BMW řada 7 (2008)
27.4.2012Dlho som váhal, či sem svoju recenziu umiestniť, ale nakoľko tu ešte tento model nie je, chcem sa s Vami podeliť o dojmy z auta, o kúpe ktorého som pred…
BMW 750i F01 (HitmanPB)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
veloce1 15.05.12 14:31
« recenzia
Vyborna recenzia. Tak trochu je citit, ze si z IT /neber to vzlom/. Prikladas vacsiu vahu vybave . Neviem odhadnut ako sa chova V8-mohol by si doplnit, kolko toci motor pri max. povolenych rychlostiach. Sedmicka mi prilis nevonia /designom/, predsa len je to vlajkova lod a tak je ladena konzervativne. Ale treba si urobit radost a odmenit sa za svoju pracu. Prajem vela stastnych km. -
HitmanPB 15.05.12 00:17
« Re: SUPER.
Ďakujem ;-)
Ty máš jednu veľkú výhodu, že Si mladý a nezaťažený minulosťou ako naša generácia. Školu neodflákni. Tiež ma to tam nebavilo :-) Otec ma "dokopal" do vysokej keď som prišiel z vojny (2 premárnené roky života). Doteraz som mu za to vďačný.
Všetko príde, máš to vo svojich rukách.
V tvojom veku som sníval o Lamborghini Countach a ešte stále v kútiku duše snívam, že si raz LAMBO kúpim - možno k 60-tim narodeninám ;-) (Táto 750i bola taký predčasný darček k 50-ke).
Ale najskôr sa ich treba dožiť a preto podstatné je zdravie, potom nasleduje všetko ostatné.
-
HitmanPB 14.05.12 23:57
« Re: Re: Re: Hodnocení = chvála.
Neviem, či si reagoval na mňa alebo na JacobS-a.
Ak na mňa - tak odpovedám.
Začnem tým, že som iba v chabých úvahách uvažoval nad dieselom, prioritne som šiel po benzíne, konkrétne po modeli 750i. Vyššie je napísané, kedy by som šiel do diesla - ak by som jazdil 80000 km ročne.
Zatiaľ som nikde nepísal o spotrebe, a už vôbec nie o spotrebe 12 litrov, nikde som zatiaľ o spotrebe nepísal - chystám sa to doplniť v recenzii. JacobS písal pre 745i o 14,6 l.
Áno nový motor má určite nižšiu spotrebu.
Ak si ty mal spotrebu cca 13 l pri hmotnosti starej 650i 1725 kg, ja mám spotrebu cca 14,2 pri hmotnosti 2025 kg, čo je rozdiel 300 kg v môj neprospech a okrem toho bývam na kopci. Palubný počítač v galérii ukazuje síce 14.7 l ale omylom som zmazal hlavný počítač (mám tam 2 - onboard a journey) odvtedy som najazdil na dlhých trasách cca 1100 km a z toho je priemerná spotreba 14.2 l.
Už som v diskusii spomínal, riešil som aj problém atmosféra vs turbo. Zvíťazili nové technológie, lepší podvozok. Treba sa pozerať dopredu.
P.S. Neboj sa, ten motor sa v meste veľmi netrápi ;-) -
Mig_35 14.05.12 19:04
« Re: Re: Hodnocení = chvála.
Opravdu myslíš, že předchozí 4,8 V8 měla vyšší spotřebu než 4,4 biturbo? Já tomu moc nevěřím... měl jsem 650i a jezdil jsem (s velkou převahou města) za 13... ty píšeš spotřebu okolo 12, tomu se mi ani moc nechce věřit... taky zmiňuješ, že jsi se rozhodoval mezi turbodieselem a benzínem, ale ve skutečnosti jsi se rozhodoval mezi turbodiesel a turbobenzínem, což je podle mého prakticky nastejno, jestli jezdíš na krátké vzdálenosti tak to auto trápíš tak jako tak... což je můj problém, na sedmičku jsem se díval jako na moje další BMW, ovšem problém je v tom, že opravdu hodně času trávím ve městě a budu ten turbo motor trápit... zbytečně... -
vondry87 14.05.12 16:02
« Re: Re: Re: Re: Re: gratuluji
Tak pod ten závěr bych se po přečtení recenze a diskuse bez zaváhání podepsal. To se hned pozná, kdo si svůj úspěch opravdu vydřel a kdo jen parazituje na ostatních (či má kamarády na správných místech). I mě podobné osudy motivují a je jen škoda, že úspěšných a zároveň nezahleděných do sebe není víc :yes: :yes:
P.S. Den D je zajímavý pořád, ale největším problémem těch lidí podle mě je, že se snaží přijít s něčím novým. To fungovalo/šlo před lety, ale dnes slaví největší úspěch ti, co okopírují fungující systém někoho jiného. Takže pro lidi, co chtějí vydělávat peníze, Den D není ta správná cesta. Pro ty, co chtějí realitovat svůj nápad, je to naopak ideální. -
[Vojťas] 13.05.12 21:52
« Re: Re: Re: Re: gratuluji
Ten porad znam velmi dobre, mam zhlednute vsechny dily. Zkousim se naucit a dostat na kloub tradingu, je to asi nejjednodusi zpusob o kterem vim, jak prijit k penezum. Kdyz to nevyjde, tak to muze byt minimalne dobry vedlejsi financni privydelek.
Tvoje rady si kazdopadne vezmu k srdci. Jevis se jako super chalan, snad se nekdy potkame na nejakem tom srazu a pohovorime. Vic takovych, jako jsi ty!
Preji ti, aby ti ta radost z auta vydrzela co nejdele :)
BTW asi takto to zacalo snad u kazdeho z nas [odkaz] -
boost. 13.05.12 21:25
« SUPER.
Recenzi jsem přečetl na jeden dech, ani jsem nemrkl. Taky samosebou gratuluji k autu! Sice tíhnu k MB, ale i tak jsi udělal správnou volbu. Dnes snad ani mezi D3 nejde udělat chybu :yes: . Kdo tvrdě, a hlavně poctivě maká, ten si zaslouží jen to nejlepší. Snad si taky tohle jednou budu moct dopřát. Zatím jsem v prváku na gymplu, takže můžu jen chodit na brigády, snít o autech a dostávat jedničky, ale i tak jsi mě, ehm, inspiroval k větší píli.
Ať se daří. :-) -
HitmanPB 13.05.12 19:07
« Re: Re: Re: gratuluji
Tvoj príspevok ma iba utvrdil v tom, že to myslíš vážne. A to je základný kameň toho, že svoje ciele dosiahneš. Ťažko je radiť oblasť, v ktorej byť úspešný, lebo každý človek má iné nadanie a baví ho niečo iné. Skrátka treba skúšať.
Je dobré mať radšej vyššie, ale reálne si uvedomovať, že to nemusí vyjsť na 100%.
Na ČT1 ide veľmi zaujímavý seriál - "deň D". Je to veľmi zaujímavá séria, kde začínajúci podnikatelia ponúkajú svoje nápady investorom. Medzi investormi je aj Toni Okamura. Program je zaujímavý a poučný hlavne tým, že investori vedia zhodnotiť úspešnosť projektu (aj keď nie vždy môžu mať pravdu).
Moja rada znie, maj oči otvorené, pozeraj kto v akej oblasti podniká, či sa na tom reálne dá zarobiť, či nevidíš v danej oblasti niečo, čo ešte niekto neponúka. Dobre zváž všetky pre aj proti, a keď budeš istý, tak do toho choď.
Pokiaľ nevymyslíš niečo také, ako napr. Mark Zuckengerg, počítaj, že výsledky sa dostavia, aj keď pomaly.
-
Jacoob 13.05.12 18:45
« Re: Re: Hodnocení = chvála.
No, mně teď odešlo turbo v 93 000 kilometrech. Rozdíl je v tom, že mně se to stalo u dieselu, který je vývojem tak 100 let za tvým BMW :-). I když výroby je to rok 2006. Btw, s tou 745i (r.v. 2004) jsem jezdil asi dva měsíce (70% město, 30% mimo) a spotřeba byla 14.6 litrů. Tak si užívej auto, je nádherné :-)! -
HitmanPB 13.05.12 18:38
« Re: Hodnocení = chvála.
Ďakujem :-)
Priznám sa, neteší ma, že motor má turbá, lebo je to potenciálny zdroj problémov.
Nie je to však také akútne ako u dieselových motorov s ohľadom na nižšie tlaky, ale je to potenciálna hrozba.
Na druhej strane treba uznať, že motor má o dosť nižšiu spotrebu ako stará atmosféra, a teda môžem mať o trochu ťažšiu nohu na plyne :-)
Riešil som aj dilému atmosféra vs downsizing + turbo, ale nakoniec zvíťazili nové technológie v modeli F01. -
HitmanPB 13.05.12 18:23
« Re: motor
Ďakujem :-)
Ako píšem v recenzii, tiež som mal diesel.
Diesel by pripadal do úvahy, pokiaľ by som najazdil minimálne 80000 km ročne.
Ale vzhľadom k tomu, že v prevažnej miere jazdím po meste a krátke vzdialenosti, na to podľa názorov viacerých ľudí diesel nie je veľmi vhodný.
S veľkým sebazaprením som zvažoval aj diesel, ale pohľad zo zadu na dve koncovky výfukov u 750i veľmi rýchlo zahnal tieto kacírske myšlienky.
Skrátka zvíťazilo srdiečko :-) -
Jacoob 13.05.12 17:31
« Hodnocení = chvála.
Hodnotím zcela jasných 3x 10 bodů. Mám zkušenost s předchozí 745i, takže si umím představit jak skvělé auto je nové F01. Vůbec se mi nelíbí downsizing v podobě 740d, 550d, atd. ale tvoje 750i je podle mě podctivé V8 a k tomu ještě turbodmychadla. To je paráda :-). -
escorpion 12.05.12 19:16
« motor
Gratulujem k výberu motora. Dnes chcú všetci iba chrochťáka. Voľba benzínu :yes:
Každý sa ma pýta prečo som kúpil do auta benzín (E61, 530i). Mám rád benzín, kultivovanosť chodu motora, zvuk, menej náchylný na údržbu. Diesel som mal v P307 a odvtedy už nikdy viac. Jednoducho mi nevyhovuje nafta ...
Vieš, 7-er, A8 a S-classe nie su zrovna autá stavané na preteky v šprinte, ich cieľové zameranie je niekde inde... ;-)