Toyota Corolla (2019)
20.4.2019Auto bylo potřeba nové ani ne kvůli stáří předchozího, ale kvůli prostornosti a našemu třetímu přírůstku do rodiny. Do současného Aurisu TS se prostě 3…
Toyota Corolla (Mikesus)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Mikesus 09.06.20 12:58
« Re: To zni jako vyzva :)
Tak tobě stačí přepnout do EV a máš vyhráno >:D >:D
Teď trochu vážně, člověk musí mít štěstí na provoz, počasí, semafory atd. Ale ze Zličína mi zatím nejlepší přijde po Plzeňské dolů na Smíchov a po nábřeží k Hlávkovu mostu a magistrále. A samozřejmě na konci byla úplně prázdná baterka, tedy v Corolle 3 čárky, na 2 to už nepustí.
Zkoušel jsem i přes Bílou Horu, ale tam je nevýhoda, že člověk musí ještě trochu do kopce.
Zkoušel jsem to samé i s CHR 1.8 HSD, ale dolů jsem dojel za 2,8, což mne dost překvapilo, jestli je důvod v aerodynamice ( corolla zrovna s cx 0,33 nijak neexceluje ) nebo poloviční baterce, to nevím. na druhou stranu, do kopce zpět ta 1,8 to dá o litr míň, Corolla za 6, CHR za 5.
Když tu budeš, ozvi se, když budeš mít chvilku, pokecáme. Předpokládám, že jezdíš k Louwmanovi, mám to k němu cca 3 minuty z domova. -
Mikesus 11.05.20 20:27
« Re: Pochybná spolehlivost Toyoty
Jj vypnout se dá úplně vše, včetně ESP, a dokonce si to i pamatuje. I když je pravda že Toyota je upípaná.
To nastartování mne vzdy pobaví, když si za volant sedne někdo, kdo není s hybridem zvyklý.
Až někdy dorazíme k tobě na sever , třeba si troufneš víc na širších silnicích. A to ti i vypnu úplně všechny asistenty.
-
Mikesus 05.05.20 19:19
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rána od nápravy ????
Mně to taky neudělá vždy, třeba teď skoro půl roku už to nebylo ani jednou. Stane se jen opravdu při intenzivním brzdění z malé rychlosti, kdy přednáraz detekuje potenciální překážku. Můj odhad je hraniční rychlost 40km/h, při vyšší mi to nikdy neudělal, a spodní limit byl 30, níž opět bez problému. Jako téměř jistotu, kdy to nasimulovat je jet úzkou uličkou mezi zaparkovanými auty cca 35 a pak na to dupnout.
Já to měl na nejcitlivější, to taky mohlo přispět. -
-
Jopino 04.05.20 13:26
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rána od nápravy ????
Přesně, tak si to takhle vysvětluji. I s HR-V se mi stala stejná věc, když ve "vracečce" najela dodávka do mého jízdního pruhu a předkolizní systém auto razantně přibrzdil. Zvuk, jak bych spadl oběmi předními koly do výtluku ve vozovce, dopněný o hrubé vibrace. To byla první zkušenost. Druhá už mi zachránila "čumák", to když jsme byli na výletě a já hledal jednu odbočku. Na okamžik jsem se podíval vlevo a předkolizní systém mi "zadupnul" brzdy (v mžiku jsme stáli), protože řidič předemnou nečekaně zastavil. Přínos. Nebýt toho, mám auto rozbité.
No a po těch zkušenostech a po tom, co mi "udělal" Civic, bych opravdu tipl, že to, co se stalo Tobě, bude zásah předkolizního systému. Vypnout, alespoň u Hondy, na rozdíl od dalších asistenčních systémů, precrash nejde. -
Mikesus 04.05.20 00:39
« Re: Re: Re: Re: Re: Rána od nápravy ????
To samé vysvětlení mám zatím z Toyoty. Že se aktivoval přednárazový systém ( stojící auto u strany, svodidla, chodec, atd ) z důvodu rychlejšího sešlápnutí brzdového pedálu. Je to tedy rána jak "kráva", ale prý naprosto v pořádku. Doteď jsem jim moc nevěřil, ale jestli s tím máš zkušenosti taktéž, asi svůj názor budu muset přehodnotit.
Je pravda, že to udělá jen při panickém brzdění a jen někdy, tedy nejspíš při aktivaci pre-crash. -
Mikesus 09.04.20 10:37
« Re: ekopepík
Díky za kompliment. No bohužel jeden člověk nic moc nezmůže a proto se ve společnosti častěji objevují příkazy a zákazy, neboť někteří by na dobrovolné bázi klidně zničili planetu.
Ale upřímně, v mém případě je to především ze 3 důvodů:
1.) ekonomické důvody
2.) komfort jízdy bez cukání
3.) čistší vzduch pro mé bezprostřední okolí
Trolit je potřeba se někdy naučit, chápu. -
Mikesus 01.02.20 17:54
« Re: Rána od nápravy ????
No zatím ne. Když byl u mne technik z toyoty vubec se to neprojevilo ( jak jinak ). Sem tam se to při prudkém brzdění objeví, takže zatím čekám až to nějak pochopím. Naštěstí to zatím je opravdu jen při plných brzdách a jen někdy.
Bylo mi řečeno, že by to mohlo souviset s přednárazovým systémem, ale nikdo neví.
Pres Hlavkuv most? Tj. pres Malou Stranu ???
Tady na tech trasach strasne zalezi na podminkach - staci trochu vetsi zima nebo dva semafory jinak a ty desetinky skacou nahoru. Preci jen na tehle trase pri spotrebe 1,1 jde o cca nejake 2 deci spotrebovaneho benzinu - to je tak malo, ze staci chvili stat na semaforu s nastartovanym motorem kvuli trochu vetsi zime venku a spotreba je o desitky procent jinde...
Proto nerad uvadim spotreby na nejake kratke trase, pokud ji nejezdim pravidelne. Je to strasne nachylne na vykyvy. Ale tech 1,1 mi prislo jako zajimava vyzva, myslim ze se to tezko prekona :-)