Recenze

10 Majitel

Volkswagen Golf

9,39 Uživatelé

Hodnoceno: 11× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Volkswagen Golf, foto 1 Volkswagen Golf, foto 2 Volkswagen Golf, foto 3 Volkswagen Golf, foto 4 Volkswagen Golf, foto 5 Volkswagen Golf, foto 6
 

Technické info

Přezdívka auta není Rok výroby 2016 Koupeno nové najeto [km]:6000 palivo: benzin počet válců: 4 objem [cm3]: 1396 výkon [kW]: 110 kroutící moment [Nm]: 250 maximální rychlost [km/h]: 216 počet rychlostí: 7 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 18 zavazadlový prostor [l]: 370 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,1

Popis vozu

Rozhodování bylo mezi VW GOLF 7 nebo Mazda 3 sedan.... s novou trojkou jsem měl možnost jet, a byl jsem nadšený, jenže pár jízd proběhlo i s VW ( vždy ale s DSG a nejsilnějším benzínem a vrcholnou verzí "R" - což je úplně jiné auto, ale i tak....
Někdo namítne, že VW má nudný design, strohý interiér, ale já s tímto nesouhlasím. Ano, u výbav comfortline, nebo trendline musím dát za pravdu, ale v nejvyšší specifikaci Highline a navíc s R-line paketem je auto úplně jiná liga. Krásná maska, sedadla R, volant, atd atd....
Je fakt, že Mazda se mi taky líbila moc, a stále se mi líbí, byl jsem u prodejce AUTOLAROS SPEED v Ostravě, kde jsem byl už na pár akcích ( kamarád má právě 3 v sedanu tak mě bere na eventy s sebou :-) , musím uznat, že jednak s přístupem prodejce p. Skokana byla perfektní domluva i spolupráce a těm, co se rozhodnou pro Mazdu - vřele doporučuji. A je fakt, že kdybych na faceliftovaný model nemusel 5 měsíců čekat, asi bych jím odjel.
Protože jsem dobře prodal stávájící auto, musel jsem ale situaci řešit urychleně, a tak jsem zajel do mé druhé volby VW.
Tam byla super skladovka, ale s vysokou cenou - kterou jsem musel bohužel odmítnout. Měl jsem hodně požadavků, které bohužel auto vyhnalo na cenu skoro třičtvrtě milionu.(velká kola, auto klima, DSG, motor 100 KW a víc, takové serepetičky jako automatické stěrače, vyhřívaná sedadla atd atd) . Skvěle svítící BiXenony a právě celý paket R-line byla už jen třešnička na dortu...
Avšak prodejce kouzlil, a nakonec jsme se dostali na cenu, kterou jsem již akceptoval, i když byla i tak přes můj původní limit ( 500 tis, max 550).,
Projeli jsme předváděcí jízdu, a bylo rozhodnuto. Za 5 dní jsem jel pro auto 

Postřehy za 3 měsíce co auto užívám ( nákup říjen 2016): Velmi prostorný interiér – až jsem byl překvapený, (vždy srovnávám s původním autem Oktávií), jak je třeba na zadních sedadlech místo, kufr je samozřejmě nesrovnatelný, ale zatím jsem nepotřeboval velikost kufru oktávky – to příjde v létě na dovolenou… Spotřeba: papírových 5,1 jsem dosáhl asi jen jednou a musel jsem jet velmi opatrně…. Když nejezdíte v kopcovitém terénu, jedete sami v autě, a striktně dodržujete 50/90/110 tak není problém se kolem pěti litrů držet, ale to prostě nejde. Čekám, až se motor usadí a zaběhne, tak spotřeba o nějakou desetinku klesne. Když sešlápnete plyn na podlahu, nastane asi půl sekundová prodleva a pak auto vystřelí vpřed a táhne až daleko za 100km/h., Automat reaguje precizně – při plynulé jízdě vůbec nevnímáte, že něco řadí…. Bez cukání, bez hluku…opravdu 7 stupňové DSG je perfektní. Hluk – opět ve srovnání s naftou 100 a 1…. auto velmi tiché.. i při vyšších rychlostech. Co se mi moc líbí – tak ambientní osvětlení v autě. Večer je interiér opravdu krásný. Ještě lepší by byl s velkou navigací ( jsem úchylný na velké obrazovky),. ale i klasické Composition media je v klidu. Ve dveřích svítí bílé, nerušivé linky osvětlení – dávají interiéru punc luxusu. Jen nechápu, proč jsou jen ve předních dveřích a ne vzadu. (korunové položky pro VW). Jeden z mých požadavků byla plná konektivita auta vs. mobilu. Vše Golf má, i když po čase zjišťuji že nějaké USB, ani AUX nepotřebuju., Když spojím iPhone s bluetooth auta, vše jede bez jakýchkoli problémů….
Velmi se mi líbí funkce coming/leaving home. Akorát buď jí neumím nastavit, nebo to nějak nejde, ale při příchodu k auto se celé rozsvítí (coming tedy OK) ale při odchodu a zamknutí auta auto nesvítí.(leaving KO). Zapnuté to je, tak nevím…optám se na servisní prohlídce …K osvětlení ještě toto – výše jsem psal o skvělých bixenonech, ale určitě doporučuji připlatit si také LED zadní lampy – svítí super, a vypadají opět luxusně. Klasická zadní světla na takto vybaveném autě jsou hodně laciná.

Na autě jsou příplatková 18´kola DURBAN –opět v kombinaci s R-line a bílou barvou vypadají skvostně.
Při zařazení zpátečky se neztiší autorádio ( Škodovka to měla ) – což mi trošku chybí. Nebo to opět neumím nastavit 
Při couvání je hodně malé bílé couvací světlo takže není tak moc vidět za sebe – ale Parkasist Vám pomůže  U Oktávky jsou v porovnání reflektory na fotbalovém hřišti.,

Co mi chybí, tak už jen adaptivní tempomat ( měl jsem možnost vyzkoušet v nové X6 a je to super věc), navigace ( používám ale mobil, takže OK) a nezlobil bych se ani za zadní parkovací kameru. Já mám ale v autě Parkpilot ( signalizace vzdálenosti kolem celého auta na displeji a zvuková signalizace). Ale to jsou už opravdu nesmysly 

Silné stránky

motor, design, konektivita,

Slabé stránky

menší kufr ( předchozí auta oktávky a to je sakra rozdíl :-)

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

100% - prodejce PIA - AUTO HELLER Ostrava - konkrétně prodejce Lukáš Zbořil, maximálně vyšel vstříc, měl trpělivost, a celková profesionalita na vysoké úrovni. Je jen málo takových

 


Další vozy Volkswagen Golf



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
9
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
10
provozní náklady
8

auto v záběhu, nějak jej nešetřím - průměrná spotřeba je cca 7,5l/100km

náhradní díly
10
výkon motoru
10
spotřeba
9
hlučnost motoru
10

absolutně neslyšitelný ( v porovnání s 2,0 Tdi)

kvalita sedadel
10
brzdy
10
zavazadlový prostor
8

Více o modeluVolkswagen Golf A7/AU (2012-dosud)
VW Golf Variant GTD DSG – Naftové sportování nevoní VW Golf Variant GTD DSG – Naftové sportování nevoní

Volkswagen Golf už prošel faceliftem, ještě před tím však…

VW Golf: Facelift dřív, než se čekalo. Kdy to bude? VW Golf: Facelift dřív, než se čekalo. Kdy to bude?

Volkswagen si kompletní představení faceliftu sedmé…

 






Blesk.cz

Nex Machina: Death Machine recenze: Jen pro hráče s bleskurychlými reflexy!

Nex Machina: Death Machine recenze: Jen pro hráče s…

Některé věci je lepší neměnit, protože jejich kvalitu prověřil sám čas. To platí i o dvourozměrných arkádových…

Dva výbuchy za tři minuty: Útoky v Pákistánu zabily 73 lidí

Dva výbuchy za tři minuty: Útoky v Pákistánu zabily 73 lidí

Počet obětí na lidských životech po třech separátních pátečních útocích v Pákistánu během noci a soboty vzrostl…

 

iSport.cz

EURO U21: Itálie - Německo 1:0. Oba týmy postupují do semifinále

EURO U21: Itálie - Německo 1:0. Oba týmy postupují…

Prohra, ale žádná tragédie. Fotbalisté Německa sice v posledním zápase skupiny C podlehli Italům 0:1, ale díky…

Zoufalá situace hokejových Pardubic. Slavný klub dluží 72 milionů korun

Zoufalá situace hokejových Pardubic. Slavný klub…

Pište to na futra! Takhle nějak vypadá aktuální situace v Pardubicích. Město si před odkupem klubu od Romana…

 

Reflex.cz

Být policajtem, to je vyražení

Být policajtem, to je vyražení

Výsledek vyšetřování: policii nevadí civil z Hradu v nabouraném BMW. Mně taky ne. Ale vadí mi ta bouračka, vadí…

Ženy, které si špatně čistí zuby, mají nižší pravděpodobnost těhotenství, ukázal výzkum

Ženy, které si špatně čistí zuby, mají nižší…

Tým vědců z Helsinské univerzity testoval vztah mezi zvýšenou přítomností bakterií ve slinách žen a mírou jejich…