Recenze

Martin911Turbo (muž 42 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Jeep Renegade Limited

10,00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Jeep Renegade, foto 1 Jeep Renegade, foto 2 Jeep Renegade, foto 3 Jeep Renegade, foto 4 Jeep Renegade, foto 5 Jeep Renegade, foto 6 Jeep Renegade, foto 7 Jeep Renegade, foto 8
Jeep Renegade, foto 9 Jeep Renegade, foto 10 Jeep Renegade, foto 11 Jeep Renegade, foto 12 Jeep Renegade, foto 13 Jeep Renegade, foto 14 Jeep Renegade, foto 15 Jeep Renegade, foto 16 Jeep Renegade, foto 17 Jeep Renegade, foto 18 Jeep Renegade, foto 19 Jeep Renegade, foto 20 Jeep Renegade, foto 21 Jeep Renegade, foto 22 Jeep Renegade, foto 23 Jeep Renegade, foto 24 Jeep Renegade, foto 25 Jeep Renegade, foto 26 Jeep Renegade, foto 27 Jeep Renegade, foto 28 Jeep Renegade, foto 29 Jeep Renegade, foto 30
 

Technické info

Přezdívka auta René Rok výroby 2015 Koupeno ojeté najeto [km]:48900 palivo: nafta počet válců: 4 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 1956 výkon [kW]: 103 kroutící moment [Nm]: 351 zrychlení 0-100 km/h [s]: 10,2 maximální rychlost [km/h]: 182 počet rychlostí: 9 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 17 zavazadlový prostor [l]: 352 pohon kol: 4x4 spotřeba [l/100km]: 7

Popis vozu

Tak po delší době opět přispívám s "novým" autem, kdo četl moje recenze na Porsche 944 S2 a Boxster tak ví, že to nebude krátké čtení ;-)
Proč Renegade? Naše bývalé městská vozítka Mini Cooper 2002, Citroen C2 VTS už byla pro nás dost malá (vnitřní prostor, kufr), dost tvrdá (zvlášť C2 VTS) a s výbavou která nás neuspokojovala. Další aspekt, stále horší silnice napříč celou ČR, chtěli jsme celkově větší komfort cesty a vzhledem i trávení času i auto, které se nelekne lesní cesty, polňačky a nebude problém pro něj kdejaká díra a vysoký obrubník opět, český fenomén. Vzhledem k tomu, že nejsem typ kupující koncernovou nudu, padla volba nakonec na trojici vozů 1. dnes už "zastaralý" Nissan Juke, 2. Jeep Renegade, 3. Toyota C-HR Priorita pro nás bylo koupě auta pokud možno jako demo, předváděčka pokud možno ještě v záruce a nebo těsně po záruce do 40 000 Km

Toyota C-HR byl papírově a dle recenzí jasný vítěz, po půjčení ovšem tvrdé zklamání, zhrnutí mínusů:
Pozice za volantem, Málo stavitelný volant pro člověka 190cm, Místo spolujezdce a vzadu pro člověka max 180cm, Málo akční brzdy (vůz měl najeto 5800 km), Stísněný prostor na to, jak velké auto je. Prostor jak vepředu tak vzadu pro malé hubené postavy, Benzínový motor, špatné odhlučnění, hluk již od 2000 otáček, svist vzduchu okolo karoserie od 80km, Motor slabý výkon 117 a 185ps je na tak těžké auto málo, Průměrný podvozek, nerovnosti nežehlí jak je očekáváno, v zatáčkách se prudce naklání, Infotejtment je parodie, rozlišení, nic nezobrazuje oproti konkurenci (Uconet FCA group, icocpit PSA, virtual cocpit tegra v Škoda, VW, Porsche, Seat,...), Nešikovné umístnění tlačítek na volantu, Malý volant, netopí v celé ploše, Průměrné audio (verze Dynamic), Špatný výhled ze zrcátek, špatné rozlišení zadní kamery, Pomalá reakce parkovacích čidel, Jízdní asistenty průměrné vůči konkurenci, Vysoká cena, na to co (ne)nabízí, Nakládací hrana kufru je vysoko, schod po sklopení zadních sedaček, Špatný výhled v bok a vzad, Malá přihrádka u spolujezdce

Nissan Juke je ze všech aut nejmenší a nejvíce zastaralý, ve verzi 4x4, převodovka CVT to opravdu ne a kufr jen 250l, malá světlá výška, stísněný vnitřní prostor, jak ve předu tak tuplem vzadu, tam jen pro hobity. Co pro Juke hrálo a co mi vrtalo nad definitivním výběrem byl motor 190ps respektive 217 Nismo, které jsme zvažovali koupit. U Nisma byl problém se servisem, svolávačky, na to autě vše hoří, servis je opravdu nákladný

Výbava Limited + pakety z tech listu auta:
ABS
Automatické spuštění všech blikačů
Bezpečnostní pásy na zad.sedadlech:, 3-bodový typ
Boční airbagy vpředu
Brzdový asistent BAS
Dvě výškově nastavitelné aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech, tři výškově nastavitelné opěrky hlavy na zadních sedadlech
Elektronické rozdělení brzdné síly EBD
Hlavové airbagy přední a zadní sedadla
Indikace nízkého tlaku v pneumatikách včetně zobrazení tlaku a senzor na ráfku
Inteligentní přední airbag na straně řidiče, inteligentní přední airbag na straně spolujezdce, s vypínaním
Isofix příprava
Počet airbagů: 6
Program stabilizace přívěsu
Protiprokluzový systém ETC
Signalizace nezapnutých bezp. pasů 5
Systém Roll stability control
Systém řízení stability ESP
Systém varování před nehodou: aktivace brzdových světel, monitorování řidiče, asistence brzdění, brzdí při nízké rychlosti a vizuální/akustická
výstraha
Varování při opuštění jízdního pruhu: aktivace řízení
Výškově nastavitelné bezpečnostní pásy na před.sedadlech: s napínači
Funkčnost
12v zásuvka v zavazadlovém prostoru a vpředu
4 kotoučové brzdy (včetně 2 chlazených disků)
AM/FM-rádio, RDS, digitální mediální karta, dotyková obrazovka a barevná obrazovka
Antikorozní ochrana - galvanizovaná karoserie
Asistent rozjezdu do kopce
Automatická 9-stupňová převodovka manuální mód, řadící páka na podlaze, 4,710:1 první převodový stupeň (poměr), 2,840:1 druhý převodový stupeň
(poměr), 1,910:1 třetí převodový stupeň (poměr), 1,380:1 čtvrtý převodový stupeň (poměr), 1,000:1 pátý převodový stupeň (poměr), 0,810:1 šestý
převodový stupeň (poměr), 3,830:1 zpětný převodový stupeň (poměr), převody spodní a horní řady, 948TE, typ - automatická s manuálním režimem,
0,700 :1 sedmý převodový stupeň (poměr), 0,580 a 0,480
Bluetooth s podporou telefonu, s podporou streamingu
Centrální zamykání: dálkové
Dálkové ovládání audia na volantu
Dálkové ovládání víka zavaz. prostoru
Denní svícení
Dynamické řízení
Elektronická ruční brzda
Filtr pevných částic
Hlavní palivová nádrž s objemem (l) 48
Konzole na podlaze
Multifunkční displej 5", dotykový obrazovka a
Nastavení světel: manuální nastavení výšky
Omezovač rychlosti
Otáčkoměr
Ovládání aplikací
Palivový systém: diesel common rail
Parkovací senzor vzadu, radar
Počet reproduktorů: 6
Počítač: průměrná rychlost, průměrná spotřeba, okamžitá spotřeba a dojezd na zbývající palivo
Přední a zadní pérování McPherson se stabilizátorem, pružina
Přední elektrické ovládání oken s 2 ovladači, zadní elektrické ovládání oken
Přední závěsné na straně řidiče, zadní na straně řidiče, na straně spolujezdce a zadní na straně spolujezdce
Připojení externích zařízení: AUX-in
Přístrojové ukazatele: analogue & TFT
Režimy řízení včetně nastavení motoru, včetně řízení stability a včetně řízení prokluzu
Sada na opravu pneumatik
Start/Stop
Stěrače:
Střešní anténa
Systém hlasového ovládání audio systému a telefonu
Tempomat
Text na hlas / hlas na text
Typ posilovač řízení s progresivním účinkem
Ukazatel servisních intervalů
Venkovní teplota
Automatická klimatizace , počet klimatizovaných zón: 2
Make-up zrcátko ve sluneční cloně řidiče, osvětlené make-up zrcátko ve sluneční cloně spolujezdce
Oddělené nastavení teploty pro sedadlo spolujezdce s digitálním displejem
Středová loketní opěrka vpředu
Tónovaná skla
Ventilace: digitální display a pylový filtr
Boční před.světla pro odbočování
Černé přední a zadní nárazníky
Elektricky nastavitelná, vyhřívaná zpětná zrcátka na straně řidiče, na straně spolujezdce, barva lakované, ukazatele směru, elektricky sklápěcí zpětná zrcátka voličem ve dveřích
Pneumatiky: 215 mm šířka pláště, 60 % profil pláště, rychlostní index H, index nosnosti: 96, konvenční typ, oficiální velikost rozměr pneu dle údajů
výrobce, minimální standardní rychlostní index H, průměr: 17
Přední a zadní kola: ráfek z lehké slitiny, 17 " průměr a 7,0 " šířka
Přední mlhová světla
Přední světlomety: xenon čočka s komplexním povrchem, halogenové žárovky a halogenové žárovky (dálková světla)
Střešní nosiče: chrom/stříbrný efekt
Typ barvy: černá
Zadní dveře - výklopné
Čtecí lampičky vpředu
Držák pohárků na předním sedadle a na zadním sedadle
El. nastavitelná přední sedadla: typ - konvenční, počet el. nastavení 1, na straně řidiče, nastavení sklonu opěradla - manuální, nastavení posuvu -
manuální, nastavení výšky - manuální a nastavení bederní opěrky - elektrické, přední sedadla: typ - konvenční, počet el. nastavení -, na straně
spolujezdce, sklopná, nastavení sklonu opěradla - manuální a nastavení posuvu - manuální
Koberečky: textilní
Luxusní obložení: kůže na hlavici řadící páky, syntetická kůže na dveřích a není
Osvětlení zavazadlového prostoru
Pevný kryt zavazadlového prostoru
Potahy sedadel: hlavní materiál - luxusní čalounění/velur a doplňkový materiál - luxusní čalounění/velur
Úchyt na zavazadla
Výškově nastavitelný multifunkční volant: hliník a kůže, nastavitelný v ose
Zadní sedadla: pro 3 osoby , sklopné opěradlo 40/20/40, typ - lavice, směr sezení - dopředu, počet el. nastavení - 0 a sklápěcí sedák žádný
Zpětné zrcátko
Auto spadá do kategorie autonomního řízení stupeň 1

Silné stránky

Originalita spojení retro prvků se současným designem, designeři dostali uzdu povolenou a takové pi... jako pavouček ve víčku nádrže, horolezec a jeti na okně, či v otvorech v interiéru gumové podložky s mapou :-) a všude odkaz na wilíka 1941
Zajímavý krabic-ovitý design, který mě hned po uvedení na trh zaujal
Pocit robustnosti, masitosti auta, které ale klame tělem svými rozměry
Příjemný, pohodlný posez, je to první auto, kde si o hlavovou opěrku mohu opravdu hlavu opřít. Rychlé zahřátí obou sedadel (2 nastavení) příjemný vyhřívaný volant v celém oblouku (Toyota C-HR by se měla zde učit)
Dobrý výhled vpřed a bok
Běžné nerovnosti 17" kola tlumí dobře
Dobrý poloměr otáčení
Dostatečný výkon motoru 140ps/350nm vs váha 1502kg (170 nafta u trailhawk by byla optimální)
Naprosto příjemný, plynulý, jemný 9 stupňový automat, s rozjezdem na 2 stupeň, 1 je do terénu s možností ručního řazení (ideální na dlouhé táhle dálniční sjezdy)
Primárně dvoukolka v auto režimu spojení 4x4, dále 4x4 low tzv plazivka pro těžký terén, 4x4 lock, 4x4 režim sníh, písek, bláto
Trvalé vypnutí start/stop jedním tlačítkem na středové konzole
Možnosti vypnutí trakce
Vše pohodlně při ruce, dostatek prostor pro běžné věci (nejsem typ redaktora co vše poměřuje 2l petkami v autě - k ničemu)
TFT displej mezi budíky ukazuje opravdu maximum věcí, velmi mile mě překvapil, krom teploty motoru, se zobrazuje i teplota oleje, teplota převodovky, napětí baterie, hw kompas, telefon, rádio, multimediální obsah, sms, teplota, čas, navigace, pneu, převod, digitální otáčkoměr (pro Citroeňáka super věc), spotřeby, dojezd na nádrž, několik tripů, servisní intervaly, jízdní assistenty, svit palubních budíků se dá lehce řídit posuvným kolečkem u světel a nemusí člověk nic nastavovat v menu
Bez klíčové otvírání a zavírání, stačí mít klíč v kapse a to je vše, kufr dveře, start tlačítkem, to stejné odchod samo se zamkne
Natáčecí xenon světlomety fungují velmi dobře, mají auto funkci sepnutí plus dálkové + přísvit do zatáček
Brzdný asistent na tzv. Trpišáka jsem zatím neměl možnost vyzkoušet
Asistent pro jízdu v pruzích primárně vypnut, jednoduše tlačítkem zapnuto a síla vracení auta do pruhu se nastavuje ve 3 sílách
Zadní parkovací čidla lze nastavit ve 3 citlivostech dle gusta každého
Jednoduchá a funkční dvouzónová klimatizace s opravdu rychlým zahřátím čelního okna, vyhřívané jsou i stěrače a zpětná zrcátka
Na to, že je to diesel tak relativně slušně rychle zahřátý interiér
Byť základní Uconnect 5 life s navigací nabídne ovládání audia, handsfree telefonu, přehrávání audio médií z usb, navigace, plus aplikace life (aplikace na telefonu pro otevření/zavření auta, kontrola napětí, pneu, phm, servisní intervaly) dále fb, twiter, eco drive pro monitoring stylu jízdy, my car, tune-i, deezer, tomtom 2.5 life (počasí, inteligentní trasy, bezpečnostní kamery, vyhledávání hotelů, restaurací a spousty dalších poi z internetu, čtení došlých sms, import kontaktů do uconnet, ukazatel stavu baterie telefonu, signálu,... výhoda navigační mapy si může uživatel updatovat přes flašku sám u uconnect 6.5, 7, 8 je bohužel uživatel odkázaný na servis Fiat/Jepp...
Tiché zavírání dveří, kapota je uchycena na dvou místech a klasický hák na držení, nic nevrže
Funkční a praktické plasty, prahy ne jen na oko jako u konkurenčních mini suv
Auto se výborně myje na ručním mytí, zvlášť kola a podběhy

Slabé stránky

Hlučnost motoru na volnoběh (jak studený, tak teplý motor) hodilo by se více tlumících prvků
Lehké vibrace motoru na volnoběh (zvlášť u studeného motoru), vyzkoušeno u dalších dvou dieslových Renegade s 2.0 Multijet 103kw, na vinně jsou obyčejné silentbloky na motoru, bohužel tuning lepší jsem nenašel
V zimě pod 0 prvních 2km automatická převodovka řadí lehce hrubě
Hluk okolo zpětných zrcátek ve 130+
Špatný výhled vzad a vzad/bok
Přestože je auto v nejvyšší výbavě, ve standartu jsou jen zadní parkovací čidla, přední čidla nejdou originálně dodělat a spárovat s elektronikou auta! Kdo chce přední čidla, musí si u nového auta koupit paket automatického parkování!
Krátké přední a zadní sedáky, holt když je designer prťavej ital 
Zadní sedadla nejsou posouvatelná, to jsem ocenil u bývalé C2 VTS a nyní má např. C3 Aircross
V opěrkách zadních sedadel není možnost objednat výklopný tunel (lyže,…) ten je jen u vrcholné verze trailhawk
Malá velikost kufru, na velikost auta. Prostor pro nouzovou sadu by šel lépe využít, aby se zde vešla povinná výbava + běžné auto doplňky
Plechový zvuk víka kufru, boční hrany kufru jsou ostré! Hrozí poranění, to je velký designový faul
Víko kufru se otevře jen do 170cm!
Na 17“ kola jsem čekal o něco větší komfort
Při mé výšce 190cm jsem nenašel 100% optimální nastavení levého zpětného zrcátka při sedačce na spodní hraně nastavení
Loketní opěrka by mohla být širší a hluboký vnitřní prostor by mohl být rozdělen na dvě části, naštěstí to vyřešil ebay 
Uconnect life, předchozí majitel byl spárovaný s autem - nelze jednoduše uživatele odebrat ani v servise Jeep, je nutné zavolat na linku do Itálie, kde udělají reset!!!
Uconnect life, mohlo by být víc aplikací
Absence češtiny v palubním systému a všech uconnect rádiích, platí jak pro Jeep, tak pro Fiat, Lancii, Maserati, Alfu,… což u automobilky jako je Fiat nepochopím… Perlička Uconnect 5.0 se vyrábí u nás v Brandýse nad Labem…
Špatně umístěná nádržka na vodu do ostřikovače, bez trychtýře nemožné nalít vodu
Víčko nádrže není klasické na zámek ale má vlastní vnitřní, což je velké mínus pro nalívání aditiv Vif, klasické víčko v plechovce nejde použít, musí se přelít do pevné plastové nádobky s úzkým hrdlem a nalít pod tlakem do nádrže
Málo nastavení v možnostech audia, průměrné audio, bude to chtít upgrade

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Po koupi jsme nechali dodělat přední parkovací čidla (pouze akustická čidla) v originál servise Jeep
V servise nahrán nový software auta včetně Uconnect (bez navigace tu si upgraduji sám), nový software řídící jednotky, 9 stupňového automatu (svolávací akce - přehříval se)
Oprava odchlíplé výplně u řidičových dveří, demontáž plastu ve víku kufru, lítal tam nějaký binec
Auto už bylo koupeno po servisce 40 000 Km v originál servise Jeep (dělaná v 37 800 km)
Výměna baterií v dálkových key less ovladačích, díky bezklíčovému otvírání a startování se baterie bude měnit častěji než u klasiky, naštěstí stojí 75 Kč
Až náhodou jsme zjistli, že díky paketu function 1 a modelovém roku 2016 máme elektricky sklopná zrcátka, nejsou totiž automatická ale manuální, je to nepopsané tlačítko pod nastavením zpětných zrcátek. Sklopení funguje jen u nastartovaného, stojícího vozidla, zrcátko zaklápí jen u řidiče, takže budeme muset dořešit servis druhého, bonus na prodlouženou záruku 3 roky bude zdarma
Jak začalo teplo, tak jsem zjistil, že klimatizace chladí málo, takže spolu se zrcátkem bude řešena i klimatizace

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Vozidlo jsem zakoupil v pobočce Unicredit leasing v Brně, vozidlo se vrátilo z operativního leasingu v Praze a bylo převezeno do Brna, vůz jsem koupil 2 měsíce po skončení 2 leté záruky za vcelku dobrou cenu. Na voze platí prodloužená 3 letá záruka Jeep. Prodej ovšem nebyl bez emocí, prodejce se choval jak venkovský buran co provozuje lokální bazar a ne jako prodejce defakto skoro nových vozů. Naprosto neprofesionální jednání a celkový postup prodeje psycho, nedoporučuji někomu absolvovat! Vůz předán špinavý a smradlavý. Vozidlo mělo při koupi 37 800 Km

Jeep Renegade Limted 2.0, 103kW, 9at

http://www.auto.cz/test-jeep-renegade-2-0-multijet-4x4-willys-by-se-divil-85869

 

Novinky v recenzi

10.12.2018 19:47

René náhlý kaput trakce

Tak v pátek ráno po rozjetí z domu po 200m náhlá ztráta trakce, tahu a rozvěcení všech možných kontrolek check, engine, transmition, 4wd, startstop, esc, parking brake podobně jako na videu https://www.youtube.com/watch?v=w7oOGMcwQes
Motor běžel normálně, převodovka a elektrická brzda nereagovala
Z havarijka jsem objednal odtah do autorizovaného servisu
Dnes (pondělí) servis vytížen, tak zjištěn problém někde v převodovce
Do konce týdne snad bude servis hotv, pokud teda není kaput komplet převodovka...
Celé by to mělo jít na prodlouženou 5-ti letou záruku

26.9.2018 17:06

Najeto 11 000 km, servis

Tak s Reném najeto za půl roku 11 000 km, spotřeba přes léto dlouhodobá 6.9l (3/4 cest s klimatizací)
Servis, zjistil jsem že lehce mizí chladící kapalina, na servise zjistili že kuna potvora nakousala hadici od chladící kapaliny, výměna hadice plus doplnění chladící kapaliny

28.5.2018 16:41

Nové zrcátko, oprava klimaizace

Tak jsem se konečně dočkal, po čekání 1.5 měsíce na servis (Motortec Brno) dnes bylo opraveno pravé zrcátko, které se elektricky nesklápělo. výměna zdarma na 5-letou záruku
Nefunkční klima, nebyl problém je že chybělo jen chladivo, ale problém byl v úniku chladiva někde v okruhu. Servismen klimu diagnostikoval, těsnil a doplnil za 2 hodiny.... Klima funkční a opět zdarma na 5-letou záruku

10.5.2018 16:49

Spotřeba

Tak po 3 měsících je spotřeba na 7.4l, kdy 2/3 cest je Brno a zbytek okresky
Nafta OMV + VIF

2.4.2018 11:08

Upgrade map navigace

Původní mapy v autě byli 2/2014...
Dle TomTom Uconnect drive návodu jsem na prázdný flash disk zkopíroval data z uconect rádia na flash disk, který jsem připojil do usb1 slotu (je tam na to funkce přenos na usb klíček)
Nainstaloval jsem TomTom Home 2, registraci jsem použil dokonce ještě z x let starého TomTom go, který jsem měl, připojil usb flash a navigace se přepla do Jeep grafiky a zařízení se zobrazilo jako Uconnect. Záruku nejnovější mapy jsem nemohl použít, protože tu je nutné udělat do 90 dnů od spuštění a rgistrace auta. Takže jsem zaplatil roční update (4x mapy) kompletní Evropy (východ, západ, rusko) jiná než kompletní mapa na výběr není! jak u klasické tomtom přenosné navigace. Cena 1699 Kč, což je o cca 900 Kč méně než u přenosné navigace, což je plus. Stáhnutí map a instalace na flash disk cca 1 hodina. Potom stačí usb flashku strčit do nastartovaného auta, uconnect sám zjistí, že jsou nové mapy, instalace cca 35 minut a pozor motor musí o celou dobu jet! Po instalaci mapy 1/2018
Perlička, jednorázový upgrade navigace v servise Jeep 3 800 Kč, takže jsem rád že si mohu navigaci sám upgradovat, bohužel chci časem vyměnit rádio Uconnect 5 na 6.4 respektive 8 (jde to) ale tam je problém, protože navigace už jde jen přes Jeep servis. Uconnect 5 používá uvnitř windows, 6.4 a 8 už QNX od BlackBerry


Další vozy značky Jeep



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
8

Původ ital, takže čas ukáže. Zatím jediné dva problémy se vyřešili hned z kraje produkce 1. při brzdění se zvedala záď 2. přehříval se 9 stupňový automat v celém koncernu

praktičnost
8

Celkem prostorný interiér, sám mám 190cm a 120kg a nemám v autě problém. Jediný problém mám u víka kufru, které se otevře jen do 170cm!

prostornost
9

Vnitřní prostor na daný vůz perfektní, na to že je auto 4x4 je středový tunel úzký a nezmenšuje prostor pro nohy, kufr na 4x4 také prostorný když vezmu konkurenci Nisan Juke 4x4. Absolutní vítěz ve výškovém prostoru

jízdní vlastnosti
9

Na váhu, tvar krabičky je auto velice čilé a rádo si dá i okresky, kde pěkně drží, velmi dobré filtrování nerovností i když né dokonalé, retardéry přeletí v klidu městskou 50

jízdní komfort
9

Příjemná, komfortní jízda, po C2 VTS, Mini Cooperu balzám na tělo. Perfektní volant, vše při ruce, konektivita, dostatek 12V i USB, rádio se chytá i tam kde jiná auta ne, venkovní hluk až při vyšších rychlostech

provozní náklady
8

Zatím krátká doba, auto jsme koupili po servisce 40 000 Km, zatím je lijeme naftu + vif, Servisní interval oleje po 20 000 km zkrátíme na polovinu, nejsem long life blázen

náhradní díly
8

Zatím je dodělávka předních čidel v origo servise, cena ok

výkon motoru
8

140 koňový motor v dieselu beru jako ideální normální motorizaci, 170 by byl ideál Měl jsem půjčenou benzínovou verzi s 140 koni a propast výkonu byl opravdu znát, nechci ani domýšlet základní motor 110 koní...

spotřeba
8

Upřimně bych čekal trochu menší 5.8 - 6.5 a ne 6.5 - 7.5l

hlučnost motoru
3

Tady italové šetřili, lepší odhlučnění, lepší silentbloky by to chtělo

kvalita sedadel
7

Krátké sedáky vepředu i vzadu, jinak pohodlné, ale mohlo by mít boční vedení. Prémiová látka v Limited verzi i po dvou letech je ok

brzdy
8

Po zkušenosti s Citroeny a jejich ostrými brzdami, jsou brzdy vláčnější, ale je to dáno váhou a odporem auta + automat, kdy se tolik nevyužije brzdění motorem

zavazadlový prostor
8

Mohl by být větší a spodní prostor pro náhradní lepící sadu vyřešen pro uložení povinné výbavy a doplňků pro auto Praktické 4 háčky a množství úchytů, otočné dno výškově stavitelné 2 světla, 12v zásuvka, na bocích síťky na drobnosti (pouze po faceliftu)


Více o modeluJeep Renegade 2014 - dosud
Modernizovaný Jeep Renagade je tady. Pohání ho nový tříválec Modernizovaný Jeep Renagade je tady. Pohání ho nový tříválec

Letošní proměna modelové nabídky Jeepu pokračuje. Po…

Jízdní dojmy s Jeepem Renegade: Tříválec povolán do služby! Jízdní dojmy s Jeepem Renegade: Tříválec povolán do služby!

Úspěšný Jeep Renegade prošel lehkým faceliftem, který…

 





Blesk.cz

V Praze hoří sklad s pyrotechnikou! Uvnitř byly i tlakové lahve, hasiči halu evakuovali

V Praze hoří sklad s pyrotechnikou! Uvnitř byly i…

V pražských Horních Počernicích hoří sklad s pyrotechnikou. Uvnitř haly byly i tlakové lahve, které se hasičům…

Christian “Batman“ Bale: Donald Trump si myslel, že jsem Bruce Wayne

Christian “Batman“ Bale: Donald Trump si myslel, že…

Říká se, že americký prezident Donald Trump (72) nepatří k nejchytřejším politikům světa. Možná tomu tak není,…

 

iSport.cz

Slavný český youtuber o parkouru: Lidi to ještě nechápou, myslí si, že jsme vandalové

Slavný český youtuber o parkouru: Lidi to ještě…

Je jedním z nejslavnějších českých youtuberů, v současnosti se může pochlubit necelými osmi sty tisíci…

Plekanec pro Sport Magazín: O dojetí v kabině Canadiens i stesku po synech

Plekanec pro Sport Magazín: O dojetí v kabině…

Stíhá hrát za Kladno i za Kometu. A po návratu z NHL hned ukázal svou extratřídu. Hokejový útočník Tomáš…

 

Reflex.cz

S čísly, kolik lidí uprchlo a zase se vrátilo do válečné Sýrie, se manipuluje. Podívejte se jak

S čísly, kolik lidí uprchlo a zase se vrátilo do…

Jedním z oblíbených témat propagandy mnoha politiků a neziskových organizací celého světa je tvrzení, jak se…

Pozůstatky sovětského impéria: Fotografie tajných základen, které na mapě nenajdete

Pozůstatky sovětského impéria: Fotografie tajných…

Jedna návštěva u babičky, to bylo vše, co u Danila Tkachenka stačilo k zažehnutí touhy po prozkoumání vojenských…