Diskuse

Mercedes-Benz CLS (2011)

20.3.2011

Psychicky zmožen stále se zhoršující kvalitou českých silnic, zatoužil jsem po pohodlném vozu pro delší trasy. Výběr nebyl snadný. Při návštěvě salonu…

 

Mercedes-Benz CLS (trx2009)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 00 Reagovat !

    foto Filip-

    Filip . 20.04.2011  21:22

    Dizajnersky skvost

    CLS nema chybu , pre mna jedno z najkrajsich aut na trhu

    Inac mohol by si prosim ta pridat do recenzie skusenosti s Brabusom ako to prebiehalo ako chipovali ? Vdaka !

    Prajem vela stastnych km a nech jazdi ! ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Jetty

      Jetty 21.04.2011  15:10

      « Re: Dizajnersky skvost

      Paráda, skvělá volba :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto MAP2009

        MAP2009 23.04.2011  22:40

        « Re: Re: Dizajnersky skvost

        Dík, snad bude spolehlivě sloužit.
        • 00 Reagovat !

          foto Jetty

          Jetty 24.04.2011  09:18

          « Re: Dizajnersky skvost

          Ještě bych se chtěl zeptat, u výbavy píšeš, že auto má větší nádrž... kolik má klasika a kolik má ta větší? Díky ;-)
          Jinak, co se týká pohodlí. Otec má Mercedes E a teď si ještě koupil i vysněné SUV... ale E je neporovnatelně komfortnější, výhoda SUV je akorát v nastupování a vystupování (ikdyž při nastupování / vystupování z auta v kombinaci s deštivýmm počasím (špinavým autem) si člověk většinou umaže nohavice kalhot o práh, takže to je také relativní... 8-s ). Jinak to poskakuje (s nadsázkou) - jak koza. A to tam má obuté "balóny" :-) Narozdíl od to se Éčko krásně přenáší přes nerovnosti na vozovce a odděluje tak posádku od reality našich silnic ;-)
          P.S. Věřím, že spolehlivě sloužit bude :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto MAP2009

            MAP2009 24.04.2011  15:13

            « Re: Re: Dizajnersky skvost

            Nádrž má 85L a ta v základu jen tuším 55L. Což je dost zvláštní. Pohodlí v souvislosti s SUV je všeobecně rozšířený mýtus.
  • 00 Reagovat !

    foto

    "-- skrytý --" 21.04.2011  21:55

    cls vs X6

    Zaujima ma, ak jazdis X6kou a aj novou CLSou, co hodnotis lepsie? Ja uz dlho si hovorim, ze najblizsie auto jedine vysoke, pretoze to nastupovanie, filtrovanie nerovnosti, vyhlad, bezpecnost... su uplne niekde inde oproti osobaku, nebodaj este coupe. takze subjektive, ktore auto mas radsej?
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 22.04.2011  14:15

      « Re: cls vs X6

      Teď mám radši CLS a to z jediného důvodu - je nové a ještě ho nemám ošahané. Jinak tyto auta se nedají srovnávat. Každé je zcela jiné. Nicméně filtrování nerovností nemá z výškou auta vůbec nic společného. Většina dnešních SUV má pneumatiky nízkého profilu a tak jsou na tom s filtrováním hůře než osobák... X6 je brutální a CLS komfortní. I kdybych měl v CLS podobný motor jako v X6 stejně bude charakter obou aut zcela odlišný.
      • 00 Reagovat !

        foto

        "-- skrytý --" 22.04.2011  23:38

        « Re: Re: cls vs X6

        Tak to je jasne, ze tieto dve auta sa nedaju dat do jednej roviny, ale fakt je to taky rozdiel v prospech CLS v pohodli? nizkoprofilove pneu su mi jasne, ale tie su vacsinou pouzivane aj na limuzinach s vacsimi diskami.
        a este k tej X6tke, ake to je auto? tvoj vseobecny nazor? este som sa ani len na nej neviezol, ale vravim si, ze je to dizajnerske dielo
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 23.04.2011  22:39

          « Re: Re: Re: cls vs X6

          Rozdíl v pohodlí je neskutečný. A důvodem je to zmíněné vzduchové pérování. Jinak nechápu moc co myslíš tím jaké je to auto....? Jako jestli je dobré?
          • 00 Reagovat !

            foto DawQa

            DawQa 29.04.2011  07:14

            « Re: Re: Re: Re: cls vs X6

            Doplníš ještě pár fotek prosim? Mě by se třeba hodně líbyl pohled z předu a s otevřenýma obouma dveřma (přední/zadní) :-) Díky je to skvost.
            • 00 Reagovat !

              foto MAP2009

              MAP2009 29.04.2011  17:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: cls vs X6

              No doplním....ale jsem línej tak nevím kdy. GTR se sem snažím dát už tři měsíce. Tohle je tady jen proto že fotky mi udělala přítelkyně. Člověk to pořád oddaluje a oddaluje. Krom toho myšlenka byla pomoci minirecenzí potencionálnímu majiteli při rozhodování....což si nejsem úplně jistý zda se tu naplňuje.
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 23.04.2011  00:08

    Krása

    I když Mercedes není zrovna mého srdce šampion, tak třeba takové CL bych bral všemi deseti(no asi bych bral každý MB všemi deseti), ale to je jedno. Nové CLS je krásné, moc krásné.
    Docela by mě zajímalo, co musí člověk dělat, aby v tak mladém věku vlastnil tak drahá auta. Pokud to teda není tajné. Nechci to vědět ze závisti, spíš chci vědět, co dělám špatně. >:D
    Jinak přeji ať co možná nejdéle slouží bez problému. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 23.04.2011  22:38

      « Re: Krása

      Už nejsem zas tak mladý. Když jsem si poprvé podobné auto koupil bylo mi 21. To jsem byl teprv v kolektivu oblíbený. V ČR má úspěšné lidi každý rád. Jinak jsem OSVČ bez zaměstnanců. Oborů do kterých dělám je víc. Nicméně nekradu a platím daně. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 24.04.2011  15:25

        « Re: Re: Krása

        Já to ale nemyslel zle, ;-) Každopádně přeju ať se daří, tak, že za chvíli tu zas vyvěsíš nějakou další recenzi. Třeba Gallardo? :-)
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 24.04.2011  18:38

          « Re: Re: Re: Krása

          Já to v žádném případě zle nepochopil. Gallardo asi ne...snažím se držet při zemi. Ale takové GTR....
          • 00 Reagovat !

            foto JanPribik

            JanPribik 25.04.2011  00:58

            « Re: Re: Re: Re: Krása

            Ahoj,

            opravdu krásné auto. Sám jsem jej asi před měsícem poptával... Hrozně mě ale zklamal přístup Mercedesu... dieselů mají plné sklady a výrobní kapacity, ale 63 AMG nebo i 500, to nemají. Do výroby, dát 20% a čekat říjen/září.... Tak jsem vzal Panameru. A při srovnání musím říct, že CLS je zvenku mnohem hezčí a interiér má zase Porsche nepřekonatelný... Co mě ale dostalo je, že Panamera je cenově velmi blízko CLS...uvidíme, jak se rozmůžou zatím je CLS rarita, na rozdíl od Panamery, bohužel...

            btw jinak zdraví take OSVČ bez zaměstnanců pod třicet let :-) a už s GT-R v garáži...
            • 00 Reagovat !

              foto MAP2009

              MAP2009 25.04.2011  10:19

              « Re: Krása

              Já teda nevím. Ale původně jsem chtěl CLS 500. Skladem pochopitelně nebylo protože se prostě tolik nekupuje. Ale k dodání do dvou měsíců a záloha jen 200tis kč. To samé verze AMG. Možná si narazil na špatného člověka... Kolik tě prosimtě stála Panamera? Mě ceny Panamery a CLS moc stejné nepřijdou.
              • 00 Reagovat !

                foto JanPribik

                JanPribik 26.04.2011  23:23

                « Re: Krása

                Ahoj,

                teď jsem to ověřil v mailu, s tou zálohou máš pravdu, chtěli 150 000 Kč, přeci jen už to je přes měsíc, ale info, že výroba benzínu nabíhá v dubnu a dodání 4-5 měsíců to sedí. Jinak Panameru mám 4S, koupil jsem jí s 1500 km, víceméně plnou výbavu a za 2,2mio Kč Což je v porovnání s CLS 63 AMG velmi zajímavá nabídka za lepší, i když ošklivější auto...a hlavně do 7 dnů byla doma.

                stejně nepochopím příplatkovou politiku Mercedesu, BMW, Audi a i Porsche. Proč sakra neudělají modifikaci s úplně plnou výbavou a třeba se slevou 100-200 tis. Stejně si ty auta nikdo bez plné nekupuje a takhle by si člověk ušetřil procházení ceníků a boj se skrblíkem v duši. A oni by mohli lépe plánovat výrobu.Vybral by sis jenom motor, barvu, kola a interiér...

                btw Ferrari FF stojí v přijatelné výbavě 8,2mio... dneska mi spadla čelist...absolutní nesmysl...
                • 00 Reagovat !

                  foto MAP2009

                  MAP2009 30.04.2011  20:04

                  « Re: Re: Krása

                  No za 2.2 to je velmi dobrá cena. Letmo jsem při výběru koukal za kolik je panamera ale za takovou cenu jsem jí v té době nikde nenašel. Je dobré nakoupit výhodně.
      • 00 Reagovat !

        foto vondry87

        vondry87 18.05.2011  23:10

        « Re: Re: Krása

        Ve 21? A já * ztrácím čas na VŠ >:D Ale jako respect, v tomhle věku si na to vydělat, to člověk musí bejt v něčem fakt strááášně moc dobrej a to je třeba ocenit. A je to i jasný důkaz toho, že to jde, za což jsem moc rád, protože už jsem tomu v téhle republice přestával věřit. Vždycky, když se tu objevil někdo mladší s hezkým autem a kasal se úspěchem, tak z něj nakonec vypadlo, že to má od rodičů.. takže ještě jednou respect, asi jsem se měl taky dát na porno >:D >:D >:D A koukej přidat GTR :-)
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 19.05.2011  14:12

          « Re: Re: Re: Krása

          Člověče né. Už mi za chvíly bude 29. A porno mám rád ale jen jako divák :-)
  • 00 Reagovat !

    foto gagarin-cccp

    gagarin_cccp 29.04.2011  06:19

    nádhera

    Nová generace vypadá úchvatně, ten rypák je naprosto dokonalej, prostě jak jinak... 3*10 ohodnoť i moje plečky :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mig-35

    Mig_35 17.05.2011  07:03

    úplně naopak:-)))

    čéče já ti nevím, ale viděl bych na pořádný benzínový motor do zadokolky, se kterou se dá užít spoustu legrace (i to pětikilo by bylo fajn) a chrochtavce do nenažraného SUV, se kterým teď stejně budeš jezdit akorát v zimě, když nebude počasí na blbnutí s CLS... nejlepší by byl samozřejmě benzín do obou, ale kdo to má živit... jenže když tě nesere spotřeba 50i tak tady už to určitě řešit nebudeš...
    jinak mně celkem udivuje, že tě nevysírá diesel, byl jsem velký zastánce dieselů pro každodenní použití, ale od té doby co jsem si pořídilt benzínovou V8 tak už se k dieselu budu vracet jenom nerad.... jakože ve vyšších rychlostech už mají common rail diesely suprovej projev, ale když se ploužíš po městě padesátkou tak to agrikulturální chrochtání je pořád slyšet...
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 17.05.2011  07:05

      « Re: úplně naopak:-)))

      jinak mně zaujalo povídání o dekorech dovnitř, potvrzuje to víceméně to co jsem si myslel, že si nemůžu koupit mergla ačkoliv se mi líbí spousta jejich modelů /G, CL, E-coupé, SL/ ale kořenové dřevo a podobné hnusy bych v autě fakt nesnesl...
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 18.05.2011  20:33

      « Re: úplně naopak:-)))

      No jak píšu v recenzi chtěl jsem pohodlné auto. Na blbnutí mám GTR a i X6 není s 50i na blbnutí marná. Každý si jen většinou v nějakém chytrém testu přečetl že to je velké, těžké a nesmyslné SUV ale málokdo si umí představit co s ním 50i dělá.......Jinak když se v CLS ploužíš 50km/hod po městě tak neslyšíš chrochtání. Neslyšíš totiž nic. Podle testů které jsem četl ( pokud se nějakým testům dá věřit ) má stejné odhlučnění jako Rolls Royce. Dík že tu recenzi někdo čte když už jsem se s tím dělal :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 19.05.2011  09:22

        « Re: Re: úplně naopak:-)))

        V tom případě chápu :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Tomstone

    Tomstone 26.05.2011  14:48

    Krása

    Blahopřeju ke koupi tohodle kousku. Nic ve zlém, X6 se mi nelíbí, protože mi příjde velké a nepraktické (oproti tomu X5 kufr má). Navíc mi příjde, že to jde s BMW z kopce. Naopak MB se zvedá a CLS je jedním z jejich top kousků i top v mém žebříčku aut. Výběrem dieselu si mě příjemně překvapil, ačkoli nejsem jejich skalním příznivcem. Tak ať slouží a dělá radost (ikdyž GTR bude dělat radost asi víc :-D)
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 27.05.2011  00:06

      « Re: Krása

      To že je X6 velké mi nepřijde jako nevýhoda. Kufr má obrovskej i když přístup do něj je velmi nepraktický a celé auto taky. Ale praktičnost je to poslední co od auta vyžaduju, popravdě si nvzpomenu kdy jsem naposled vezl něco v kufru. Řekl bych se že Mercedes zvedá, ale nemyslím si že BMW upadá. GTR je fajn v omezené míře ujetých kilometrů. Za přání dík.
  • 00 Reagovat !

    foto rennis

    rennis 19.06.2011  07:17

    Hezký stroj

    Ahoj, tvá volba je opravdu skvělá, musím říct, že jsem tento vůz na vlastní oči ještě pořádně neviděl, jen ze předu a to bylo rychle, podle fotek je to, ale moc povedené auto, mohl by jsi přidat ještě nějakou tu fotečku >:D
    Ať teda CLS dělá jen radost a užiješ si s ním hodně hezkých chvil
    ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Lenny1

    Lenny1 19.06.2011  22:11

    Dokonalá linie

    Už 1.gen. byla nádherná a tahle je podle mě nejelegantnější auto na našem trhu. Jak již psal někdo přede mnou, fakt respekt tomu, že si pořídíš takovou káru, takhle mladej. Já sem tyhle káry prodával, ale krize mě semlela :-( (začal jsem moc brzo sám)Takže musím zas začínat téměř znovu. Každopádně cením, že se nebojíš ukázat, že seš úspěšnej! Plno lídí vnímá X6, CLS nebo jiný prémiovky jako ukazovaní, že má někdo peníze...taky částečně, ale hlavně je to značka:"Mám úspěch, mám rád kvalitu!"
    Jo, přidej ještě fotky, sice to auto znám, ale jsem úchyl, >:-[] takže se mrknu na další.
    Jinak ten PTS schválně nepípá hned, aby Tě to nerušilo a pípá až na konci,,,to je Mercedes....navíc diody jsou vždy v zorném poli kam koukáš...je to nej systém, ale o zvyku.
    P.S. jsem certifikovanej prodejce MB, ale BMW je moje srdcovka. Kvalita je u těchto aut už subjektivita, obě značky jsou TOP, vše ostaní je POD...včetně Audi.:-)
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 20.06.2011  22:16

      « Re: Dokonalá linie

      S tím PTS je to fakt. Na tom něco je. Asi si na to budu jen muset zvyknout. Jezdím už dlouho v BMW takže jsem zatím zvyklej na ten jejich systém. S názorem na BMW a Mercedes se musím ztotožnit. Jinak úspěch je relativní, já si úspěšnej nepřijdu. Když jsem jezdil ve feldě tak sem považoval za úspěšný maníky v passatech. Dnes mi přijdou jako úspěšní lidé třeba v Rolls Rosech.
      • 00 Reagovat !

        foto Lenny1

        Lenny1 21.06.2011  18:02

        « Dokonalá linie

        RR, to je jasný. :-) Ale to už není auto. Byl jsem v továrně ve Stuttgartu a v Sindelfingenu a v rámci toho na showroomu Maybach a SLR, v oddělení panceřování MB a maximálních individualizací.....masakr.Tam jen tak člověk z ulice(majitel běžného E)nemůže. Pokud má člověk neomezený peníze, tak může mít fakt vše. Jediná překážka může být v technologii. Ten prodejce Maybachu nám říkal, že "šejci" co si tam ty káry kupujou kolikrát chtějí dřevo do auta ze stoletý lípy,která jim stojí na dvoře, ale pokud to nesplní bezpečnostní požadavky, tak mají smůlu. Ikdyž to moc mezi lidma není ve známosti, tak MB je No.1 v bezpečnosti. I víc než Volvo, u kterýho jsem asi 4 roky dělal.
        Samozřejmě úspěch není jen o prachách a kárách. Jám mám 3měsiční holčičku a dlouho přítelkyni s kterou to funguje a to považuju za opravdovej úspěch.:-)
        Ale jasný, i jízda v X6 časem zevšední, ve Volvu jsem dělal správce vozovýho parku a v kanclu jsem měl skříň a v ní klíče od 80ti Volv všech typů, motorů, atd. To jsem si vždy bral auto v barvě, aby mi to ladilo ke košili! >:D Prostě úchylárna. Ale pro mladýho kluka snová práce.....ale pak to přijde člověku normální a chce jít dál...Každopádně pokud si člověk může dovolit koupit svojí prémiovku, ne když jí má služební, tak už se dá mluvit o úspěchu.....jak to říkal Jirka: "nechci se Vás nikoho dotknout, ale kdo z Vás to má?" >:D
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 06.10.2011  15:43

          « Re: Dokonalá linie

          Shodneme se na tom že auto je jen auto. Nic víc to neznamená. Přivezeš to domu, je to nádherný a den máš pocit že to je naprostá pecka. Po třech měsících na tom začneš hledat mouchy a po půl roce už koukáš po něčem jiném. Když mi ale bylo patnáct taky jsem s myslel že když máš mercedes je to úplně jinej beztarostnej život :-) ale časem mne to opustilo. Někomu tahle představa vydrží celej život.
  • 00 Reagovat !

    foto RKa

    RKa 20.06.2011  00:47

    CLS

    Zdravím

    V recenzii píšeš, že motor porovnávaš s benzínom V8 o objeme 4.4. ALe 4.4 v X6 je len M a ty nemáš M, ale máš 5.0. To len ako oprava!

    Inak CLS či už prvá, alebo druhá generácia je pre mňa jedno z najkrajších ak nie najkrajšie auto vôbec.
    • 00 Reagovat !

      foto Ondrej-Samal

      Ondřej Šámal 20.06.2011  01:02

      « Re: CLS

      Tak majitel asi bude vědět, co má v autě, nemyslíš?! Verze 50i mají motor o objemu 4395 ccm, ten stejný motor (jen upravený) mají právě ///M verze.
      Takže vedle, jak ta jedle >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto RKa

        RKa 20.06.2011  01:11

        « Re: Re: CLS

        Máš pravdu. Označenie 5.0 ma pomýlilo. My máme tiež 6.3 AMG a je to objem 6.2. Mohlo ma to napadnúť. Beriem späť prvá časť
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 20.06.2011  22:17

          « Re: Re: Re: CLS

          No tak už mě kolega předběhl. Značení je možná zmatečné ale má pravdu. Identický 4.4 jako v X6M jen vyladěný na méně koní.
        • 00 Reagovat !

          foto talio2

          talio2 21.06.2011  19:21

          « Re: Re: Re: CLS

          no tam je 6,3 podle nějaký historický symboliky pro Mercedes tuším..
  • 00 Reagovat !

    foto Gluck202

    Gluck202 29.09.2011  03:03

    Gratuluji k nadhernemu autu..

    Zdravim, docela dost me prekvapila ta zminka a fotka mechanicke brzdy. Kdyz sem mel pujcenou S- klassu 2009 tak sem si niceho podobneho nevsiml, cvakl sem na tlacitko na pacce vedle volantu P a bylo zaparkovane. CLS je o 2 roky novejsi a ma mechanickou? Mozna sem si nevsiml, tak me opravte jestli se pletu.
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 05.10.2011  01:30

      « Re: Gratuluji k nadhernemu autu..

      Tady je samozřejmě taky tlačítko P na volantu. To ti pro zaparkování postačuje. Pokud ale neparkuješ na rovině musíš použít mechanickou brzdu. Jinak při rozjedu převodovka zbytečně rázuje. Na brzdu jsem si už zvykl a mám ji docela rád.
  • 00 Reagovat !

    foto mobilcarl

    mobilcarl 07.10.2011  18:09

    Pneu

    Dunlop SP winter sport 3D, v obou rozměrech je mají na AZ-pneu - dodání 2-7 dní. minulý rok jsem u nich kupoval a spokojenost jak s rychlostí, tak s komunikací.
    • 00 Reagovat !

      foto McGyver2

      McGyver2 07.10.2011  22:49

      « Re: Pneu

      Přední mají skladem a ty zadní snad rychle seženou, je to kšeft cca. 40tis ;-)
      [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 07.10.2011  22:50

      « Re: Pneu

      Dík za tip. AZ pneu byli před dvěma lety jediní kdo dokázal sehnat zimní 315/30/R20 na X6. Nicméně ty dunlopy sice v nabídce mají ale sehnat je nedokážou...nechápu proč je nevyřadí z nabídky.
      • 00 Reagovat !

        foto mobilcarl

        mobilcarl 07.10.2011  22:52

        « Re: Re: Pneu

        ještě jsem bral pneu od pop gomu, tam mají, ale každý rozměr jiná pneumatika, všechny 4 stejné nemají.
        • 00 Reagovat !

          foto mobilcarl

          mobilcarl 07.10.2011  23:04

          « Re: Re: Re: Pneu

          • 00 Reagovat !

            foto MAP2009

            MAP2009 08.10.2011  20:14

            « Re: Re: Re: Re: Pneu

            Dík už mám jednoho prodejce který tvrdí že je má tak to snad dopadne. Disky už mám totiž koupené...
            • 00 Reagovat !

              foto mobilcarl

              mobilcarl 08.10.2011  20:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

              a jaké to je pneu?
              • 00 Reagovat !

                foto MAP2009

                MAP2009 09.10.2011  12:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

                Zadní je 285/30/R19 a s tím je problém.
                • 00 Reagovat !

                  foto mobilcarl

                  mobilcarl 09.10.2011  13:07

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

                  já myslel jakou značku si nakonec vybral.
                  • 00 Reagovat !

                    foto MAP2009

                    MAP2009 09.10.2011  16:58

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pneu

                    Výběr je snadnej dělá se jen jedna. Dunlop Wintersport 3D
  • 00 Reagovat !

    foto Chari

    Chari 09.10.2011  14:13

    This is how you wash the interior of Mercedes CLS

    Čau, tady máš návod jak se umejvá interiér >:D Za tohle lámat ruce.

    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 09.10.2011  17:00

      « Re: This is how you wash the interior of Mercedes CLS

      No to je masakr :-)
    • 00 Reagovat !

      foto boost-

      boost. 09.10.2011  18:43

      « This is how you wash the interior of Mercedes CLS

      WTF :no: :no:

      btw, máš pěkné CLS. MB je můj sen, kdyžtak napiš, až to budeš prodávat. >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto MAP2009

        MAP2009 09.10.2011  18:54

        « Re: This is how you wash the interior of Mercedes CLS

        Možná brzo...uvažuju o výměně za AMG
        • 00 Reagovat !

          foto Chari

          Chari 09.10.2011  22:17

          « Re: Re: This is how you wash the interior of Mercedes CLS

          Tak mít tu možnost, tak bych ani neuvažoval >:D
  • 00 Reagovat !

    foto MAP2009

    MAP2009 10.10.2011  16:46

    Gumy jsou už doma

    Díky všem v diskuzi za snahu
  • 00 Reagovat !

    foto britas1

    britas1 16.01.2012  16:58

    úprava motoru

    Parametry označené hvězdičkou jsou nápadně podobné parametrům, ktré jsou vysledkem upravy od Brabusu, hádám správně? máš už úpravu provedenou?
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 20.01.2012  18:16

      « Re: úprava motoru

      Pokud sem něco nespletl měly by být parametry totožné. Je to kit od Brabusu. Mám ho na autě od počátku.
      • 00 Reagovat !

        foto britas1

        britas1 28.01.2012  23:40

        « Re: Re: úprava motoru

        Jj, parametry máš přesně takové jaké udává brabus, chtěl sem se zeptat jak si s tím spokojený, jestli s tím nejsou nějaké problémy ( přece jen 230 kw s jedním turbem..) zdali ti tam ten power kit dávali zde v čechách a event. a kolik si počítaj naši dealeři za montáž...znám jen ceny v eurech přímo u brabusu...prý by to ale neměl být problém namontovat v každém autorizovaném servisu (dle info brabusu)
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 30.01.2012  18:42

          « Re: Re: Re: úprava motoru

          Dávali to tam tady v ČR stálo mě to v přepočtu nějakých 1600 EUR myslím bez daně a problémy s tím nejsou naprosto ždáný. O kolik to jede víc nedokážu posoudit protože za jeden den s předváděčkou si to nezapamatuješ. Každopádně za směšnej peníz ( k ceně auta ) proč to nezkusit.
          • 00 Reagovat !

            foto britas1

            britas1 01.02.2012  16:43

            « Re: Re: Re: Re: úprava motoru

            Díky za info, at autí slouží :-)
  • 00 Reagovat !

    foto Mireon

    Mireon 31.01.2012  07:59

    Krásné

    CLS je krásné . Sice bych raději v něm viděl benzín,ale chápu to. S tím motorem jsem nejel tak nemůžu posoudit jestli je to poznat nebo ne. Také by mě zajímalo co doděláš mít do 30 takové tři krásné stroje (i když X6 bych si asi odpustil) ale GT-R a CLS jsou super auta. Sám nevím co bych volil kdybych měl vybírat. Jestli A7, CLS nebo Panamera. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 01.02.2012  17:57

      « Re: Krásné

      Odpovím ti snadně, v současné době nedělám nic. Pomalu se ale zase chystám něco dělat. Ještě k té X6. X6 je díky mediální štvanici a demagogickým článkům v době jejího uvedení na trh velmi podceňované auto. Musíš ho samozřejmě mít se slušným motorem, s 30d žádný zázrak nevykouzlíš. Všichni vědí že je to velké, těžké, nebrzdí to a jezdí s tím arogantní hovada. Skutečné vlastnosti auta jsou tím pádem trochu v pozadí a málokoho už zajímají protože si kdysi někde přečetl že je to nejnesmyslnější auto všech dob.
      • 00 Reagovat !

        foto Mireon

        Mireon 01.02.2012  20:28

        « Re: Re: Krásné

        Abych pravdu řekl tak v X6 jsem nikdy nejel. Docela dost jsem najel v X5 než praskl rozvodový řetěz :-( a ta mě teda taky hodně zklamala. Pochybuji že X6 bude o mnoho lepší a rozhodně neposuzuji auta podle toho kdo v nich jak jezdí. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto MAP2009

          MAP2009 02.02.2012  11:11

          « Re: Re: Re: Krásné

          Dle mé zkušenosti jsou jízdní vlastnosti x6 oproti x5 dost jiné. Jaký to byl ročník x5 v které si jezdil? Domníval sem se že tyhle auta už mají řemeny a né řetězy ale nejsem odborník. Chce se to svézt...
          • 00 Reagovat !

            foto Mireon

            Mireon 03.02.2012  08:17

            « Re: Re: Re: Re: Krásné

            Byl to rok 2009. Stejně v této kategorii se mi asi nejvíc líbí infinity FX je nádherné a tolik jich nejezdí. X6 v okolí nikdo nemá takže se asi jen tak nesvezu ;-\ . Jsem zvědav jak to s tou opravou dopadne, protože ten řetěz má vydržet 300000Km a praskl ve 150000....
  • 00 Reagovat !

    foto Ivanuska-Matej-RSka-

    Ivanuska_Matej ( RSka) 31.01.2012  18:46

    design roku

    Najkrajsie auto z dnesnej produkcie urcenej vacsinovemu obyvatelstvu. Ziadne z inych bezne dostupnych aut nie je tak krasne ...

    Blahozelam a obdivujem :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 01.02.2012  17:58

      « Re: design roku

      Je fakt že jeho design je stále pěkný, ale až jich začne jezdit více tak také zevšední.
  • 00 Reagovat !

    foto josefhrncir

    josefhrncir 07.04.2012  20:10

    Chybičky

    >:D Hezké moc, drahé moc, ale před tím, než bych se chlubil drahým autem a v garáži dalším drahým, nechal bych si v KAŽDÉM PŘÍPADĚ zkontrolovat HRUBKY. Je jich tam jako máku. Ale máte drahá auta a o tom to je...
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 12.04.2012  21:14

      « Re: Chybičky

      Josefe, ty vole! Kdybych měl reagovat na každýho zamindrákovanýho člověka tak nebudu dělat nic jinýho. Hrubky jsou ostuda, to je jasný. Ale dávat hrubky do souvislosti s cenou auta může jen blb. Tady se ještě schází lidé, kteří se zajímají o auta. Psát o majetkových poměrech uživatelů a opravovat pravopis jdi na idnes. Tam je tobě podobných spousta a budeš se tam cítit jako ryba ve vodě. Mám pět aut a tři motorky. Věř tomu, že kdybych náhodou pocítil tu zvrácenou potřebu se zrovna tobě chlubit, tak by tu byly jedno vedle druhýho. :-) Jako tvůj první příspěvek na auto.cz to hodnotím :no: :-!
  • 00 Reagovat !

    foto MarTin1

    MarTin1 05.06.2012  16:57

    Zdravím kolego

    Gratuluji k vozu, zvolil jsi rozumem vzhledem k tvému vozovému parku. V zásadě souhlasím s tvojí recenzí jen pro doplnění moje zkušenosti s autem.

    1. Kvalita interiéru je to čím u mě tohle auto zaslouží nejvyšší hodnocení, ať se na mě někdo nezlobí ale interiérovej ETALON AUDI je plastwágen!! Dokonce i S7 je z plastu, v neděli v Lipsku jsem nevěřícně koukal.... proč to auto má proboha plastovou palubku?? 6 BMW je také plast.... pokud si teda nepřiplatíte statisíce za BMW individual. Samozřejmě i zde se najdou mouchy a to následující
    a) ovladače sedadel jsou hnus, lacinej černej plast a pokud člověk zvolí klavírovej lak obložení jako já tak to ty dveře neskutečně shodí a je to černá nuda.
    b) jak jsi zmínil velmi omezená možnost volby druhů obložení.... carbon co jsem chtěl z výroby byl vázán pouze na paket Edice 1 a k tomu specifickou barvu atd atd.... jako doplněk MB originál stojí 80 000.- to at se na mě nezlobí.

    2. Podovzek je velice dobrý, je tam sice cítit menší měkkost oproti BMW ale já to nemám na okresky, na svůj účel pohodlné přepravy je to 10 z 10, ikdyž 19" kola jsou do Prahy limit.... 18 by byly lepší.... ale zase ne hezčí >:D každopádně to auto neskutečně maskuje hmotnost.... je to někdy až nebezpečný protože to furt má skoro 1.9 tuny.

    3. Světla PECKA.... 11 z 10 bodů.

    4. Brzdy taktéž

    5. No a Motor >:D k 350 cdi se nebudu vyjadřovat.... to jsem měl pouze půjčené a k charakteru auta jak si řekl se hodí protože odspodu letí, nahoře je to nif mof ale to každej diesel. S úpravou Brabus to musí být velmi příjemné!!! Já jsem volil "srdcem" a mám 500 a tam to můžu komentovat slovem Nirvána.... nechal jsem udělat úpravu na cca 510koní a 800Nm v Německu, mám to i zbržděné.... je to nesmysl.... AMG verze mi momentálně připadá zbytečná.... ale mluvit budu po roce až se nabažím jinak >:D

    Jinak a't slouží!!! S pozdravem Martin
    • 00 Reagovat !

      foto MAP2009

      MAP2009 05.06.2012  18:24

      « Re: Zdravím kolego

      Ahoj. Souhlas. Tlačítka ovládání sedaček jsou krom toho docela blbě přístupná. Za kolik 500 při svižnější jízdě jezdí?
      • 00 Reagovat !

        foto MarTin1

        MarTin1 05.06.2012  19:44

        « Re: Re: Zdravím kolego

        Nooo cesta Praha Lipsko, mimo dálnice tak +- 100kmh a na dálnici průměrně 150 kmh a jel jsem za 9.7. Za těch 6000 co mám najeto mám "dlouhodobou" 10.8.... jezdím tak 75% Praha a 25% mimo. Svižnou jízdou si to dle mého názoru veme tak 12-13.... pokud bych jezdil palici tak si nedokážu troufnout... každopádně jezdím za stejnou spotřebu jako co sem jezdil s ML 320CDI a rychlejc, komfornějc...

        Jsem z toho motoru nadšenej, je neuvěřitelný jak úsporný to umí být pokud chceš... nutno říct, že se člověk ani nemusí moc zapírat, protože to stačí "lehtat" a jede to prostě naprosto sametově a když chceš tak to letí jak zajíc po lajně :D
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…