Recenze

9 Majitel

Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo

6,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Outlander, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Micina Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 148 kroutící moment [Nm]: 303 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,7 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 415 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Sportovní SUV vybavené firemní chloubou - (lehce uškrceným) motorem 4G63T, který se s "drobnýma" modifikacemi nalézá např. v Lanceru EVO VIII.

Silné stránky

Projev a zátah motoru v době nástupu turba.
Na SUV docela tvrdý a stabilní podvozek.
Přes relativně malý kufr po sklopení sedaček není problém odvézt z obchodu i 180 cm vysokou lednici - takže téměř sen chalupářů.

Slabé stránky

Na SUV docela tvrdý podvozek ;-)
Relativně malý zavazadlový prostor - s nízkou výškou pod roletkou. I když nakonec se do něj sbalí i 3 ženské na dovolenou.. ;-)
Méně výkonná klimatizace - aneb černý interiér v létě je na vychlazení holt náročnější.
Absence ESP, takže si na sněhu člověk dopřeje při neopatrném zacházení s plynem i nedobrovolné jízdy bokem.. ;-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Autorizovaný servis auto navštívilo na důkladnou předprodejní prohlídku před nákupem v nechvalné známé sítí autobazarů. ;-)
Bylo vyhodnoceno jako nehavarované, s odpovídajícími km v servisce, servisované dle plánu,takže jsem jej o něco klidnější koupil.
Další servis již probíhal v mém předchozím ověřeném servise specializujícím se na japonské auta.
Micina během posledních 3 let provozu mezitím absolvovala 3x výměnu oleje a filtrů, kompletní výměnu už sjetých brzd, výměnu rozsypaného gufera nějakého zadního ramínka, které se muselo vyměnit celé (cca 2.000 Kč), výměnu nefunkčního čidla klimatizace (cca 1.500 Kč - autorizovaný servis nabízel jako první výměnu kompresoru klimatizace za cca 8.000 Kč). Nyní to vypadá na výměnu toho ramínka na druhé straně - povrzávání se vrací..
Vzhledem k nájezdu (ročně najedu cca 20.000 km) a určení auta to nejsou náklady nijak dramatické, předchozí Hondy si na našich cestách také říkaly o pravidelný servis podvozkových částí jako ložiska, stabilizátory, kosti stabilizátorů atd..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autobazar mi auto za vratnou dvoutisícovou zálohu převezl z Brněnské pobočky sem na severní moravu, kde jsem jej docela důkladně projel na téměř 45 minutové projížďce. Prodavač byl ochotný a docela nadšený, sliboval i drobnou slevu.. ;-)
Bazar pak po víkendu auto "propustil" na důkladnou cca 2 hodinovou servisní prohlídku do autorizovaného servisu. Potud byl jejich přístup příkladný. Pak ještě po připomínkách ohledně sjetých gum přidal originální sadu zimních kol a sadu letních pneu, které k autu nechal původní majitel.. Aneb líná huba hotové neštěstí.. :-)
Nicméně podepisování smlouvy už se nám kapku protáhlo - bazar ve smlouvě dle počtu km, přítomnosti pohonu 4x4 a turba automaticky zařadil vůz do "kategorie D" - což v poznámkách znamenalo, že se jedná o auto ve špatném technickém stavu vyžadujícím podstatné opravy. Kdybych si auto dopředu neproklepl ve všech předchozích servisech kam jezdilo, neověřil km u Cebie a nenechal udělat prohlídku v autorizovaném servise, tak by mne tenhle závěr odradil. Po asi hodinovém dohadování změnili kategorii na "C", opravili nepřesnosti v popisu stavu, tak jak jsem chtěl, nicméně smlouva je i tak sepsána docela jednostranně, takže jsem s nějakými reklamacemi stejně nepočítal. Já byl ale o stavu auta spraven mechaniky a pravděpodobnost nějakého velkého překvapení byla malá, tudíž jsem nakonec koupil.

 


Přidat názorDiskuse: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Mitsubishi Outlander



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Zatím mě za cca 3 roky nenechal nikde stát, ani mne nepotkala kromě díky čidlu nefunkční klimatizaci žádná větší závada..

praktičnost
9

Až na průměrný kufr (415 litrů) je v pohodě.

prostornost
9

Místa pro cestující vepředu i vzadu je dostatek, kupodivu i na zadních sedadlech - není problém aby za sebou seděli i opravdu dlouháni.

jízdní vlastnosti
8

Stálá čtyřkolka má své výhody hlavně v zimě nebo v "terénu". Docela překvapivý byl průjezd blátivou polní cestou i na slabším vzorku pneu - auto jelo jako tank. V zimě jej sníh zastaví až když si auto lehne na břicho..

jízdní komfort
8

Na SUV je podvozek docela tvrdý a nerovnosti a výmoly našich cest dává docela znát. Nicméně v zatáčkách se nijak výrazně oproti běžným osobákům nenaklání - spíš je znát vyšší hmotnost..

provozní náklady
6

Při provozu na LPG vyjde 1 km na cca 2 kč. Servis mimo autorizovaný je taky v klidu.

náhradní díly
6

Zatím jsem řešil jen víceméně provozní věci - oleje, kotouče, desky, čidlo klimatizace a nejaké gufero na zadní nápravě, ale ceny mě zatím nijak nevyděsily.. ;-) Doufám že to tak zůstane.

výkon motoru
9

Od 3000 otáček kdy zabírá turbo je zátah návykový. Nad 6000 otáček už je to slabší. A rozjezdy jsou také pomalejší, s tím je třeba před vyjetím do křižovatky počítat - prodleva turba a váha je znát..

spotřeba
8

dlouhodobá spotřeba (35% město, 65% okresky) dle PC cca 12 litrů (dle tankování LPG to ale bude o cca 2 litry více - otázka je, jestli "podvádí" PC, nebo prodejce LPG) :-) Pokud ale jezdí člověk předpisově a předvídavě, dá se meziměsto i za 8,5 litrů.

hlučnost motoru
3

Zvuk turba je návykový..

kvalita sedadel
9

Kožené sedáky s perforovanou alcantarou - co víc si přát.

brzdy
8

Brzdy by asi zasloužily lehký tuning - v plánu jsou brzdy z EVO VIII. Standartní brzdy se mi podařilo zvlnit aniž bych "závodil" nicméně je servis vyreklamoval - takže asi vada kotoučů..

zavazadlový prostor
6

Nízká hloubka kufru pod roletkou.







Blesk.cz

Zvracející a močící Hitler i mrzačení nácků opět baví. Recenze Wolfenstein II: The New Colossus pro Switch

Zvracející a močící Hitler i mrzačení nácků opět…

Že bude Wolfenstein II: The New Colossus taková bomba, která se z videohry vyklubala, čekal málokdo. Počítalo se…

Miliardář Musk udělal z hrdiny z jeskyně pedofila. Dotkl se prý jeho chlouby

Miliardář Musk udělal z hrdiny z jeskyně pedofila.…

Americký miliardář a majitel vesmírné společnosti SpaceX Elon Musk se omluvil britskému jeskynnímu záchranáři za…

 

iSport.cz

Do žlutého jde Thomas. Na Tour končí Cavendish a Kittel, nestihli limit

Do žlutého jde Thomas. Na Tour končí Cavendish a…

Britský cyklista Geraint Thomas je novým vedoucím jezdcem Tour de France. Do žlutého trikotu se oblékl díky…

Blázinec a fotka s Ronaldem! Jak se český talent Juve potkal s idolem

Blázinec a fotka s Ronaldem! Jak se český talent…

Splnil si sen, možná i jeden z největších životních zážitků. Roman Macek, český záložník Juventusu, na vlastní…

 

Reflex.cz

Babiš bude hlavní koordinátor boje proti korupci aneb Agrokozel nejvyšším zahradníkem

Babiš bude hlavní koordinátor boje proti korupci…

Někdy si říkám, že už mne v Česku nemůže nic překvapit, avšak… Premiér Andrej Babiš se nově stal nejvyšším (!!)…

Miss Írán: Těžko uvěřit, ale i v této zemi kdysi probíhaly soutěže o nejkrásnější dívku. Podívejte se

Miss Írán: Těžko uvěřit, ale i v této zemi kdysi…

V současnosti je Írán země, kde vládne tvrdý islámský režim. Ne vždy tomu tak ale bylo. Před islámskou revolucí…