Recenze

8 Majitel

Škoda Fabia 1.4MPi (AQW 50kw) Classic

0,00 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

auto bez obrázku
 

Technické info

Přezdívka auta Auta jsou můj život, ale nejsem divnej. Rok výroby 2003 Koupeno ojeté najeto [km]:105000 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1398 výkon [kW]: 50 kroutící moment [Nm]: 120 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11 maximální rychlost [km/h]: 165 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální pohon kol: přední

Popis vozu

Svou Fabii jsem koupil jako své první auto pro denní užívání ve svých 18-ti letech. Po né moc dobrých zkušenostech s bazary a kolikrát i se soukromníky jsem se rozhodl hledat u autorizovaných dealerů. Svou fábii jsem našel na skodaplus.cz, jednalo se o "hrncově" modrý sedan s motorem 1.4MPi a nevýbavou Classic s nájezdem 44.500km.


Automobil byl prověřený Cébií a jakýmsi podobným systémem Škodovky, který používá ve svých autorizovaných servisech. Vesměs bylo auto opravdu zachovalé, pominu-li kosmetické vady ze sídliště. Interiér neosahaný apod.

O autě:
Komplexně se mi Fabie v sedanu líbí (ano asi jsem divnej). Je to celkem hezké auto, navíc se mi prostě líbí zpracování Sedanů obecně a moc mě mrzí, že hodně automobilek od těchto typů karoserie upustilo. Hrncově modrá barva tomu moc na kráse nepřidala, ale vzorkovník bezpříplatkových barev ve Škodě není ani dnes nijak pestrý. Furt to bylo lepší, než taková ta známá "vyblitá zelená". Takže sedan, za mě super. Karoserie Fabie 1.gen. je zpracovaná kvalitně, je z ní vidět robustnost, pevnost a auto dává pocit bezpečí. Pokud bude člověk pravidelně čistit konce prahů, pod plastovým podběhem, tak to ani neshnije. Interiér je takový strohý, ale neurazí. Velké plus za intuitivní ovládání topení na super místě. Celkově ovládání auta intuitivní, je to klasická Škodovka. Člověk od toho nemůže čekat zázraky. Avšak interiér svýmy léty začal celkem vrzat, začala se po čase odlepovat střechovice, což mělo za příčinu zatékání do auta přes dveře, což je klasická bolest 1.gen. Fábií.
Ještě bych podotkl, že jsem tapce a sedačky vyměnil za černé z 1.gen. pofacelift Comfort výbavy, kvůli hezčímu vzoru.

Motor 1.4MPi
Atmosférický řadový čtyřhrnek 1.4MPi (AQW 50kw). Co o tomto motoru říct. Netřeba ho představovat, vesměs je to takový škodovácký standart již několik dekád. Za mě asi nejlepší benzínový motor, co se do 1.gen. Fábií dával. Moc toho od něj nečekáte a díky tomu celkem i překvapivý. Po koupi byl motor takový znavený předchozím důchodcovským podtáčením. Ale po celkem rychlém zajetí, které jsem mu dopřál se opravdu hezky rozjezdil. Akcelerace pak byla celkem průžná, bezproblémově se s tím dalo jet po dálnici konstantních 140 tachometrových.

Silné stránky

Kvalita zpracování karoserie, bezpečnost, spolehlivost motoru, prostor zavazadelníku, světla

Slabé stránky

Uskákaný podvozek, klasické slabiny fabie, vrzající interiér, hluk v kabině, hrana kufru se zevnitř těžko odhaduje (sedan)

 


Další vozy Škoda Fabia



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:


Více o modeluŠkoda Fabia 6V (1999-2008)
Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo? Škoda Fabia Edition R5 – A není to trochu málo?

Mladoboleslavská automobilka oslavuje svůj nejúspěšnější…

Tohle je modernizovaná Škoda Fabia. Má diodová světla a výhradně zážehové motory Tohle je modernizovaná Škoda Fabia. Má diodová světla a výhradně zážehové motory

Fabia se nově spolehne výhradně na zážehové litrové…

 





Blesk.cz

Marii z váhy 137 kilo pomohla až operace. Češi jsou už tlustší než Američané

Marii z váhy 137 kilo pomohla až operace. Češi jsou…

Paní Marie (60) se kilogramy navíc většinou netrápila, přesto se za svých 137 kilo tu a tam zastyděla. Časem se…

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Módní téma týdne: Být královnou bálu, stát se Popelkou

Plesy jsou na pořadu dne. K období zimy tradičně patří a v lednu se jejich kolotoč začíná naplno roztáčet.…

 

iSport.cz

Král padl, na trůnu je Polanský: Chtěl být jako Laine, ale hokejky neseděly

Král padl, na trůnu je Polanský: Chtěl být jako…

Jedním gólem Jiří Polanský pomohl porazit Pardubice 5:2. Tahle trefa pro něj byla ale výjimečná. Za Oceláře…

TOP 50 talentů: Vítěz z Atalanty, naděje Sparty i brankář Manchesteru United

TOP 50 talentů: Vítěz z Atalanty, naděje Sparty i…

KOMPLETNÍ POŘADÍ OD 50. DO 1. MÍSTA | Deník Sport dal již tradičně dohromady výběr největších českých…

 

Reflex.cz

10 nejlepších hororů všech dob: Hororový zlatý fond aneb nejděsivější filmy historie

10 nejlepších hororů všech dob: Hororový zlatý fond…

Největší slávu zažila filmová hrůza v sedmdesátých a osmdesátých letech. Nejde zapomenout na klasiky, které…

Paralympijský vítěz Jiří Ježek: Nepodvolte se zranění a prožijte plnohodnotný život

Paralympijský vítěz Jiří Ježek: Nepodvolte se…

Za nepozornost se platí. Dlouhé hodiny by o tom mohl vyprávět šestinásobný paralympijský vítěz a mistr světa…