Recenze

9 Majitel

Mitsubishi Outlander Instyle 2.2 DI-D TC-SST 4WD 115 kW/156 k

9.86 Uživatelé

Hodnoceno: 33× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Mitsubishi Outlander, foto 1 Mitsubishi Outlander, foto 2 Mitsubishi Outlander, foto 3 Mitsubishi Outlander, foto 4 Mitsubishi Outlander, foto 5 Mitsubishi Outlander, foto 6 Mitsubishi Outlander, foto 7 Mitsubishi Outlander, foto 8
Mitsubishi Outlander, foto 9 Mitsubishi Outlander, foto 10 Mitsubishi Outlander, foto 11 Mitsubishi Outlander, foto 12 Mitsubishi Outlander, foto 13 Mitsubishi Outlander, foto 14 Mitsubishi Outlander, foto 15 Mitsubishi Outlander, foto 16 Mitsubishi Outlander, foto 17 Mitsubishi Outlander, foto 18 Mitsubishi Outlander, foto 18 Mitsubishi Outlander, foto 20 Mitsubishi Outlander, foto 21 Mitsubishi Outlander, foto 22 Mitsubishi Outlander, foto 23 Mitsubishi Outlander, foto 24 Mitsubishi Outlander, foto 25 Mitsubishi Outlander, foto 26 Mitsubishi Outlander, foto 27 Mitsubishi Outlander, foto 28 Mitsubishi Outlander, foto 29 Mitsubishi Outlander, foto 30 Mitsubishi Outlander, foto 31 Mitsubishi Outlander, foto 32 Mitsubishi Outlander, foto 33 Mitsubishi Outlander, foto 34 Mitsubishi Outlander, foto 35 Mitsubishi Outlander, foto 36 Mitsubishi Outlander, foto 37 Mitsubishi Outlander, foto 38 Mitsubishi Outlander, foto 39 Mitsubishi Outlander, foto 40 Mitsubishi Outlander, foto 41 Mitsubishi Outlander, foto 42 Mitsubishi Outlander, foto 43 Mitsubishi Outlander, foto 44 Mitsubishi Outlander, foto 45 Mitsubishi Outlander, foto 46 Mitsubishi Outlander, foto 47 Mitsubishi Outlander, foto 48 Mitsubishi Outlander, foto 49 Mitsubishi Outlander, foto 50 Mitsubishi Outlander, foto 51 Mitsubishi Outlander, foto 52 Mitsubishi Outlander, foto 53 Mitsubishi Outlander, foto 54 Mitsubishi Outlander, foto 55 Mitsubishi Outlander, foto 56 Mitsubishi Outlander, foto 57 Mitsubishi Outlander, foto 58 Mitsubishi Outlander, foto 59 Mitsubishi Outlander, foto 60 Mitsubishi Outlander, foto 61 Mitsubishi Outlander, foto 62 Mitsubishi Outlander, foto 63 Mitsubishi Outlander, foto 64 Mitsubishi Outlander, foto 65 Mitsubishi Outlander, foto 66 Mitsubishi Outlander, foto 67 Mitsubishi Outlander, foto 68 Mitsubishi Outlander, foto 69 Mitsubishi Outlander, foto 70 Mitsubishi Outlander, foto 71 Mitsubishi Outlander, foto 72 Mitsubishi Outlander, foto 73 Mitsubishi Outlander, foto 74 Mitsubishi Outlander, foto 75 Mitsubishi Outlander, foto 76 Mitsubishi Outlander, foto 77 Mitsubishi Outlander, foto 78 Mitsubishi Outlander, foto 79 Mitsubishi Outlander, foto 80 Mitsubishi Outlander, foto 81 Mitsubishi Outlander, foto 82 Mitsubishi Outlander, foto 83 Mitsubishi Outlander, foto 84 Mitsubishi Outlander, foto 85 Mitsubishi Outlander, foto 86 Mitsubishi Outlander, foto 87 Mitsubishi Outlander, foto 88 Mitsubishi Outlander, foto 89 Mitsubishi Outlander, foto 90 Mitsubishi Outlander, foto 91 Mitsubishi Outlander, foto 92 Mitsubishi Outlander, foto 93 Mitsubishi Outlander, foto 94
 

Technické info

Přezdívka auta Mitsubishi Outlander Rok výroby 2008 Koupeno nové najeto [km]:27000 palivo: nafta počet válců: 4 objem [cm3]: 2179 výkon [kW]: 115 kroutící moment [Nm]: 380 zrychlení 0-100 km/h [s]: 9.9 maximální rychlost [km/h]: 200 počet rychlostí: 6 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 16 zavazadlový prostor [l]: 882 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 8.2

Popis vozu

Auto bylo zakoupeno jako nové přímo od dovozce. A to v nejvyšší výbavě Instyle s francouzským motorem 2,2 HDI.

Silné stránky

Auto má svojí osobnost. Zaujme vzhledem i cestovními výkony.
V porovnání s konkurencí má hodně velký kufr s velkou světlou výškou kufru od podlahy po strop a vyklápěcí spodní díl dveří kufru, který velmi často používám jako sedátko. Unese až 200 kg.

Slabé stránky

Zatím mě nezklamalo.
Snad jen že by v kufru po složení zadních sedadel mohla být rovná podlaha a ne schod. I přes to jsem do něj naložil 1,9m vysokou lednici s mrazakem i 2m dlouhou postel. Takže to není až tak špatné.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Auto bylo zatím na první servisní kontrole. Vše OK.
Jedinná závada byla, že odešel startér. Byl to první vadný kus v Evropě. A cestoval sem až z Japonska, protože nebyl nikde v EU ve skladech. Oprava trvala necelé 2 týdny.

Jinak subjektivně mě přijde, že občas rezonuje při akceleraci něco ve dveřích, ale je to slyšet jen v létě na suché silnici když je jinak v autě ticho. Takže žádná tragédie. Asi to bude tím, že to má trošku tvrší plasty.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Velmi slušné a profesionální jednání. Prodejce byl AutoBusch.
Zkušební auto bylo přistaveno ke zkušební jízdě ještě týž den, kdy jsem prodejce kontaktoval a moje auto, které jsem si pak vybral, bylo k dispozici za 2 dny. Prodejce také ochotně zajistil dodatečné úpravy vozu - tažné zařízení, zimní kola atd. A kdybych neměl svou pojišťovnu, tak nabízel i vyřízení kompletního pojištění. Takže maximální spokojenost.

Můj přispěvek

Předem dobrý den,
a jsem rád, že jste koukli na moje auto. Nejsem žádný zažraný fanda té či oné značky a tak nehodlám popisovat v superlativech auto, které jsem si koupil pro to, aby mě dopravilo na místa, kam potřebuji a chci.

SUV, respektive auto Kombi s náhonem 4x4 a vyšší světlou výškou byla volba, kterou jsem chtěl a potřeboval. Volil jsem z několika možných aut. Okukoval jsem Vitaru, Rav4, Tuscona, ale take Subaru atd... výběr trval poměrně dlouho. Před tímto autem jsem jezdil s Peugeotem 306 v provedení kombi. Potřeboval jsem auto, co mě doveze lesní cestou v zimě na chalupu i k rodičům, co se s ním dostanu na horách tam, kam bude třeba, se kterým nezapadnu na svojich dovolených a se který můžu jet do lesa na dřevo. Uvažoval jsem také o variantě opravdových teréňáků (Pajero, LC...) nebo pick-upů (L200, Hilux...), ale nakonec jsem se rozhodl pro SUV. Po několika zkušebních jízdách to vyhrál Outlander.

Vlastnosti tohoto vozu, jeho recenze a spol si jistě každý umíte najít na internetu nebo i zde na auto.cz. Proto o tomto nebudu psát. Pokud by měl někdo přecijen zájem, kontaktujte mě a pohovoříme si.

Auto jsem koupil jako nové v zimě v roce 2008. Mám ho 14 měsíců, najel jsem 27000 km, z toho tak 8000 mimo zpevněné cesty. K tomu, aby vydrželo nápor, který je běžně kladen na auta o třídu výše (Pajero, LC a spol.), byl proveden "tuning" auta v podobě montáže ochranných plechových krytů kompletního podvozku. Ty mě již mnohokrát dobře posloužily.

Dále pak auto dostalo nová kola do terénu - 16" Goodyear Wrangler AT/R. Pro normální ježdění po cestách má originální 18" Bridgestone Dueler HP SPORT a na zimu pak 16" Dunlop Grandtrek SJ-6. Zatím jsem nejvíc najel na těch AT/Rkách - cca 12.000 km. Jsou kapánek hlučnější, ale ani ostrá jízda po šotolině a kamení jim neublížila.

Projel jsem s ním hory v Chorvatsku, ale co je asi zajimavější, tak 3x napříč celý Island. Fotografie z mojich cest naleznete v galerii. Auto zde obstálo nad má očekávání.

Mám řidičák na Éčko a tak už byla několikrát i situace, kdy jsem tahal 2 tuny těžký vlek. A i zde nebyl žádný problém. Auto má na toto dobře dimenzovaný výkon.


Na stream.cz jsem umístil nějaká videa. Odkazy jsou zde:
- http://www.stream.cz/video/7/410457-island-brodeni-ledovcove-reky-nedaleko-chaty-nyidalur-na-silnici-f26
- http://www.stream.cz/video/7/410456-island-silnice-f208-do-kempu-landmannalaugar-v-duhovych-horach
- http://www.stream.cz/video/7/410455-island-brody-na-ceste-f206-smerem-k-sopce-laki
- http://www.stream.cz/video/7/410454-island-necislovana-silnice-od-vodopadu-budarafoss
- http://www.stream.cz/video/7/410453-island-poust-a-ledovce-kolem-silnice-f35
- http://www.stream.cz/video/7/410452-island-tatra-cestovky-adventura-na-vyhlidce-kjolur-u-silnice-f35
- http://www.stream.cz/video/7/410458-island-silnice-f902-mezi-ledovcovou-jeskyni-a-silnici-f910-k-sopce-askja

 

Novinky v recenzi

24.12.2010 22:11

Novinky po roce

Dobry den,
tak jsem se po dlouhe dobe dostal opet k napsani nekolika radku informaci. Auto jezdi. To je hlavni. Ale neni to z meho pohledu idealni. Objevilo se nekolik vyrobnich zavad, ktere me vice ci mene trapi. A zpusobily dokonce zmenu meho servisu.

Nyni ma auto najeto cca 50.000 km a ma za sebou 2 garancni prohlidky. Pri nich se mimo dalsiho popsaneho dale, menil olej, filtry, nejaka zarovka, delala geometrie kol a zbezne kontroly a udrzba. Jinak vse ok.

Od prvni garancky, ktera byla ve 20.000 vypadava obcas (tak z 50%) tempomat. Pri garancce se delal upgrade SW pocitace auta a nejspis tam dal vyrobce vice citlivosti na prokluz kol nebo na neco jineho a ma to ten vysledek, ze auto rozjedete plynule na pozadovanou rychlost, zapnete tempomat a auto drzi a jede jak je pozadovano. Pak pribrzdite treba o 8 km/h, zapnete tempomat a auto v pohode zrychli a jede dal. Pokud ale zpomalite treba o 20km/h a opet chcete at tempomat sam zrychli, tak motor najede do otacek, zabere, zatah na aute znatelne citite a pak to vysadi a tempomat vypne. A toto se stane tak z 75% pokusu. Pred garanckou se to nedelo a auto dokazalo bezchybne i pri tomto rozdilu rychlosti samo zrychlit bez slapani na pedaly. U druhe garancky na 40.000 jsem toto reklamoval, bylo to vyzkouseno s technikem, zavada se projevila, ale neexistuje novejsi verze SW a tak neni jak opravit :-(( Coz je hodne mrzute.

Dalsi vyrobni vada je autoradio... pri jizde a prijmu radia z eteru, i kdyz jsou vyple vsechny mozne blbiny pro vyhledavani stanic a dopravni info a podobne, tak se stava, ze vam hraje pisnicka a u ni kolisaji vysky, coz poznam i ja s hudebnim hluchem (pri poslechu z CD nebo mp3 prehravace se toto nedeje). Pokud pri tom nahodou zastavite na krizovatce, tak se dokonce nekdy stane i to, ze radio chvilkove jakoby preskakuje mezi stanicema a preladuje. Udajne to je moc vysokou citlivosti radia... blbost, sem elektrikar a pokud vim, vysoka citlivost na prijem zpusobi to, ze si zarizeni udrzi zvoleny kanal i kdyz je zaruseny. Ani tato zavada, ktera se take projevila u garancky, nebyla odstranena.

No a co cert nechtel, tak v cca 46.000 km se projevila dalsi, vyrazna vyrobni zavada, ktere je plny internet - u motorizace 2,2 HDI odchazi spojka. Proste zacne prokluzovat, na petku, ctyrku, chcete predjizdet, slapnete na to, otacky jdou na horu a auto zpomaluje. Velice neprijemne. Spojka pri tom neni sjeta a znicena uzivanim, ale pouze ztrati pritlak jeji vnitrni pruzina, ktera zajistuje dosed desek pro prenos tociveho momentu. Ani tuto zavad nechtel servis, kam jsem drive jezdil, moc resit, respektive chtel, ale ne jako zarucni reklamaci. Oprava mela stat cca 18.000 Kc + prace cca 2 dny. Na spojku se udajne nevztahuje zaruka !!! U dvouletyho auta !!!

To byla posledni kapka. Zmenil jsem servis. A najednou to slo, spojka vymenena za 2 dny. Vse na naklady Mitsubishi a v ramci zarucni opravy. Bohuzel neni jasne, zda novy dil je jiz po upgrade a vydrzi dele, nez vadny kus, nebo je identicky. Part number toho spojkoveho dilu je stale stejny od doby, kdy to zacali delat. Zavada se projevuje na Outlanderech, Citroenech i Peugeotech s 2.2 HDI motorem. Tak jsem zvedav, co me ceka za dalsich cca 50.000 km. Udajne v servise meli Citroena, kteremu menili tento dil uz podruhe. Kazda oprava celkem cca 30.000,-

Pri dalsi kontrole, ktera me ceka z jara planuji v tomto novem servise znovu otevrit kauzu autoradia a tempomatu. Snad se dockam reseni i u techto komponent.

Ale abych jen nehanil... auto jezdi jak ma, vyhrabal jsem se s nim zatim vsude a to i s vlekem, takze na pohon 4x4 a na jizdni vlastnosti, ktere to ma, nelze rici jedinne spatne slovo.

V soucasne dobe zacinam nabirat zkusenosti s ISOFIX detskou sedackou, skladnosti kocarku a podobne, tak priste snad neco malo o tomto.

Zdravi H.


Další vozy Mitsubishi Outlander



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
9

Vždy a všude jelo přesně tak, jak jsem očekával. Jednou ale odešel startér. Oprava do cca 10ti dní.

praktičnost
10

Maximální spokojenost, odvezl jsem zatím vše, co jsem potřeboval - nábytek, dřevo v lese, 9 pasažérů (je to 7mi místné auto a konalo se to mimo veřejné komunikace), plné auto na měsíční dovolenou a dostal jsem se s ním všude, kam bylo třeba.

prostornost
10

Ve své třídě SUV hodně velký kufr. Díky jeho světlé výšce bylo celkem snadné do něj umístit polici a rozdělit tak kufr na 2 patra. Toto se hodí třeba na dovolené, kde potřebujete plnohodnotné rezervní kolo. Auto má na podvozku pouze malé dojezdové.

jízdní vlastnosti
9

Je to SUV, ale není to Cayene. Takže tak... Ve své třídě je těsně pod vrcholem.

jízdní komfort
10

Hodně místa pro posádku a to na všech sedadlech, uvnitř ticho i při vyšších rychlostech.

provozní náklady
8

Je to SUV, ale má to motor z osobáku, takže horší než TDI v Oktávce a lepší než TDI v Q7. Pokud doma máte nějaké MPV, tak to je podobné.

náhradní díly
9

Mimo startéru nebylo co posuzovat.

výkon motoru
10

Na mé potřeby ideální. Jede plynule, táhne, nepociťuji nějaké nedostatky. Porovnával jsem i s verzí, co měla 2.0 TDI a tam to bylo pekelně líné, prý snad pomáha chiptuning, nevím, nezkoušel jsem. Moje 2,2 HDI jede tak, jak očekávám.

spotřeba
10

Klidná jízda 90-100 km/h na okreskách stlačí spotřebu až na 6,7 litrů, dálnice při 120-125 km/h cca 7,8-8,2 a při 140 km/h cca 8,9-9,5. Průměrná spotřeba v terénu na Islandu byla 8,08 litrů. Celkovou mám pak cca 8,27 litru na 100 km. Jsem s ní spokojen.

hlučnost motoru
9

Motor je klidný a kultivovaný, při běžných rychlostech jeho hluk nevnímám. Je to francouzské HDI 2,2 CR.

kvalita sedadel
10

Jsou OK. Myslel jsem, že mě bude chybět bederní opěrka, ale není tomu tak. I bez ní nemam v autě problém se zády.

brzdy
10

Jsou ostré, ale lze je dobrě dávkovat.

zavazadlový prostor
9

Viz praktičnost, ale je škoda že nevznikne rovná podlaha po sklopení zadních sedadel. V podlaze kufru jsou umístěna 2 další sedadla - auto je 7mi místné, nemají ale moc místa na nohy. I tak ale zůstane rozumný prostor v kufru na zavazadla.






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…