Diskuse

Škoda Fabia (2010)

7.3.2011

Pokúsim sa vám slovami 20 ročného mladého človeka podať laickú recenziu na toto malé mestské auto. Hovorím to na začiatku, pretože budem všetko písať…

 

Škoda Fabia II 1.4 16V 86k (Math90)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Patrik145

    Patrik145 08.03.2011  01:19

    :))

    Pekna recenzia. Ta prva fotka zasnezena je mi nejaka znama ;D. Byvam oproti tebe:)
    • 00 Reagovat !

      foto Math90

      Math90 08.03.2011  10:24

      « Re: :))

      Ďakujem sused :))... Ozaj, ako vieš, že sme susedia, ty tam tiež parkuješ? Keď tak sa ozvi na mail, zaujíma ma takáto zhoda náhod :-) hannes15@centrum.sk
      • 00 Reagovat !

        foto Patrik145

        Patrik145 07.04.2011  13:33

        « Re: Re: :))

        Neparkujem tam. Mal by som to zbytocne daleko a nevidel si na auto :)...
  • 00 Reagovat !

    foto Stefic

    Stefič 08.03.2011  11:13

    TSI

    trochu nechápu, proč tady všichni opakují tu blbost okolo životnosti motoru 1,2 TSI. Mám ve služebáku slabší varianti 63kW a z vlastní zkušenosti ten motor není třeba vytáčet na víc než 3500 otáček a to jen v případě, že potřebuji prudce akcelerovat. Při městské jízdě se řadí okolo 2000. Nechápu teda důvod nižší životnosti motoru. Celé je to jen o tom, že motor jde do otáček podstatně rychleji, ale o nějakém vytáčení až do 6000 jako je to třeba u HTP nebo právě u té tvojí 1,4 si můžeš nechat zdát. A teď mi řekni co motoru škodí víc? Vytáčení do červených nebo rychlé vytáčení do 3500?
    • 00 Reagovat !

      foto brrrrrrm

      brrrrrrm 08.03.2011  11:25

      « Re: TSI

      tam ale vobec nejde o vytacanie ale skor obavu zo zovotnosti priameho vstrekovania,turba ....
      sice ani tento motor neni prikladom spolahlivosti (mali sme fabiu 1,4 16V 55kw 8rokov,v servise poznam ludi po mene,pribeh sa skoncil tak ze nam pan v golfe nedal v BA na krizovatke prednost,naraz 50kmh celny a ani airbagy sa nevystreliiy,dvoje dvere sa nedali otovrit,.)a to bol ovela jednoduchsi motor,tak tomu TSI by som moc neveril,no kazdopadne podla mojich skusenosti a s uctou k svojmu zivotu a zivotom spolucestujucich SKODU nikdy viac.
      • 00 Reagovat !

        foto matii

        matii 08.03.2011  11:38

        « Re: Re: TSI

        Tak tak, o otáčkách to není. Ona už si vlastně na špatnou pověst o trvanlivosti motorů 1.2 TSI zadělala sama Škodovka, když po uvedení této motorizace na trh nějaký její zástupce (už přesně nevím jak se jmenoval) se otázkám na životnost motoru tak vehementně vyhýbal, až se toho novináři chytli a bylo to. Ostatně pamatuju jak vychvalovali tříválec HTP (sám jsem ho měl) a jak blížíce se ke 100 000 začínal vadnout. Neříkám tak ani tak, časem uvidíme. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Stefic

          Stefič 08.03.2011  13:49

          « Re: Re: Re: TSI

          njn, jenže hodně záleží, jak se k tomu turbu chováš. Pokud majitel dodržuje zásady tzn. když to peru po dálnici 180, tak bych měl pár km před cílem trochu zvolnit nebo pokud při dojezdu chvíli počkám než vypnu motor, tak nechápu, kde bz mohl být problém. To ale platí pro přeplňované motory obecně.
          Jinak Fabia není zrovna typ auta, které je postaveno na nájezdy 250 tkm a podobně. Ze zkušenosti vím, že tato kategorie aut je na rozsypání již někde kolem 170 tkm. ;-\
          • 00 Reagovat !

            foto baca42

            baca42 08.03.2011  17:22

            « Re: Re: Re: Re: TSI

            Já mám najeto o dost víc a zatím drží. [odkaz] A tsičko má turbo chlazený vodou, tak nevím jestli se musí dochlazovat?
            • 00 Reagovat !

              foto EmilBuisson

              EmilBuisson 09.03.2011  09:16

              « Re: Re: Re: Re: Re: TSI

              To máš naprostou pravdu, ale tady je ten problém. Proč se už nedělají auta schopné najet kolem 400k km bez větší úhony?
      • 00 Reagovat !

        foto Ronault-

        Ronault. 08.03.2011  21:43

        « Re: Re: TSI

        Souhlas. Jako kupce mě zajímá taky co by stála oprava, kdyby se stala a pokud mám za stejné peníze na výběr i mezi kostrukčně jednodušším motoru, tak je to komplikované dilema, které dává smysl. Prostě nejde rovnou zvolat TSI!!!, motor není jen o Nm a kW.
    • 00 Reagovat !

      foto Nerez

      Nerez 08.03.2011  14:57

      « Re: TSI

      Jeden mechanik z naších dílen viděl rozdělanou 1.2 TSI a od té doby o tom nemůže slyšet. S trochou nadsázky řekl, že tam kde mají normální auta řetěz tak malé TSI tam má řetízek širokej asi jak tem, co má na krku >:D Prý on by mu osobně nevěřil
      • 00 Reagovat !

        foto Mirasr

        Mirasr 08.03.2011  19:03

        « Re: Re: TSI

        nikdo si v dnešní době nemůže dovolit vyrobit pekáč co ti nevydrží ani 100 000km, rychle by ztratili zákazníky. Jinak jsem slyšel že motory tsi jsou ok ale turbo je na výměnu po těch 100 000km. Ale jen jsem to slyšel, uvidíme až někdo najede víc ať napíše názor, nevim podle čeho usuzují lidi že to nevydrží, já bych si ho klidně koupil
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 08.03.2011  21:21

          « Re: Re: Re: TSI

          A nikto si ani nemoze dovolit vyrabat motory, co vydrzia 1.000.000km, lebo by sa mu to financne neoplatilo. A tym je povedane vsetko
        • 00 Reagovat !

          foto Stefic

          Stefič 08.03.2011  21:53

          « Re: Re: Re: TSI

          no šlapu tomu docela na krk. Auto dostává docela sodu, tak uvidíme. Teď mám najeto 9 tkm :-) Pzději dám vědět, jak to dopadlo
  • 00 Reagovat !

    foto blowiik

    blowiik 08.03.2011  17:19

    hezký počtení

    ještě by to chtělo trochu dopracovat a bude to za 3x10 ... jinak tahle barva fabii sedne jak prd*l na hrnec... takže super :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 08.03.2011  21:27

      « Re: hezký počtení

      Skodovky moc nemusim, ale musim uznat, ze je tam vidno kus koncernovej prace. dvojita schranka pred spolujazdcom, miesto na PET flase, sedacky s bocnym vedenim, skvely PP, kozeny maly volant, schranka na okuliare a velmi solidne spracovanie - to u vacsiny vyrobcov nie je ani v o triedu vyssom aute.
      Mimochodom, ako svietia stretavacie v noci?
      • 00 Reagovat !

        foto Math90

        Math90 10.03.2011  06:55

        « Re: Re: hezký počtení

        Ďakujem, toto sa už číta lepšie... a čo sa týka tých stretávacích, znova ak porovnávam podľa mojich skúseností, xenóny to síce nie sú, ale v konečnom dôslegku oproti obyčajným halogénkam je to pozitívny rozdiel. Tiež svetlomety vyzerajú dôstojnejšie, než s obyčajnými žiarovkami....
    • 00 Reagovat !

      foto Math90

      Math90 10.03.2011  06:57

      « Re: hezký počtení

      Díkes... bolo to všetko na rýchlo zbuchnuté ;-) A tiež si myslím, že táto farba je výhra, hlavne z pohľadu budúcnosti, stále bude niečím zvláštna, aj keď príde v roku 2013 Fabia III.
      • 00 Reagovat !

        foto Poustnik

        Poustnik 10.03.2011  11:03

        « Re: hezký počtení

        Přidávám se k předřečníkovi, pěkné počtení, hezká barva, jen jsou zajímavé tvoje trochu "vousaté" názory, neřekl bych ti 20 let. Tak ať slouží a nezlobí! :-)
  • 00 Reagovat !

    foto hajnalka

    hajnalka 08.03.2011  21:58

    ;(

    Neviem ci by som isiel do Fabie s tymto motorom;(
    skor nove Polo 1.4 16V DSG ked uz nutne zlo oproti TSI
    Mame doma Suzuki Swift 1.3 69kW 5speed [odkaz]
    +Octaviu Kombi 2.0 FSI 110kW 6speed [odkaz]
    Sluzobne auto bolo(uz nie je) starsi Superb 2.8 V6 automat
    Sorry ale ukecat na fabiu s ovladacom vetrania zo sporaku tak to ani nahodou.
    • 00 Reagovat !

      foto Math90

      Math90 10.03.2011  06:51

      « Re: ;(

      Na všetko si človek zvykne, a nehovorím to pri tomto aute v zmysle, že si treba zvykať na niečo zlé. Keď už človek chce investovať toľko peňazí, dva razy si to premyslí a je so svojím výberom spokojný, ako v prípade mňa. A drobnosti ako ovladače vetrania, ktoré sú navyše praktické, ako je u Škody zvykom, sú na druhom mieste... :))
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…