BMW řada 1 (2007)
27.3.2011Když jsme společně s přítelkyní před necelými dvěma lety vybírali, co by nahradilo do té doby skvěle sloužící Fabii RS, která si své spolehlivě…
BMW 130i (MrBeranek)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
pradeda777 07.10.20 11:28
« BMW 130i
Hezky napsáno...palec hore....a trochu pozdě s mojí troškou do mlýna. Já koupil M140i v roce 2016 a chtěl bych si postesknout, že v tu dobu bohužel nebyla v nabídce pěkná červená jako ta Tvoje. Musel jsem se spokojit s AW, která na druhé straně je tradiční BMW barva. Na vůz jsem postupně přidal M performance samosvor, řadičku a nějaké polepy. Navíc jsem "pořídil" 3D karbonovou folii na střechu a ochranou folii na předek a dveře. Jediný, ale dost podstatný problém vidím v sedadlech, které jsou na dlouhé cestování nevhodné/nepohodlné. -
šmoula nešika 04.09.13 16:44
« Bávo
Silný, odolný a hezky znějící atmosférický šestiválec, pohon zadních kol, fešná kola... Ano, je to hatchback, ano, nemá to to úplně nejultimátnější řízení, i když věřím, že bude také fungovat skvěle, a ano, kreslil jej Chris Bangle. Ale za ta léta jsem tomu designu začal přicházet na chuť a v červené s těmi koly a emkovými doplňky vypadá prostě skvěle. Trochu se na fotkách vyhýbáš přídi... Ale kdo tím jel, říká, že to je opravdové BMW - díky respektivě naproti výše zmíněnému. Přeji hodně radostných kilometrů. :-) -
MrBeranek 19.04.13 13:32
« Re: Re: Xenony bez ostřikovačů???
Ostřikovat můžeš i jen sklo (bez současného ostřikování světel). Páčka ostřikování má dvě polohy (méně - jen sklo, více - i světla). A protože ostřikování světel zbytečně odčerpává vodu, a to hlavně v zimě, kdy je větší spotřeba, prakticky neostřikuju na trojce (kde jsou xenony i s ostřikovači) světla nikdy a zdá se, že jim to nevadí. :-) A že to někdo napsal do "zákona", to mne skutečně netrápí. Jsem právník a věř, že je tam napsána spousta zbytečností.
Ale poptám se v servise, jak to udělali. :-) -
Bully_ 18.04.13 22:44
« Re: Xenony bez ostřikovačů???
Pokud jde o svetlomet urceny pro xenony, pak je to samozrejme :yes: .
Ostrikovani mit auto vybavene xenonovymi vybojkami proste musi, pokud uz ti jsou sumak ostatni ucastnici provozu, pak ti to narizuje i zakon.
Kdyz ostrikujes celni sklo, automaticky se soucasne s nim ostrikuji i ty svetla, to snad zvlast (jenom svetla) ani na zadnem aute nejde. Mozna proto sis te namrazy nevsiml, ona se vetsinou tvori na skle i tech svetlometech soucasne a prave proto je cela soustava propojena.
Naklapeni svetlometu poznas 1/ ze ti pri prestavbe fakturovali i montaz naklonovych cidel na napravy (to bys na cene 100% poznal :-) ) 2/ ze bys mel mit odpojeny prepinac manualniho serizovani vysky svetel. -
MrBeranek 18.04.13 22:18
« Re: Re: Xenony bez ostřikovačů???
Jsou to originální (natáčecí) bi-xenony BMW a dělal to autorizovaný BMW servis, takže předpokládám, že vědí, jak to mají udělat, tudíž bych tomu neříkal "bastl sada". :-) A automatické naklápění určitě mají, protože při startu se vždy přizvednou do požadované výše (chovají se úplně stejně jako ve trojce, kde jsou přímo z výroby).
A navíc, celý ten světlomet je jiný a originální pro xenony. Původní světla mi celá (tj. celé světloměty) mi zbyly, takže se to chová jako standardní xenony.
Jinak jsem si nikdy nevšminul, že by se na nich v zimě tvořila námraza. I na trojce, kde ostřikovače jsou, světla stejně nikdy neostřikuju (vždy jen sklo) a evidentně jim to nijak nevadí, takže ty ostřikovače tam jsou zjevně jen pro lepší pocit. :-) -
Bully_ 18.04.13 17:37
« Re: Xenony bez ostřikovačů???
A automaticke naklapeni parabol maji taky? Kdyz uz ostatni oslnujes tim, ze svetlomet neni urceny pro xenon (musi mit prislusne oznaceni, protoze se ve svetlometu pro halogenovou zarovku lame svetlo jinak), urcite splnujes aspon tu podminku aut. naklapeni :yes: Ze se ti v zime vytvari na svetlometu namraza (halogenova zarovka hreje a zabranuje tomu, xenonova vybojka je studenejsi a potrebuje vysokotlake ostrikovace prave i z tohoto duvodu) je uz tvoje vec.
Jinak se to ted v CR kontroluje prave cim dal vic, policiste vi moc dobre kam se maji divat a co hledat. Jenom asi malokdo ceka bastl sadu u podobneho vozu. -
deolator 17.04.13 14:34
« Xenony bez ostřikovačů???
Kdysi dávno jsem měl tu trpělivost a celou recenzi jsem si přečetl. Autíčko je to perfektní. Znovu jsem si to tedy přelouskal. Teprve až nyní jsem si ale všiml, že ty xenony nemají ostřikovače! Jakpak se potom dělá technická? To přece nesmí být :-O -
MrBeranek 15.04.13 22:01
« Re: Samosvor-Quaife
Spokojený jsem velmi. Velmi znát je to v zimě, kdy úzké zimní gumy mají permanentní problém s trakcí. Pro optimální fungování je lepší vypnout DSC, protože někdy mám pocit, že se při zapnutém DTC (s plně zapnutým DSC ani nejezdím) samosvor a elektronika "dohadují", ale na kola samozřejmě v tu chvíli nevidím, takže to už DTC možná brzdí prokluz obou kol. Jak krásně funguje, je pak možné si užít za mokra a na sněhu, kdy se dá jednička ladně vodit jen plynem. :-)
Jinak instalace byla v pohodě. Zadal jsem to servisu, udělali, namontovali, žádný problém. Jen mi tehdy doporučovali silnější stabilizátory, tak jsem vzal HaR. -
Filip . 12.01.13 15:59
« Pomoc
Kamarat si nechal nedavno cipovat A3 automat , vyzera to ze odisla spojka pri zaradovani z N do D auto skubne , to iste nastava pri preradeni z 1 na 2 ale nie az v takej miere. Vyzera to na spojku alebo mechaniku auto uz nie je v zaruke ale audi tieto diele meni pretoze su vadne z vyroby . Podstata problemu je ohladom cipu zistia to v servise ? Moze byt problem co sa tyka odmietnutia bezplatnej vymeny ? Dakujem :-) -
JanPribik 04.04.11 18:08
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bullshit
Pardo, zbytečná instalace LSD určitě není, spíše bych JÁ!(každý jsme jiný), podle svých zkušeností volil odlišnou posloupnost úprav a auto cizeloval jako okreskový stroj. A tady je určitě místo LSD až za nastavitelným podvozkem. LSD je spíše nutný u každé silnější předokolky. U RWD jde spousta věcí řešit citlivou prací s plynem a využitím potenciálu auta bez ohledu na to jestli má LSD nebo ne. Proti tomu, že LSD je v zimě přínosem, nemám výhrad. Ovšem RWD v zimě je vždycky kompromis, jiný názor - u majitelů BMW hojně oblíbený - je nesmysl a lhaní sám sobě.
Ono na rovinu dlouho jsem jezdil s 911 997 bez LSD a na jeho absenci jsem si stěžoval jen párkrát a v extrémních situacích... teď každodenně v létě jezdím s autem s LSD a vadí mi spíše nepoddajnost podvozku a jeho přílišná prkennost na naše silnice - sice to, jak MrBeranek píše, není chyba auta, ale auto můžu změnit, cesty ne
Samozřejmě na okruhu je to jiná káva...a tam LSD má smysl. Kdo ovšem bere svoje auto - jakékoli - na limit na běžné silnici je v mých očích blázen se zastydlou pubertou.
.