičích hlavách bude úplně potichu. No křivá anténa, resp. křivě posazená, tak to už trochu přeháníš, protože to je asi taková vada, jako špinavý okna. Příjem rádia je odvislý nejen od té antény, ale taky od firmwaru, který tam máš. Ale řekl bych, že s tím bojujou všechny koncernový auta. Já jsem měl v OII navi Nexus za 50t. a nehrálo to vůbec a někdy se podle toho nedalo ani nikam dojet. Naopak ta RDS 510 (nebo jak se to jmenuje), hraje úplně excelentně. Mám ale podezření, že se snad mění úroveň signálu některých stanic nebo to ovlivňují meterolog. podmínky. Poslouchám téměř výhradně rádio Beat a ten příjem je pokaždé jiný. Takže já bych s tím hodnocením byl tady trochu uvážlivější. S tím klíčkem, no nevím, k čemu je ti to dobrý, ausgerechnet u klíčů reservních, ale to je taky taková "vada - nevada". Já jsem donedávna ani nevěděl, že tam ten plastový klíček je a jak se vyndavá. Ona se s ním snad zamyká přihrádka u spolujezdce, žejo ? Hučící okénko, to je blbý, to beru a to by mi asi vadilo ze všeho nejvíc. Když to všechno shrnu, tak kdybys sednul do jakéhokoliv auta této kategorie a ceny, nebyl bys na tom lépe. Byly by to zase jiný "vady" a možná by jich bylo i mnohem víc. Tohle jsou pro mně opravdu prkotiny k pousmání. Stejně tak jako údajně křivá koncovka výfuku, kterou jsi možná zapomněl zmínit. Tak jsem na ní koukal a ona opravdu křivá je. Respektive ty koncovky jsou různě dlouhý, to je fakt. Samozřejmě je to tak udělaný schválně.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Tomogo

                    Tomogo 06.04.2010  14:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                    ... no comment!
                    • 00 Reagovat !

                      foto Kjirka

                      Kjirka 06.04.2010  15:38

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                      to je škoda, já myslím, žebychom postupně dospěli k nějakému oboustanně přijatelnému konsenzu
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ronault-

                        Ronault. 16.04.2010  18:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                        Jiroušku, já tě tak čtu, tak nick jsis založil jen pro tuhle diskuzi. Co tě to tak motivovalo? Fanouškovství? Kdeže. Tohle je někdo z prodejců VW, kde bylo auto zakoupeno. Aspoň si člověk udělá obrázek.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Kjirka

                          Kjirka 18.04.2010  00:23

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                          tenhle nick používám už asi 5 let kolego. A co mě motivovalo ? Tos myslím mohl pochopit už z předchozích debat, co byly smazány. Takže obrázky si dělej jaký chceš.
                          • 00 Reagovat !

                            foto Ronault-

                            Ronault. 19.04.2010  17:15

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                            založen 2010-01-04 15:46:49, že ho používáš 5 let na stránkách VW klubu nebo kdekoliv jinde, to je mi a všem tady fuk, důvěryhodné to není.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Kjirka

                              Kjirka 21.04.2010  14:31

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                              ani netušíš, jak mi je jedno, co si o tom myslíš ;-)
                              • 00 Reagovat !

                                foto Ronault-

                                Ronault. 22.04.2010  11:42

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                                Samozřejmě, takové nicce jako ty může být jedno, kdo si co o tobě myslí.
                  • 00 Reagovat !

                    foto AnGeor

                    AnGeor 13.04.2010  20:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                    juj to jsou prispevky... a zalozit si profil kvuli tomu... no toto...

                    ja osobne souhlasim s Tomogo, recenzi jsem cetl pred i po uprave. S tim ze neni na 100% mam sve zkusenosti. VW Passat 2.0 TDi a kolem 9t km UPADLO palivove cerpadlo. A pazvuky na nerovnostech? Hruza...

                    Ale tak pro nekoho je to vysnene auto za hromadu penez na leasing a tak si proste nedokaze priznat ze to auto proste neni 100% kdyz uz ho ma v garazi...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Citroenjehistorie

                      Citroenjehistorie 16.04.2010  16:59

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                      Videl jsi jak upadlo,nebo co se mu vubec prihodilo?Bohuzel u prvnich Passatu B6 cerpadla odchazela.A jake bylo me prekvapeni,kdyz jsem si precetl vyrobce Made in Italy!Bohuzel tohle jsou veci,ktere horko tezko vyrobce odhali driv,nez v normalnim provozu.Dnes je to samej dodavatel z Italie atd.Doby kdy u VW bylo vse Made in Germany jsou nenavratne pryc.Ale i tak si myslim ze na to obrovske mnozstvi je spolehlivost na velmi dobre urovni. ;-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto AnGeor

                        AnGeor 16.04.2010  20:42

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                        upadlo na aute, ktere jsem ridil...
                    • 00 Reagovat !

                      foto Kjirka

                      Kjirka 18.04.2010  00:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                      měl jsem novou OII s 2.0 TDI a to byla naprostá katastrofa. A především to byly opravdu ZÁVADY. Ne jakože někde něco drnčí nebo cinká. Tam se postupně rozpadal celý motor a cena oprav šla do statisíců. Tohle se stát tady Tomogovi, tak už si to hodil někde na větvi. A to si piš, že jsem si to pro sebe nenechal, což si můžete přečíst na Škoda fóru. Jenže cécéčko je proti tomu úplná labutí píseň. Nemám tedy důvod psát něco jinýho. Problém autora recenze je ale ten, že to je jeho první nový auto a měl bohužel asi trochu zkreslený představy, co od něj může reálně očekávat. Až jich vystřídá tolik co já, určitě se na to bude dívat úplně jinýma očima. Ono totiž i to BMW bude mít svoje, byť třeba jiný, mouchy.Dělaji ho totiž zase jenom lidi.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Tomogo

                        Tomogo 19.04.2010  16:14

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                        My se známe? Asi ne, protože bys nemohl plácat takový bludy? Jaký moje první nový auto? CC rozhodně není moje první nový auto. Je jen moje nejdražší. Dřív jsem jezdil Japonce a poměrně spokojenost. Pro němce jsem se rozhodl proto, že všichni to chválí, že to je bůh ví co a rozhodně se vyplatí připlatit a taky proto, že Japonci mají měkký plechy a při parkování v Praze 1 ty moje auta vypadaly zachvilku jako harmoniky. Už mě nebaví, jak si mě bereš do úst, přitom jsi jen slepý fanda VW. Tobě je jedno, že auto má závadu, tobě stačí, že to má znak VW a proto se cítíš být někdo! Ostatně tvoje nadřazenost odpovídá větě "Až jich vystřídá tolik co já...", víš vůbec v kolika autech jsem jezdil? Jistě že ne pane nadčlověku! Ani já to nedokážu pomalu spočítat. A kolik mám najeto km taky nevím, ale kolem 1/2 až milion to bude. A co se týče CC, až bude stát 300 táců, tak tyto, jak říkáš "prkotiny" taky přehlídnu, ale u auta za mega si představuju kvalitu jinde a je mi zcela jedno, jestli to bude VW, Nissan, nebo Dacia. Nejsem milionář, abych koupil šunt a jen tak nad tím mávl rukou. Jsou to poměrně hodně těžce vydělané peníze a chci za ně kvalitu, nic víc.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Tomogo

                          Tomogo 19.04.2010  17:11

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                          No tak jsem to hodil na papír a tady máš seznam toho co jsem jezdil ( neříkám, že vlastnil, něco byly služební auta, jiný kamarádů atp. ), nevím jestli to je hodně, nebo málo, ale troufám si tvrdit, že jsem určitým spůsobem schopný udělat si na auto vlastní názor:

                          S čím sem najezdíl rozhodně víc jak 1000km:
                          Multikára
                          Trabant
                          Škoda 100
                          Škoda 105
                          Škoda Favorit
                          Škoda Felicia
                          Škoda Fabia
                          Hyundai Sonata
                          Hyundai Tucson
                          BMW 3
                          Ford fiesta
                          Ford Siera
                          Nissan Sunny
                          Nissan Almera
                          Mazda 626
                          VW Passat
                          VW Passat CC
                          VW Golf
                          Renault Clio
                          Mercedes 200C

                          S čím jsem najezdil méně jak 1000km:
                          Ještěrka
                          VW Transporter
                          Trambus
                          Liaz
                          Traktor
                          Lada
                          Škoda 1000MB
                          BMW 5
                          Ford Ka
                          Nissan Micra
                          Mazda 3
                          Lexus 400
                          VW Polo

                          Motorky (najeto dohromady cca 100000km):
                          Jawa 350 kejvačka
                          Cagiva 125
                          Pionýr 21

                          Na ostatních jen málo:
                          Jaweta
                          Simson
                          Simson skůtr
                          ČZ175
                          Jawa 250
                          MZ 150
                          Yamaha 500
                          Suzuki 750
                          Kawasaki 500
                          Babeta
                          • 00 Reagovat !

                            foto Kjirka

                            Kjirka 21.04.2010  14:49

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                            Tomogo,ty dětino >:D K čemu je ten seznam ? Mě je přece jedno, jestlis jezdil traktorem nebo s Kawasaki proboha. Tady přece není řeč o ujetých kilometrech nebo řidičských zkušenostech. Řeč byla o něčem úplně jiným. Mluvil jsem o NOVÝCH autech.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Kjirka

                          Kjirka 21.04.2010  14:40

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                          tvoje podrážděná reakce jen naznačuje, že jsem měl pravdu. A mohl by sis alespoň pamatovat, kam a kde jsi co napsal o svých autech.
              • 00 Reagovat !

                foto Citroenjehistorie

                Citroenjehistorie 16.04.2010  17:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                Ono to bude pravdepodobne tim,ze majitel asi zcela urcite nebude majitelem......
                • 00 Reagovat !

                  foto Tomogo

                  Tomogo 20.04.2010  14:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: hlučnost

                  Jestli myslíš že nevlastním toto auto, tak proč nezmáčkneš tlačítko "Fake (Falešné auto)"?
  • 00 Reagovat !

    foto talio2

    talio2 16.04.2010  20:40

    závady

    čoveče, to snad není ani možný kolik má tohle auto poruch..my budeme mít už 4 roky passata B6 (kupovaný nový) a zatím je ťuk ťuk bez závady, jen pravidelný servis.. fak se divím co se to děje.. čumím na to jako puk :-O
    • 00 Reagovat !

      foto

      "-- skrytý --" 16.04.2010  20:44

      « Re: závady

      Môj bratranec má tiež passata 1.8T a musel meniť motor za 1.8 bez turba lebo s motorom s turbom mal problémy na každodennom poriadku
      • 00 Reagovat !

        foto talio2

        talio2 16.04.2010  21:16

        « Re: Re: závady

        zvláštní, zvláští.. ale já mluvím o B6 a né o B5 nebo B5,5 :-)
        • 00 Reagovat !

          foto

          "-- skrytý --" 16.04.2010  21:23

          « Re: Re: Re: závady

          To nevadí ;-) ..Ja len z počutia ale toho passata sa m nepodarilo predať tak ho má stále na krku...B6 boli dobré autá môj kamoš ho má taký zelený ale nemal problém len menil filtre,olej a tankoval ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto talio2

            talio2 16.04.2010  21:26

            « Re: Re: Re: Re: závady

            B6 jsou stále dobrá auta.. a stále se vyrábí :-)
            • 00 Reagovat !

              foto

              "-- skrytý --" 16.04.2010  21:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: závady

              Ale nie každé sa musí vydariť lebo každý kus iná duša ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto talio2

                talio2 16.04.2010  21:49

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: závady

                mluvíš mi z duše :-) jsem rád, že se ten náš vydařil
                • 00 Reagovat !

                  foto

                  "-- skrytý --" 16.04.2010  22:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: závady

                  ja som tiež veľmi rád že Alfa sa vydarila...Hoc bola trošku zanedbaná ale teraz ide ako drak..inač som ťa ohodnotil 3x 10b lebo takáto Octavka parkuje aj tu pri nás len celá čierna. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto talio2

                    talio2 16.04.2010  22:03

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: závady

                    ooo děkuju za hodnocení :-) v nejbližší době se na tvou alfu taky podívám..recenzi i fotky máš obsáhlé tak se těším..dneska už jdu chrnět >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto

                      "-- skrytý --" 16.04.2010  22:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: závady

                      no jo ja si ešte počkám na jednú poštu a už idem lebo dnes v robote na policii bolo riadne rušno...
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 16.06.2010  23:23

    Kupé se čtyřmi dveřmi,

    je to podezřelé už jen tím, že se to vydává za něco, co není.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 17.06.2010  08:06

      « Re: Kupé se čtyřmi dveřmi,

      :-) to chce detektiva aby to prošetřil, proč to tak je...
      Ale teď vážně, až na ten název CC jsem docela rád za bezrámová okna, protože když je v Praze úzké parkovací místo, stáhnu okno a vystoupím i s minimálně otevřenýma dveřma, protože mi nepřekáží ten rám. No a pak to dálkově zavřu. To by u rámových okýnek nešlo.
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 17.06.2010  08:41

        « Re: Re: Kupé se čtyřmi dveřmi,

        To jo. A na tom samém úzkém místě, typicky na parkovišti u supermarketu, pak k autu příjdeš a ve dvěřích máš zásek od ohleduplného spoluparkujícího ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 17.06.2010  13:52

          « Re: Re: Re: Kupé se čtyřmi dveřmi,

          Člověče u toho starého jsem to měl objetý neskutečně ze všech stran. Teď u toho nového zatím jen 2 záseky. Bouhužel vždy na hraně. :-( Asi si lidi na to auto už zvykli.
  • 00 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 23.11.2010  11:15

    Já Ti nic špatného nepřeju

    ale hrozně rád čtu tady ten Tvůj blog. To auto je krám a líbí se mi, že to přiznáváš a na plnou hubu říkáš že je to krám, nic nehraješ a nesnažíš se to nějak omlouvat. Za to máš můj obdiv.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 23.11.2010  12:06

      « Re: Já Ti nic špatného nepřeju

      Ja říkával Šimek s Grossmanem "Člověka to potěší, když slyší o neštěstí"... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 23.11.2010  16:12

        « Re: Já Ti nic špatného nepřeju

        Tak ti nevím, ale když to tak čtu...
      • 00 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 23.11.2010  16:13

        « Re: Já Ti nic špatného nepřeju

        Mě taky opravdu těší, že jsi si takovou kraksnu koupil ty a ne já >:D Navíc když pose**š spojku po 16tis tak to navíc vypadá, že neumíš ani jezdit. Pokud vím, tak spojka je věc, která je technicky u všech aut stejná, navíc si ji nedělají výrobci aut, ale berou je od dodavatelů, které dodávají tyto díly pro většinu trhu. Radši vrať řidičák, kup si jízdenku na MHD a přihlaš se na facebook :-! budeš mít pokoj >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 24.11.2010  10:45

          « Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

          A pán je chytrej, sice vlastí auto nemá, ale troufá si kritizovat lidi co najezdili 1/2 milionu bez nehody a hlavně bez závady spojky až do chvíle co si koupili VW. No ale beru to sportovně, on se někdo holt musel najít, kdo si prostě dloubne... ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Stejsn

        Stejsn 24.11.2010  11:03

        « Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

        No já to úplně takhle nemyslel, mě to nijak netěší, ale líbí se mi že to umíš na rovinu přiznat. Já měl dycky jenom samý starý herky a u těch se taknějak očekává, že se budou sypat. Ale ty sis koupil nový auto za velký prachy, jsi z něj nešťastny a nebojíš se to říct. Znám několik takových, kteří jsou na tom podobně, ale do krve se budou hádat, že jejich auto je prostě skvělý.
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 24.11.2010  11:07

          « Re: Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

          Jasně, já to pochopil, jen jsem si z toho dělal srandu... ale v každém případě dík... :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Rubb

    Rubb 24.11.2010  14:43

    Re: Re: Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

    Sice tady vlastní auto nemá, ale vlastní auto má. Cestování autem navíc patří k mé práci a když připočtu to, co najezdím soukromě tak to bude okolo 400tis minimálně (jedna nehoda - ne mojí vinou).
    Proč jsem to psal - neříkám že VW nemůže mít poruchu/vadu, ale tak trochu pochybuji o tom, že recenze je psána pravdivě. Píšeš o křivé anténě, která ti vadí, kdykoli se přibližuješ zezadu k autu, jenže CC žádnou nemá (má ji v zadním okně) mohl by jsi to prosím vyfotit, když už si na ni stěžuješ? >:D
    Dále třeba křivý výfuk - pokud se podívám zezadu na kterýkoli chci, vždy je rovně, pouze z vrchu je vidět, že jedna koncovka je delší, ale pokud by jsi umístil foto, tak je na něm vidět, že je to tak designově schválně (kopíruje to oblinu nárazníku) - dej prosím foto toho tvého křivého výfuku :-! Proč jsi proboha musel odstranit jméno prodejce/servisu, když to co píšeš je pravda a máš to podloženo fakturami/doklady o opravách v záruce? Atd. atd. věcí je tam víc rozepisovat všechny nebudu. Soudný člověk si obrázek udělá sám. P.S. buď klidný, neměl jsi smůlu ono přece každému do nového VW zatéká, má volný znak na kapotě, křivou anténu + výfuk, mění spojky po 16tis km, atd atd. Stačí se podívat na ostatní recenze VW tady + je to vidět i na jejich prodeji. Kam se hrabe toyota s kvalitou, musíš dělat zmetky, mít neschopné dealery+servis a pak teprve budeš jednička na trhu
    >:D
    Tímto tě zdravím a směju se >:-[] :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Poustnik

      Poustnik 24.11.2010  17:34

      « Re: Re: Re: Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

      Tak tenhle příspěvek jsem moc nepochopil. Ty si myslíš, že si to majitel vymýšlí, aby byl zajímavější, nebo co? Já bych ho spíš nazval náročný zákazník. Já taky zničil spojku na Mazdě po 45 000 km a v opravně to moc nechápali. Prostě zmetek může být kdekoli, člověk na něj občas narazí, má-li smůlu.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 24.11.2010  22:26

      « Re: Re: Re: Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

      ....už jsi někdy viděl CC, když nevíš, kde má anténu? A na to ostatní nemám sílu, abych to každému osobně vysvětloval. Víš co? Jestli chceš vše pěkně ukázat, tak přijeď do Letňan k Tescu a vše předvedu a dokonce tě i svezu.
      • 00 Reagovat !

        foto Rubb

        Rubb 25.11.2010  16:44

        « Re: Já Ti nic špatného nepřeju

        Tak díky za vysvětlení (bohužel pro tebe o anténě vím, proto bych byl rád, za to foto zezadu auta) :yes: >:D
        P.S. kvůli tomu snad nemusím jezdit do Letňan, nebo jo? 8-s Myslím si, že těch pár fotek je jednodušších + by jsi to osvětlil více lidem (pokud teda nechceš dělat prezentace každému osobně), díky ;-)
        Poustník: pokud něco pochopit nechceš, ani to nepochopíš :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Poustnik

          Poustnik 25.11.2010  19:45

          « Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

          Tak samo že je tady ještě možnost, že je to fejk, ale takovouhle práci s fejkem by si dával leda nějaký blázen. A koneckonců nějaká ta fotka pořádná dokumentační by neuškodila....tož jsem taky zvědav, jestli se fotogalerie rozšíří o zajímavé detaily. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 25.11.2010  22:22

          « Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

          OK tak já to zítra nafotím. Výfuk, anténu a pak Vám cvaknu možná i auto.
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 26.11.2010  14:23

          « Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

          Tak jsem to vyfotil, Anténa je jasně vidět, ale ten výfuk není moc čitelný, ale snad je to poznat.
          • 00 Reagovat !

            foto Rubb

            Rubb 26.11.2010  15:45

            « Re: Já Ti nic špatného nepřeju

            Čau, anténa je bez debat (to by mě taky pěkně štvalo), opravdu to tak bylo od novoty? (mě to připadá z téhle fotky [odkaz] , jakoby ji někdo chtěl odtrhnout. Co se týká výfuku, tak z fotky toho moc vidět není, ale věřím ti :yes:
            P.S. Opravdu když něco popisuju, je dobré k tomu doložit fota, zvláště když popisuješ v recenzi 2 auta, kde první má okenní anténu a je na většině fotek ;-)
            Ale jinak :yes: a nyní tě opravdu lituju s tolikou smůlou, navíc u dvou aut za sebou 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Tomogo

              Tomogo 26.11.2010  16:09

              « Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

              Jak píšu, prodejce přiskočil a narovnal, ale ona se stejně po nějaké době stočila na stranu. :-(
              • 00 Reagovat !

                foto Rubb

                Rubb 26.11.2010  16:18

                « Re: Já Ti nic špatného nepřeju

                To bych ji asi urval sám >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Ivanuska-Matej-RSka-

        Ivanuska_Matej ( RSka) 25.11.2010  17:42

        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

        [odkaz]

        Taktiez na tej tvojej fotke hladam tu antenu
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 25.11.2010  22:09

          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já Ti nic špatného nepřeju

          Ono by bylo dobrá si to celé přečíst, protože to je moje původní 1.8TSI bez HF sady. Teď mám 2.0TSI s premium sadou a antána je trochu vidět zde:
          [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 03.12.2010  12:56

    tomu hovorim citanie

    8-s mas nervy zo zeleza
  • 00 Reagovat !

    foto blowiik

    blowiik 04.12.2010  10:54

    budíky

    minulý měsíc jsem absolvoval několik dlouhých jízd s CC a potvrzuju, že se nějaký chrastění zpoza budíků ozývalo a bylo pro mě dost nepříjemný (sem perfekcionista - v superbu vrzala kontrolka druhýho alarmu a jezdil sem tam tak dlouho dokud tam nebyla taková která vůbec nevrže). A anténa na střeše taky nebyla rozhodně v rovině, takže v tom sám nejsi...
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 28.12.2010  12:11

      « Re: budíky

      No to je právě ono, taky si myslím, že nejsem sám a že VW prostě vyrábí šmejdy. Jenže to se nikdo nikde nedoví. Všichni říkají jak jsou ty německá auta skvělá, no prostě dokonalost sama. Jenže když člověk přejde z japonce na němce, tak jediné, co může v případě VW říct je, že VW má tlustší plech a to je asi tak jediná výhoda. Protože zatím co mou rodinou prošlo japonců nepočítaně a bez větších závad, tak u VW se pořád něco se.e! A o dílenském zpracování ani nemluvě! No nic dojezdím, prodám a rád zapomenu.
  • 00 Reagovat !

    foto FISHkaa

    FISHkaa 28.12.2010  14:49

    prodejce

    Ahoj,
    buď sem špatně hledal, nebo si to nenapsal: Můžeš mi prosím napsat jméno prodejce? Abych věděl, kam nechodit? Myslím, že po tvé recenzi by se ostatním tato informace hodila ;-)
    díky moc
    P
    PS: přeju ti abys měl už klid a autíčko jezdilo! :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 28.12.2010  15:24

      « Re: prodejce

      Shledem k tomu, že mne za tuto recenzi chtěli žalovat, tak to není uvedeno záměrně. Ale jak se říká, kdo hledá, ten najde. Stačí se podívat na diskusi ve stromu na prvních pár příspěvků.
  • 00 Reagovat !

    foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

    Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.07.2011  18:19

    K novince a tvému neustálému brečení

    Reaguji tady jen opravdu vyjímečně,ale po přečtení tvé...ehm ,,novinky,,jsem to už nevydržel.
    Pokud mě pamět neklame,tak s CC prožíváš trápení snad min.2 roky,mohl jsi ho vyměnit za jiný model či značku ,ale i po předchozích špatných zkušenostech sis OPĚT vybral CC-čko.
    Buď jsi připitomělý dealer BMW nebo Audi,anebo ti ,s prominutím,j-e-b-e.
    Už vím,kde našel Rytmus inspiraci
    :yes:
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto talio2

      talio2 27.07.2011  18:52

      « Re: K novince a tvému neustálému brečení

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 27.07.2011  22:19

      « Re: K novince a tvému neustálému brečení

      Reaguji na takové připomínky jen málo, ale todle jsem už nevydržel. Asi si neuvědomuješ, o kolik člověk příjde když předčasně splatí úvěr na auto, jinak bys nemohl napsat takovou koninu.
      Při první výměně to bylo 30 tisíc a to jen proto, že jsem si zase vzal úvěr od té samé společnosti jinak by to bylo o dalších 30 víc.
      Po druhé by už nezůstalo u 30-ti litrů, protože bych si další úvěr už nebral a i kdyby, tak zahodit dalších 30 tisíc se mi opravdu nechce. Navíc na vrácení nového auta nemám nárok, protože to je u tohoto druhého auta první vážná závada a není třetí stejná.
      Navíc kolik bych dnes dostal za takové auto které má veselou servisní historii? A za kolik bych koupil jiné? Vem si kalkulačku, když to nejsi sto spočítat z hlavy a pak suď. A než vypustíš z úst další narážku tak se nad sebou prosím zamysli.
      Navíc to beru jako jistou povinost informovat o tom co se děje se skvělým "Das Auto". A pokud se to někomu nelíbí.... je to jeho věc. A podle mne čím méně lidí naletí koncernu VW na jejich pohádku o kvalitních vozech, tím lépe.
      • 00 Reagovat !

        foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

        Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.07.2011  22:50

        « Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

        Vím o kolik člověk přijde u předčasného splacení úvěru,ale pokud jsi měl na 1,8 TSI měl tolik závad (a že jsi jich sem napsal požehnaně),mohl jsi odstoupit od smlouvy,kterou jsi podepsal s dealerem (auto je věc,jako každá jiná) a navíc,nevím,zda mi mi tolik ztracenáho času kvůli opravám stál za ušetřených 30 tis.Já bych jim to auto vrátil,ROZHODNĚ bych nešel po těch zkušenostech do stejnýho modelu a s úvěrovkou bych se domluvil ať to přehodí na jiný vůz.

        btw : jinak co vím,sCC čkem nemají zákazníci problémy
        Krám můžeš koupit i u ostatních značek včetně prémie,nevztahoval bych to jen na koncern.
        Nevím o JEDNÉ běžné značce,která by vyráběla bezporuchový vozy,u každýho se něco najde
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 27.07.2011  22:53

          « Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

          Tak to asi neumíš používat Internet, jen namátkou:
          [odkaz]

          Tady to mělo naštěstí dobrý konec.

          BTW: "Zákazníci"??? To znamená že jsi prodejce VW? Tak už vím odkud vítr fouká...
          • 00 Reagovat !

            foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

            Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 27.07.2011  23:46

            « Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

            Internet používat umím,víc mě zajímají názory lidí,kteří to auto vlastní,net snese vše

            Odhalil jsi mě,jsem prodejcem VW a navíc mám jeho logo vytetované na zádech a lýtku :yes:

            >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ronault-

              Ronault. 28.07.2011  00:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

              Mojito, talia neberu, ten je hodně VW fan, ty méně. Ale až tady budou psát třeba o Fiatu podobně, doběhneš do diskuze a budeš mluvit stejně nebo ti to bude jedno?
              Na forech o konkrétních autech většinou diskutují jejich majitelé, často tam najdeš ty nejužitečnější informace, vím o čem mluvím, sám jej používám.
              To, že se nevyplatí splácet úvěr předem víš, takže chápeš.
              A že si vemeš podruhé stejné auto? Sám jsi teď napsal toto: "Krám můžeš koupit i u ostatních značek včetně prémie,nevztahoval bych to jen na koncern." Pokud navíc tady na tebe ze všech stran lid běžný tlačí, že německé Das Auto je nejlepší a ty přece nekoupíš nějakého poruchového frantíka, itala, co rezne nebo japonce, neb japonec až nakonec, tak se přece není co divit, že volíš stejné auto podruhé.

              Na tvou obranu napíšu, že opravdu nejsi prodejcem VW, i když máš 2 doma :-) To je samozřejmě hloupost.

              Naopak, nediv se jeho reakci, když napíšeš ty jako první, že dotyčnému j-e-b-e. Jestli Rytmuse posloucháš, poslouchej, ale jeho slovník, chování atd. rozhodně do slušné společnosti nepatří a už vůbec ne mezi lidi s kultivované a jakýmsi vkusem. Za ten slovník dnes ti dávám bohužel :no: :no: :no: :-(
              • 00 Reagovat !

                foto Mojito-s-Feferonkou-RSKa-

                Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.07.2011  00:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

                Kdyby psal ságy o Fiatu,Renaultu apod.,napíšu to stejný!Psal jsem to pod dojmem,že si některé jeho ,,závady,,na CC pamatuji a nevěděl jsem,zda se mám smát či brečet.
                Kde jsi pochytil,že lid na nás tlačí,abys koupil VW?Možná bydlím na Měsíci :-O
                Od Rytmuse si něco rád poslechnu,slovník neřeším,to bych nemohl poslouchat rap nebo některé ,,árenbý,, apod.Chová sekontroverzně,aby se o něm mluvilo i psalo a že mu to psousta lidí žere i s navijákem je jejich problém...

                btw : už jsem sem přispěl až moc příspěvky ,dám si zase dlouhej voraz :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto kexxik

                  kexxik 28.07.2011  09:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

                  náhodou mě to baví číst. Určitě je v tom trocha posměchu směrem k VW, mám totiž nejraději japonská auta a VW s japonci nejde dohromady ;-)
                  Náhodou to chce koule, přiznat, žes vysolil mega za kus nespolehlivýho plechu. Většina lidí svoje auto nikdy nepomluví a mají jen dokonalé kusy. Časem zjistíš, že cívku na motoru už umí vyměnit i jejich pes a motorek stěračů má v kufru,kdyby zas náhodou...
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 28.07.2011  09:35

        « Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

        A von ještě někdo věřil pohádce že VW jsou kvalitní jo? >:D :-) >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 28.07.2011  10:33

          « Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

          Hm... teď už ne, ale toto poznání bylo poněkud dražší než bych si přál.... :-(
          • 00 Reagovat !

            foto matii

            matii 28.07.2011  19:19

            « Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

            JJ VW jde dokytek .... Francouzi GO East! >:D >:D >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 29.07.2011  09:32

            « Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

            No vidíš, mě stačilo pár referencí kamrádů a člověk co pracuje v Servisu Audi, škoda, vw a seat kolik tam měli Touranů a Touaregů na záruční opravy a jaká pecka byl Phaeton V10 TDI a obrázek sem si vytvořil dokonalý.
            Nestálo mě to korunu, k tomu šedej, unifikovanej design 85% modelů (CC je světlá vyjimka), předražený ceny a oholená výbava v základu a bylo mi jasné že tohle fakt ne.

            Naštěstí mě nepostihla modní vlna dieslů a po 14dnech s naftovým pětiválcem D5 2,4 Volvo ani nepostihne.
            Zhodnotil bych to asi takhle - stará 2,7 V6 benzín z roku 2001 co sem kdysi míval byla proti tomu luxus, šepot květin a žádnej přiblbej turbo efekt.
            A spotřeba? NO 7,8 průměr na nafták 2,4 pětiválec mi přijde poněkud mimo, když sem s 2,7 V6 benzín měl průměr 8,8 :-)
            Takže děkuju, naftu si nechte.
            • 00 Reagovat !

              foto Tomogo

              Tomogo 29.07.2011  10:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

              No já dal na všechny kecaly o německé kvalitě a pak taky sám na sebe, protože už pár lidí mi tvrdilo, že verze 3C jsou poruchové. Jenže "Já sám to přece vím nejlíp, jaké auto si mám koupit, jsem přece chlap, ne!" ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Barrichello

                Barrichello 29.07.2011  15:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: K novince a tvému neustálému brečení

                No znáš to starý heslo : za zkušenost se draze platí no. Ale aspon je to poučení pro příště.
  • 00 Reagovat !

    foto burnfly

    burnfly 29.07.2011  10:50

    Kvalita CC

    Nechci se účastnit nějakého flamu, ale o kvalitě CC nemám dávno valné mínění, a tohle auto mi to jen potvrzuje. Často lítám přes celou republiku (Plzeň-Praha-Brno-Ostrava) tam a zpátky, a po francouzské provenienci jsou CC nejčastěji odstavená auta na dálnici. Můj rekord jsou 4 v jednom dni, kdy majitelé jen okolo vesele pobíhali a čekali na odtah...
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 29.07.2011  11:15

      « Re: Kvalita CC

      No jak tak koukám, tak můžu být ještě rád, že jezdím.... Asi od VW musíš koupit auto minimálně za 3 mega aby to snad jezdilo >:D

      Ale abych byl spravedlivý, tak jsem měl jednou půjčeného Golfa a působil na mne kvalitním dojmem. Nikde nic nedrnčelo a jezdil moc pěkně. Roztomilé autíčko. Jak je to ale z obecnou kvalitou Golfů nevím, třeba je to lepší, než u Passatů.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 29.07.2011  19:16

        « Re: Kvalita CC

        Nevím, proč si pořád dokola kupuješ ty nespolehlivé VWčka... Já si koupil spolehlivé a jsem bezproblému >:-[] :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 06.08.2011  18:00

          « Re: Re: Kvalita CC

          Já ti ani nevím, prostě si nemůžu pomoct....
    • 00 Reagovat !

      foto Stejsn

      Stejsn 29.07.2011  11:35

      « Re: Kvalita CC

      Taky se nechci účastnit nějakého flamu, ale čtyři auta odstavená na dálnici jsem za jeden den nikdy neviděl, natož aby byla stejného typu. Nebyly to náhodou nové passaty naložené na traileru? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Barrichello

        Barrichello 29.07.2011  15:24

        « Re: Re: Kvalita CC

        Já byl svědkem, jak kámošovi na servis volali dva chlápci s Citroenem C5 během 7minut!!!! - obooum klekla hydraulika.

        Takže ono je možný leccos.
  • 00 Reagovat !

    foto N6600

    N6600 03.11.2011  21:03

    Klobuk dole

    K Tvojej recenzii som sa dostal nahodou a musim uznat, ze je to riadne silna kava... Sice nemozem hodnotit, tak aspon takto za text davam 10b a za fotky tiez 10b.

    Mas moj obdiv za trpezlivost. Ja osobne by som ho uz zaniesol za mesto a zapalil ho >:D V kazdom pripade Ti ale prajem, aby si si "kalich horkosti" uz dopil a aby Ti to auto zacalo konecne robit len radost.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 14.11.2011  13:54

      « Re: Klobuk dole

      Díky moc. Taky si přeju, aby to už skončilo. Pevně doufám a věřím, že jsem si svůj kalich hořkosti již dopil až do dna.
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 11.02.2012  06:17

    Klakson

    Klakson STRATIL dech... 8-s Asi není sám co něco ztratil... >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Brandon-Walsh

      Brandon Walsh 11.02.2012  07:14

      « Re: Klakson

      ta novinka o klaksone uz je na smiech, dam ti jednu radu auto s ktorym nie si spokojny sa da aj predat ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Tomogo

        Tomogo 11.02.2012  07:37

        « Re: Re: Klakson

        Píšu tady o všem, co se mi s tím "DAS AUTO" stane. Toto je určitě menší závada, než když mi dávali novou spojku, když se přiznali, že ta vadná spojka byla z výroby, ale proč bych měl jednu závadu, stavět nad druhou? Ostatně u klaksonu jde zrovna o věc bezpečnosti. Tak že ač to je technicky jistě pitomost, tak je to možná důležitější než ta spojka.
        A co se týče prodeje se budu opakovat, ale auto mám na půjčku a předčasné splacení by se mi nevyplatilo.
        Udivuje mne, jak jste všichni napružení a jakmile vám někdo šlápne na kuří oko se značkou VW, hned startujete jako vosy.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 11.02.2012  07:23

      « Re: Klakson

      Omlouvám se, již opraveno.
  • 00 Reagovat !

    foto Kjirka

    Kjirka 13.03.2013  11:06

    Konec příběhu ?

    tak tedy po dlouhé době : Tomogo snad už má klid a auta se zbavil. Nikdy jsem ho nepodezíral, že kecá, jen prostě hnal každou pitomost, která se na autě vyskytla, do absolutní, neadekvátní krajnosti. Já už jsem Passat CC taky prodal, ale moje zkušenosti jsou zcela opačné. Až na věci zaviněné mnou samým, s tím autem nikdy naprosto nic nebylo. Vyvovozovat z toho nelze ovšem taky nic, protože jeden kus se povede, druhý ne. Zrovna tak ale nelze paušálně tvrdit, že VW dělá nekvalitní auta, když mám pouze tu jedinou, individuální zkušenost. Recenze typu "jedna paní povídala" má podobnou hodnotu asi jako svědectví o 4 odstavených CC u dálnice v jednom dni.
    • 10 Reagovat !

      foto autak

      autak 28.03.2013  10:48

      « Nevěřícně čtu

      Do budoucna si chci koupit Passat CC 2.0 TDI 4MOTION 103kw 2008-2010 a říkám si, že to snad ani není Passat.3C máme doma, r.v.2007.Téměř žádný problém co tu Tomogo píše nemá.Zvuky od přístrojovky se občas ozvou, ale na kostkách žádný hluk co popisuje.Spíše to vypadá, že mu Passat není souzenej, protože si neumím vysvětlit to, že máme B5,B6 a ani s jedním není problém.Určitě bych neřekl, že VW dělá nekvalitní auta.Podle mě na ně prostě nemá štěstí.
  • 10 Reagovat !

    foto Kjirka

    Kjirka 01.11.2013  20:31

    moje nová zkušenost

    zase po čase. V březnu jsem prodal Passat CC s nájezdem 115 t. km a protože jsem byl opravdu spokojen, koupil jsem si nový model CC. Dneska mám najeto 20 t. km a opět si nemůžu stěžovat.
    Jo, snad ještě něco závěrem. V tuto chvíli je tady 5 dalších recenzí majitelů Passat CC. Ani jeden neuvádí téměř žádné závady.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 14.02.2014  22:10

      « Re: moje nová zkušenost

      Závist.... ;-) Já už mám dvanáctou závadu po 63000Km.
  • 00 Reagovat !

    foto MartyStep

    MartyStep 17.03.2014  19:29

    Kritika

    Kritika je dobrá věc, speciálně tady je to o tom aby jsme se dozvěděli mouchy před koupí a to chválím ! ale na druhou stranu mi přišla reakce na křivý výfuk a anténu přehnaná nic co by stálo za to aby někoho "polil pot". :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 18.03.2014  02:58

      « Re: Kritika

      Možná máš pravdu, ale u auta za mega nechci mít křivou anténu. A ten pot mne polil, protože jsem si v tu chvíli uvědomil, že jsem koupí druhého CC asi udělal chybu. Bohužel se mé obavy potvrdily a tak můj pot byl opoTstatněný.... :-(
  • 00 Reagovat !

    foto Jetty

    Jetty 20.03.2014  08:10

    Hehe

    Tak vypadá spokojený zákazník. Tvé novinky mě fakt baví :yes: Snad už jen vyrazit na nějaký sraz fanoušků VW >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Brandon-Walsh

    Brandon Walsh 06.11.2014  07:05

    cc

    teda, prečo kvôli lúpajúcemu senzoru meniť nárazník to som nepochopil >:D
    kamarát bol chipovať auto, mali tam CC 1,8 TSi DSG, pýtal som sa či je to majiteľa firmy na čo mi odpovedal auto tu stojí 1,5 roka, ročník 2011, najazdených okolo 30 000 km, nemá výkon, prevodovka neradí, VW dáva od toho ruky preč, on skúšal všetko možné z auta nedokáže dostať ani 150 koní, tak tam stojí a čaká na zázrak
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 07.11.2014  10:54

      « Re: cc

      Tak to je síla, nekup to za tu cenu, to se opravdu vyplatí ;-)
      Naštěstí mě auto vždy dovezlo, ale mám z toho taky strach. Už jsem slyšel mnoho podobných historek, jak VW Passat CC je poruchový, elektronika v kýblu, motory na s.ačku... Mě zůstává jen u hučících brzd, ložisek, drnčící palubky a jiných pytlovin.
      Ale i tak by auto za mega mělo být o něčem jiném, než o stálých problémech, třeba i typu loupacící se barvy apod....
      • 00 Reagovat !

        foto Kjirka

        Kjirka 12.06.2015  21:23

        « Re: Re: cc

        [potlačený obsah - obsah příspěvku zásadním způsobem odporuje pravidlům použití a byl administrátory potlačen]
    • 00 Reagovat !

      foto Kjirka

      Kjirka 12.06.2015  21:02

      « cc

      no, neříkám, že se nemůže stát, ale asi by stálo zato, znát celou genesi toho auta. Pokud to auto mělo tak zásadní nedostatek a bylo v záruce, tak by to VW zcela jistě řešil. Vkrádá se ale možnost, že si to majitel nechal načipovat, někdo mu to zprasil, motor šel kukat a VW v takovém případě dá pochopitelně ty ruce pryč. To bych se ani nedivil. Ono je potřeba znát vždycky i to pozadí.
  • 00 Reagovat !

    foto michalpneu

    michalpneu 20.01.2015  23:49

    cc to celé na druhou

    ...tak tohle jsem si se zájmem přečetl a fakt teda smekám, já bych jim to tam šel rozstřílet. Faktem je, že passat CC je extrémně nepovedené auto. Protože podobné zkušenosti má více lidí, kolik zákazníků mi říkalo, že takovou sračku by snad jinde nenašeli, mám tu pána, který má černého a když mi vždy při přezutí vypráví, co se mu tam podělalo, tak to snad ani není možné. Jemu dokonce i za jízdy zůstala v ruce šaltpáka. normálně mu upadla hlavice.

    Hučící ventilátor je od ložiska, počítám, že Ti to dělá hlavně teď v zimě, protože ložisko je ráno prochladlé. Tohle jsem taky u jednoho CC slyšel.

    tak upřímnou soustrast! a příště držím palce s lepším vozem.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 21.01.2015  15:25

      « Re: cc to celé na druhou

      díky.... :-)
      • 00 Reagovat !

        foto vwvwvw

        vwvwvw 17.04.2015  11:21

        « das auto :)

        tak jsem si to dnes celé přečetl a musím říct, že mě to od Tomoga celkem nepřekvapuje a to ani styl, jak to popisuje.
        Stal jsem se nedávno také majitelem passatu jen 2.0 tdi kombi b6 a musím říct, že mě vlajková loď od vw teda zklamala. Z venku vypadá fakt dobře, ale interiér je hroznej.
        Vržou mi tam snad všechny plasty a dokonce i roleta v kufru- ta je nejhorší.
        jinak jízdní vlastnosti jsou celkem dobré, tam výhrady nemám.
        tím chci říct, že za mega chci mít auto v pořádku a to i včetně rovné antény na rádio.
        já ho koupil za 180000,- takže prkotiny už fakt neřeším.
        • 00 Reagovat !

          foto Kjirka

          Kjirka 12.06.2015  21:09

          « Re: das auto :)

          pane kolego, ty sis koupil starej střep, kterej má pravděpodobně x set tisíc km za sebou. Jinak by to taky nestálo takový ničemný peníze. Tak proč to probůh vůbec zmiňuješ ?! VW je s tímhle u B6 pověstnej a jestli to je ta největší vada na kráse, můžeš si spíš gratulovat.
          • 00 Reagovat !

            foto vwvwvw

            vwvwvw 25.06.2015  16:17

            « Re: Re: das auto :)

            Proč myslíš že střep? b6 je střep? to se mi moc nezdá... skoro 200 tis je pro tebe na 9 let hodně nebo málo? Nechápu.
            Řekl jsem jen svůj názor, před tím jsem měl 15 let staré auto a uvnitř nevrzalo nic, tak mě to jen trochu zklamalo. Jinak proti VW nic nemám, jsem spokojený.
            A kolik stálo když bylo nové? Že by skoro mega?
            Tobě by to ale asi nevadilo vysypat na stůl mega a pak sednout jak na 30 let starou postel..:)
            • 00 Reagovat !

              foto Kjirka

              Kjirka 28.06.2015  09:42

              « Re: Re: Re: das auto :)

              9 let starý auto je pro mě "starej střep", takže děkuju, žes mi ten věk potvrdil. A 200 t. km za tu dobu skutečně není moc, za předpokladu, že to je údaj pravdivý. Protože ale 95% takových ojetin je stočených, tak nejspíš ani to tvoje není výjimkou. A každá modelová řada snad u každé automobilky na světe, má nějaký slabý místo. U B6 to mimo jiné bylo to vrzání. A protože o tom něco vím, tak říkám, že to vrzalo skoro všem. Výjimkou je spíš opak. Bez ohledu na to, kolik auto stálo. Prostě to tak je. Ale jak jsem řek, B6 v modelovým ročníku 2006 má úplně jiný pasti, takže nějaký vrzání je zcela podružná záležitost.
              • 00 Reagovat !

                foto vwvwvw

                vwvwvw 02.07.2015  16:26

                « Re: Re: Re: Re: das auto :)

                Jo jo, vpoho, máš pravdu, právě proto jsem to i tak v tom prvním příspěvku psal. Že to jsou prkotiny, i když chvilkama otravné.
                No, ale na druhou stranu koupit to auto za milion, nebo i jiné, tak by mě to ale dost štvalo.
  • 11 Reagovat !

    foto Barry-Lyndon

    Barry Lyndon 19.03.2015  14:21

    ono to možná nebude až tak úplně CC jako spíš VW

    protože v úplně jiném autě (Golf 6 1.2TSI s adaptivním podvozkem, kupováno jako nové, nyní najeto asi 50tis km) pozoruju řadu podobností. Hlavně pak to drnčení úplně všeho v interiéru (palubka, všech 5 dveří), které v jistých momentech opravdu dalece překoná i Škodu 110 mých rodičů, ve které jsem se vozil jako dítě před více než 30ti lety. Ale Golf je za cca třetinové peníze, takže tam to člověka až tak netankuje... ale křáp je to taky, to je fakt.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 25.09.2015  17:06

      « Re: ono to možná nebude až tak úplně CC jako spíš VW

      Tak to je fakt už na nic, protože mi Golf připadal jako jedno z povedenějších VW aut.
  • 10 Reagovat !

    foto farrel22

    farrel22 03.08.2015  19:14

    bojuj

    Tak tyhle problémy nezávidím tedy.... ;-\ jen bojuj :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 25.09.2015  17:09

      « Re: bojuj

      Díky. Bojuji už jen tím, že tu píšu tento článek. Mne by opravdu zajímalo, jestli to jsou dnes obecně všechna auta, nebo jen VW šel takto do kytek. Co si potom má člověk koupit, aby nebyl potom takto napálen...
      • 00 Reagovat !

        foto steakozrout

        steakozrout 26.11.2015  09:51

        « Re: Re: bojuj

        někde v koutku duše si říkám, že snad aspoň Mercedes ještě dokáže udělat aspoň trochu slušný auto.
        V dnešní době ti řekne ke každý značce kde kdo že to stoji za starou bačkoru tak kde pak vybírat....
  • 10 Reagovat !

    foto rmt

    rmt 23.09.2015  05:30

    Prkotiny

    Bud rad ze to jsou jen drobnosti. Ale věřím ze to je otrava. To nám teď měnili zase motor u T5ky. Po 150k km a řekli nam ze je to velmi slusnej výsledek a ze můžeme být spokojeni. Co k tomu dodat. VW patři k podprůměru spolehlivosti a k nadprůměru ceny.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 25.09.2015  17:04

      « Re: Prkotiny

      Počkat, u T5???? To má normálně najezdit v pohodě 1/2 milionu, ne? Tak to je masakr!
      • 00 Reagovat !

        foto rmt

        rmt 26.09.2015  08:27

        « Re: Re: Prkotiny

        No půl milionu by najezdit měly, ale ani u jednoho se nám to nepovedlo. O dost víc nám bez problémů najezdil master, trafic i oba tranzity. Na druhou stranu je to variabilitou super, spaní v aute, da se tam všechno a v edici 25 to i docela vypadá. Bohužel to moc nejezdi :-)
  • 01 Reagovat !

    foto orgasmic

    orgasmic 16.08.2016  03:32

    Spolehlivost

    Ahoj, CC opravdu není ethalonem spolehlivosti, je toho plný internet.
    Ale musíš to brát tak, že za estetičnost se trpí.
    Ženy to mají stejné s krásnými věcmi, kterí nebývají pohodlné, ale jsou pěkné, tak to vydrží >:D

    Jinak já mám už 4. auto s 2.0TSi (OIIIRS) a max spokojenost.
    Perfektní pružnost, dobrá spotřeba.

    Co bude příští vůz, jestli tento prodáš?
    Asi k němu po té době máš vztah, ale asi bych ho raději poslal pryč...přece jenom přes ty závady nepůjde o kvalitní vůz, tak aby nebylo otázkou času nějaká větší závada.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 16.08.2016  23:15

      « Re: Spolehlivost

      Ahoj,
      abych řekl pravdu, tak nemám nic vybráno. A jsem z toho docela otrávený, potřebuji kombíka, ale jak tak sleduji trh, tak jsem zatím žádného favorita nenašel.
      Chtěl bych něco ojetého, s lepším podvozkem a přibližně se stejným výkonem. Samozřejmě v benzínu.
      • 00 Reagovat !

        foto orgasmic

        orgasmic 18.08.2016  05:24

        « Re: Re: Spolehlivost

        Výborný je Leon ST FR s 1.8TSi a adaptivním podvozkem ;)
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 31.10.2016  20:15

    autorizovane servisy

    Nezobecnoval bych o autorizoanych servisech, ale to co pises, je uz docela pres caru. Ten konkretni servis bude mit urcite svuj podil na stavu vozu.
    Kazdy servis nese zaruku 2 roky, ale dokaz jim to. Kdo vi, jaky napr olej tam davaji.
  • 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 09.11.2017  09:02

    Svíčky

    Neviem ako VW ale na toyote Auris sú sviečky v servisnom pláne po 90 000km - holt na niektorých autách sa menia aj po 60 000. Takže 120 000 mi príde úplne v pohode.
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 09.11.2017  09:33

      « Re: Svíčky

      Asi myslel cievky za vyrzia iba 120tisickm.
      Vyhoda je, ak sa daju menit jednotlivo? Na niektorych autach iba cely modul.
      • 00 Reagovat !

        foto Jetty

        Jetty 09.11.2017  10:34

        « Re: Re: Svíčky

        No pokud myslel cívky tak 120tis km je málo. Ovšem pokud svíčky měnil poprvé, jak píše ve 120tis km (celou historii recenze jsem nestudoval), tak si za to může sám. Svíčky by se měli měnit nejlépe po 60tis km, protože jakmile mají opálené kontakty, nebo jsou ve špatném technickém stavu, tak nadměrně zatěžují zapalovací cívky a ty pak odejdou... Tohle byla vlastnost už 1.8T - neměníš svíčky, budeš měnit cívky. Se divím, že už si to na VW fóru dávno nepřečetl. Bohužel zanedbaná údržba se nikdy nevyplácí.
        • 00 Reagovat !

          foto Tomogo

          Tomogo 10.11.2017  13:20

          « Re: Re: Re: Svíčky

          Svíčky jsem měnil podruhé, respektive servis jednou, někdy kolem 60 tisíc (alespoň doufám) a já nedávno ve 120.
          • 00 Reagovat !

            foto Jetty

            Jetty 10.11.2017  16:25

            « Re: Re: Re: Re: Svíčky

            Tak potom je otázkou, jak píšeš - zda je vůbec vyměnili, nebo mě ještě napadá, jestli se na té cívce nepodepsaly ty špatné, co jsi s nimi měl problém.
            Je ale možnost, že při tvém štěstí s tímhle autem odešla i sama 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 10.11.2017  13:16

      « Re: Svíčky

      Opraveno, myslel jsem opravdu cívky.
  • 00 Reagovat !

    foto lebopreto

    lebopreto 10.11.2017  10:46

    Obdiv

    Zdravim,
    musim uznat ze zavidim Vasu trpezlivost s autom. Ja by som ho uz davno zhodit z utesu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 23.11.2017  23:09

    Rádio

    To by mě naštvalo, s tím rádiem. Jakoby nestačilo, že se člověk musí otravovat s pojišťovnou a servisem kvůli pitomé fetce, ještě ho o*ebe i ten servis.
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 24.11.2017  08:17

      « Re: Rádio

      To nové barevné provedení není zas tak špatné (je to o zvyku), ale pokud opravdu nemá automatické nastavení úrovně jasu displeje, tak to musí být otravné v noci... nebo naopak špatně čitelné přes den :-( A nejvíc nas*re, že si to člověk ani nezavinil sám. Sekat jim ruce kr.ténům :-!
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 04.01.2018  17:34

    vw

    člověk by řekl, že to auto máš buď kvůli téhle recenzi, aby si mohl nás mohl informovat o spolehlivosti VW nebo se ho už prostě a jednoduše nedokážeš srdcem zbavit :))
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 10.01.2018  23:36

      « Re: vw

      No, trochu obojí. Ale hlavně si vždy řeknu, tak teď do toho trochu nasypu a ono mi to bude zase pár let sloužit, když už to stálo tolik peněz. A najednou další průšvih. A tak to jde pořád dokola. No a taky jsem vždy měnil auto cca po pěti letech a řekl jsem si, že to jednou zkusím déle. A VW se zdálo dobrým kandidátem, když je to tak spolehlivé, že? ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 25.01.2018  14:07

    prevodovy olej

    Autorizovany servis prevodovy olej nemeni - resp to nema predepsane u pravidelnych prohlidek. Bylo to moc drahe ve flotilovem srovnani v "ekcelu" ktery dela kazda flotilova magerka a podle toho se kupuji auta.
  • 00 Reagovat !

    foto dadasada

    dadasada 30.01.2018  10:56

    náklady

    za 9,6 Kč/km nejezdí ani naše firemní BMW 740 (rok výroby 2017, původní cena 4,5 mio) :D.

    Máš trošku Rolls Royce mezi obyčejnými auty :-)
    • 00 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 30.01.2018  12:36

      « Re: náklady

      Taky si náklady eviduju a na své starké Octě 1,9 TDi po 345000 Km jsem se poprvé dostal pod 4 Kč/km. To ale včetně všech pojištění, dálničních poplatků doma i v cizině a pokut. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto Tomogo

        Tomogo 30.01.2018  12:48

        « Re: Re: náklady

        No a to já tam ještě ani to pojištění nepočítám. Ale protože jsem z pojistky už dvakrát čerpal v celkové hodnotě 160 tisíc, tak na tom nula od nuly pojde. Ale pokud bych to tam započítal, byl bych na tom o dalších 1,14,- Kč na kilometr hůř. ;-)
        No možná tam tu pojistku taky šoupnu, jen pro pořádek.
        • 00 Reagovat !

          foto Verny-2013

          Verny_2013 17.01.2019  19:49

          « Re: Re: Re: náklady

          Jen pro info, po prodeji Sportsvana jsem dopočítal náklady za 4 roky provozu a vyšlo mi to komplet na 5,09 Kč/km. Detaily mám v aktualizaci recenze.
          • 00 Reagovat !

            foto Tomogo

            Tomogo 17.01.2019  20:34

            « Re: Re: Re: Re: náklady

            Šťastný to člověče :-)
  • 00 Reagovat !

    foto vondry87

    vondry87 04.02.2018  10:17

    Servis

    Ahoj, zrovna rozmýšlím, kde budu servisovat svého Passata, tak bych rád věděl, kam (ne)jezdit. Tys celou dobu (i přes zjevnou nespokojenost) servisoval na Proseku, nebo jsi zkoušel i další pražské servisy a takto tragicky jsi dopadl všude? Já auto koupil v Jihlavě, tak při nejhorším budu jezdit tam no. To, co tady čtu, mě docela děsí, ale zase bych rád servisoval u autorizovaného servisu, aby auto mělo věrohodnou historii a snadno jsem ho za pár let prodal.
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 05.02.2018  11:02

      « Re: Servis

      Předem upozorňuji, že toto je pouze můj názor.
      Nikomu nic nevnucuji a jedná se pouze o sdělení osobních poznatků:
      Prosek - nikdy, tam nejezdím od koupě druhého CC.
      Jarov - tam mi zničili levé dveře u řidiče.
      Zrušený servis v Počernicích - hrůza, tam mi zničili brzdy.
      NH Car - taky nedoporučuji - Tam sice nic nezničili, ale taky nic neopravili. Vlastně jsem do nich jen sypal peníze a výsledek žádný.

      Dnes druhý neautorizovaný. Ten první taky nic moc... nedokázal pořádně opravit brzdy.
      • 00 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 05.02.2018  19:32

        « Re: Servis

        Díky moc za osobní zkušenosti! Ač moc pozitivně tedy opravdu nevyznívají. ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 08.06.2018  09:48

    oprava 2.0TSI

    Tak jsem zvedav na vysledek, podle toho, co jsem cetl, tak kompletni a snad dozivotni oprava stoji kolem tech 70. To si budes platit sam? Nebo jenom nechas vymenit nejnutnejsi a pujde pryc?
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 08.06.2018  12:20

      « Re: oprava 2.0TSI

      Celá oprava 85 a platím to sám, myslím že bych z VW s jejich přístupem asi nic nevytáhnul...
      Takže je to opravované pořádně. Chci aby to jezdilo. Ale prodej už bych taky potřeboval, pomalu koukám po něčem praktičtějším. Ale nechci to prodat za každou cenu, buďto se to prodá za slušnou cenu, nebo vůbec ne a nechám si ho dokud bude se nerozpadne.
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 25.04.2019  14:46

    Novy majitel

    Novy majitel vedel co kupuje nebo se porad tesi z kvalitniho nemeckeho Pasika?
    • 00 Reagovat !

      foto Tomogo

      Tomogo 25.04.2019  18:39

      « Re: Novy majitel

      Řekl jsem mu o autě všechno, nesnažil jsem se nic skrývat. Prostě jsem mu vyjmenoval závady a že jsem je všechny opravil. Včetně generálky motoru, brzd atp... Ostatně vše je opraveno a myslím, že nekoupil špatně. Taky jsem mu řekl, že s VW nemám dobré zkušenosti a že kupuju Subaru.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…