Recenze

9 Majitel

Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo

6,67 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Outlander, foto 1
 

Technické info

Přezdívka auta Micina Rok výroby 2006 Koupeno ojeté najeto [km]:120000 tuning/stylingoznačené * palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1997 výkon [kW]: 148 kroutící moment [Nm]: 303 zrychlení 0-100 km/h [s]: 7,7 maximální rychlost [km/h]: 220 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 415 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 12

Popis vozu

Sportovní SUV vybavené firemní chloubou - (lehce uškrceným) motorem 4G63T, který se s "drobnýma" modifikacemi nalézá např. v Lanceru EVO VIII.

Silné stránky

Projev a zátah motoru v době nástupu turba.
Na SUV docela tvrdý a stabilní podvozek.
Přes relativně malý kufr po sklopení sedaček není problém odvézt z obchodu i 180 cm vysokou lednici - takže téměř sen chalupářů.

Slabé stránky

Na SUV docela tvrdý podvozek ;-)
Relativně malý zavazadlový prostor - s nízkou výškou pod roletkou. I když nakonec se do něj sbalí i 3 ženské na dovolenou.. ;-)
Méně výkonná klimatizace - aneb černý interiér v létě je na vychlazení holt náročnější.
Absence ESP, takže si na sněhu člověk dopřeje při neopatrném zacházení s plynem i nedobrovolné jízdy bokem.. ;-)

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Autorizovaný servis auto navštívilo na důkladnou předprodejní prohlídku před nákupem v nechvalné známé sítí autobazarů. ;-)
Bylo vyhodnoceno jako nehavarované, s odpovídajícími km v servisce, servisované dle plánu,takže jsem jej o něco klidnější koupil.
Další servis již probíhal v mém předchozím ověřeném servise specializujícím se na japonské auta.
Micina během posledních 3 let provozu mezitím absolvovala 3x výměnu oleje a filtrů, kompletní výměnu už sjetých brzd, výměnu rozsypaného gufera nějakého zadního ramínka, které se muselo vyměnit celé (cca 2.000 Kč), výměnu nefunkčního čidla klimatizace (cca 1.500 Kč - autorizovaný servis nabízel jako první výměnu kompresoru klimatizace za cca 8.000 Kč). Nyní to vypadá na výměnu toho ramínka na druhé straně - povrzávání se vrací..
Vzhledem k nájezdu (ročně najedu cca 20.000 km) a určení auta to nejsou náklady nijak dramatické, předchozí Hondy si na našich cestách také říkaly o pravidelný servis podvozkových částí jako ložiska, stabilizátory, kosti stabilizátorů atd..

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Autobazar mi auto za vratnou dvoutisícovou zálohu převezl z Brněnské pobočky sem na severní moravu, kde jsem jej docela důkladně projel na téměř 45 minutové projížďce. Prodavač byl ochotný a docela nadšený, sliboval i drobnou slevu.. ;-)
Bazar pak po víkendu auto "propustil" na důkladnou cca 2 hodinovou servisní prohlídku do autorizovaného servisu. Potud byl jejich přístup příkladný. Pak ještě po připomínkách ohledně sjetých gum přidal originální sadu zimních kol a sadu letních pneu, které k autu nechal původní majitel.. Aneb líná huba hotové neštěstí.. :-)
Nicméně podepisování smlouvy už se nám kapku protáhlo - bazar ve smlouvě dle počtu km, přítomnosti pohonu 4x4 a turba automaticky zařadil vůz do "kategorie D" - což v poznámkách znamenalo, že se jedná o auto ve špatném technickém stavu vyžadujícím podstatné opravy. Kdybych si auto dopředu neproklepl ve všech předchozích servisech kam jezdilo, neověřil km u Cebie a nenechal udělat prohlídku v autorizovaném servise, tak by mne tenhle závěr odradil. Po asi hodinovém dohadování změnili kategorii na "C", opravili nepřesnosti v popisu stavu, tak jak jsem chtěl, nicméně smlouva je i tak sepsána docela jednostranně, takže jsem s nějakými reklamacemi stejně nepočítal. Já byl ale o stavu auta spraven mechaniky a pravděpodobnost nějakého velkého překvapení byla malá, tudíž jsem nakonec koupil.

 


Přidat názorDiskuse: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo

Zatím nebyly vloženy žádné diskusní příspěvky.

Další vozy Mitsubishi Outlander



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
8

Zatím mě za cca 3 roky nenechal nikde stát, ani mne nepotkala kromě díky čidlu nefunkční klimatizaci žádná větší závada..

praktičnost
9

Až na průměrný kufr (415 litrů) je v pohodě.

prostornost
9

Místa pro cestující vepředu i vzadu je dostatek, kupodivu i na zadních sedadlech - není problém aby za sebou seděli i opravdu dlouháni.

jízdní vlastnosti
8

Stálá čtyřkolka má své výhody hlavně v zimě nebo v "terénu". Docela překvapivý byl průjezd blátivou polní cestou i na slabším vzorku pneu - auto jelo jako tank. V zimě jej sníh zastaví až když si auto lehne na břicho..

jízdní komfort
8

Na SUV je podvozek docela tvrdý a nerovnosti a výmoly našich cest dává docela znát. Nicméně v zatáčkách se nijak výrazně oproti běžným osobákům nenaklání - spíš je znát vyšší hmotnost..

provozní náklady
6

Při provozu na LPG vyjde 1 km na cca 2 kč. Servis mimo autorizovaný je taky v klidu.

náhradní díly
6

Zatím jsem řešil jen víceméně provozní věci - oleje, kotouče, desky, čidlo klimatizace a nejaké gufero na zadní nápravě, ale ceny mě zatím nijak nevyděsily.. ;-) Doufám že to tak zůstane.

výkon motoru
9

Od 3000 otáček kdy zabírá turbo je zátah návykový. Nad 6000 otáček už je to slabší. A rozjezdy jsou také pomalejší, s tím je třeba před vyjetím do křižovatky počítat - prodleva turba a váha je znát..

spotřeba
8

dlouhodobá spotřeba (35% město, 65% okresky) dle PC cca 12 litrů (dle tankování LPG to ale bude o cca 2 litry více - otázka je, jestli "podvádí" PC, nebo prodejce LPG) :-) Pokud ale jezdí člověk předpisově a předvídavě, dá se meziměsto i za 8,5 litrů.

hlučnost motoru
3

Zvuk turba je návykový..

kvalita sedadel
9

Kožené sedáky s perforovanou alcantarou - co víc si přát.

brzdy
8

Brzdy by asi zasloužily lehký tuning - v plánu jsou brzdy z EVO VIII. Standartní brzdy se mi podařilo zvlnit aniž bych "závodil" nicméně je servis vyreklamoval - takže asi vada kotoučů..

zavazadlový prostor
6

Nízká hloubka kufru pod roletkou.







Blesk.cz

Marii z váhy 137 kilo pomohla až operace. Češi jsou už tlustší než Američané

Marii z váhy 137 kilo pomohla až operace. Češi jsou…

Paní Marie (60) se kilogramy navíc většinou netrápila, přesto se za svých 137 kilo tu a tam zastyděla. Časem se…

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Plesy jsou na pořadu dne. K období zimy tradičně patří a v lednu se jejich kolotoč začíná naplno roztáčet.…

 

iSport.cz

Krásné gesto od Ritticha! Bratra autistu dojal setkáním s maskotem

Krásné gesto od Ritticha! Bratra autistu dojal…

Klíčové zákroky, ale také velké srdce. Tím si český gólman David Rittich (26) získal fanoušky Calgary Flames,…

Trpišovský o Jugasovi s Matouškem: Hráči nesmí mít únikovou variantu

Trpišovský o Jugasovi s Matouškem: Hráči nesmí mít…

Svou typickou kšiltovku tentokrát nechal doma. Mrazivé strahovské odpoledne donutilo kouče Slavie Jindřicha…

 

Reflex.cz

Na co do kina tento týden: Kursk a další filmy o plánech, co tak úplně nevyšly

Na co do kina tento týden: Kursk a další filmy o…

Ať chcete vidět velké komiksové finále na mrakodrapu, hrdou plavbu „nepotopitelné“ ponorky, úspěch propagačního…

Proč má celibát smysl? Jeptiška Lucie Cincialová bourá stereotypní představy o řeholním životě

Proč má celibát smysl? Jeptiška Lucie Cincialová…

Běhá půlmaratóny, jezdí pomáhat do Paraguaye a učí na univerzitě. Kromě toho je, jak to říct, jeptiška. Že vám…