Peugeot 307 (2007)
30.9.2008V našej rodine sme mali vždy slabosť na francúzske autá a to zvlášť Peugeot. Pôvodne sme mali staršiu striebornú 307-čku s dvojlitrovým benzínovým…
Peugeot 307 (Matt26)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Brandon Walsh 21.04.10 12:18
« Re: K&N - help
dnes mi prislo z tuningshop.cz tak mozes pozriet ak chces
SPORTOVNÍ VZDUCHOVÉ FILTRY SIMOTA
[odkaz]
INTAKE SYSTÉMY a UNIVERSÁLNÍ FILTRY
[odkaz]
Dobrý den,
rádi bychom vám představili nabídku značkových sportovních vzduchových filtrů, intake systémů, universálních filtrů, olejových filtrů a příslušenství této značky, jejíž výhradním dovozcem pro Českou a Slovenskou republiku jsme se stali od 1.1.2010.
Tyto výrobky jsou na trhu již od roku 1991. Vyznačující se nejen vysokou kvalitou, jíž by mohli potvrdit zákazníci a odběratelé této značky po celém světě, ale samozřejmě i dostupnou cenou.
Vzhledem k tomu, že poptávka po kvalitních výrobcích SIMOTA neustále roste a díky tomu, že se jedná o prověřené a kvalitní bavlněné filtry, pevně věříme, že si Vás naše nabídka získá.
Hlavní výhodou sportovních vzduchových filtrů Simota je jejich vysoká účinost a příznivá pořizovací cena.
Čistý nasávaný vzduch je jedním z hlavních předpokladů bezproblémové jízdy. Funkce kvalitního vzduchového filtru je poskytnout motoru sání maximální množství čistého vzduchu. Se vzduchem se však nasávají nečistoty, které mají vliv na předčasné opotřebení vašeho motoru a tím i snížení výkonu.
Vzduchové bavlněné filtry Simota vykazují vysokou účinnost. Filtrují z nasávaného vzduchu účinně a spolehlivě nečistoty, jakými jsou částice prachu, hmyzu, pylu, písku a dokonce kapky vody a to se zaručeným navýšením průchodnosti vzduchu až o 40 %. To umožňuje optimální složení směsi vzduch / palivo a zaručuje zvýšení výkonu motoru až o 5-12% a snížení spotřeby pohonných hmot až o 6%. Navíc se filtry Simota vyznačují svojí neuvěřitelnou životností.
Výhody filtru Simota?
navýšení průchodnosti vzduchu až o 40 %
lepší akcelerace a pružnost motoru
zvýšení výkonu až o 12%
nižší spotřeba paliva až o 6%
životnost filtru
kvalitní zpracování
materiál bavlna
snadná montáž
pořizovací cena
Otestováno!
VÍCE TAKÉ NA WWW.SIMOTA.CZ
VELKOOBCHONÍ ODBĚR NA [odkaz] -
Brandon Walsh 20.04.10 13:36
« Re: K&N - help
z ciech postovne nie je drahe ak to das poslat postou nie kurierom casto maju aj akcie postovne zdarma co u nas nehrozi >:D je tam ale kurzove riziko objednas dajme tomu za 70 evri a kym to pride tak sa zmeni kurz a bude stat 80 ;-\ presne tak so mnou vybabral zda sa mi vzduchovy filter :no: >:D no napriek tomu som ceskych e-shopom verny :yes: -
Erl 20.04.10 13:29
« Re: K&N - help
Ahoj. čištění filtru je jednoduché a udávaná životnost je opravdu dlouhá.
Jestli vložku nebo "šišku", tak levnějc vyjde samozřejmně vložka, která je taky super.
Pokud chceš investovat víc, tak můžeš koupit "šišku" a další k tomu určené potrubí (to aby to mělo smysl a aby to nenasávalo teplej vzduch, jak tu psal Zino)
objednat se dá v mototechně(kde jsem filtr kupodivu koupil levněji než na netu) nebo nějakým kamenným tuningshopu, nebo najít stránky tuningovýho obchodu. -
mango 20.04.10 10:53
« Re: K&N - help
Na fóru o tomto filtru jsem se dozvěděl, že se koupí čistící sada (myslim že to bylo kolem 400 kč) a pak dle potřeby (1x - 2x za rok) se to vyčistí. Životnost přesahuje životnost auta (dle diskutujících), ale osobně to ověřené nemám. Snad sem zajde někdo, kdo má vlastní zkušenost :-)
Pokud se bojíš zásahu do motoru, že by se tam nevešel, tak si kup jen vložku. Ta ale vydrží myslím méně a nevím jestli se může taky čistit nebo se musí měnit. ;-\ -
Matt26 09.04.10 11:44
« Re: Francouzi
Díky moc, na tu recenziu sa teda ešte pozriem, no >:D . Ale vážne musím zaklopať, fakt je to zatiaľ bez akýchkoľvek porúch. (vypálenú výbojku a 2x brzdové svetlo nerátam). Za mesiac sa chystáme s drobcom do servisu :-) na servisnú prehliadku, tak potom snáď doplním nejaké postrehy ( možno aj niečo nájdu, aj tfujjjj, neprivolávam to >:D ). A po skúsenostiach musím uznať že auto bez turba by som už nechcel. Aj keď taký turbo benzín Tfsi by tiež nebol špatný >:-[] .
Každopádne dík za čas strávený pri mojej recenzii aj za kladné hodnotenie ;-)
Re PS: Sedačky sú vážne úžasné... :yes: -
Subaru4ever 08.04.10 14:49
« Francouzi
Ahoj :-)
Tak jsem konečně našel chvilku a mohl si přečíst tvoji recenzi.
Prvně k recenzi: Recenze je moc pěkná a obsáhlá. Vždy jsem si už už myslel, že bude končit, a najednou vyběhl nový odstavec. Musím si ale trochu postěžovat na to, že mi ta recenze přijde skoro až moc nekritická. Dalo by se říct, že jsem v ní nenašel snad žádnou zápornou vlastnost. A zápory má každé auto. Ale jinak super :yes:
Fotky: Bez komentáře výborné :yes:
Auto: Sice se ti povedlo nepatrně zlepšit můj názor na francouzská auta (hlavně na kvalitu), ale stejně nikdy neřeknu větu: "francouzské auto se mi líbí". Design je subjektivní záležitost a u mě to bohužel Francouzi prohrávají na plné čáře. Zároveň jsem zapřísáhlý odpůrce nafty v osobních automobilech, takže tam taky nemůžu spílat chválu. Když se ale oprostím od těchto mých silných negativních předsudků, musím uznat, že tvoje auto je ve své třídě velmi dobrá a racionální volba :yes:
Ať dobře slouží a potvrdí tebou chválenou kvalitu ;-)
PS: Ty sedačky vypadají nádherně :-) -
Matt26 24.03.10 11:38
« Re: Není Kelvin jako Kelvin
Sčasti máš pravdu. Ale je to aj o farbe svetla. 8t je domodra, ako môžeš vidieť v mojej galérii, 6t je taká modro-zeleno-biela (najviac pripomína denné svetlo) a je vraj pri nej aj najlepšia viditeľnosť. Bežne sa táto výbojka montuje aj do originál xenónov napr. u BMW. A 4300 je čisto biele svetlo, skoro až priesvitné :-) , takže na denné svietenie podľa vyhlášky dosť nepoužiteľné a bez efektu... 8t mali nevýhodu za dažďa kedy to trochu skreslovalo.
Ale aj tak márna snaha >:D . Dnes mi elektrikár povedal že H1 nemá :-| . Takže príde na rad net a objednávka, takže to chvíľku ešte potrvá :-! -
Matt26 26.02.10 23:59
« Re: Problém a zišla by sa rada...
Hej, ja už som ju prekukol, potvoru :-) . Celý peľový filter pôjde na výmenu, lebo fúka už fakt poslabšie, a pravdepodobne aj kondenzu už je menej. Len chcem počkať na trošku tepla a slnka. Že dostane komplet opateru po krutej popradskej zime... 8-s -
jpor (RSKa) 26.02.10 21:20
« Re: Problém a zišla by sa rada...
Ešte poznámka k problému: ako Special správne radil, treba dostať vodu z interiéru (najmä ak chodíš málokedy na dlhé trasy, kde sa o to spoľahlivo postará vykúrený interiér a teplý suchý vzduch prúdiaci kabínou).
Každopádne ale musím dodať, že ak nepomôže ani priame fúkanie klímy na okno, tak klíma nebude celkom OK. Skús preveriť tesnosť klimatizačného okruhu a prípadne doplniť chladiace médium. Výkonnosť klímy je totiž dosť veľká a keď ju nasmeruješ na okno, fúka naň také množstvo vysušeného vzduchu, že do 15 sekúnd musí byť celé odhmlené aj keby sekery padali.
Osobne si myslím, že aj keby tesnenia netesnili na jedničku, tak výkon plne funkčnej klímy je taký, že určite fúka dovnútra oveľa viac suchého vzduchu ako preniká (potenciálne) vlhkého vzduchu cez tesnenia.
Cez zimu sa občas zahmlievajú predné rohy predných okien akurát v mieste kde pozerám do spätných zrkadiel, ale to len ak je hodne pod nulou a mám bočné vetráky nasmerované na seba a teda nie na okná ani nie rovno dozadu (to stačí aby trochu teplého vzduchu šlo na okno).
Na mojich doterajších autách som cez zimu kompresor klímy vypínal a nič sa nehmlilo, pokiaľ nebolo vonku mokro (napr. dnes pršalo a klímu som musel zapnúť) alebo dočasne keď do studeného interiéru nastúpilo viac ľudí a nadýchali vodnej pary ktorú ale stačilo vyhnať kúrenie...