Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf

9,39 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta není Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:6000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1396 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 250 maximální rychlost [km/h]: 216 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 370 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,1

Popis vozu

Rozhodování bylo mezi VW GOLF 7 nebo Mazda 3 sedan.... s novou trojkou jsem měl možnost jet, a byl jsem nadšený, jenže pár jízd proběhlo i s VW ( vždy ale s DSG a nejsilnějším benzínem a vrcholnou verzí "R" - což je úplně jiné auto, ale i tak....
Někdo namítne, že VW má nudný design, strohý interiér, ale já s tímto nesouhlasím. Ano, u výbav comfortline, nebo trendline musím dát za pravdu, ale v nejvyšší specifikaci Highline a navíc s R-line paketem je auto úplně jiná liga. Krásná maska, sedadla R, volant, atd atd....
Je fakt, že Mazda se mi taky líbila moc, a stále se mi líbí, byl jsem u prodejce AUTOLAROS SPEED v Ostravě, kde jsem byl už na pár akcích ( kamarád má právě 3 v sedanu tak mě bere na eventy s sebou :-) , musím uznat, že jednak s přístupem prodejce p. Skokana byla perfektní domluva i spolupráce a těm, co se rozhodnou pro Mazdu - vřele doporučuji. A je fakt, že kdybych na faceliftovaný model nemusel 5 měsíců čekat, asi bych jím odjel.
Protože jsem dobře prodal stávájící auto, musel jsem ale situaci řešit urychleně, a tak jsem zajel do mé druhé volby VW.
Tam byla super skladovka, ale s vysokou cenou - kterou jsem musel bohužel odmítnout. Měl jsem hodně požadavků, které bohužel auto vyhnalo na cenu skoro třičtvrtě milionu.(velká kola, auto klima, DSG, motor 100 KW a víc, takové serepetičky jako automatické stěrače, vyhřívaná sedadla atd atd) . Skvěle svítící BiXenony a právě celý paket R-line byla už jen třešnička na dortu...
Avšak prodejce kouzlil, a nakonec jsme se dostali na cenu, kterou jsem již akceptoval, i když byla i tak přes můj původní limit ( 500 tis, max 550).,
Projeli jsme předváděcí jízdu, a bylo rozhodnuto. Za 5 dní jsem jel pro auto 

Postřehy za 3 měsíce co auto užívám ( nákup říjen 2016): Velmi prostorný interiér – až jsem byl překvapený, (vždy srovnávám s původním autem Oktávií), jak je třeba na zadních sedadlech místo, kufr je samozřejmě nesrovnatelný, ale zatím jsem nepotřeboval velikost kufru oktávky – to příjde v létě na dovolenou… Spotřeba: papírových 5,1 jsem dosáhl asi jen jednou a musel jsem jet velmi opatrně…. Když nejezdíte v kopcovitém terénu, jedete sami v autě, a striktně dodržujete 50/90/110 tak není problém se kolem pěti litrů držet, ale to prostě nejde. Čekám, až se motor usadí a zaběhne, tak spotřeba o nějakou desetinku klesne. Když sešlápnete plyn na podlahu, nastane asi půl sekundová prodleva a pak auto vystřelí vpřed a táhne až daleko za 100km/h., Automat reaguje precizně – při plynulé jízdě vůbec nevnímáte, že něco řadí…. Bez cukání, bez hluku…opravdu 7 stupňové DSG je perfektní. Hluk – opět ve srovnání s naftou 100 a 1…. auto velmi tiché.. i při vyšších rychlostech. Co se mi moc líbí – tak ambientní osvětlení v autě. Večer je interiér opravdu krásný. Ještě lepší by byl s velkou navigací ( jsem úchylný na velké obrazovky),. ale i klasické Composition media je v klidu. Ve dveřích svítí bílé, nerušivé linky osvětlení – dávají interiéru punc luxusu. Jen nechápu, proč jsou jen ve předních dveřích a ne vzadu. (korunové položky pro VW). Jeden z mých požadavků byla plná konektivita auta vs. mobilu. Vše Golf má, i když po čase zjišťuji že nějaké USB, ani AUX nepotřebuju., Když spojím iPhone s bluetooth auta, vše jede bez jakýchkoli problémů….
Velmi se mi líbí funkce coming/leaving home. Akorát buď jí neumím nastavit, nebo to nějak nejde, ale při příchodu k auto se celé rozsvítí (coming tedy OK) ale při odchodu a zamknutí auta auto nesvítí.(leaving KO). Zapnuté to je, tak nevím…optám se na servisní prohlídce …K osvětlení ještě toto – výše jsem psal o skvělých bixenonech, ale určitě doporučuji připlatit si také LED zadní lampy – svítí super, a vypadají opět luxusně. Klasická zadní světla na takto vybaveném autě jsou hodně laciná.

Na autě jsou příplatková 18´kola DURBAN –opět v kombinaci s R-line a bílou barvou vypadají skvostně.
Při zařazení zpátečky se neztiší autorádio ( Škodovka to měla ) – což mi trošku chybí. Nebo to opět neumím nastavit 
Při couvání je hodně malé bílé couvací světlo takže není tak moc vidět za sebe – ale Parkasist Vám pomůže  U Oktávky jsou v porovnání reflektory na fotbalovém hřišti.,

Co mi chybí, tak už jen adaptivní tempomat ( měl jsem možnost vyzkoušet v nové X6 a je to super věc), navigace ( používám ale mobil, takže OK) a nezlobil bych se ani za zadní parkovací kameru. Já mám ale v autě Parkpilot ( signalizace vzdálenosti kolem celého auta na displeji a zvuková signalizace). Ale to jsou už opravdu nesmysly 

Silné stránky

motor, design, konektivita,

Slabé stránky

menší kufr ( předchozí auta oktávky a to je sakra rozdíl :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

100% - prodejce PIA - AUTO HELLER Ostrava - konkrétně prodejce Lukáš Zbořil, maximálně vyšel vstříc, měl trpělivost, a celková profesionalita na vysoké úrovni. Je jen málo takových

 


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
8

auto v záběhu, nějak jej nešetřím - průměrná spotřeba je cca 7,5l/100km

náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
10

absolutně neslyšitelný ( v porovnání s 2,0 Tdi)

kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
8

Více o modeluVolkswagen Golf A7/AU (2012-dosud)
VW Golf Variant GTD DSG – Naftové sportování nevoní VW Golf Variant GTD DSG – Naftové sportování nevoní

Volkswagen Golf už prošel faceliftem, ještě před tím však…

VW Golf: Facelift dřív, než se čekalo. Kdy to bude? VW Golf: Facelift dřív, než se čekalo. Kdy to bude?

Volkswagen si kompletní představení faceliftu sedmé…

 





Blesk.cz

Volby ONLINE: Čechů už odvolilo přes 40 procent. Zeman a lídři řeší, co dál

Volby ONLINE: Čechů už odvolilo přes 40 procent.…

Poslance si v první den voleb přišly vybrat více než dvě pětiny voličů. Zájem je podle mnoha volebních komisařů…

Tajemství letušek: Sex s boháči za peníze a s piloty v kokpitu?!

Tajemství letušek: Sex s boháči za peníze a s piloty…

Nejmenovaná britská letuška popsala skandální praktiky svých kolegyň. Čím dál víc stevardek si prý přivydělává…

 

iSport.cz

Zklamaný Honejsek po prohře v Pardubicích: Faulovali jsme jak žáčci

Zklamaný Honejsek po prohře v Pardubicích: Faulovali…

Vidíte ty záblesky šikovnosti, schopnost se nacpat pro gól. Drzost. Antonín Honejsek v sezoně odehrál 12 zápasů…

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň. Liberec má první výhru venku

VIDEO: Brno padlo s Hradcem, v čele je Plzeň.…

VIDEO | Páteční 15. kolo hokejové Tipsport extraligy pořadí na čele tabulky nezměnilo. Plzeň zůstala i přes…

 

Reflex.cz

Žena si přinesla z blešího trhu raritu. Nikdy nepublikované fotky mladých Stounů

Žena si přinesla z blešího trhu raritu. Nikdy…

Bleší trhy. Jedni je milují, vyhledávají a jsou dokonce ochotni za nimi i cestovat. Například do Paříže, kde…

Padrťské rybníky aneb Hluboké oči brdské krajiny

Padrťské rybníky aneb Hluboké oči brdské krajiny

Brdy loni definitivně opustili vojáci a tato středočeská oblast se po dlouhých 90 letech otevřela turistům.…